Keizerfaye heb je zelf bedachtquote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn bijnamen...
zonnestraaltje
beeb
keizerrfaye
fayetjepeteetje
wat nog meer?
Janktinequote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef heloef het volgende:
Ik heb maar liefst 3 bijnamen voor Faye.
SUUPquote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef robdriessen het volgende:
Yoyoyo, wigger Robbie D. in yo shizzle, biatches!
Gorgeous had ik ooit.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn bijnamen...
zonnestraaltje
beeb
keizerrfaye
fayetjepeteetje
wat nog meer?
Nope, van klasgenoten gekregen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Keizerfaye heb je zelf bedacht
oohh, remix! Even horenquote:
Homieeee, *fistbump-handshake*quote:
Samzzquote:
Van VH, toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
Faye, ik en heloef hebben van Erik één bijnaam. De 3 musketieners. Die houden we er gewoon in.
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
Faye, ik en heloef hebben van Erik één bijnaam. De 3 musketieners. Die houden we er gewoon in.
Ik claim die bijnaam.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
Formatie wel ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beste NL hiphopformatie tot op heden
Uitstekend, zo weer de hele nacht werkenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Met jou?
Mijn chocomel gromt.
fijn ditquote:Op woensdag 30 november 2011 20:54 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Niet wat ik gewend ben van KOAN, maar zooo fijn
Ik hou het op scheetje.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn bijnamen:
RN
Nijntje
Nijnie
Rockni
Nini
Nijn
Nijnemeissie
Knaagdier
Knijn
En de rest ben ik vergeten.
Oh, ik ga de hele nacht slapenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uitstekend, zo weer de hele nacht werken
Enne .... teruggrommen![]()
Beetje tia maria of zo door doen, slaap je extra lekkerquote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ga de hele nacht slapen!
Enne... Ik drink 'm gewoon op, dat zal 'm leren.
Heb je meer van dit spulquote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef meowingtons het volgende:
[..]
En ook precies het soort dubstep waar ik momenteel naar op zoek ben
Prima, prima. Ik kom er ook nu net pas achterquote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef robdriessen het volgende:
Valhallen, dit klinkt een beetje 96kbps, als je wil kan ik je een betere versie sturen. Warren G en Sissel verdienen het
En gecensureerd!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:56 schreef robdriessen het volgende:
Valhallen, dit klinkt een beetje 96kbps, als je wil kan ik je een betere versie sturen. Warren G en Sissel verdienen het
Nee, dit is primaquote:Op woensdag 30 november 2011 20:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje tia maria of zo door doen, slaap je extra lekker
mogen we danquote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hierna nog 1. Maar ik hoef hem niet persé te draaien.
En wat zijn je bijnamen in de eckte wereld?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen bijnamen. Tenminste, hier niet.
Jongens, ik zie hier een uitdaging.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen bijnamen. Tenminste, hier niet.
Omdat ie in mijn sig staatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |