das duidelijk, dat is de wereld die veranderd, maar op welke manier veranderd het omgaan met de wereld?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:46 schreef Stefan het volgende:
De regel die veranderd is is dat doden weer levend worden, en die doden willen jou eten
Lijkt me sterk, een groep mensen zoekt een 10 jarig meisje, en je hebt net een 10 jarige zombiemeisje in de schuur verstopt.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee man. Ik denk dat ze de link tussen de kindzombie en Sophia niet gelegd hebben. Onlogisch maar dat is gewoon een van de onlogische dingen vd serie.
Dat is een natuurwet, geen regel. Als je alleen Shanes overhoudt dan is het uiteindelijk extinction of the fittestquote:
Het enige wat je die Shane kunt aanrekenen is dat ie die man (Otis?) bij die school heeft opgeofferd, maar zelfs daarbij kun je je de vraag stellen of ze wel beiden hadden kunnen overleven. Verder heeft Shane niks fout gedaan; hij stelt terecht dat eigendomsrechten van een enkel individu niet meer gelden als iedereen alles is kwijtgeraakt. Hij stelt ook terecht dat zombies zo gevaarlijk zijn dat je ze meteen moet uitschakelen. Hij is wat pissig omdat 'ie z'n neukmaatje plotseling kwijt is en dat zij hysterisch doet over het feit dat hij oprecht dacht dat Rick dood was.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is een natuurwet, geen regel. Als je alleen Shanes overhoudt dan is het uiteindelijk extinction of the fittest
En dat hij zijn beste vriend neer wou schieten en Dale bedreigd is ook niet echt tof.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het enige wat je die Shane kunt aanrekenen is dat ie die man (Otis?) bij die school heeft opgeofferd, maar zelfs daarbij kun je je de vraag stellen of ze wel beiden hadden kunnen overleven. Verder heeft Shane niks fout gedaan; hij stelt terecht dat eigendomsrechten van een enkel individu niet meer gelden als iedereen alles is kwijtgeraakt. Hij stelt ook terecht dat zombies zo gevaarlijk zijn dat je ze meteen moet uitschakelen. Hij is wat pissig omdat 'ie z'n neukmaatje plotseling kwijt is en dat zij hysterisch doet over het feit dat hij oprecht dacht dat Rick dood was.
Lijkt me voor de hand liggend, ze gaan geen levende kinderen in de schuur gooien. Het feit dat ze het niet over hun hart konden krijgen om hun herrezen familie neer te schieten maakt ze nog niet evil.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:51 schreef Stefan het volgende:
Overigens moet Sophia al dood zijn gegaan voor ze de schuur inging omdat ze anders verscheurd zou zijn
En ook al kon hij het wel vertellen, dat had meteen ingehouden dat hij moest verklappen dat er walkers in de schuur zaten. En dat wilden ze geheim houden voor Rick's groep.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:53 schreef truedestiny het volgende:
Is toch al gezegd. Otis regelde die zaken en aangezien hij dood ging voordat die ervan wist kon die het aan niemand vertellen.
En dat ie Lori wilde verkrachten is ook niet het meest sympathieke gedrag dat je je kunt indenken!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En dat hij zijn beste vriend neer wou schieten en Dale bedreigd is ook niet echt tof.
En z'n beste vriend wou hij al een tijdje geleden neer schieten, voor zover ik kan zien is hij sindsdien niet bepaald kalmer en rationeler geworden. Hij is juist ontzettend opgefokt de helft van de tijd.
Zoals ik al zei, die Shane gaat nog een keer mede-survivors neerschieten.
Uit niets bleek dat Hershell zich een soort van betrapt voelde toen Sophia uit de barn kwam. Er zouden op z'n minst betekenisvolle blikken hebben plaatsgevonden tussen de groep en Hershell.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, een groep mensen zoekt een 10 jarig meisje, en je hebt net een 10 jarige zombiemeisje in de schuur verstopt.
Dan had Hershell nog altijd kunnen proberen Sophia er weer uit te halen en laten ontsnappen
"2 maand"quote:
1 koe, 2 koe, 3 koe.quote:
Ja dat gaat dus lastig met een kogel in je zombiekop.quote:
Volgens mij werd ze in dr borst geschoten.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus lastig met een kogel in je zombiekop.
Ja precies. Maar die dieren-arts zei tegen Rick toen ze die twee walkers uit het veen haalden. Dat iemand anders dat altijd deed en nu moesten zij dat doen ofzo. Wellicht wisten zij niks van dat meisje. Plothole conveniently solvedquote:Op woensdag 30 november 2011 18:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, een groep mensen zoekt een 10 jarig meisje, en je hebt net een 10 jarige zombiemeisje in de schuur verstopt.
Dan had Hershell nog altijd kunnen proberen Sophia er weer uit te halen en laten ontsnappen
Wat nou plothole solved, dat was gewoon om de waanzin van die Hershel duidelijk te maken.quote:Op donderdag 1 december 2011 05:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja precies. Maar die dieren-arts zei tegen Rick toen ze die twee walkers uit het veen haalden. Dat iemand anders dat altijd deed en nu moesten zij dat doen ofzo. Wellicht wisten zij niks van dat meisje. Plothole conveniently solved
Kijk, deze jongen heeft deze serie goed opgelet.quote:Op donderdag 1 december 2011 05:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Volgens mij werd ze in dr borst geschoten.
Dit!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:31 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
En dat ie Lori wilde verkrachten is ook niet het meest sympathieke gedrag dat je je kunt indenken!
Ik kan totaal geen sympathie opbrengen voor die Shane, dan nog meer voor Daryl. Wel hoop ik dat ze er allebei nog lang bij blijven want het zorgt wel voor mooie momenten in de serie.
Verkrachten is een groot woord, eerst biedt ze zich aan als een loopse teef en dan ineens doen of t niet gebeurd is.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:31 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
En dat ie Lori wilde verkrachten is ook niet het meest sympathieke gedrag dat je je kunt indenken!
Gewoon Zombieland kijken voor de tipsquote:Op donderdag 1 december 2011 05:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Mja ik verstond niet wat die Hershel zei.
Maar verder je moet het maar kunnen zeg. Elke dag leven in die stres. Ik moet trainen voor als zoiets in t echt gebeurt. Look left, look right, look left, lookout!
En dan slapen in een tentje. Moet maar effe kevlar fixen. En wat moet je als je snachts snurkt. Then you're dead!of in een boom slapen omg.
Of snurken als een zombie
Shane zei dat Rick dood was. In de laatste aflevering bekende hij ook dat hij wist dat Rick niet dood was, maar hoopte dat het snel zo zou zijn. Vind je het dan heel raar dat die wilde oester veranderd in een klamme mossel?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Verkrachten is een groot woord, eerst biedt ze zich aan als een loopse teef en dan ineens doen of t niet gebeurd is.
oh gelukkig!quote:Op donderdag 1 december 2011 05:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij werd ze in dr borst geschoten.
Alsof ze de enige negert afmakenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:41 schreef bijdehand het volgende:
Hopelijk gaat t-dog snel een t-bone steak worden want ik mag 'm niet.
Beste ruil ooit.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:14 schreef Tim86 het volgende:
Dan komt deze baas gewoon weer terug:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beste ruil ooit.
Voor de comic-lezers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
T-Dog is gewoon nutteloos. Hij is nooit in beeld en voldoet ook niet aan stereotypen (want dan moest hij als eerste dood). Hopelijk gaat hij nog iets toevoegen, maar vrees van niet. Hij zou wel goed zijn als de nieuwe Otis
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
What the fuck; 'hoopte dat het snel zo zou zijn?'. Hij had 'm moeten achterlaten in een ziekenhuis vol zombies in een coma. Natuurlijk dacht Shane dat Rick dood was en zou hij niet zeggen dat hij 'misschien dood was' omdat ze dan een zinloze reddingsactie waren gaan uitvoeren. Wat hij daarover dacht was volkomen begrijpelijk en logisch. Dat Rick nog leefde was puur geluk.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Shane zei dat Rick dood was. In de laatste aflevering bekende hij ook dat hij wist dat Rick niet dood was, maar hoopte dat het snel zo zou zijn. Vind je het dan heel raar dat die wilde oester veranderd in een klamme mossel?
Nee, hij zei dat hij wist dat Rick nog leefde en hem in leven achtergelaten had in de hoop dat hij spoedig dood zou gaan zodat hij zijn vrouw kon overnemen. Wordt letterlijk zo gezegd.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
What the fuck; 'hoopte dat het snel zo zou zijn?'. Hij had 'm moeten achterlaten in een ziekenhuis vol zombies in een coma. Natuurlijk dacht Shane dat Rick dood was en zou hij niet zeggen dat hij 'misschien dood was' omdat ze dan een zinloze reddingsactie waren gaan uitvoeren. Wat hij daarover dacht was volkomen begrijpelijk en logisch. Dat Rick nog leefde was puur geluk.
Welke aflevering en door wie ?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat hij wist dat Rick nog leefde en hem in leven achtergelaten had in de hoop dat hij spoedig dood zou gaan zodat hij zijn vrouw kon overnemen. Wordt letterlijk zo gezegd.
quote:Op donderdag 1 december 2011 05:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Mja ik verstond niet wat die Hershel zei.
Maar verder je moet het maar kunnen zeg. Elke dag leven in die stres. Ik moet trainen voor als zoiets in t echt gebeurt. Look left, look right, look left, lookout!
En dan slapen in een tentje. Moet maar effe kevlar fixen. En wat moet je als je snachts snurkt. Then you're dead!of in een boom slapen omg.
Of snurken als een zombie
Waarom zette hij dat ziekenhuisbed dan nog voor de deur, waardoor Rick nog leeft? Dat strookt niet met de wens om hem snel dood te willen hebben..quote:Op donderdag 1 december 2011 16:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat hij wist dat Rick nog leefde en hem in leven achtergelaten had in de hoop dat hij spoedig dood zou gaan zodat hij zijn vrouw kon overnemen. Wordt letterlijk zo gezegd.
Niet dusquote:Op donderdag 1 december 2011 16:44 schreef TheThirdMark het volgende:
Laatste aflevering, door Shane zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |