SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Deze OP vind je hier
En we gaan meeten
quote:Ok, dus 17 december?
Wie:
-ICND
-Wolken
-Maraca
-E.T.
-Swetsenegger
-xFriendx
-Guppyfriend
-YUR
-GotC
-Sylvesterrr
Waar:
Utrecht
Wat:
Warme choco+marshmellows+evt rum
Misschien hapje eten en daarna de warme choco/andere drankjes?heitieh![]()
En we gaan nog steeds meeten!
Nog maar 2 weken mensen, iedereen nog even snel extra rondjes rennen om te pochen op de meet.![]()
En dat was dan les 17... Toen ik merkte dat ik geen pijn meer had ben ik toch maar gaan lopen...
http://www.endomondo.com/workouts/30102052![]()
Hmmz....ik zit weliswaar al klaar in mn hardloopkleren, maar ik stel t toch nog maar even een paar dagen uit. Lopen op de plaats is nog net wat te gevoelig om lekker te gaan hardlopen
F means you're fucked![]()
Niet piepenquote:Op woensdag 30 november 2011 16:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jaja, ik zit in Praag en kan m'n positie niet verdedigenje zit in Praag, dan mag je niet zeuren!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Precies. Wij willen ook wel naar Praag....quote:Op donderdag 1 december 2011 08:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Niet piepenje zit in Praag, dan mag je niet zeuren!
How can I make this topic about me?![]()
Wie houdt je tegen?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies. Wij willen ook wel naar Praag....![]()
![]()
M'n gebrek aan vakantiedagenquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Herkenbaar!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n gebrek aan vakantiedagen
Ik had er dit jaar 52, en ze zijn nu op
Ik heb er op zich nog wel aardig wat, maar die neem ik mee naar volgend jaar en maak ze dan meteen allemaal op. Dus ik heb ze nog wel, maar eigenlijk zijn ze al opquote:Op donderdag 1 december 2011 11:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Ik had er dit jaar 52, en ze zijn nu op[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Even m'n iPhone opladen en wachten tot de wasmachine klaar is, en dan m'n positie op het leaderboard maar eens versterkentoch lekker, die compensatiedagen
En ik had stiekem nog wel de hoop om vandaag bovenaan te staan...quote:Op donderdag 1 december 2011 11:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Even m'n iPhone opladen en wachten tot de wasmachine klaar is, en dan m'n positie op het leaderboard maar eens versterkentoch lekker, die compensatiedagen
![]()
Ga straks wel even lopen, maar jou haal ik dan toch niet in.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
Who knows, misschien waai ik wel wegquote:Op donderdag 1 december 2011 12:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
En ik had stiekem nog wel de hoop om vandaag bovenaan te staan...![]()
Ga straks wel even lopen, maar jou haal ik dan toch niet in.
Het wordt tijd dat ik weer gewoon volop kan lopen....ik wil weer terug naar de bovenste plek
Ik sta nu nog op een prachtige 3e plaats, maar ik zal vanavond wegzakken....
Helaas nog wat last van een onwillige linkerknie, dus toch maar even een keertje overslaan.![]()
![]()
Hmmmm... weekje ziek dus lopen zit er even niet in.
En volgende week hier bestuursvergaderingen dus dan ga ik ook maar niet lopen tussen de middag.Eerstvolgende keer zal donderdag zijn.
Ik ben benieuwd of ik dat half uur nog ga halen voor het eind van het jaar.
***![]()
Grr ik kom maar niet voorbij les 8. Het lukt me niet om het uit te lopen, soms haal ik de minuut hardlopen niet eens.
Waar is de motivatie gebleven..![]()
Zoo, les 27 van Evy zit erop, ik ben klaarwahoe! Nu iets bedenken om mezelf te belonen...! Ik denk dat ik een nieuwe rok mag shoppen van mezelf. Leuk voor de kerst!
Bedankt voor de support YUR
Probeer eens rustiger te lopenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:07 schreef kruidkoekje het volgende:
Grr ik kom maar niet voorbij les 8. Het lukt me niet om het uit te lopen, soms haal ik de minuut hardlopen niet eens.
Waar is de motivatie gebleven..
NP, gefeliciteerd! Held!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Zoo, les 27 van Evy zit erop, ik ben klaarwahoe! Nu iets bedenken om mezelf te belonen...! Ik denk dat ik een nieuwe rok mag shoppen van mezelf. Leuk voor de kerst!
Bedankt voor de support YUR
Dat is het punt ook ik loop nu ook heel rustig , dus dan zou je verwachten dat je het vol kan houden. Volgens mij kan het niet echt rustiger meer. Vanavond een 4e pogingquote:![]()
![]()
't is al uren aan het regenen, en volgens buienradar gaat het nog wel even door.How can I make this topic about me?![]()
Heerlijk juistquote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
't is al uren aan het regenen, en volgens buienradar gaat het nog wel even door.Hardlopen in de regen
Ik was bijna door over. De laatste KM was toch nog natquote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
't is al uren aan het regenen, en volgens buienradar gaat het nog wel even door.
Het leuke daaraan is dan weer dat je naar huis gaat: lekker thuis natte plunje uit, een warme douche, en dan lekker fris en met droge kleren aan een goeie kop thee!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik was bijna door over. De laatste KM was toch nog natHow can I make this topic about me?![]()
Nou, mijn goede voornemen van gisteren dan maar vandaag gedaan.
Een ruime 5km aaneengesloten gelopen. Tempo lag wel wat lager dan eerder deze week, 6:06 p/km, maar wel uitgelopen en dat is wel fijn.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Ik loop even niet ivm een verkoudheid.
Wel heb ik gisteren een nieuwe tight gekocht. Die van de lidl bevalt me niet zo. Het ondergoed en het jasje van de lidl bevallen uitstekend, maar de tight raad ik niet aan.
heitieh![]()
Nou... 3 dagen door Praag slenteren is in ieder geval geen goede voorbereiding voor een snelle 5KM. Maar het is weer volbracht in 29:55![]()
binnen een half uurquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... 3 dagen door Praag slenteren is in ieder geval geen goede voorbereiding voor een snelle 5KM. Maar het is weer volbracht in 29:55![]()
![]()
Wat voor eentje heb je nu dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Wel heb ik gisteren een nieuwe tight gekocht. Die van de lidl bevalt me niet zo. Het ondergoed en het jasje van de lidl bevallen uitstekend, maar de tight raad ik niet aan.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:04 schreef Fallen het volgende:
Nou, mijn goede voornemen van gisteren dan maar vandaag gedaan.
Een ruime 5km aaneengesloten gelopen. Tempo lag wel wat lager dan eerder deze week, 6:06 p/km, maar wel uitgelopen en dat is wel fijn.Ey, de boog kan niet altijd gespannen staan hequote:Op vrijdag 2 december 2011 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... 3 dagen door Praag slenteren is in ieder geval geen goede voorbereiding voor een snelle 5KM. Maar het is weer volbracht in 29:55F means you're fucked![]()
Gewoon even aan het passen geweest en ik heb die van INQ bij Perry gekocht. Die zat primaquote:
heitieh![]()
Top! Ben benieuwd hoe het loopt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gewoon even aan het passen geweest en ik heb die van INQ bij Perry gekocht. Die zat prima
Zelf ga ik voorlopig nog niet aan de tights...maar ik ben meer dan tevreden met mijn tussenoplossing. Zo tevreden dat ik er misschien nog wel eentje ga bestellen
Wat zijn tights? Warmtekleding? Van die thermo dingen?
Appie had vorige week (en heeft misschien nog steeds) thermo-ondergoed in de aanbieding....How can I make this topic about me?![]()
Hehe, best geinigquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:23 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)jdens-het-hardlopen/
tsjah, ik ben ook niet geweldig enthousiast over het concept tights, maar het loopt wel prima. Ik heb een keer de stap gezet om erin te gaan lopen en nu ben ik er wel aan gewend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Top! Ben benieuwd hoe het loopt.
Zelf ga ik voorlopig nog niet aan de tights...maar ik ben meer dan tevreden met mijn tussenoplossing. Zo tevreden dat ik er misschien nog wel eentje ga bestellen
heitieh![]()
Ik heb volgende week een shuttle run test en heb dus 0,0 conditie, behalve dan van het fietsen naar school elke dag. Hoe kan ik me hiervoor het beste voorbereiden?![]()
Volgende weekquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:57 schreef datisstom het volgende:
Ik heb volgende week een shuttle run test en heb dus 0,0 conditie, behalve dan van het fietsen naar school elke dag. Hoe kan ik me hiervoor het beste voorbereiden?!
Dat wordt gewoon rennen en er het beste van hopen
Ja, maar heeft het zin als ik me dan elke dag kapot ren?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgende week!
Dat wordt gewoon rennen en er het beste van hopen![]()
![]()
Nope....maar dat is sowieso zinloos. Een week is veeeeeeeeeeel te kort dagquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:01 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ja, maar heeft het zin als ik me dan elke dag kapot ren?F means you're fucked![]()
Gewoon gaan tijdens die test..veels te kort om op voor te bereidenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:05 schreef datisstom het volgende:
Iets anders dat ik kan doen om die test goed te lopen?![]()
![]()
Toples 27
!!! Gefeliciteerd en je mag een mooi hardloopgadget kopen
Morgenochtend weer, al regent het pijpenstelen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Les 13 zojuist uitgelopen met alle gemak.
Ging echt super lekker na een paar rustdagen!![]()
Nu even kijken of ik zondag kans heb om te lopen want maandag heb ik die sowieso niet en dinsdag wil ik graag lopen.
Geen zin om weer 3 rustdagen te pakken.![]()
Gelukt!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Zometeen les 18...Ik ben benieuwd of dat gaat lukken, heb vandaag vrij slecht gegeten.
http://www.endomondo.com/workouts/30253263
@ICND: goed bezig!![]()
Van de week op een loopband gerend bij de sportschool. Was na minder dan 2km dooooodop. Ga maar weer eens rustig het draadje oppakken....In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik wacht met veel ongeduld op deze app; http://www.kickstarter.co(...)-audio-adventure-forquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:23 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)jdens-het-hardlopen/
En dat is zonder sarcasme.Lijkt me gewoon tof, hopelijk kan het tegelijk met RunKeeper aan staan.
![]()
Haha, ook cool ja!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:23 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik wacht met veel ongeduld op deze app; http://www.kickstarter.co(...)-audio-adventure-for
En dat is zonder sarcasme.Lijkt me gewoon tof, hopelijk kan het tegelijk met RunKeeper aan staan.
![]()
Het regent best hard en ik zit klaar voor de training van 9.30. Ben benieuwd.Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Ik ga naar m'n moeders verjaardag. Ze krijgt een hardlooparmband voor dr iPhone van me. Daarna eens kijken of ik dr Endomondo kan fixen. Hij werkt wel op dr telefoon, maar dr account op de computer ziet dr workouts niet
Wellicht heeft ze t automatisch versturen naar Endomondo niet aangevinkt?quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga naar m'n moeders verjaardag. Ze krijgt een hardlooparmband voor dr iPhone van me. Daarna eens kijken of ik dr Endomondo kan fixen. Hij werkt wel op dr telefoon, maar dr account op de computer ziet dr workouts niet![]()
Ja, dat kan t niet zijn. En bij mij werkte het ook automatisch.
Eerst maar eens kijken wat ze precies gedaan heeft. Misschien heeft ze wel twee verschillende accounts gemaakt. Een op dr iPhone en een op dr MacBook. Bedenk ik me nu opeens. Kan maar zo
Maar goed, en anders denk ik dat ik de app maar van dr iPhone afgooi en via dr computeraccount de app opnieuw naar dr telefoon verstuur. Zou dat niet helpen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ga zo. Heerlijk hardloopweerquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben blij dat ik toch gisteren een rondje gedaan heb. Wat een kolereweer zeg
Ik was van plan dit weekend weer een poging te gaan wagen om te gaan hardlopen. Het weer nodigt het niet echt uit. Ik heb nu wel echt het gevoel dat het steeds beter met mijn schenen gaat. Ik ga morgen maar weer van start.![]()
Ja, ik ga het kuitje maar ff testen....als ik hier sneller dan een half uur vanaf nu weer post, is het vast niet goed
Dat doet hij daarna wel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik las dat je het kutje ff ging testen![]()
En weer gietert het buiten als een malle...
Moet in dit hondenweer ook nog op sinterklaaskadootjesjacht.How can I make this topic about me?![]()
Les 14 gelopen. Ging goed. Heerlijk weer om in te lopen. Daarna gedouched en warme bak thee achter de pc.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Zo, kuitje ging prima, ook in de duinen
Fikse stortbui over me heen gehad, maar daardoor kreeg ik het gevoel dat ik onwijs stoer was
Nu eerst maar eens kijken of ik m'n koptelefoon kan reanimeren....
http://www.endomondo.com/workouts/o6hNEM0ogYoF means you're fucked![]()
Niet vergeten het kutje te testen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Waarom denk je dat ik zo hard heb gelopen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:38 schreef slacker_nl het volgende:
Niet vergeten het kutje te testen!F means you're fucked![]()
Vanwege de regen...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jij hebt ook alles door he?quote:
Heeft er iemand zin om een keertje met mij hier in de duinen te gaan lopen? Eten, drinken en een douche krijg je erbij!F means you're fucked![]()
Rennen in de duinen is nogal zwaar. Je bedoelt door het zand enzo toch? Duintop op, duintop af....
En in de verte het ruisen van de zee.
Nou, misschien van het voorjaar, als het lekker warm is.How can I make this topic about me?![]()
Niet echt door het zand hoor, gewoon over de fiets- en wandelpaden die door de duinen gaan. Maar dat is al genoeg op en afquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Rennen in de duinen is nogal zwaar. Je bedoelt door het zand enzo toch? Duintop op, duintop af....
En in de verte het ruisen van de zee.
Nou, misschien van het voorjaar, als het lekker warm is.
Op zich ben ik wel voor, wanneer had je in gedachte?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Any given saturday wat mij betreftquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:00 schreef slacker_nl het volgende:
Op zich ben ik wel voor, wanneer had je in gedachte?
Weet alleen niet of onze pace een beetje gelijkwaardig is? Maar ook daar komen we wel uit
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgenochtend weer, al regent het pijpenstelen
Maar wel 45 km op de hometrainer gezeten
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ach, daar krijg je ook mooie billen van.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Maar wel 45 km op de hometrainer gezeten![]()
Dan stel ik een keer voor in januari/februari. En pacewise komen we er wel uit. No worries mate.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Any given saturday wat mij betreft
Weet alleen niet of onze pace een beetje gelijkwaardig is? Maar ook daar komen we wel uitIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Leukquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan stel ik een keer voor in januari/februari. En pacewise komen we er wel uit. No worries mate.
Veel getwijfeld of ik vandaag wel zou lopen. Afgelopen week bij revalidatie een niveautje hoger, dus de hamstrings en bovenbenen stonden nogal strak en stijf. Toch maar gelopen, klein rondje van 3 km. Even tegenvaller was de wind die vanaf de helft recht tegenstond, helemaal kapot gelopen in km2. Kilometer 3 was hierdoor ook een stuk langzamer. Wel blij dat ik gegaan ben, want totaal geen last van benen tijdens het lopen.![]()
Nog een paar dagen uitzieken voordat ik weer kan lopen. Hopelijk blijft dat wat ik heb opgebouwd in stand..heitieh![]()
Oh, neuh, dat valt wel mee. Vaak gaat het lopen na een wat langere pauze zelfs beter.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Nog een paar dagen uitzieken voordat ik weer kan lopen. Hopelijk blijft dat wat ik heb opgebouwd niet te veel afbrokkeld...
En het is toch shitweer dit weekend, dus ach
Ik heb er wel zin inquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, neuh, dat valt wel mee. Vaak gaat het lopen na een wat langere pauze zelfs beter.
En het is toch shitweer dit weekend, dus ach
heitieh![]()
Waarom niet ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:06 schreef Joooo-pi het volgende:
#35.![]()
of eelt op je kont.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach, daar krijg je ook mooie billen van.
#35.![]()
De stof is niet zo elastisch, dus te stug. En er zitten veel dikke naden in. Ik vind de broek ook te kort en het kruis zakt naar benedenquote:
heitieh![]()
Zou toch gek zijn als je kruis omhoog zou zakkenquote:Op zondag 4 december 2011 09:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
De stof is niet zo elastisch, dus te stug. En er zitten veel dikke naden in. Ik vind de broek ook te kort en het kruis zakt naar beneden
Volgens mij heb ik dezelfdequote:Op zondag 4 december 2011 09:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
De stof is niet zo elastisch, dus te stug. En er zitten veel dikke naden in. Ik vind de broek ook te kort en het kruis zakt naar benedenMet die dikke stof op je dijen. Wel heerlijk warm, maar inderdaad zit dat kruis niet goed.
![]()
En pijnlijk ook, als gedurende het hardlopen je kloten langzaam afgeknepen worden...quote:Op zondag 4 december 2011 09:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Zou toch gek zijn als je kruis omhoog zou zakken![]()
Die tight is dan zeker in die fabriek designed door een vrouw.quote:Op zondag 4 december 2011 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En pijnlijk ook, als gedurende het hardlopen je kloten langzaam afgeknepen worden...How can I make this topic about me?![]()
Daarom loop ik lekker in een joggingbroek, geen strak gedoe en toch lekker warm. Alleen met veel wind loopt het iets lastiger zoals afgelopen week, maar vandaag viel het weer mee.quote:Op zondag 4 december 2011 09:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En pijnlijk ook, als gedurende het hardlopen je kloten langzaam afgeknepen worden...![]()
Het ging er bij die tight juist om dat het kruis te laag zat, niet te strak dus.quote:Op zondag 4 december 2011 10:17 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Daarom loop ik lekker in een joggingbroek, geen strak gedoe en toch lekker warm. Alleen met veel wind loopt het iets lastiger zoals afgelopen week, maar vandaag viel het weer mee.
heitieh![]()
8 weken bezig en loop nu 25 minuten achter elkaar. Wel op een nog wat te laag tempo naar mijn mening, maar dat komt wel. Ik loop 3x per week.
![]()
Wat een heerlijke middag om te lopen. Flauw zonnetje, klein buitje toen ik er bijna doorheen zat en nog een kilometer moest.
Het voelt zo fijn om weer 5km aaneengesloten te lopen. Vandaag 5km in 28'56".
(en tijdelijk trots 1ste op de Endomondo lijst...)
Ik heb vanmorgen voor het eerst 30min aan een stuk gelopen
Ik ook niet. Ik moest vandaag ook, maar ik heb zo ontzettend geen zin! Ik staak!quote:Op zondag 4 december 2011 15:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet iedereen... Ben de deur nog niet uitgeweest.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Geen zinquote:Op zondag 4 december 2011 15:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik moest vandaag ook, maar ik heb zo ontzettend geen zin! Ik staak!Zelfs niet als je denkt hoe lekker je je voelt erna?
![]()
![]()
Tsja, maar als je de regen tegen de ramen hoort kletteren en binnen is het lekker warm met de geur van koffie, dan moet je stevig in je schoenen staan om die guurheid in te duiken...quote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen zinZelfs niet als je denkt hoe lekker je je voelt erna?
Dan wil ik juist gaan lopenquote:Op zondag 4 december 2011 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, maar als je de regen tegen de ramen hoort kletteren en binnen is het lekker warm met de geur van koffie, dan moet je stevig in je schoenen staan om die guurheid in te duiken...
Koffiequote:Op zondag 4 december 2011 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, maar als je de regen tegen de ramen hoort kletteren en binnen is het lekker warm met de geur van koffie, dan moet je stevig in je schoenen staan om die guurheid in te duiken...
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Je helpt niet echtquote:Op zondag 4 december 2011 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, maar als je de regen tegen de ramen hoort kletteren en binnen is het lekker warm met de geur van koffie, dan moet je stevig in je schoenen staan om die guurheid in te duiken...![]()
![]()
Ik heb zelfs geen zin om me normaal aan te kleden. Ben blij dat ik de puf heb kunnen vinden om te douchenquote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen zinZelfs niet als je denkt hoe lekker je je voelt erna?
![]()
Maar ik wil morgen weer gaan lopen, dus ik voel me niet echt schuldigIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wat heb je gisteren gedaan danquote:Op zondag 4 december 2011 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen zin om me normaal aan te kleden. Ben blij dat ik de puf heb kunnen vinden om te douchen![]()
Maar ik wil morgen weer gaan lopen, dus ik voel me niet echt schuldigdat je zo moe bent?
![]()
Ik ben niet moe, gewoon ontzettend zondaglui!quote:Op zondag 4 december 2011 16:01 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren gedaan dandat je zo moe bent?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zo, tijdje niet geweest hier. Ook even niet gelopen buiten. Had wat last van de knie. Geen idee waarom. Vermoed van een keertje hardlopen op zaalvoetbalschoenen op de loopband. Maar kan ook simpelweg overbelasting zijn, had veel gelopen diezelfde week (gewoon lopen, geen hardlopen).
Squashen ging wel goed. Week er na rust gehouden, gister weer squashen. Ging weer goed. Deze week nog even rust houden of wanneer ik wel weer in de sportschool ben gaan roeien, fietsen of crosstrainer voor de cardio ipv hardlopen.
Gelukkig herstelt het dus, ben allang al blij daarmee![]()
![]()
Hee annie, ook al aan het lopen?!quote:Op zondag 4 december 2011 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
8 weken bezig en loop nu 25 minuten achter elkaar. Wel op een nog wat te laag tempo naar mijn mening, maar dat komt wel. Ik loop 3x per week.
Goedzo![]()
![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb vanmorgen voor het eerst 30min aan een stuk gelopen
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Ja, ik vond het wel weer eens tijdquote:Op zondag 4 december 2011 17:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hee annie, ook al aan het lopen?!
Goedzo. Nu 8 weken bezig en het gaat prima
.
Jaren terug ook aardig lang gelopen, maar sinds een blessure nooit meer opgepakt. Nu weer fijn aan het lopen.
![]()
He, dat is lang geleden Anthraxx!
Ik ga m'n best doen om de komende tijd te gaan lopen, maar ik vraag me af dat gaat lukken. Ik heb het afgelopen weekend geklust, en ben er de komende tijd ook vrij zoet mee (voornamelijk weekend).![]()
Top!quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb vanmorgen voor het eerst 30min aan een stuk gelopenKan nog steeds!quote:Op zondag 4 december 2011 15:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet iedereen... Ben de deur nog niet uitgeweest.
Zijn er trouwens binnenkort nog Fok!kers die aan een 'wedstrijd' meedoen?
Nu ik eindelijk weer eens een aantal keer 5km aaneengesloten heb gelopen, wil ik weer eens kijken bij een evenement. Zo maar eens inschrijven voor de Gaasperplasrun in Amsterdam. (5km @ 17 december).He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Ik heb me ingeschreven voor de Derde Kerstdagloop hier in Arnhem. Dat is 7km op 27 december, dus geen idee of ik er al klaar voor ben, einde van de maand. Maar het was maar ¤ 4,50 dus ik ga het gewoon proberen.
Daarnaast is het ook altijd maar de vraag of het doorgaat, want de voorgaande twee jaren is ie afgelast.
En ik ren mee met de CPC, de 5km. Maar die is pas ergens in maart.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb afgelopen jaar meegedaan aan de 10km bij de CPC en ook nog bij de 10km in Naaldwijk (beide in maart).quote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef Fallen het volgende:
Zijn er trouwens binnenkort nog Fok!kers die aan een 'wedstrijd' meedoen?
Nu ik eindelijk weer eens een aantal keer 5km aaneengesloten heb gelopen, wil ik weer eens kijken bij een evenement. Zo maar eens inschrijven voor de Gaasperplasrun in Amsterdam. (5km @ 17 december).
Daarna een poosje niet gelopen...en nu heb ik het weer helemaal te pakken, en heb ik me ingeschreven voor de halve marathon bij de CPC in maart
Voor die tijd staat er nog nix op de planning, maar dat kan altijd veranderenF means you're fucked![]()
Dat had ik ook even gedaan 12 november was de laatste keer met les 14.quote:Op zondag 4 december 2011 15:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik moest vandaag ook, maar ik heb zo ontzettend geen zin! Ik staak!
Vandaag weer verder gegaan met les 15. en het ging prima.
Ik had alleen steen koude handen.#35.![]()
Volgens mij kan het ook geen kwaad om af en toe een weekje niet te rennen. Kan je lijf weer even bijkomen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:55 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dat had ik ook even gedaan 12 november was de laatste keer met les 14.
Vandaag weer verder gegaan met les 15. en het ging prima.
Ik had alleen steen koude handen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nee dat is ook zo, maar hier zaten drie weken tussen.Ik dacht het zal me benieuwen of ik les 15 haal, maar zoals gezegd ging het prima.quote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij kan het ook geen kwaad om af en toe een weekje niet te rennen. Kan je lijf weer even bijkomen.#35.![]()
Vandaag en morgen moet ik vol aan mn studie werken, want morgenavond moet ik 2 papers inleveren. Dus om daar goed aan te beginnen, heb ik net even lekker gelopen.
De eerste 3,5 km had ik vól wind tegen, ook in de duinen. Toen kreeg ik wat kleine pijntjes, en heb ik besloten om op een wat lagere hartslag lekker weer richting huis te lopen.
Afstand klopt niet helemaal, want GPS heeft weer wat zitten rotzooien (altijd rondom dezelfde punten overigens....eens kijken wat ie doet als ik daar eens niet ga lopen).
http://www.endomondo.com/workouts/j9nDJYhOBr4
én mezelf weer bovenaan de leaderboard gevestigd![]()
EDIT - ohja, en poep aan je schoen stinkt
Hoe waterdicht zijn jullie hardloopschoenen? Ik heb zaterdag in behoorlijke regen hardgelopen, maar in no time loop ik te soppen in mijn schoenen. Is dat normaal of is er iets mis met mijn schoenen?Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Had ik ook, en mijn schoenen kwamen pas voor de tweede keer buitenquote:Op maandag 5 december 2011 11:05 schreef Quinazoline het volgende:
Hoe waterdicht zijn jullie hardloopschoenen? Ik heb zaterdag in behoorlijke regen hardgelopen, maar in no time loop ik te soppen in mijn schoenen. Is dat normaal of is er iets mis met mijn schoenen?
M'n schoenen zijn net gatenkaas als ik erin kijk. Met al die ventilatie gaatjes. Die zijn vast niet waterdicht[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ja mijn nike free 3.0 zijn ook absoluut niet waterbestendig sommige onderdelen van die schoen zijn zelfs van dunne stretch stof![]()
![]()
Ik wil woensdag ook weer, maar er wordt nogal een storm voorspeld hier aan de kustquote:Op maandag 5 december 2011 14:12 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik hoop dat ik woensdag of donderdag weer kan lopen
Ha! Wanneer is het beter om hard te gaan lopen: 's ochtends wanneer je begint met de dag, of 's avonds en daarna slapen? Of allebei?![]()
Dat ligt echt helemaal aan jezelf....dat kan voor iedere loper weer anders zijnquote:Op maandag 5 december 2011 21:29 schreef Soit het volgende:
Ha! Wanneer is het beter om hard te gaan lopen: 's ochtends wanneer je begint met de dag, of 's avonds en daarna slapen? Of allebei?
Oké, maar wat is gezonder?quote:Op maandag 5 december 2011 21:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat ligt echt helemaal aan jezelf....dat kan voor iedere loper weer anders zijn![]()
![]()
Van sinterklaas heb ik een horloge gekregen om mee hard te lopen, dus vandaag heb ik sinds tijden weer eens de tijd bijgehouden bij het lopen5,6 km in 34:06 minuten
[ Bericht 0% gewijzigd door Njosnavelin op 05-12-2011 21:58:10 ]But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Daar zijn volgens mij hele studies over, elk met een andere uitkomst. Er zijn mensen die beweren dat lopen voordat je hebt ontbeten heel goed is, maar er zijn ook mensen die het tegenovergesteld beweren..quote:
Kortom: Er is niet 1 goed en 1 slecht qua moment om te lopen.
Ik vind persoonlijk dat op ons niveau ieder moment goed is. Belangrijkste is dat je loopt
Very nicequote:Op maandag 5 december 2011 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Van sinterklaas heb ik een horloge gekregen om mee hard te lopen, dus vandaag heb ik sinds tijden weer eens de tijd bijgehouden bij het lopen5,6 km in 34:60 minuten
Wat is het toch een goede man hé.quote:Op maandag 5 december 2011 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Van sinterklaas heb ik een horloge gekregen om mee hard te lopen, dus vandaag heb ik sinds tijden weer eens de tijd bijgehouden bij het lopen5,6 km in 34:06 minuten
#35.![]()
Voordeel van 's ochtends lopen is denk ik dat je lekker fris en energiek de dag begint.
Terwijl je collega's moeizaam de ogen uitwrijven op werk en eerst 3 bakken koffie naar binnen moeten gieten om enigszins op te starten, ben jij al een half uur heerlijk wezen rennen, lekker fris gedoucht en eigenlijk al een flink poos met de de dag bezig.
En die koffie? Nee, daar heb je juist geen zin in dan.How can I make this topic about me?![]()
zekerquote:Op maandag 5 december 2011 22:42 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Wat is het toch een goede man hé.
Pfoe dat zou ik echt niet kunnen, 's ochtends rennen. Dat is echt van het éne extreme naar het andere.quote:Op maandag 5 december 2011 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Voordeel van 's ochtends lopen is denk ik dat je lekker fris en energiek de dag begint.
Terwijl je collega's moeizaam de ogen uitwrijven op werk en eerst 3 bakken koffie naar binnen moeten gieten om enigszins op te starten, ben jij al een half uur heerlijk wezen rennen, lekker fris gedoucht en eigenlijk al een flink poos met de de dag bezig.
En die koffie? Nee, daar heb je juist geen zin in dan.
Ben je dan tegen 16-17 uur niet al heel moe?But while the earth sinks to its grave
Dat zou kunnen. Maar dat is dan meer fysiek moe. In je hoofd ben je juist nog lekker bezig. Denk ik dan.quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Pfoe dat zou ik echt niet kunnen, 's ochtends rennen. Dat is echt van het éne extreme naar het andere.
Ben je dan tegen 16-17 uur niet al heel moe?
Maarja, ik heb het een paar keer gedaan, toen ik nog onverstandig was en natuurlijk gelijk een veel te lang stuk ging lopen.
Met als gevolg dat ik de dag erop als een ouwe vent het gebouw binnen strompelde, door de spierpijn... Kwam de trap niet meer op en moest met de lift
Dus sindsdien zijn dat soort actie's er even bij gebleven. Maar mischien morgenvroeg dus. Als het droog is.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar dat is dan meer fysiek moe. In je hoofd ben je juist nog lekker bezig. Denk ik dan.
Maarja, ik heb het een paar keer gedaan, toen ik nog onverstandig was en natuurlijk gelijk een veel te lang stuk ging lopen.
Met als gevolg dat ik de dag erop als een ouwe vent het gebouw binnen strompelde, door de spierpijn... Kwam de trap niet meer op en moest met de lift
Dus sindsdien zijn dat soort actie's er even bij gebleven. Maar mischien morgenvroeg dus. Als het droog is.herkenbaar, die spierpijn
But while the earth sinks to its grave
Ik ook vanavond. Zie er eigenlijk een beetje tegenopkutweer, koud en m'n Evy lessen zijn klaar... Nu moet ik het zelf doen
Heerlijk hardloop weer. Afgelopen zondag met hetzelfde weer gelopen + een goede verkoudheid. En het gaat eigenlijk best prima. Je loopt jezelf toch wel warm.![]()
Probeer voor jezelf een tijddoel te stellen, heeft voor mij ook erg goed gewerktquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ook vanavond. Zie er eigenlijk een beetje tegenopkutweer, koud en m'n Evy lessen zijn klaar... Nu moet ik het zelf doen
Dus vanavond: 33 minuten
Uhuh.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:02 schreef YUR het volgende:
De meet begint nou wel dichtbij te komen trouwens![]()
Ja, vanmiddag even, als het niet met bakken uit de hemel komt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:51 schreef YUR het volgende:
Gaan er nog mensen lopen in dit winderige weertje?Dat is toch heerlijk? Zelf je eigen muziek uitkiezen en gewoon een half uur gaan!quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zou ook wel willen lopenMaar aangezien ik gisteren al ben geweest, mag ik van mezelf niet. Ben van plan om morgen te gaan, maar ik ben best benieuwd naar die westerstorm hier aan de kust
Maar die westerstorm is toch geboekt voor woensdag?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:35 schreef Fallen het volgende:
Maar die westerstorm is toch geboekt voor woensdag?
Da's toch morgen?F means you're fucked![]()
Ow, zo bedoel je. Ik las het als een reden om vandaag te gaan.quote:
Zoiets als in "vandaag wel willen, ook ivm de storm, maar niet mogen omdat je gisteren al bent geweest". Het woordje "maar" zorgde bij mij voor verwarring...![]()
Zo kun je m idd ook lezenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ow, zo bedoel je. Ik las het als een reden om vandaag te gaan.
Zoiets als in "vandaag wel willen, ook ivm de storm, maar niet mogen omdat je gisteren al bent geweest". Het woordje "maar" zorgde bij mij voor verwarring...![]()
Ach, morgen gewoon tegen de storm in bikkelen
Ik ga vanavond weer lopen, staat een loop van 35 minuten op het programma. Hoop dat ik droog blijf of dat het in ieder geval niet heel hard regent, want heb geen zin om weer in mijn schoenen te lopen soppen.
Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Hier was het net droog en zonnig. Waren veel mensen aant lopen!
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)![]()
Ik ga zodadelijk, rond 19:00 uurnu nog op de bus wachten. Ik durf niet op buienradar te kijken.
Ik zit nog op te warmen van het natregenen op weg van het werk naar huis, maar moet zo toch echt naar de training die om 19 uur begint. De regen lijkt hier wel een beetje voorbij te zijn gelukkig.
Heb net trouwens nog een trui gekocht om in te lopen:
Ben benieuwd of ie bevalt.
Heel veel respect voor jullie. Vind het veeeeeeel te koud
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:28 schreef Maraca het volgende:
Nu al? en straks als het vriest dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:28 schreef Maraca het volgende:
Gisteren dwars door regen en hagelbuien gelopen
T bos in, lekker baggeren door de modder (die zat echt tot mijn bips) en heb genoten!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Dan zwaai ik wel vanuit de (warme) sportschoolquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nu al? en straks als het vriest dan?
quote:Gisteren dwars door regen en hagelbuien gelopen
T bos in, lekker baggeren door de modder (die zat echt tot mijn bips) en heb genoten!
Endomondo Sport Pro 24 uur lang voor maar 10 eurocentquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:29 schreef Ireyon het volgende:
10 miljard apps gedownload in de market. Wat doen we dan? 10 dagen lang 10 apps voor 10 cent weggeven natuurlijk!
https://market.android.com/details?id=apps_timed_promotion
[ afbeelding ]F means you're fucked![]()
Alleen voor Android?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:46 schreef YUR het volgende:
Endomondo Sport Pro 24 uur lang voor maar 10 eurocent
[..]
http://www.endomondo.com/blog/all-about-tenquote:quote:But fear not, those of you who use Endomondo on your iPhone or Blackberry; you too will be getting a price cut! For the rest of the week, Endomondo Pro will be available for just $0.99, the lowest price possible for a paid app.F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:51 schreef YUR het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com/blog/all-about-ten
[..]
Ik wil het wel kopen, maar weet niet of ik het nog ga gebruiken
Ben zo jaloers dat jullie allemaal lekker kunnen gaan lopen!![]()
![]()
En verder nog van FB:quote:quote:Endomondo @Michael and others on BB and iPhone - we have lowered the prices, but it can take some time before it is registered all around the world. But hang on!F means you're fucked![]()
Hoe komt t dat t nu ineens stuk moeilijker gaat? Gewoon uit je ritme oid?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... eindelijk weer eens een tijd ruim onder de 30. 5KM in 28:22, maar het moest van ver komen.![]()
Geen idee, ik denk eerlijk gezegd dat ik eens een paar dagen rust moet nemen. Vorige week natuurlijk minder hardgelopen maar wel dagen door Praag lopen slenteren. Ook niet echt uitrusten zeg maar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe komt t dat t nu ineens stuk moeilijker gaat? Gewoon uit je ritme oid?
Maar juist met de feestdagen en meer snaaiwerk wil ik eigenlijk niet minder gaan lopen.![]()
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk eerlijk gezegd dat ik eens een paar dagen rust moet nemen. Vorige week natuurlijk minder hardgelopen maar wel dagen door Praag lopen slenteren. Ook niet echt uitrusten zeg maar.
Maar juist met de feestdagen en meer snaaiwerk wil ik eigenlijk niet minder gaan lopen.Je loopt nu continu om de dag?
![]()
35min aan een stuk gelopen, check4,84km
Ja, min of meer. Vanaf Augustus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:20 schreef GotC het volgende:
[..]
BegrijpelijkJe loopt nu continu om de dag?
![]()
Misschien ergens 2 dagen rust ertussen knallen? Dus bv:quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, min of meer. Vanaf Augustus.
Maandag lopen.
Dinsdag rust.
Woensdag lopen.
Donderdag rust.
Vrijdag rust.
Zaterdag lopen.
Zondag rust.
Oid?![]()
Ik heb zo'n vreselijke schop onder m'n kont nodigSinds de laatste blessure zit ik niet meer in de 'flow' en het lukt me ook niet om die weer te vinden, waardoor elke run 'moeilijk' is.
En elk smoesje wordt aangegrepen door mezelf om maar niet te hoeven lopen![]()
Maar morgenochtend toch maar weer echtJullie geven me toch wel een schop onder m'n kont als ik weer een smoes verzin he?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja dat komt wel eens voor natuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien ergens 2 dagen rust ertussen knallen? Dus bv:
Maandag lopen.
Dinsdag rust.
Woensdag lopen.
Donderdag rust.
Vrijdag rust.
Zaterdag lopen.
Zondag rust.
Oid?![]()
![]()
En hoe!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:28 schreef E.T. het volgende:
Ik heb zo'n vreselijke schop onder m'n kont nodigSinds de laatste blessure zit ik niet meer in de 'flow' en het lukt me ook niet om die weer te vinden, waardoor elke run 'moeilijk' is.
En elk smoesje wordt aangegrepen door mezelf om maar niet te hoeven lopen![]()
Maar morgenochtend toch maar weer echtJullie geven me toch wel een schop onder m'n kont als ik weer een smoes verzin he?
![]()
![]()
14.gif !quote:I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Je gaat verdomme hardlopen buiten, al moet ik je persoonlijk naar buiten trappen!quote:Hoe durf je jezelf dat geweldige, trotse overwinningsgevoel te ontnemen door niet te gaan?
![]()
![]()
Gelopen. 35 min, en het was veel minder koud dan zaterdag (toen regende het ook flink). Eigenlijk was het gewoon niet koud, alleen tijdens cooling down.
aaaa men! Ik begon lekker en de temperatuur was ook relaxed maar ruim over de helft (zat in mijn 1 na laatste loopsessie van deze les) ineens keiharde steken in mijn zij/nier.
Moest echt even vooroverbuigen om het direct minder te laten worden, toen maar gaan lopen, minuutje gerend, weer steken, weer lopen, 1.5 minuut gerend, weer steken en maar naar huis gewandeld.
Vermoed dat ik veel te weinig heb gedronken vandaag aangezien ik normaal op een dag zo 3 a 3.5 liter water naar binnen gooi en deze keer misschien een liter met wat geluk.
Nu maar ff onder de douche en donderdag weer een nieuwe kans.![]()
Het grootste probleem is echt de stap to gear you up: dus de schoenen aan te trekken, de trainingsbroek aan en naar buiten te stappen, de regen in.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Je gaat verdomme hardlopen buiten, al moet ik je persoonlijk naar buiten trappen!Hoe durf je jezelf dat geweldige, trotse overwinningsgevoel te ontnemen door niet te gaan?
Als je eenmaal buiten staat, ja dan loop je wel en gaat het wel, ook al regent het. Maar die initiele stap dus....How can I make this topic about me?![]()
In de Apple store was hij al ¤ 0,79 . Mag ik nu ook lid worden van de club?quote:![]()
crap, dan moet ik zeker gaan rennen in die kou
Kan je nagaan dat kleding aandoen een probleem isquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het grootste probleem is echt de stap to gear you up: dus de schoenen aan te trekken, de trainingsbroek aan en naar buiten te stappen, de regen in.
Als je eenmaal buiten staat, ja dan loop je wel en gaat het wel, ook al regent het. Maar die initiele stap dus....Please, dat is gewoon mentaal. Niet erover nadenken, niet jezelf de tijd gunnen om smoesjes te verzinnen: Aankleden en gáán!
Uiteraard! En ja! Je bent stoer en daardoor kan je datquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
In de Apple store was hij al ¤ 0,79 . Mag ik nu ook lid worden van de club?![]()
crap, dan moet ik zeker gaan rennen in die kou![]()
Ik heb er vol vertrouwen in.
![]()
Oh ja, Endomondo kent geen mogelijkheid om muziek af te spelen tijdens het rennenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Mehquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:32 schreef GotC het volgende:
Uiteraard! En ja! Je bent stoer en daardoor kan je datIk heb er vol vertrouwen in.
![]()
* Maraca legt 3 lagen klaar voor morgenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ehm..jawel hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:33 schreef Maraca het volgende:
Oh ja, Endomondo kent geen mogelijkheid om muziek af te spelen tijdens het rennen!
![]()
Niet op de iPod versiequote:
Denk dat ik dat maar ga doen. Vrees ook dat ik wat stapjes terug moet doen bij Evy, maar goed..eigen schuld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet?Dat is wel naar
Maar je kan het gewoon tegelijkertijd afspelen zonder problemen.
Heb trouwens een request gestuurd om lid te worden van de Fok! groep
Voor dat Endomondo heb je een internetbundel op je telefoon nodig, toch? Ik heb sinds een paar dagen een smartphone maar kan alleen nog via wifi op internet. Dan kan ik niet meedoen toch?/noob
Ehmmm..je kan wel gewoon je kilometers+tijden invullen, maar je hebt GPS nodig om Endomondo zelf je route+afstand+tijden laten uitrekenen. Internet..hmm..volgens mij heb je dat niet perse nodig?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:48 schreef Quinazoline het volgende:
Voor dat Endomondo heb je een internetbundel op je telefoon nodig, toch? Ik heb sinds een paar dagen een smartphone maar kan alleen nog via wifi op internet. Dan kan ik niet meedoen toch?/noob
Eigenlijk geen idee![]()
. Heb altijd m'n internet aanstaan. Smartphone zonder internet is beetje nutteloos voor mij
![]()
![]()
Je gaat het gewoon doen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar ga doen. Vrees ook dat ik wat stapjes terug moet doen bij Evy, maar goed..eigen schuld.
Heb trouwens een request gestuurd om lid te worden van de Fok! groepPunt!
.
En heb je geaccepteerd. Welkom!![]()
![]()
En het uploaden naar Endomondo, al is wifi dan natuurlijk voldoendequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:54 schreef YUR het volgende:
Volgens mij heb je wel internet nodig, voor de kaarten en locatie enzulks![]()
![]()
Heb volgens mij genoeg kleding verzameld om morgen de deur uit te durvenquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Je gaat het gewoon doen!Punt!
.
En heb je geaccepteerd. Welkom!
En ik zag hetHeb alleen wel even mijn achternaam nu veranderd want ik zag nergens een optie met privacy instellingen mbt naam enzo. En mocht iemand mij Googlen dan hoeven ze niet te weten hoe slecht mijn conditie is
Ik kon mezelf via Google niet vinden bij Endomondoquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb volgens mij genoeg kleding verzameld om morgen de deur uit te durven
En ik zag hetHeb alleen wel even mijn achternaam nu veranderd want ik zag nergens een optie met privacy instellingen mbt naam enzo. En mocht iemand mij Googlen dan hoeven ze niet te weten hoe slecht mijn conditie is
Maar gewoon aanpassen als je dat prettiger vindt
![]()
![]()
Het ga je goed morgen , je gaat het gewoon halen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb volgens mij genoeg kleding verzameld om morgen de deur uit te durven#35.![]()
Ja, smoes.. maar het is hier echt noodweer.. Dat ga ik toch echt niet doen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Thanks, ik ga het eens proberen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ehmmm..je kan wel gewoon je kilometers+tijden invullen, maar je hebt GPS nodig om Endomondo zelf je route+afstand+tijden laten uitrekenen. Internet..hmm..volgens mij heb je dat niet perse nodig?
Eigenlijk geen idee![]()
. Heb altijd m'n internet aanstaan. Smartphone zonder internet is beetje nutteloos voor mij
Vanavond is het waarschijnlijk nog erger, dus ik zou nu gaanquote:Op woensdag 7 december 2011 07:35 schreef E.T. het volgende:
Ja, smoes.. maar het is hier echt noodweer.. Dat ga ik toch echt niet doen.
Vanavond moet ik werken, dus m'n meters maak ik sowieso wel
Woensdag is voor mij normaal gesproken ook één van de loopdagen, maar dat gaat vandaag niet gebeuren vermoed ik. Na een dag 'hard' werken, heb ik geen zin om door een storm te lopen. Als het droog is gaan we ervoor, maar niet door regen en wind . Geef je dus groot gelijkquote:Op woensdag 7 december 2011 07:35 schreef E.T. het volgende:
Ja, smoes.. maar het is hier echt noodweer.. Dat ga ik toch echt niet doen.
![]()
Hagel, storm, regen, onweer (best heftig onweer zelfs)...
Neh...I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik geef je ook gelijk hoor, maar E.T. wilde geschopt worden.
Ik bedacht me vanochtend nog dat ik blij was dat ik niet hoef te lopen. Het is echt geen loopweer.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik ben gisteren niet meer geweest, uitlopende afspraken en onverwacht bezoek. Wel erg gezellig, maar lopen kwam er dus niet meer van.
Helaas nu echt superslecht geslapen en weer een dag vol diverse afspraken. Ik hoop dat ik ergens tussen alles en de buien door de motivatie en tijd kan vinden. En energie.
Ik vertrek zo richting de sportschoolOok ik zie het niet zitten met dit weer
Ik sla vandaag ook over als hardlopend, maar ga wel een eind de bossen in met de hond vandaag.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Wel leuk om te zien dat we allemaal dezelfde smoesjes hebben. Ik wacht nog op de eerste reactie van een diehard welke wel is gaan hardlopen (en van de weg is geblazen
).
![]()
Pff.. heb met een kerstboom zitten sjouwen dus op zich voldoende beweging gekregen. Nu maar eens wat kerstmuziek opzetten en de boom optuigen
Aangezien het weer t/m vrijdag schijnbaar alleen nog maar slechter gaat worden, zit ik er serieus over na te denken om vandaag te gaan lopen
Boom optuigen moet ik ook nog doen, maar dat mag ik pas als ik weer ben gaan lopen!quote:Op woensdag 7 december 2011 11:42 schreef Maraca het volgende:
Pff.. heb met een kerstboom zitten sjouwen dus op zich voldoende beweging gekregen. Nu maar eens wat kerstmuziek opzetten en de boom optuigenJa maar... jij zou sowieso vandaag al gaan lopen en kijken naar de storm!quote:Op woensdag 7 december 2011 11:46 schreef YUR het volgende:
Aangezien het weer t/m vrijdag schijnbaar alleen nog maar slechter gaat worden, zit ik er serieus over na te denken om vandaag te gaan lopen
Ik mag donderdag weer. Gisteren ook geweest. Moet zeggen dat het erg leuk was om te doen, want er waren overal al versierde huizen. Donderdag neem ik een andere route, want er is vast nog meer te zienin het donker lopen in de volkswijken is opeens wel leuk
Mijn planning voor vandaag...
Ben dus nu in running outfit naar mijn werk voor een vergadering. En dan straks naar huis lopen en dan hopen dat ik op tijd thuis ben voor afspraken van vanavond.
Nou, dat was dus een leuk plan, alleen de vergadering liep uit, afspraak proberen te verzetten, maar dat is maar half gelukt. Wilde mijzelf niet laten kennen en toch gaan lopen, maar na 1.7 kilometer was ik al stuk. Pijn in de beentjes, veel te veel wind en fietspaden die geen wegwijzers hadden. Ben maar naar de dichtstbijzijnde metro gegaan en zo naar huis.
Ik wil zo graag weer beginnen, dus ik ga het zo proberen
Eerst met mijn vrouw les 3 van Evy en als het te doen is in dit weer ga ik halverwege alleen door.
Ik ben benieuwd. Ik zag m'n buurman overigens vandaag ook gewoon rennen...heitieh![]()
Fallen, kun je niet gewoon de vergadering verlaten met de melding dat je al een andere afspraak had staan?
En hoe reageerde men op je outfit? 't was geen deftige 3-deligpak meeting dus?How can I make this topic about me?![]()
Ook nog steeds niet gelopen. Sowieso even nog de 2e rustweek na de pijn aan de knie. Maar aangezien tot 2x toe het squashen wel goed ging volgende week maar weer eens lopen. Gelukkig is het hardlopen bij mij geen vereiste ivm afvallen oid, kom aan genoeg beweging.
Als je nu buiten gaat lopen met die wind kan je lekker doorlopen en door de tegenwind op dezelfde plek blijven staan![]()
![]()
![]()
De wind viel mee. Wel natuurlijk goed de route kiezen. Het ging vrij soepel, ondanks ruim een week ziekjes.
Het eerste stukje liep ik met mijn vrouw mee. Vanaf ca. 1km aan een stuk gelopen.
www.endomondo.com/workouts/30661194heitieh![]()
Hoi hoi,
Ik ben meer een lurker dan een reageerder. Ik vind het heel goed dat iedereen blijft lopen en het volhoudt! Ga zo door!
Vandaag 8,25 kilometer gelopen. De eerste vijf kilometer liep ik in een tempo van 4:22 min / km.
Na die vijf kilometer twee kilometer lang volle bak tegen de wind en regen ingelopen, waardoor mijn looptempo van 4:22 naar 4:38 min / km ging. Op een enkele moment had ik zelfs een looptempo van 9:35 min/km! Uiteindelijke eindtijd: 38:15 voor 8,25 km. Eindtijd voor de 10 kilometer zou dan plus/minus 47:21 zijn. Voor vandaag is dat doel niet realistisch. Het zou wel een PR zijn.
Als het rustig weer was geweest, zou dat betekenen dat mijn looptempo van 4:22 naar 4:10 had kunnen gaan. Eindtijd voor de 10 kilometer zou dan rond de 41:40 liggen. Realistisch? Geen idee... Mijn PR zou met 7 minuten zijn verbeterd.
http://www.endomondo.com/workouts/uyKR_euAs9I
Distance
8.25 km
Duration
38m:15s
Avg Speed
4:38 min/km
Max Speed
3:35 min/km
Al met al, mijn VO2 max is nu: 45 ml/min/kg oftewel: mijn conditie is gemiddeld. Het gaat langzaamaan de goede richting in. Vorige week was mijn VO2 max nog schommelend tussen 40 - 42. Ik wil richting een VO2 max van 55 á 60. Nu eens zien hoe ik dat het beste kan behalen.I pwn u!![]()
Wat ga je snel Weasel! Heb je je ook al aangemeld bij het Fok! Endomondo team?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik mag donderdag weer. Gisteren ook geweest. Moet zeggen dat het erg leuk was om te doen, want er waren overal al versierde huizen. Donderdag neem ik een andere route, want er is vast nog meer te zienin het donker lopen in de volkswijken is opeens wel leuk
![]()
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Nou ja, moet zeggen dat ik me niet altijd op m'n gemak voel, hoor, alleen in het donkermaar goed, ik moet het maar gewoon doen, het is voor een goede zaak
Van het weekend heb ik nieuwe spijkerbroeken gekocht. 3 maten kleiner dan wat ik had
Altijd positief blijven denkenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:41 schreef xFriendx het volgende:
Ook nog steeds niet gelopen. Sowieso even nog de 2e rustweek na de pijn aan de knie. Maar aangezien tot 2x toe het squashen wel goed ging volgende week maar weer eens lopen. Gelukkig is het hardlopen bij mij geen vereiste ivm afvallen oid, kom aan genoeg beweging.
Als je nu buiten gaat lopen met die wind kan je lekker doorlopen en door de tegenwind op dezelfde plek blijven staanZo even mijn sporttas inpakken en gelijk achterin de auto smijten. Morgen eerst een tentamen en dan maar doorrijden naar de sportschool.
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Van het weekend heb ik nieuwe spijkerbroeken gekocht. 3 maten kleiner dan wat ik had
Toen ik vandaag weer thuis was heb ik mezelf direct naar buiten geschopt (na me omgekleed te hebben uiteraard).Ik heb ondanks de tegen- en zijwind les 19 uitgelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/30651320![]()
Ik heb mij bij deze aangemeld bij het Fok! Endomondo team!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat ga je snel Weasel! Heb je je ook al aangemeld bij het Fok! Endomondo team?I pwn u!![]()
Da's wel een heel vlakke hartslagquote:Op woensdag 7 december 2011 21:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toen ik vandaag weer thuis was heb ik mezelf direct naar buiten geschopt (na me omgekleed te hebben uiteraard).Ik heb ondanks de tegen- en zijwind les 19 uitgelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/30651320
heitieh![]()
Ja he. Volgens mij ging er iets niet goed.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:07 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Da's wel een heel vlakke hartslag![]()
![]()
Ze gaan een focking Blankenburgtunnel aanleggen dwars door mijn focking rengebied heen!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je hoe onwijs mooi het daar is?
Weet je wat een geweldig stuk natuurgebied daar ligt?
Weet je wat een machtig mooie vogels ik daar zie vliegen als ik daar rondloop?
Echt om te janken!!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
![]()
not cool
Volgens mij ben jij geen beginner meer, dit is namelijk een prima tijd voor een redelijk geoefende loper. Beginners, als ze al 8 km kunnen lopen, lopen er nagenoeg een uur over imo..quote:Op woensdag 7 december 2011 20:09 schreef weasel85 het volgende:
Hoi hoi,
Ik ben meer een lurker dan een reageerder. Ik vind het heel goed dat iedereen blijft lopen en het volhoudt! Ga zo door!
Vandaag 8,25 kilometer gelopen. De eerste vijf kilometer liep ik in een tempo van 4:22 min / km.
Na die vijf kilometer twee kilometer lang volle bak tegen de wind en regen ingelopen, waardoor mijn looptempo van 4:22 naar 4:38 min / km ging. Op een enkele moment had ik zelfs een looptempo van 9:35 min/km! Uiteindelijke eindtijd: 38:15 voor 8,25 km. Eindtijd voor de 10 kilometer zou dan plus/minus 47:21 zijn. Voor vandaag is dat doel niet realistisch. Het zou wel een PR zijn.
Als het rustig weer was geweest, zou dat betekenen dat mijn looptempo van 4:22 naar 4:10 had kunnen gaan. Eindtijd voor de 10 kilometer zou dan rond de 41:40 liggen. Realistisch? Geen idee... Mijn PR zou met 7 minuten zijn verbeterd.
http://www.endomondo.com/workouts/uyKR_euAs9I
Distance
8.25 km
Duration
38m:15s
Avg Speed
4:38 min/km
Max Speed
3:35 min/km
Al met al, mijn VO2 max is nu: 45 ml/min/kg oftewel: mijn conditie is gemiddeld. Het gaat langzaamaan de goede richting in. Vorige week was mijn VO2 max nog schommelend tussen 40 - 42. Ik wil richting een VO2 max van 55 á 60. Nu eens zien hoe ik dat het beste kan behalen.I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Kan ie alsnog een beginner zijn. Sommige pikken dingen snel op...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lees zijn post nog es. Lijkt me echt geen beginner hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef slacker_nl het volgende:
Kan ie alsnog een beginner zijn. Sommige pikken dingen snel op...
heitieh![]()
Aan de andere kant... er wordt al sinds 1953(!) geluld over doortrekken van de A4. Dat kreng had er allang moeten liggen. Wat mij betreft verdiept, of in een tunnel of whatever, maar hij moet er komen.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:46 schreef mazaru het volgende:
Ze gaan een focking Blankenburgtunnel aanleggen dwars door mijn focking rengebied heen!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt om te janken!!![]()
Volgens mij is hij niet zo lang geleden begonnen, hij post ook in het SPT topic volgens mij.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Lees zijn post nog es. Lijkt me echt geen beginner hoorIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je weet ook dat het aangelegd is?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:46 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt om te janken!!. De plannen van die tunnel waren er eerder dan het bos.
Ik loop overigens af en toe aan de overkant, als ik bij mijn ouders ben.
![]()
Ja, natuurlijk is het aangelegd. Maar het blijft een prachtig stuk natuur waar je nog kunt genieten van de rust en de beestjes die je daar ziet.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je weet ook dat het aangelegd is?. De plannen van die tunnel waren er eerder dan het bos.
Ik loop overigens af en toe aan de overkant, als ik bij mijn ouders ben.
Ik ga daar al jaren naar toe om te genieten. In de zomer ga ik er zwemmen en in de winter wandel en ren ik daar.
Kuttunnel!!!
Joh, ze weten helemaal nog niet hoe die tunnel er uit komt te zien. Een optie is dat het net zo hard onder het natuurgebied doorgaat.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is het aangelegd. Maar het blijft een prachtig stuk natuur waar je nog kunt genieten van de rust en de beestjes die je daar ziet.
Ik ga daar al jaren naar toe om te genieten. In de zomer ga ik er zwemmen en in de winter wandel en ren ik daar.
Kuttunnel!!!![]()
Laten we hopen dat er nog natuurgebied behouden blijft. Maar ik heb er een hard hoofd in. Alles draait om geld.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Joh, ze weten helemaal nog niet hoe die tunnel er uit komt te zien. Een optie is dat het net zo hard onder het natuurgebied doorgaat.
Of alsnog de oranjetunnel gekozen wordt.... Dat stuk snelweg heeft al zo'n historie van "Ja! hij komt er... ow nee..., toch niet"quote:Op woensdag 7 december 2011 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Joh, ze weten helemaal nog niet hoe die tunnel er uit komt te zien. Een optie is dat het net zo hard onder het natuurgebied doorgaat.![]()
En dan wordt het ook nog eens een toltunnel!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of alsnog de oranjetunnel gekozen wordt.... Dat stuk snelweg heeft al zo'n historie van "Ja! hij komt er... ow nee..., toch niet"
Stelletje idioten! Niemand die die tunnel pakt dan natuurlijk.
http://www.rijnmond.nl/ni(...)or-blankenburgtunnelIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat hele traject is al jaren totaal besluitloos. Maar het helpt wel als ze er eindelijk eens uit kunnen komen voor de doorstroming. Doordeweeks staat de A15 vanaf Rozenburg al ver voor de spits vast en de uitwijkroutes zijn er niet (die kuttige pont is geen uitwijk routequote:Op woensdag 7 december 2011 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of alsnog de oranjetunnel gekozen wordt.... Dat stuk snelweg heeft al zo'n historie van "Ja! hij komt er... ow nee..., toch niet").
![]()
De Beneluxtunnel is ooit begonnen als Toltunnel (gebouwd in opdracht van de Shell in de Botlek). Die is Tolvrij geworden nadat de investering er uit was (binnen een jaar of 10). Bedrijven betalen er echt wel voor om hun transport via een Toltunnel te sturen ipv 3 uur file te rijdenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan wordt het ook nog eens een toltunnel!
Stelletje idioten! Niemand die die tunnel pakt dan natuurlijk.
http://www.rijnmond.nl/ni(...)or-blankenburgtunnel.
![]()
Ja het is een drama om van Voorne-Putten af te komen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat hele traject is al jaren totaal besluitloos. Maar het helpt wel als ze er eindelijk eens uit kunnen komen voor de doorstroming. Doordeweeks staat de A15 vanaf Rozenburg al ver voor de spits vast en de uitwijkroutes zijn er niet (die kuttige pont is geen uitwijk route).
![]()
Ze moeten gewoon lekker opzouten met die stinktunnel! Ik wil daar naar de vogeltjes kijken.
Ja, maar ik wil op tijd naar huis kunnen om daar vogeltjes te kunnen kijken en te rennen in plaats van in een stinkfile te staan omdat er al 58 jaar lang ruzie gezocht wordt over 10KM asfalt.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:05 schreef mazaru het volgende:
Ze moeten gewoon lekker opzouten met die stinktunnel! Ik wil daar naar de vogeltjes kijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik vond het wat lastig om de vergadering eerder af te ronden als ik zelf de agenda heb samengesteld. De reactie op de outfit was verder wel goed, enigszins verbaasd maar voor de rest weinig commentaar.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Fallen, kun je niet gewoon de vergadering verlaten met de melding dat je al een andere afspraak had staan?
En hoe reageerde men op je outfit? 't was geen deftige 3-deligpak meeting dus?
Ik ben er alleen nog nog niet uit of ik morgen het opnieuw ga proberen om te lopen of dat ik een extra rustdagje neem.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Met de oranjetunnel gaan er alleen maar kassen plat. Niemand die ze zal missen.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil op tijd naar huis kunnen om daar vogeltjes te kunnen kijken en te rennen in plaats van in een stinkfile te staan omdat er al 58 jaar lang ruzie gezocht wordt over 10KM asfalt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik denk dat er uiteindelijke een dusdanige sterke lobby komt dat het die variant ook wordt... ondanks wat Shultz nu zegtquote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met de oranjetunnel gaan er alleen maar kassen plat. Niemand die ze zal missen.![]()
![]()
Nog een extra rustdagje lijkt me wel goed. Anders ga je te diep en breek je meer af dan je opbouwt.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik vond het wat lastig om de vergadering eerder af te ronden als ik zelf de agenda heb samengesteld. De reactie op de outfit was verder wel goed, enigszins verbaasd maar voor de rest weinig commentaar.
Ik ben er alleen nog nog niet uit of ik morgen het opnieuw ga proberen om te lopen of dat ik een extra rustdagje neem.
Lekker vrijdag weer 10km rennen.How can I make this topic about me?![]()
Ik hoop het echt. Want deze keuze is alleen gebaseerd op de kosten.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat er uiteindelijke een dusdanige sterke lobby komt dat het die variant ook wordt... ondanks wat Shultz nu zegtIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
De laatste paar keer heb ik zonder Endomondo gelopen, omdat hij tegenwoordig niet meer zo snel een gps signaal ontvangt. Het lopen gaat beter en heb vanochtend 7 km in 35 minuten gelopen! Nu verder trainen om een uur aan eens stuk te lopen![]()
![]()
Het is wetenschappelijk bewezen. Met je poten in de diepvries na het rennen
http://www.nu.nl/gezondhe(...)erstel-sporters.htmlHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ging heel lekker vandaag. Bijna helemaal om de Karpendonkse plas heen geweest en zo'n ronde is iets van 1.9 km. En dat terwijl ik pas een maand bezig ben. Ben er best wel trots op...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Top! Zodra je er drie keer omheen kan lopen, mag je jezelf trakteren op een lunch in de Hoevequote:Op donderdag 8 december 2011 14:47 schreef Bos81 het volgende:
Ging heel lekker vandaag. Bijna helemaal om de Karpendonkse plas heen geweest en zo'n ronde is iets van 1.9 km. En dat terwijl ik pas een maand bezig ben. Ben er best wel trots op...
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Top! Zodra je er drie keer omheen kan lopen, mag je jezelf trakteren op een lunch in de Hoeve
Dat is toch best prijzig daar of niet? Ken de prijslijst en kaart daar niet zo.
Maar zover ben ik nog lang niet. Eerst dit op een goede manier opbouwen.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Hoe moeten we jou nu controleren?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:06 schreef Gesloten het volgende:
De laatste paar keer heb ik zonder Endomondo gelopen, omdat hij tegenwoordig niet meer zo snel een gps signaal ontvangt. Het lopen gaat beter en heb vanochtend 7 km in 35 minuten gelopen! Nu verder trainen om een uur aan eens stuk te lopen
heitieh![]()
Hartstikke duur ja, ze hebben ook een ster volgens mij. Maar 't is wel erg lekker.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch best prijzig daar of niet? Ken de prijslijst en kaart daar niet zo.
Maar zover ben ik nog lang niet. Eerst dit op een goede manier opbouwen..
Ik heb trouwens dat rondje een keer gemeten als dat het 2,5 km is, maar misschien heb ik me vergist (of jij hebt nog verder gelopen dan je al dacht).Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Vandaag eerder weg gegaan van mijn werk, zodat ik voor de storm nog kon hardlopen. Staat wel veel wind, maar heb het wel droog gehouden. Ook nog voor het donker terug van het lopen, dus wat wil een hardloper nog meer.
![]()
Warme chocomelkquote:Op donderdag 8 december 2011 16:50 schreef Bisamrat het volgende:
Vandaag eerder weg gegaan van mijn werk, zodat ik voor de storm nog kon hardlopen. Staat wel veel wind, maar heb het wel droog gehouden. Ook nog voor het donker terug van het lopen, dus wat wil een hardloper nog meer.
Vandaag ging het lopen, ondanks een veel te speelse heen en weer rennende hond, best goed![]()
5.6 km in 33:14
Ik moet eigenlijk ook vandaag. Maar de trein is laat, het waait hard en ik voel me echt klote... Ik denk dat ik een training oversla en zaterdag weer ga rennen... Nu even niet[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Op de Sumatralaan, net nadat je zegmaar van de plas op de stoep bent terecht gekomen staat een bord met wat routes (wel toegetakeld door vandalen. Daar zag ik volgens mij staan dat de kortste looproute rond de plas is en die iets van 1.980 meter is. Maar ook ik kan dat verkeerd gelezen hebben. Of de gemeente kan niet meten, dat is ook een optie..quote:Op donderdag 8 december 2011 16:42 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Hartstikke duur ja, ze hebben ook een ster volgens mij. Maar 't is wel erg lekker.
Ik heb trouwens dat rondje een keer gemeten als dat het 2,5 km is, maar misschien heb ik me vergist (of jij hebt nog verder gelopen dan je al dacht)."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik spijbel! Voor het eerst in 3 maanden dat ik doelbewust een dag oversla. Sterker nog... ik ga zelfs zaterdag pas weer lopen...![]()
Met dit weer? Het is je vergevenquote:Op donderdag 8 december 2011 17:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet eigenlijk ook vandaag. Maar de trein is laat, het waait hard en ik voel me echt klote... Ik denk dat ik een training oversla en zaterdag weer ga rennen... Nu even niet
heitieh![]()
Ik kom even hoi zeggen![]()
Helaas al weer 3 weken niet gelopen, niet voorruit te branden hier. Geen idee of het verband met elkaar heeft maar vandaag een telefoontje van de huisarts gehad dat mijn kalium te laag is en dat hij niet snapt waarom en ik daarom naar de internist moet.
Morgen maar meteen een afspraak maken.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Mja, het weer kan me niet eens zo heel veel schelen. Ben net wel van het station naar huis gefietst door de wind. T is gewoon dat ik me echt kut voel. Gisteren vond ik één van m'n caviaatjes dood in de kooiquote:Op donderdag 8 december 2011 20:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Met dit weer? Het is je vergevenvind het zo zielig...
Prima weer om te lopen volgens mij.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Met dit weer? Het is je vergeven![]()
![]()
Dit shitweer is absoluut ongeschikt om te lopen. Zelfs mijn hond, altijd in voor een wandeling, blijft in de deuropening staan, kijkend naar al die nattigheid. Die vindt 't maar niks, dit. Kijk hij gaat weer in de mand....How can I make this topic about me?![]()
Slecht nieuws: met de huidige weersomstandigheden zie ik mezelf ook niet in het donker met windkracht 8 door een Schiedams park rennen.
Goed nieuws: Ik heb een Kinect, Dance Central 2 en Your Shape 2012. Ik heb een 'binnenshuis' alternatiefIn Your Shape zit een nieuw onderdeel genaamd Run The Planet waarbij je 'virtueel' door New York of London rent en bij sommige gebouwen nog een stukje uitleg krijgt. Maar ja, je rent wel 'op je plaats' voor de TV dus 100% vervanging is het niet. Toch leuk
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mja, het weer kan me niet eens zo heel veel schelen. Ben net wel van het station naar huis gefietst door de wind. T is gewoon dat ik me echt kut voel. Gisteren vond ik één van m'n caviaatjes dood in de kooivind het zo zielig...
Sommige denken misschien: 'het zijn maar caviaatjes', maar toch blijft het zielig. Je bent er waarschijnlijk toch aan gehecht.heitieh![]()
Ben beginnend hardloper. Ik kreeg last van mijn rechterscheenbeen, al wordt dat per training wel minder. Laatst in het bos hardgelopen en toen had ik bijna helemaal geen last. Dus het ligt dan toch aan gebrek aan demping denk ik. Ik ga dit weekend even naar runnersworld voor goed advies en schoenen.![]()
Jup, als je vrij snel pijn krijgt in je schenen dan ligt dat aan de demping van je schoenen of waar je loopt. Het beste is dan ook om op zachte grond te lopen, zoals in het bos. Nadeel is alleen wel dat de paden niet altijd even vlak zijn, waardoor je weer last van andere spieren kunt krijgen omdat je steeds corrigeert. Op asfalt is het gewoon steeds hetzelfde en heb je dat laatste niet, maar je spieren moeten wel veel meer gewicht opvangen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:04 schreef the85mc het volgende:
Ben beginnend hardloper. Ik kreeg last van mijn rechterscheenbeen, al wordt dat per training wel minder. Laatst in het bos hardgelopen en toen had ik bijna helemaal geen last. Dus het ligt dan toch aan gebrek aan demping denk ik. Ik ga dit weekend even naar runnersworld voor goed advies en schoenen.![]()
Of het is een teken van overbelasting. Als je daarmee doorloopt ben je nog veel verder van huis..
leuk woordgrapje maar wel serieus![]()
![]()
Is dat veel?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgen weer lopen, na DRIE dagen rust![]()
Pff ik kom er net achter dat het parcours dat ik de afgelopen keren heb gelopen, 5.2 km is ipv 5.6![]()
Ik ben dus niet zo snel als ik dacht
Nee, maar aangezien ik al 3 maanden bijna continue om de dag loop is 3 dagen niet lopen best langquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat veel?![]()
Pff ik kom er net achter dat het parcours dat ik de afgelopen keren heb gelopen, 5.2 km is ipv 5.6![]()
Ik ben dus niet zo snel als ik dacht
![]()
![]()
mweh, het regent steeds heeeel even maar ik moet eigenlijk wel rennen
En dan waait het ook nog zo hard, smoesjes, smoesjes, smoesjes.![]()
Morgen... echt!
In de tussentijd van 9 dagen heb ik wel twee keer 45 km gefietst en 102 baantjes gezwommen en 1.,15 uur gewandeld.
Maar moet nu echt hardlopen anders durf ik niet meer
Hoe laat ga jij Swets? Kunnen we 'samen'Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
nohNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Forum Opties Forumhop: Hop naar: