De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Wake up (wake up)
Grab a brush and put a little makeup
Hide the scars to fade away the shakeup (hide the scars to fade away the)
Why'd you leave the keys upon the table?
Here you go, create another fable
You wanted to
You wanted to
Hide the scars to fade away the shakeup
You wanted to
You wanted to
I don't think you trust
In my self-righteous suicide
I cry when angels deserve to die
Wake up (wake up)
Hide the scars to fade away the (hide the scars to fade away the shakeup)
Here you go, create another fable
You wanted to
You wanted to
Hide the scars to fade away the shakeup
You wanted to
You wanted to
I don't think you trust
Father (Father), Father (Father), Father (Father), Father (Father)
Father into your hands, I commend my spirit
Father, into your hands
Why have you forsaken me
In your eyes, forsaken me
In your thoughts, forsaken me
In your heart, forsaken me, oh
Trust in my self-righteous suicide
Why cry when angels deserve to die?
geslacht: Vrouwquote:Op woensdag 30 november 2011 16:43 schreef sharr het volgende:
Ik sta niet in de OP, ben ik nu welkom?
Dankje. In de maatschappij werkt dit niet zo.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
geslacht: Vrouw
Je bent welkom hoor.
Dag zusquote:
Boterhammen kunnen niet bellen.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:42 schreef Plastic_zak het volgende:
WAAROM BELT DIE BOTERHAM NIET DAN KAN IK NAAR HUIS![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, drie doosjes van 100 stuks, ik kan weer een dagje vooruit.
Plastic_zak al ontmoet?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:47 schreef sharr het volgende:
Zijn er nog dodelijke dingen voorgevallen op de Foks die ik niet weet? Bans gevallen, nieuwe mods, nieuwe kutusers?
Dan heb je acht stukjes appel. Geen 8 appels. Potverdomme.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe maak je 8 appels uit 1 appel:
1: Pak een appel en een mesje.
2: Snij de appel in 8 stukjes.
Ik moest lachenquote:
Wat is lobi? :squote:Op woensdag 30 november 2011 16:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Stiekem heb je wel lobi voor me.
Tosti's zijn verboden nuquote:Op woensdag 30 november 2011 16:47 schreef sharr het volgende:
Zijn er nog dodelijke dingen voorgevallen op de Foks die ik niet weet? Bans gevallen, nieuwe mods, nieuwe kutusers?
Alles is de schuld van de Rabobank! En van oerbeerquote:
Wat heeft Oerbeer nou weer gedaan?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles is de schuld van de Rabobank! En van oerbeer
Wel een chick maar lelijk ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
Wacht... wat. Gezien ik geen zin heb om tien topics door te lezen, Monkyyy is dus niet een echte chick maar een vent?
Dat is nog niet bekend. Maar ze is in elk geval niet de lekkere chick van haar pics en ze is ook geen pokerpro. Monkiii, de echte welke zich gister aangemeld had na een tip van een FOK!ker, is de echte pokerpro.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
Wacht... wat. Gezien ik geen zin heb om tien topics door te lezen, Monkyyy is dus niet een echte chick maar een vent?
RT!!quote:
Dacht ik al. Hete chicks zijn gewoon niet te vinden op FOK!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:55 schreef sharr het volgende:
Ik wist niet dat Monkyyy pokerpro was. Maar, in ieder geval. Jammer. Ik ben ook fake.
Hoe weet je dat zo zeker!?quote:
Dat zijn allemaal WoW Skyrim spelende nerds!!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dacht ik al. Hete chicks zijn gewoon niet te vinden op FOK!
omdat ik dat nu niet kan zeggenquote:Op woensdag 30 november 2011 16:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker!?
En hou op met complimenten en hossel praktijken. Straks ga ik er zelf nog in geloven.
Huh?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:58 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
omdat ik dat nu niet kan zeggen
Ja dat dusquote:Op woensdag 30 november 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal WoW Skyrim spelende nerds!!
Waarom zeg je nu lul? Doe eens normaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:59 schreef sharr het volgende:
[..]
heyyy lul dat sou je niet meer segge xd
xDXDquote:Op woensdag 30 november 2011 17:00 schreef mc-Piel het volgende:
Ik kan moeilijk over mijn eigen zusje zeggen dat ze fake is
Doe zelf normaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom zeg je nu lul? Doe eens normaal.
Ik ben gewoon mezelf ja geen neppe ding.quote:
Hey hey rustig geen ruzie oké?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf ja geen neppe ding.
Ok alles rustig we maken het goed.quote:
Wie is je broer?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:05 schreef mc-Piel het volgende:
Komt mijn broer hier nog wel eens trouwens ofniet?
fmlquote:Op woensdag 30 november 2011 17:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee, überhaupt bijna niet meer op de foks volgens mij,
Zeker, straks Skypen? :$quote:Op woensdag 30 november 2011 17:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu kunnen we niet meer langsgaan bij haar jammer
Gingen ze er met je geld, vrouw en kinderen vandoor?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:07 schreef TWP het volgende:
Godver bonbons zijn fuckers man ik zeg het je.
Ja!quote:
Omgekeerde pedofiel. Kom je Skype?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Altijd wil je skypen jij pedofiel. ;s
Alleen kinderen en geld, hij was homo.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gingen ze er met je geld, vrouw en kinderen vandoor?
Mwah zometeen bezoek.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:10 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Omgekeerde pedofiel. Kom je Skype?
quote:
Ookquote:
Neukende gezichtsspieren.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:12 schreef Oceanview het volgende:
Geen enkel gezichtspier gaf een neuk.
Komt omdat het tegenwoordig groenten is.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:13 schreef sharr het volgende:
Damn, ik krijg tegenwoordig echt geen diepvriespizza meer op. Nu nog meer dan de helft liggen en al vol. Kut pizza's! Ze zijn gewoon vies!
Diepvriespizza's zijn ook gewoon nastyquote:Op woensdag 30 november 2011 17:13 schreef sharr het volgende:
Damn, ik krijg tegenwoordig echt geen diepvriespizza meer op. Nu nog meer dan de helft liggen en al vol. Kut pizza's! Ze zijn gewoon vies!
Schiet in het verkeerde keelgat?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:13 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:
Hierrr jij! Het eten is nog niet eens klaar.quote:
Als je dat omdraait is het niet hetzelfde.quote:
regardegagab is een sienoniemquote:Op woensdag 30 november 2011 17:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als je dat omdraait is het niet hetzelfde.
Weer wat geleerd!quote:
kk opquote:Op woensdag 30 november 2011 17:21 schreef TWP het volgende:
Hallo ik ben lid van de verenging van kwaliteit van topics of fora en ik wilde hier graag mijn hart luchten. Dit is geen kwalitatief hoogstaand topic. Mijn rating:
____
|
|
|
|------ = kwaliteit
-------
Dat is het.
Dag.
jammer dat je er zelf ook in gepost hebtquote:Op woensdag 30 november 2011 17:21 schreef TWP het volgende:
Hallo ik ben lid van de verenging van kwaliteit van topics of fora en ik wilde hier graag mijn hart luchten. Dit is geen kwalitatief hoogstaand topic. Mijn rating:
____
|
|
|
|------ = kwaliteit
-------
Dat is het.
Dag.
Dit is niet goed, als zij nu al de macht over de afstandsbediening heeft.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:20 schreef mc-Piel het volgende:
Zal ik zo even Gran Torino gaan kijken?
Ik heb hem eergisteren moeten missen omdat m'n vriendin De man met de hamer wilde kijken
fml
He's not the only onequote:Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is niet goed, als zij nu al de macht over de afstandsbediening heeft.
Nee zo werkt het niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is niet goed, als zij nu al de macht over de afstandsbediening heeft.
Ja en vervolgens heb je toch pikstraf omdat ze eerst haar programma wil zien en niets in de reclames wil doenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet.
Haar afstandsbediening is kapot, dus moet ik naar de TV lopen voor een andere zender. En ze wilde dat graag zien. Dus uit angst voor pikstraf heb ik mijn luiheid de overwinning gegund.
Zo moet je het zien!
Pikstrafquote:Op woensdag 30 november 2011 17:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet.
Haar afstandsbediening is kapot, dus moet ik naar de TV lopen voor een andere zender. En ze wilde dat graag zien. Dus uit angst voor pikstraf heb ik mijn luiheid de overwinning gegund.
Zo moet je het zien!
Geluk bij een ongeluk dat het wel grappig was. Niks pikstraf, het werd slechts een luttele 15minuten uitgesteldquote:Op woensdag 30 november 2011 17:24 schreef RandyBlythe het volgende:
[..]
Ja en vervolgens heb je toch pikstraf omdat ze eerst haar programma wil zien en niets in de reclames wil doen
Dag geile boterbabbelaarquote:
en jij bentquote:
hallo tegen mijquote:
quote:
God! Aanbid mij!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee....quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:28 schreef JellyBeanz het volgende:
Nou ik ben weg Houdoe
Even Skyrim spelen ofzo.
Moet er nog steeds om lachenquote:
Timquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:30 schreef JellyBeanz het volgende:
Randy vind je het gek dat ik je niet ken
1 sept 2011
quote:
wow.. wat gebeurde hierquote:
Doei!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:31 schreef JellyBeanz het volgende:
Nou nu ben ik echt weg verdomme!
Doei Iedereen
Terecht!quote:
Eh sahbi wat doe ik nou weer verkeerdquote:
Yesss! Mijn beste FOK! vriendje!quote:
Perfect formaat voor jouw piemel wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kom haten, magisch geladen Chayenne heks. Ik penetreer mieren.
Ik smeek je pardon?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kom haten, magisch geladen Chayenne heks. Ik penetreer mieren.
Belabberde "belediging", probeer het nogmaals.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Perfect formaat voor jouw piemel wel.
Ik smeek joú pardon.quote:
Mijn best doen voor jou.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Belabberde "belediging", probeer het nogmaals.
[..]
Ik smeek joú pardon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Hey hoi gegroet!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:50 schreef Oerbeer het volgende:
Hallo hallo, wat is dit allemaal, gr gr.
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:51 schreef Dimens het volgende:
- Dimens is kapot lekker
[ Bericht 97% gewijzigd door Oerbeer op 30-11-2011 17:51:21 ]
- Je moederquote:Op woensdag 30 november 2011 17:52 schreef mc-Piel het volgende:
- Dimens liegt en doet alsof
[ Bericht 97% gewijzigd door Oerbeer op 30-11-2011 17:52:21 ]
Doe maar.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:54 schreef Dimens het volgende:
Ik kan dit heel echt maken, maar dan staat er zo wel een streep door mijn naam.
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:54 schreef Dimens het volgende:
* Oerbeer popcorn pakt..quote:Op woensdag 30 november 2011 17:54 schreef Dimens het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die geen boerenkool met twee braadworsten eten
Gewoon onder water snijden.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind uien snijden dus niet zo leuk
Nee, ik vind mijn vingers namelijk wel leuk. Die raak ik kwijt als ik onder water ga snijdenquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijn vingers namelijk wel leuk. Die raak ik kwijt als ik onder water ga snijden
Gewoon bril op zettenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijn vingers namelijk wel leuk. Die raak ik kwijt als ik onder water ga snijden
Yo MC-piel!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef mc-Piel het volgende:
Oeioeioei dimens belde me, er is een Trollscience gesignaleerd in het topic?
Lenzen in doen!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind uien snijden dus niet zo leuk
Fuck our lives!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:00 schreef Nectar het volgende:
Trollscience is inderdaad in dit topic gesignaleerd
Lesbisch?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik haat koken, ik hou van voetbal.
Wijn vind ik ranzig, heb liever een koud biertje.
Als ik op het terras zit kijk ik naar mooie dames ipv naar manspersonen.
Ik kijk liever een actiefilm of horror dan een romantische film.
Echt ik twijfel gewoon zelf aan mijn vrouwzijn
Je kan altijd nog pot worden! Wordt jij gewoon het mannetje binnen de relatie.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik haat koken, ik hou van voetbal.
Wijn vind ik ranzig, heb liever een koud biertje.
Als ik op het terras zit kijk ik naar mooie dames ipv naar manspersonen.
Ik kijk liever een actiefilm of horror dan een romantische film.
Echt ik twijfel gewoon zelf aan mijn vrouwzijn
Hooguit biquote:
Dat was ik ook al in mn laatste relatiequote:Op woensdag 30 november 2011 18:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je kan altijd nog pot worden! Wordt jij gewoon het mannetje binnen de relatie.
wat naarquote:Op woensdag 30 november 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was ik ook al in mn laatste relatie
wie?quote:
Ik macaroniquote:
ja okequote:Op woensdag 30 november 2011 18:11 schreef Floxcie het volgende:
Wie wilt mijn aardrijkskunde huiswerk maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |