Gewoon onder water snijden.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind uien snijden dus niet zo leuk
Nee, ik vind mijn vingers namelijk wel leuk. Die raak ik kwijt als ik onder water ga snijdenquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijn vingers namelijk wel leuk. Die raak ik kwijt als ik onder water ga snijden
Gewoon bril op zettenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijn vingers namelijk wel leuk. Die raak ik kwijt als ik onder water ga snijden
Yo MC-piel!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef mc-Piel het volgende:
Oeioeioei dimens belde me, er is een Trollscience gesignaleerd in het topic?
Lenzen in doen!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind uien snijden dus niet zo leuk
Fuck our lives!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:00 schreef Nectar het volgende:
Trollscience is inderdaad in dit topic gesignaleerd
Lesbisch?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik haat koken, ik hou van voetbal.
Wijn vind ik ranzig, heb liever een koud biertje.
Als ik op het terras zit kijk ik naar mooie dames ipv naar manspersonen.
Ik kijk liever een actiefilm of horror dan een romantische film.
Echt ik twijfel gewoon zelf aan mijn vrouwzijn
Je kan altijd nog pot worden! Wordt jij gewoon het mannetje binnen de relatie.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik haat koken, ik hou van voetbal.
Wijn vind ik ranzig, heb liever een koud biertje.
Als ik op het terras zit kijk ik naar mooie dames ipv naar manspersonen.
Ik kijk liever een actiefilm of horror dan een romantische film.
Echt ik twijfel gewoon zelf aan mijn vrouwzijn
Hooguit biquote:
Dat was ik ook al in mn laatste relatiequote:Op woensdag 30 november 2011 18:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je kan altijd nog pot worden! Wordt jij gewoon het mannetje binnen de relatie.
wat naarquote:Op woensdag 30 november 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was ik ook al in mn laatste relatie
wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik macaroniquote:
ja okequote:Op woensdag 30 november 2011 18:11 schreef Floxcie het volgende:
Wie wilt mijn aardrijkskunde huiswerk maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |