Wel een chick maar lelijk ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
Wacht... wat. Gezien ik geen zin heb om tien topics door te lezen, Monkyyy is dus niet een echte chick maar een vent?
Dat is nog niet bekend. Maar ze is in elk geval niet de lekkere chick van haar pics en ze is ook geen pokerpro. Monkiii, de echte welke zich gister aangemeld had na een tip van een FOK!ker, is de echte pokerpro.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
Wacht... wat. Gezien ik geen zin heb om tien topics door te lezen, Monkyyy is dus niet een echte chick maar een vent?
RT!!quote:
Dacht ik al. Hete chicks zijn gewoon niet te vinden op FOK!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:55 schreef sharr het volgende:
Ik wist niet dat Monkyyy pokerpro was. Maar, in ieder geval. Jammer. Ik ben ook fake.
Hoe weet je dat zo zeker!?quote:
Dat zijn allemaal WoW Skyrim spelende nerds!!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dacht ik al. Hete chicks zijn gewoon niet te vinden op FOK!
omdat ik dat nu niet kan zeggenquote:Op woensdag 30 november 2011 16:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker!?
En hou op met complimenten en hossel praktijken. Straks ga ik er zelf nog in geloven.
Huh?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:58 schreef stoptonendsein het volgende:
[..]
omdat ik dat nu niet kan zeggen
Ja dat dusquote:Op woensdag 30 november 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal WoW Skyrim spelende nerds!!
Waarom zeg je nu lul? Doe eens normaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:59 schreef sharr het volgende:
[..]
heyyy lul dat sou je niet meer segge xd
xDXDquote:Op woensdag 30 november 2011 17:00 schreef mc-Piel het volgende:
Ik kan moeilijk over mijn eigen zusje zeggen dat ze fake is
Doe zelf normaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom zeg je nu lul? Doe eens normaal.
Ik ben gewoon mezelf ja geen neppe ding.quote:
Hey hey rustig geen ruzie oké?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf ja geen neppe ding.
Ok alles rustig we maken het goed.quote:
Wie is je broer?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:05 schreef mc-Piel het volgende:
Komt mijn broer hier nog wel eens trouwens ofniet?
fmlquote:Op woensdag 30 november 2011 17:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee, überhaupt bijna niet meer op de foks volgens mij,
Zeker, straks Skypen? :$quote:Op woensdag 30 november 2011 17:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu kunnen we niet meer langsgaan bij haar jammer
Gingen ze er met je geld, vrouw en kinderen vandoor?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:07 schreef TWP het volgende:
Godver bonbons zijn fuckers man ik zeg het je.
Ja!quote:
Omgekeerde pedofiel. Kom je Skype?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Altijd wil je skypen jij pedofiel. ;s
Alleen kinderen en geld, hij was homo.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gingen ze er met je geld, vrouw en kinderen vandoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |