Nice Nice!!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb het licht gezien, G. maar drollscience was er vanmiddag nog
En strijken?quote:
NBC is een Amerikaans televisienetwerk.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:22 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Hebben ze daar scholen? [ afbeelding ]
Ik woon in NBC.
Maar ik vind dat het gedachtegoed van de FGD moet doorgaan!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik niet, de achterlijke zionist mag wegblijven van mij.
NBC is ook de naam van de nieuwe Welthauptstadtquote:Op woensdag 30 november 2011 16:27 schreef Floxcie het volgende:
[..]
NBC is een Amerikaans televisienetwerk.
*Brofist*quote:Op woensdag 30 november 2011 16:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik niet, de achterlijke zionist mag wegblijven van mij.
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:28 schreef Haifisch het volgende:
[..]
NBC is ook de naam van de nieuwe Welthauptstadt
Catering verzorgd door Snackbar toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:29 schreef Haifisch het volgende:
Ik realiseer me net dat ik echt een bazenbegrafenis wil hebben.
Vind ik niet leuk.quote:
Dat weiger ik gewoon!quote:
Een mooie zwartwit foto van mij met zwart lint, grote tafel met dierbaren gekleed in het zwart, vrouwen met grote borsten die om me vechtenquote:Op woensdag 30 november 2011 16:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Catering verzorgd door Snackbar toch?
Ballen hoor je met liefde te behandelen!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind ik niet leuk.
Ik wil poolen!
Dat doe ik ook wel hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 16:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ballen hoor je met liefde te behandelen!
PICSSSSS!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:38 schreef Dimens het volgende:
Mensen die nu niet op het toilet zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |