He's not the only onequote:Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is niet goed, als zij nu al de macht over de afstandsbediening heeft.
Nee zo werkt het niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is niet goed, als zij nu al de macht over de afstandsbediening heeft.
Ja en vervolgens heb je toch pikstraf omdat ze eerst haar programma wil zien en niets in de reclames wil doenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet.
Haar afstandsbediening is kapot, dus moet ik naar de TV lopen voor een andere zender. En ze wilde dat graag zien. Dus uit angst voor pikstraf heb ik mijn luiheid de overwinning gegund.
Zo moet je het zien!
Pikstrafquote:Op woensdag 30 november 2011 17:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet.
Haar afstandsbediening is kapot, dus moet ik naar de TV lopen voor een andere zender. En ze wilde dat graag zien. Dus uit angst voor pikstraf heb ik mijn luiheid de overwinning gegund.
Zo moet je het zien!
Geluk bij een ongeluk dat het wel grappig was. Niks pikstraf, het werd slechts een luttele 15minuten uitgesteldquote:Op woensdag 30 november 2011 17:24 schreef RandyBlythe het volgende:
[..]
Ja en vervolgens heb je toch pikstraf omdat ze eerst haar programma wil zien en niets in de reclames wil doen
Dag geile boterbabbelaarquote:
en jij bentquote:
hallo tegen mijquote:
quote:
God! Aanbid mij!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee....quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:28 schreef JellyBeanz het volgende:
Nou ik ben weg Houdoe
Even Skyrim spelen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |