quote:Op woensdag 30 november 2011 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind je nu een beetje een hoer zijn Drommel
Ja maar toen zag ik dat de echte monkiii reageerde, wie weet ligt er nog een toekomst met monkiiiquote:Op woensdag 30 november 2011 02:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik had toch verwacht dat je het bij het vorige deel zou laten.
Kankermietje. Als ik je zie lopen in Grunn geef ik je een stomp op je boerenbek.quote:Op woensdag 30 november 2011 02:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Even de officiële mededeling bij deze
Ik, drommeldaris, zal het facebookaccount van Monkyyy niet openbaar maken. Dit zodat zij redelijk vredig kan verder posten op haar account en op facebook al helemaal geen last van lastige fokkers heeft
Kusjes![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 02:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kankermietje. Als ik je zie lopen in Grunn geef ik je een stomp op je boerenbek.
Daar zijn we nu al voorbij. Jij bent gewoon een huichelaar en een internet white knight. Ik heb je foto op mijn telefoon staan en ik zal je posthistory doorspitten om te kijken waar je op stap gaat etc. En vinden zal ik je, zo groot is Groningen niet. Ik weet iig al waar jij college hebtquote:
Ik heb niet eens collegequote:Op woensdag 30 november 2011 02:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Daar zijn we nu al voorbij. Jij bent gewoon een huichelaar en een internet white knight. Ik heb je foto op mijn telefoon staan en ik zal je posthistory doorspitten om te kijken waar je op stap gaat etc. En vinden zal ik je, zo groot is Groningen niet. Ik weet iig al waar jij college hebt.
TR gemachtquote:Op woensdag 30 november 2011 02:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kankermietje. Als ik je zie lopen in Grunn geef ik je een stomp op je boerenbek.
quote:
Zucht, je bent ook niet echt snugger hequote:Op woensdag 30 november 2011 02:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Je hebt wat tegen vindi's en tegen boeren?
Je weet het maar nooitquote:Op woensdag 30 november 2011 02:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zucht, je bent ook niet echt snugger he. Ik maak een geintje dude who gives a shit about die troll met haar lelijke muil.
Jeetje dat zeg je toch niet manquote:Op woensdag 30 november 2011 02:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zucht, je bent ook niet echt snugger he. Ik maak een geintje dude who gives a shit about die troll met haar lelijke muil.
Werd je al een beetje bang?quote:
Ik ben wel een MMA vechter, sta alleen niet (meer) in mn eigen foboquote:Op woensdag 30 november 2011 02:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet echt, tenzij je 1 van de mma fighters in je fobo bent
MMA
Nu ga ik slapen
posten in een topic dat je zinloos vindtquote:Op woensdag 30 november 2011 06:57 schreef Garisson72 het volgende:
Hier 8 delen lang over door blijven emmeren..
Vóór 7 uur 's ochtends.quote:Op woensdag 30 november 2011 07:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
posten in een topic dat je zinloos vindt
Werd ook wel weer een keer tijd voor een leuke reeks.quote:
quote:
Tot monkiii pics van haar tieten post.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]you're kidding
En hoever gaat dit uitgemolken worden heren?
Je was me voor.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tot monkiii pics van haar tieten post.
Echt gedaan. Compenseren he.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]you're kidding
En hoever gaat dit uitgemolken worden heren?
dit!quote:Op woensdag 30 november 2011 09:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tot monkiii pics van haar tieten post.
Jongen ze is allang op FOK! geweest en gaat nu met steven, wat snap je niet?quote:
jij bent ook mooi dus je bent een trollquote:Op woensdag 30 november 2011 09:50 schreef Phantomesse het volgende:
Hahahaha zo voorspelbaar dat monkyyy nep zou zijn
Lantefanteraar is ook twijfelbaar, die is net zo vaag al dan niet vager dan monkyyy en heeft alleen maar lichaams foto's in haar FoBo.
Klopt en jij maar fappen elke keerquote:Op woensdag 30 november 2011 09:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij bent ook mooi dus je bent een troll![]()
![]()
![]()
Die was ik even vergeten, wat een oliebol was dat zeg.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:50 schreef Phantomesse het volgende:
Lantefanteraar is ook twijfelbaar, die is net zo vaag al dan niet vager dan monkyyy en heeft alleen maar lichaams foto's in haar FoBo.
dus je bent een vent van 50 die pics van zijn nichtje gebruiktquote:Op woensdag 30 november 2011 09:52 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klopt en jij maar fappen elke keer
Ik kom hier net pas achterquote:Op woensdag 30 november 2011 09:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
ohai, hoe lang gaat deze zooi nog door? monkiii weet genoeg, en weet ook waar ze moet zijn als ze iets gedaan wilt hebben. Dus het is wel ver klaar denk ik ?
Weten we nog niet maar ik denk Socios.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik kom hier net pas achter![]()
Wie zat er achter het acount van monkyyy?
Er was wel een fb voorbij gekomen van iemand maar volgens mij was ze dat niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geloof dat ze soms nog steeds actief is. Aan de wazigheid van beide users verbaast het me niets als dezelfde persoon achter beide acounts zou zitten.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die was ik even vergeten, wat een oliebol was dat zeg.
Dat is mijn dochterquote:Op woensdag 30 november 2011 09:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dus je bent een vent van 50 die pics van zijn nichtje gebruikt
smeerlap
je hebt een prachtige dochterquote:Op woensdag 30 november 2011 09:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geloof dat ze soms nog steeds actief is. Aan de wazigheid van beide users verbaast het me niets als dezelfde persoon achter beide acounts zou zitten.
[..]
Dat is mijn dochter
Loop je weer lekker te wannabe modererenquote:Op woensdag 30 november 2011 09:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
ohai, hoe lang gaat deze zooi nog door? monkiii weet genoeg, en weet ook waar ze moet zijn als ze iets gedaan wilt hebben. Dus het is wel ver klaar denk ik ?
Zou zomaar kunnen maar wie gaat er nou twee nep-accounts tot deze hoogte 'managen'?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geloof dat ze soms nog steeds actief is. Aan de wazigheid van beide users verbaast het me niets als dezelfde persoon achter beide acounts zou zitten.
Neuh die is echt. In ieder geval haar facebook, daar is ze ook vaag.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:50 schreef Phantomesse het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 09:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Loop je weer lekker te wannabe modereren
Are you serious?quote:
Lees even alle topics door ipv 1000 keer dezelfde vraag te stellen. De " monkyyy " weet maar 1 iemand volgens mij en dat is drommeldaris (oid).quote:Op woensdag 30 november 2011 09:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij loopt hier te zaniken om slotjes hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 10:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Are you serious?Dom stuk verdriet.
Of gewoon alleen dit topicquote:Op woensdag 30 november 2011 10:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Lees even alle topics door ipv 1000 keer dezelfde vraag te stellen. De " monkyyy " weet maar 1 iemand volgens mij en dat is drommeldaris (oid).
Waar zie jij dat ik over slotjes zanikquote:Op woensdag 30 november 2011 10:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij loopt hier te zaniken om slotjes hoorTR maken is iets dat elke user kan doen (zoals jij weet) . Is derhalve een usersbezigheid, slotten doen louter modjes, modjesbezigheid. Get it?
![]()
Zeuren dat een goedlopend topic dicht moet is sowieso irritant.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Waar zie jij dat ik over slotjes zanik?
ik zeg enkel dat het nu wel ver klaar is als het alleen nog maar over stevenmac26 zijn enorm onmenselijke penis en hosselskils ditdat gaat
![]()
En TR maken is net zo wanabe mod als hetgeen wat ik doehad het ook in TR kunnen zetten, maar ach.
Hij is wel de allerbeste troll ooit.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Weten we nog niet maar ik denk Socios.
Mag ik Hoax slaan?quote:
quote:
Wie is dat dan (kutnewbievraag sryquote:Op woensdag 30 november 2011 10:26 schreef trancethrust het volgende:
Sorry, maar Krentenbol. blijft toch echt de beste op dit gebied.
quote:
Was ook een of andere troll die het tot mod had geschopt voordat iemand het doorhadquote:Op woensdag 30 november 2011 10:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wie is dat dan (kutnewbievraag sry)
Socios is geen troll, somda zit vol met dat soort typesquote:Op woensdag 30 november 2011 10:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hij is wel de allerbeste troll ooit.
Ik heb trouwens ook een monkyyy genaamd AlexandraUIT ZWEDEN!
Gekregen toen ik 12 werd van mijn toenmalige stiefzusje en broer uit Sverige Svenska
Ja, ziet eruit als een beertje maar het moest een aapje voorstellen
[ afbeelding ]
Socios is gewoon een superaardige kerel, een van de normalere figuren van FOK! zelfsquote:Op woensdag 30 november 2011 10:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Socios is geen troll, somda zit vol met dat soort types_!
Spuit 11quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 02:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, die reactie vond zelfs ik wel ver gaan. Maar t was een geintje schijnbaarquote:
ohja die die was echt boosquote:Op woensdag 30 november 2011 10:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
Oh stokstaart: Krentenbol, victim speaks
Daar victim van krentebol.
Dit ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik weet niet wat ik triester vond, krentebol zelf of die dramaqueen van een victim die haar rechten geschonden vond door dit forum.
Was echt briljant grappig eigenlijkquote:
jaloezie is een mofoquote:Op woensdag 30 november 2011 10:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Waar zie jij dat ik over slotjes zanik?
ik zeg enkel dat het nu wel ver klaar is als het alleen nog maar over stevenmac26 zijn enorm onmenselijke penis en hosselskils ditdat gaat
![]()
En TR maken is net zo wanabe mod als hetgeen wat ik doehad het ook in TR kunnen zetten, maar ach.
Monkiii just sleep with stevenmac26 so he's happy, it should be fun for you two though. Best to do it on Friday, so you have Saturday and Sunday to get back your ability to walk
Elke keer als ik maar beetje fittie met die man maak haalt hij jou er bij.quote:
ja en dan stuurde hij mij zondag heel zielig dm's dat ik niet achterbaks achter zijn rug om moet lullenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Elke keer als ik maar beetje fittie met die man maak haalt hij jou er bij.
ahahahahahaaaaaaquote:Op woensdag 30 november 2011 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja en dan stuurde hij mij zondag heel zielig dm's dat ik niet achterbaks achter zijn rug om moet lullen
Echt wat een teringkneus 1e klas is het
ik vind je wel echte internetridderquote:Op woensdag 30 november 2011 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja en dan stuurde hij mij zondag heel zielig dm's dat ik niet achterbaks achter zijn rug om moet lullen
hij zal zo wel weer komen huilenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ahahahahahaaaaaa
en hij denkt serieus dat we zijn vriendjes zullen worden. Nou nee he![]()
conjo scheidinkje
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij zal zo wel weer komen huilen
jammer dat ik geen dm's mag posten want die van hem zijn echt hilarisch...
Vooral de: Ik ben heel wat dm deed mij zowat pissen in mijn broek van het lachen
Dingen verzinnenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij zal zo wel weer komen huilen
jammer dat ik geen dm's mag posten want die van hem zijn echt hilarisch...
Vooral de: Ik ben heel wat dm deed mij zowat pissen in mijn broek van het lachen
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ahahahahahaaaaaa
en hij denkt serieus dat we zijn vriendjes zullen worden. Nou nee he![]()
conjo scheidinkje
Mijn DM was verre van zielig. Ik vroeg alleen of je er blij van werd achter mijn rug zo kinderachtig debiel te doen?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En je doet precies hetzelfdequote:Op woensdag 30 november 2011 12:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dingen verzinnen1000
Jezus, hoe triest
[..]waar denk ik dat we vriendjes gaan worden? Ik vind elke post van jou uiterst irritant en getuigend van domheid
[..]
Mijn DM was verre van zielig. Ik vroeg alleen of je er blij van werd achter mijn rug zo kinderachtig debiel te doen?
Nee jij komt lekker slim over zekerquote:Op woensdag 30 november 2011 12:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dingen verzinnen1000
Jezus, hoe triest
[..]waar denk ik dat we vriendjes gaan worden? Ik vind elke post van jou uiterst irritant en getuigend van domheid
[..]
Mijn DM was verre van zielig. Ik vroeg alleen of je er blij van werd achter mijn rug zo kinderachtig debiel te doen?
ruzie maken met mensen op internet en vervolgens andere triest gaan noemenquote:Op woensdag 30 november 2011 12:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En je doet precies hetzelfde
Je ziet echt niet in wat voor zielig figuur je bent he
Dit dusquote:Op woensdag 30 november 2011 12:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee jij komt lekker slim over zeker
Enige dat jij wilt is aardig gevonden worden op FOK!. Steven en ik geven geen neuk om zulke bijzaken
LOOOOOOOL ik zeg je net nog per DM die jij vervormd en naar Steven stuurt dat het mij niet kan bommen of ik aardig gevonden wordtquote:Op woensdag 30 november 2011 12:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee jij komt lekker slim over zeker
Enige dat jij wilt is aardig gevonden worden op FOK!. Steven en ik geven geen neuk om zulke bijzaken
wordtquote:Op woensdag 30 november 2011 12:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
LOOOOOOOL ik zeg je net nog per DM die jij vervormd en naar Steven stuurt dat het mij niet kan bommen of ik aardig gevonden wordt![]()
Gaaaahaaast
Ga stoepkrijten jijquote:Op woensdag 30 november 2011 12:58 schreef Flippiee het volgende:
Kan hier geen slotje op? Ik bedoel waar gaat het nog over?
Leuk man leven met schizofrenie?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
LOOOOOOOL ik zeg je net nog per DM die jij vervormd en naar Steven stuurt dat het mij niet kan bommen of ik aardig gevonden wordt![]()
Gaaaahaaast
heb je weer een anonieme tr gedaan?quote:
Ja, want FOK! proberen te helpen is slechtquote:Op woensdag 30 november 2011 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heb je weer een anonieme tr gedaan?
onee dat kan niet meer
Wat jij doet is erger hoor, schijnheilig gedoe manquote:
Alsof FOK! jouw hulp nodig heeft. Mr wannabe Mod.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, want FOK! proberen te helpen is slecht
prof_schijnheil was dan ook een betere username geweestquote:Op woensdag 30 november 2011 13:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat jij doet is erger hoor, schijnheilig gedoe man
FOK! wordt slecht door zulke kankerusers als jouquote:Op woensdag 30 november 2011 13:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, want FOK! proberen te helpen is slecht
Wat haat jij Steven?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:00 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
mensen op spelling verbeteren als je niks meer te zeggen hebt
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FOK! wordt slecht door zulke kankerusers als jou
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat jij doet is erger hoor, schijnheilig gedoe man
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FOK! wordt slecht door zulke kankerusers als jou
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:02 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
hij doet dom in mijn topics
Zo jij bent zwaar para manquote:Op woensdag 30 november 2011 13:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]voel je je nu leuk? Dit zeggen wetend dat ik geen DM's mag posten. Weet je hoeveel het jeukt om een Screenshot te posten? dan maar ban, i dont give a shit
alleen om te laten zien hoe nep jij wel niet bent
En hoe dom steven is om dat soort dingen te geloven
nee prof_schijnheil laat zich weer van zijn beste kant zienquote:Op woensdag 30 november 2011 13:02 schreef Oerbeer het volgende:
Hallo. Zijn we weer boos op elkaar ja?
Dan zal je het wel verdient hebbenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:02 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
hij doet dom in mijn topics
post hem gewoon manquote:Op woensdag 30 november 2011 13:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]voel je je nu leuk? Dit zeggen wetend dat ik geen DM's mag posten. Weet je hoeveel het jeukt om een Screenshot te posten? dan maar ban, i dont give a shit
alleen om te laten zien hoe nep jij wel niet bent
En hoe dom steven is om dat soort dingen te geloven
nee hij post in bijna elk topic kutreactiesquote:Op woensdag 30 november 2011 13:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan zal je het wel verdient hebben
niks nieuwsquote:Op woensdag 30 november 2011 13:03 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
nee hij post in bijna elk topic kutreacties
Geen last van. Steven is baasquote:Op woensdag 30 november 2011 13:03 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
nee hij post in bijna elk topic kutreacties
Nog ietsje dieper, je ellebogen zijn al bruinquote:Op woensdag 30 november 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen last van. Steven is baas
mensen die konten van andere likkenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jouw hele bovenlijf is bruin van het inlikkenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nog ietsje dieper, je ellebogen zijn al bruin
Post die screenshot nou maar, lelijke brandweermanquote:Op woensdag 30 november 2011 13:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nog ietsje dieper, je ellebogen zijn al bruin
Sowieso likkenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:05 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
mensen die konten van andere likken
hahahahaha ik ben juist een van zijn vijandenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:05 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
mensen die konten van andere likken
vijandenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hahahahaha ik ben juist een van zijn vijanden
1 van mijn grootste hier op fokquote:Op woensdag 30 november 2011 13:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij kan het anders vrij goed flipsels, krijg steeds een stijve als ik terugdenk aan die ene nachtquote:
wat doe jij stoer swaquote:
Mensen aanvallen op uiterlijkquote:Op woensdag 30 november 2011 13:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Post die screenshot nou maar, lelijke brandweerman
jij bent echt parra hequote:Op woensdag 30 november 2011 13:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mensen aanvallen op uiterlijko mijn god, ik dacht dat het niet triester kon
Steven, heb je weer prive dingentjes door lopen DM'en...
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Naar C-c heb je ze ook gestuurd dus waarom niet naar hem?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent echt parra he
Alsof ik die kneus ook maar iets terug dm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |