quote:Op woensdag 30 november 2011 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind je nu een beetje een hoer zijn Drommel
Ja maar toen zag ik dat de echte monkiii reageerde, wie weet ligt er nog een toekomst met monkiiiquote:Op woensdag 30 november 2011 02:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik had toch verwacht dat je het bij het vorige deel zou laten.
Kankermietje. Als ik je zie lopen in Grunn geef ik je een stomp op je boerenbek.quote:Op woensdag 30 november 2011 02:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Even de officiële mededeling bij deze
Ik, drommeldaris, zal het facebookaccount van Monkyyy niet openbaar maken. Dit zodat zij redelijk vredig kan verder posten op haar account en op facebook al helemaal geen last van lastige fokkers heeft
Kusjes![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 02:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kankermietje. Als ik je zie lopen in Grunn geef ik je een stomp op je boerenbek.
Daar zijn we nu al voorbij. Jij bent gewoon een huichelaar en een internet white knight. Ik heb je foto op mijn telefoon staan en ik zal je posthistory doorspitten om te kijken waar je op stap gaat etc. En vinden zal ik je, zo groot is Groningen niet. Ik weet iig al waar jij college hebtquote:
Ik heb niet eens collegequote:Op woensdag 30 november 2011 02:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Daar zijn we nu al voorbij. Jij bent gewoon een huichelaar en een internet white knight. Ik heb je foto op mijn telefoon staan en ik zal je posthistory doorspitten om te kijken waar je op stap gaat etc. En vinden zal ik je, zo groot is Groningen niet. Ik weet iig al waar jij college hebt.
TR gemachtquote:Op woensdag 30 november 2011 02:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kankermietje. Als ik je zie lopen in Grunn geef ik je een stomp op je boerenbek.
quote:
Zucht, je bent ook niet echt snugger hequote:Op woensdag 30 november 2011 02:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Je hebt wat tegen vindi's en tegen boeren?
Je weet het maar nooitquote:Op woensdag 30 november 2011 02:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zucht, je bent ook niet echt snugger he. Ik maak een geintje dude who gives a shit about die troll met haar lelijke muil.
Jeetje dat zeg je toch niet manquote:Op woensdag 30 november 2011 02:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zucht, je bent ook niet echt snugger he. Ik maak een geintje dude who gives a shit about die troll met haar lelijke muil.
Werd je al een beetje bang?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |