Barbusse is op Fok! nooit de Barb waar ik dan aan moet denken...quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
Grappige MI, Barb in een MarliesDekkersetje op de bank, terwijl hij zit te gamen.
Ik vind het een beetje eng dat jij die MI hebt en nog grappig vind ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
Grappige MI, Barb in een MarliesDekkersetje op de bank, terwijl hij zit te gamen.
Ja, maar dat ben ik toch ja heul niequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Barbusse is op Fok! nooit de Barb waar ik dan aan moet denken...
In dit geval is dat niet verkeerd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Barbusse is op Fok! nooit de Barb waar ik dan aan moet denken...
Leedvermaak jonguh.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eng dat jij die MI hebt en nog grappig vind ook
Dit is dus de reden dat je geen pm met foto´s krijgt.quote:
Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is dus de reden dat je geen pm met foto´s krijgt.
Ik mag dat van mezelf.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar.
MW 3!quote:
Daar is dan toch ook geen zak aanquote:Op woensdag 30 november 2011 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
MW3 is geen game maar een film waarbij je af en toe moet klikken.
Geen idee, ik heb nog nooit een Call of Duty aangeraakt.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
MW3 is geen game maar een film waarbij je af en toe moet klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1
2
3
4
5
6
7<?php
$believersLyrics = "God";
$nonbelieversLyrics = str_replace("God","FOK!",$believersLyrics);
echo $nonbelieversLyrics;
?>"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Die tekst past niet in een DMquote:
Voor de man van Tally, omdat hij zo gek is op fastfood:quote:
Fixed.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Beter nog: http://explore.live.com/messenger
quote:
Ze geeft rijles? Hihihihi heb je hem? Rijles! hihihiquote:Op woensdag 30 november 2011 10:40 schreef MrManuel het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Bah bah volgende week weer me ex zien door rijles..
Als zij voor je oversteekt geen extra gas geven. Komt alleen maar narigheid van.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:40 schreef MrManuel het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Bah bah volgende week weer me ex zien door rijles..
Of ruitenwissers aan dan valt het mee.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als zij voor je oversteekt geen extra gas geven. Komt alleen maar narigheid van.
Truequote:Op woensdag 30 november 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of ruitenwissers aan dan valt het mee.
De stoel kan ook overeind hequote:Op woensdag 30 november 2011 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze geeft rijles? Hihihihi heb je hem? Rijles! hihihi
Deze tip gaf me rijinstructeur laatst ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als zij voor je oversteekt geen extra gas geven. Komt alleen maar narigheid van.
Ik ben dan ook je instructeur. MWUAUAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 30 november 2011 10:54 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Deze tip gaf me rijinstructeur laatst ook.
Hij zegt als we der dadelijk zijn.. Niet het huis binnen rijden he..![]()
Lijkt me sterk dat je tijdens rijles op Fok! zit..quote:Op woensdag 30 november 2011 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben dan ook je instructeur. MWUAUAHAHAHAHAHA
Niet tijdens het rijden neequote:Op woensdag 30 november 2011 10:55 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je tijdens rijles op Fok! zit..Je hebt nooit de tel in je handen..
Gewoon niet aan exen beginnen, doe ik toch ook niet!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
Maak die arme jongen niet zo gek, doet die meid al.
Nog niet bedoel je, je kan niet in de toekomst kijken.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niet aan exen beginnen, doe ik toch ook niet!
Maar de kinderen!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog niet bedoel je, je kan niet in de toekomst kijken.
Heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar de kinderen!
Hippe flitsscheidingen van tegenwoordig
Zoooo veel werk aan de winkelquote:Op woensdag 30 november 2011 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
Handige homepage heeft hij ook.werk aan de winkel
Dat, maar dan heb ik er nog geen. Beetje zielig om het merendeel van de dag alleen in huis te latenquote:
Door jou ben ik hem nu aan het aanpassen hahaquote:Op woensdag 30 november 2011 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
Handige homepage heeft hij ook.werk aan de winkel
Door haar opmerking? Je had zelf niet door dat je site nogal onaf is?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Door jou ben ik hem nu aan het aanpassen haha
Ooh jawel.. maar geen tijd/zin gehad om eraan te werken..quote:Op woensdag 30 november 2011 11:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Door haar opmerking? Je had zelf niet door dat je site nogal onaf is?
Werd ook eens tijd zegquote:Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Door jou ben ik hem nu aan het aanpassen haha
'haar'...quote:Op woensdag 30 november 2011 11:52 schreef Lolaatje het volgende:
Door haar opmerking? Je had zelf niet door dat je site nogal onaf is?
Ja, wanneer ga jij eens terug naar je keuken?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
'haar'...
Vrouwen die op internet mogen...
Vrouwen die niet volledig in dienst staan van hun man...
Mijn man is niet thuis, dus ik kan lekker vanalles uitspoken waar hij toch niet achterkomt.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
'haar'...
Vrouwen die op internet mogen...
Vrouwen die niet volledig in dienst staan van hun man...
Jij bent zo naïef om te denken dat er daadwerkelijk vrouwen op internet zitten?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, wanneer ga jij eens terug naar je keuken?
O gatver, je bent homo. Ieuw..quote:Op woensdag 30 november 2011 12:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jij bent zo naïef om te denken dat er daadwerkelijk vrouwen op internet zitten?
Stuur je hem nu naar CUL SC?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, wanneer ga jij eens terug naar je keuken?
Mijn vrouw heb ik ontmoet op internet. Er zijn daar wat meer gevallen van bekend.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Terecht. Vrouwen, of het vrouwtje, horen in de keuken immers. En hij/zij/whatever gedraagt zich behoorlijk als het vrouwtje.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vrouw heb ik ontmoet op internet. Er zijn daar wat meer gevallen van bekend.
En je gelooft nog steeds dat ze echt een vrouw is?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vrouw heb ik ontmoet op internet. Er zijn daar wat meer gevallen van bekend.
Ik poep niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
IEUW! Das toch heul niet gezond? Nieuwerwetsch gedoe! Wat is er mis met good old uithuwelijken?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:18 schreef Tally het volgende:
[..]12 jaar bij elkaar, 5 jaar getrouwd en sinds 8 maanden een kindje met mijn internetliefje
1. Overhaaste conclusies trekken...quote:
Als zij chirurgische ingrepen heeft gehad bij haar primaire geslachtskenmerken dan raad ik iedereen die chirurg aan.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:18 schreef Q. het volgende:
[..]
En je gelooft nog steeds dat ze echt een vrouw is?
tmiquote:Op woensdag 30 november 2011 12:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als zij chirurgische ingrepen heeft gehad bij haar primaire geslachtskenmerken dan raad ik iedereen die chirurg aan.
Ik mijn liefje ook. Dat bleek inderdaad geen vrouw te zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eerder als een kind dat zijn zin niet krijgt en dus maar erg hard tegen alles aan gaat schoppen.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Terecht. Vrouwen, of het vrouwtje, horen in de keuken immers. En hij/zij/whatever gedraagt zich behoorlijk als het vrouwtje.
Mijne ook niet! The plot thickensquote:Op woensdag 30 november 2011 12:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik mijn liefje ook. Dat bleek inderdaad geen vrouw te zijn.
Ik denk dat de kamelen op waren.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:18 schreef Q. het volgende:
[..]
IEUW! Das toch heul niet gezond? Nieuwerwetsch gedoe! Wat is er mis met good old uithuwelijken?
Is dat ook iemand van internet, of nog erger FOK!!!!.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:23 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Mijne ook niet! The plot thickens.
Er lopen nog genoeg schapen rond.quote:
Ja, dat laatste!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat ook iemand van internet, of nog erger FOK!!!!.
OMG, je zou voor minder uitloggen! Oh wacht.quote:
Ja, hij leeft en allesquote:Op woensdag 30 november 2011 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Die post ook nog. ( ja was een keertje nieuwsgierig)
Waarom post hij niet hier.
Ik zou er haast een nieuwe account voor aanmaken, maar dan raak ik mijn 2003 kwijtquote:Op woensdag 30 november 2011 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
OMG, je zou voor minder uitloggen! Oh wacht.
Natuurlijk, hij is jouw vriendje, dus moet wel oke zijn. Toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja, hij leeft en alles.
Je wilt graag een leuke nieuwe erbij?
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:33 schreef Tegan het volgende:
Wie is je vriend dan Lola.
Verder heeft echt iedereen in dit topic een Fok!lover zeg.
Kentoet. Denk niet dat je hem kent, ik kom hem zelf nooit tegen in ieder gevalquote:Op woensdag 30 november 2011 13:33 schreef Tegan het volgende:
Ik niet!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:33 schreef Tegan het volgende:
daar is haha een hele simpele haha oplossing voor hahahaquote:
Maar ken je hem van Fok?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:42 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Kentoet. Denk niet dat je hem kent, ik kom hem zelf nooit tegen in ieder geval.
Nu nog 'iedereen' definen en we zijn weer helemaal blij. Wel in een include file graag.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:44 schreef Tegan het volgende:
Let me rephrase that. Iedereen die een lover heeft heeft een Fok!lover.
Iedereen in dit topic.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nog 'iedereen' definen en we zijn weer helemaal blij. Wel in een include file graag.
"Danny".quote:Op woensdag 30 november 2011 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nog 'iedereen' definen en we zijn weer helemaal blij. Wel in een include file graag.
Wow, lovers via fok!quote:
Post? Weet je wel hoe ver de brievenbus lopen is?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:50 schreef Lolaatje het volgende:
Nu is het wachten op de volgende post van Q..
En dat heb je niet voor haar over?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Post? Weet je wel hoe ver de brievenbus lopen is?
Ik stuur wel een PM.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
En dat heb je niet voor haar over?![]()
T.
"Hoi, neuken?"quote:
Link! Misschien kan ik er iets van leren.quote:
Huuu, frisse lucht. Daar hebben we toch geurkaarsen voor?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Also: prima weer om de boel eens even door te laten luchten.
Daar kwam het stiekem wel op neer natuurlijk.quote:
Gespreid staan helpt.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is ook meer om die stofnesten weg te laten waaien en het stofzuigen weer een paar dagen langer uit te stellen.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Huuu, frisse lucht. Daar hebben we toch geurkaarsen voor?
Daar wordt de lucht in de kamer niet frisser van toch?quote:
Oh, je had het over je kamer.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar wordt de lucht in de kamer niet frisser van toch?
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Link! Misschien kan ik er iets van leren.
Vandaar, geen kamerlink.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet over je vrouwmensch neequote:
quote:Mensen die wekelijks gebakken of gekookte vis eten beschermen de gezondheid van hun hersenen.
quote:Het positieve effect van vis op de hersengezondheid geldt niet voor gefrituurde visvarianten.
Warm of heet? Dat vind ik altijd lekker als het écht koud is en je ondanks verwarming, dikke sokken en truien toch nog kouwe klauwen en poten hebt. Zo'n douche die eigenlijk te heet is om lang onder te staan.quote:
Link!quote:Op woensdag 30 november 2011 14:02 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Daar kwam het stiekem wel op neer natuurlijk.
Ja link!quote:
Je was zelf in dat topic verdorie!quote:
Ik douche alleen heet. Zo eentje waarbij niemand durft erbij te springenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Warm of heet? Dat vind ik altijd lekker als het écht koud is en je ondanks verwarming, dikke sokken en truien toch nog kouwe klauwen en poten hebt. Zo'n douche die eigenlijk te heet is om lang onder te staan.
Nee, daar heb ik nooit gepost.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik douche alleen heet. Zo eentje waarbij niemand durft erbij te springen.
Vol met peperdure verleidingenquote:
ik mag er eentje uitkiezen van mezelfquote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vol met peperdure verleidingen
De achterlijk hoge prijzen van Djoser.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik mag er eentje uitkiezen van mezelf
verenigde staten. Of Canada.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Wat voor iets gaat het worden?
Had ik vorig jaar ook, iets besteld, god weet wat, had iig echt níks met de feestdagen te maken, zat er een zak kruidnoten van Bolletje in.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:53 schreef Lolaatje het volgende:
Ik krijg zomaar een klein zakje pepernoten bij een bestelling.
*jaloerst*quote:
Klinkt als een singles-reisquote:
ik ben in 1 hoekje geweest, nu de rest nogquote:Op woensdag 30 november 2011 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*jaloerst*
VS ben je toch al geweest? Niet dat je dan heel de VS gehad hebt...
Canada lijkt me ook bijzonder tof.
Toffe landen. Canada staat ook nog op ons lijstje om eens te regelen.quote:
Ik ben al jaren niet fatsoenlijk op vakantie geweestquote:Op woensdag 30 november 2011 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb besloten in het kader van bezuinigingen om 2012 niet op vakantie te gaan. Op waarschijnlijk wat weekendjes weg na.
zoals ik dit jaar dusquote:Op woensdag 30 november 2011 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb besloten in het kader van bezuinigingen om 2012 niet op vakantie te gaan. Op waarschijnlijk wat weekendjes weg na.
Mijn ouders hebben de afgelopen jaren wel op vakanties getrakteerd en dat was allemaal heel tof en gezellig maar toch ook niet wat jij bedoelt met 'fatsoenlijk op vakantie' vermoed ikquote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet fatsoenlijk op vakantie geweest
Waarom is dat de enige trein die nog naar Den Bosch gaat en waarom ga je naar Den Bosch?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit in de enige trein die nog naar Den Bosch gaat
Ik wil weer naar Japan. AL is het maar een weekjequote:Op woensdag 30 november 2011 15:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet fatsoenlijk op vakantie geweest
Ik heb een heel tof plan voor een Japan-reis. Dat gaat alleen nog wel even duren voor het uitgevoerd gaat wordenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil weer naar Japan. AL is het maar een weekje
Ik wil volgend jaar naar Peru en Bolivia.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik mag er eentje uitkiezen van mezelf
quote:
En vergeet de atheïsten-versie niet hè!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Daar word ik nou blij van.
het was al mooi weer maar zo wordt de dag nog een stukje mooier.
1 2 3 4 5 6 7 | <?php $believersLyrics = "God"; $nonbelieversLyrics = str_replace("God","FOK!",$believersLyrics); echo $nonbelieversLyrics; ?> |
Je religie-topic is saai, niet eens een overtuigde christen te vinden ofzoquote:Op woensdag 30 november 2011 16:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En vergeet de atheïsten-versie niet hè!
[ code verwijderd ]
En mooi weer? Zit je in Turkije ofzo? Hier is het koud.
ik moet weer naar Tilburg hèquote:Op woensdag 30 november 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom is dat de enige trein die nog naar Den Bosch gaat en waarom ga je naar Den Bosch?
En waarom ben ik zo nieuwsgierig?
ik durf niet naar een niet-westers land.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar naar Peru en Bolivia.
Ik wil ook niet naar al die AIDS/TBC-landen om het eens wat oneerbiedig te zeggenquote:Op woensdag 30 november 2011 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik durf niet naar een niet-westers land.
/verwend
/prikkelbare darm
Ik wil wel even Christen spelen hoor, ik heb er geen problemen mee om gelovige te spelen op FOK! Heb ik vaker gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je religie-topic is saai, niet eens een overtuigde christen te vinden ofzo
zo kun je het ook zeggen jaquote:Op woensdag 30 november 2011 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil ook niet naar al die AIDS/TBC-landen om het eens wat oneerbiedig te zeggen
Ik ga maar niet in TRU posten, daar heb ik al verschillende bans gehad in het verledenquote:Op woensdag 30 november 2011 16:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik wil wel even Christen spelen hoor, ik heb er geen problemen mee om gelovige te spelen op FOK! Heb ik vaker gedaan.
Alleen in mijn eigen topic waarin ik mijzelf introduceer als atheïst, vind ik dat een beetje raar.
Maar je hebt gelijk, de gelijknamige reeks die ik in 2010 in TRU gestart had, was spectaculairder:
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen! 2
Deel 2 daarvan is nog niet vol, dus die zou je omhoog kunnen schoppen, maar ik kan daar niet in posten, aangezien ik pas in2012
weer in TRU mag posten.
Oh ja, woensdag!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik moet weer naar Tilburg hèen er reden geen treinen vanwege een seinstoring.
Ze zijn in TRU inderdaad nooit zo blij met intelligente weldenkende mensen.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga maar niet in TRU posten, daar heb ik al verschillende bans gehad in het verleden
Nou wil ik me daar niet direct onder scharen eerlijk gezegd. Ik ging er vaak ook gewoon naar toe om te trollen.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:42 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ze zijn in TRU inderdaad nooit zo blij met intelligente weldenkende mensen.
Nou nou, niet zo bescheiden hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou wil ik me daar niet direct onder scharen eerlijk gezegd.
Ja.quote:Nou is het stellen van een logische vraag of het in twijfel trekken van iemands bewering daar al 'trollen' natuurlijk
Ooh daar hoef je echt geen last van te hebben hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik durf niet naar een niet-westers land.
/verwend
/prikkelbare darm
Dat is zo natuurlijk, maar ik heb ook gewoon zoiets van: "ik wil naar een economisch, politiek stabiel land, zonder dat ik meteen opgevreten word door allerlei enge beesten en/of terugkom met de zeldzame aziatische schedelboorworm in mijn hersenen, zonder 14 inentingen en 7 verschillende medicijnen, waar niet per jaar 120 toeristen worden ontvoerd en vermoord om een camera van 80 tientjes, de APK niet bestaat uit "hij rolt nog dus ok!" en waar er enige orde is in het verkeer.". Dan valt er al een heleboel afquote:Op woensdag 30 november 2011 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ooh daar hoef je echt geen last van te hebben hoor
je kunt het zo (niet) luxe/practisch maken als je zelf wil
Wat een vooroordelen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is zo natuurlijk, maar ik heb ook gewoon zoiets van: "ik wil naar een economisch, politiek stabiel land, zonder dat ik meteen opgevreten word door allerlei enge beesten en/of terugkom met de zeldzame aziatische schedelboorworm in mijn hersenen, zonder 14 inentingen en 7 verschillende medicijnen, waar niet per jaar 120 toeristen worden ontvoerd en vermoord om een camera van 80 tientjes, de APK niet bestaat uit "hij rolt nog dus ok!" en waar er enige orde is in het verkeer.". Dan valt er al een heleboel af
Ik vind je een schat maar nu stel je je echt enorm aanquote:Op woensdag 30 november 2011 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is zo natuurlijk, maar ik heb ook gewoon zoiets van: "ik wil naar een economisch, politiek stabiel land, zonder dat ik meteen opgevreten word door allerlei enge beesten en/of terugkom met de zeldzame aziatische schedelboorworm in mijn hersenen, zonder 14 inentingen en 7 verschillende medicijnen, waar niet per jaar 120 toeristen worden ontvoerd en vermoord om een camera van 80 tientjes, de APK niet bestaat uit "hij rolt nog dus ok!" en waar er enige orde is in het verkeer.". Dan valt er al een heleboel af
Jij bent meer het type dat wel op vakantie gaat in Syrië momenteel?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen.
Geldt ook voor CL.
Natuurlijk stel ik me aan. Maar voor mij hoeft het gewoon niet zo nodig allemaal zo exotisch mogelijkquote:Op woensdag 30 november 2011 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind je een schat maar nu stel je je echt enorm aan
Voor mij ook nietquote:Op woensdag 30 november 2011 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk stel ik me aan. Maar voor mij hoeft het gewoon niet zo nodig allemaal zo exotisch mogelijk
Dat klopt: politiek stabiel is idd één van mijn criteria. Nou, dan kan je al heel wat landen/gebieden wegstrepen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:04 schreef Tegan het volgende:
Ja, want dat is hetzelfde als wat jij daarboven zegt.
Dat was dan ook je enige niet overdreven punt in die rant.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat klopt: politiek stabiel is idd één van mijn criteria. Nou, dan kan je al heel wat landen/gebieden wegstrepen.
Ik zet het wat sterk aan natuurlijk, dat moet je toch ondertussen wel van me gewend zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Sterker nog, ik ga liever uberhaupt niet op vakantie. Maar verzin dan niet een hele hoop bullshit als reden.
Ok, laten we hier verder maar niet meer over verder discussiëren.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was dan ook je enige niet overdreven punt in die rant.
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zet het wat sterk aan natuurlijk, dat moet je toch ondertussen wel van me gewend zijn.Maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in. En ik ben ook erg gehecht aan mijn luxe.
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ooh daar hoef je echt geen last van te hebben hoor
je kunt het zo (niet) luxe/practisch maken als je zelf wil
Jazeker wel!quote:Op woensdag 30 november 2011 17:27 schreef Anthraxx het volgende:
Je gaat toch niet vrijwillig op vakantie in een park van die Jodenhater he?
Daarom!quote:
Welquote:Op woensdag 30 november 2011 17:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Daarom!
Je checkt toch ook niet bij alles wat je koopt of het door 3e-wereld-kinderhandjes gefabriceerd is.
Zo nieuwe layout online die ik al tijdje klaar had staan.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Werd ook eens tijd zegvanaf mrt al online en bijna niets dat werkt.
Werkt niet hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Zo nieuwe layout online die ik al tijdje klaar had staan.
Welke Eurozone?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nee, dat wordt mooi een weekendje Eurodisney, al is het maar de vraag hoe politiek stabiel de eurozone nog is in januari natuurlijk.
Jammer van de flash wel. Maar misschien lijkt dat anders zodra er ook inhoud op je site te vinden is.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:59 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Zo nieuwe layout online die ik al tijdje klaar had staan.
Wat werkt er niet dan? :pquote:
Met foto's ziet het er beter uit..quote:Op woensdag 30 november 2011 18:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jammer van de flash wel. Maar misschien lijkt dat anders zodra er ook inhoud op je site te vinden is.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:05 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoel dat er nog steeds niets te zien is.
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:36 schreef Tegan het volgende:
Owja en. Wie ooit work in progress websites heeft bedacht. Doe dan gewoon een lege pagina.
Mee eens inderdaad. Beter geen site online dan een site die niet af is.quote:
quote:
Haha.. Die had ik gemist! :pquote:
Zo'n hip plaatje had ik ook op mijn website in 1999.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
In 1996 was 90% van het internet Under Construction.'
[ afbeelding ]
Niet bij alles, wel bij sommige zaken.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:48 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Daarom!
Je checkt toch ook niet bij alles wat je koopt of het door 3e-wereld-kinderhandjes gefabriceerd is.
Flash is toch juist voor sites die het van de inhoud niet moeten hebben?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jammer van de flash wel. Maar misschien lijkt dat anders zodra er ook inhoud op je site te vinden is.
Die vandaag gered is door de interventie van de centrale banken! Die draaien eventjes aan wat knopjes en dan is die hele schuldencrisis geen énkel probleem meer.quote:
Ja maar op dit moment heb ik geen inhoud..quote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Flash is toch juist voor sites die het van de inhoud niet moeten hebben?.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Tegan het volgende:
Dus het is wel heel treurig als je site met flash en zonder inhoud kut is.
Dan beter een site als die van jou. Gespeend van nutteloze franje en oninteressante informatie.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Tegan het volgende:
Goed punt!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Flash is toch juist voor sites die het van de inhoud niet moeten hebben?.
Whehe.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Tegan het volgende:
Of je moet je gewoon niet laten beinvloeden door de diarree die de media uitpoept over van alles en nog wat. Ineens wordt elke expert er bij gehaald die zijn mening geeft.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die vandaag gered is door de interventie van de centrale banken! Die draaien eventjes aan wat knopjes en dan is die hele schuldencrisis geen énkel probleem meer.
Tenminste, dat zou je bijna gaan geloven als je de sentimenten op de beurzen ziet vandaag. Serieus, die aandelenbeurzen, ik snap er werkelijk geen reet van
Flash is per definitie treurig.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Tegan het volgende:
De Euro an sich is dan ook gewoon een prima idee.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of je moet je gewoon niet laten beinvloeden door de diarree die de media uitpoept over van alles en nog wat. Ineens wordt elke expert er bij gehaald die zijn mening geeft.
10 jaar terug liepen diezelfde dodo's nog te jubelen over de Euro.
Precies. Jammer dat sommige landen zo corrupt zijn als watquote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Euro an sich is dan ook gewoon een prima idee.
?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan beter een site als die van jou. Gespeend van nutteloze franje en oninteressante informatie.
Het is altijd een hoop drama en uiteindelijk helpen ze elkaar weer en leeft iedereen verder.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Jammer dat sommige landen zo corrupt zijn als wat.
Maar goed, afgezien daarvan zal de zon nog steeds op blijven komen, de bakker nog steeds een brood bakken en je kan alles nog doen wat je wilt doen. Soms misschien wat moeilijker. In andere gevallen veel en veel moeilijker maar het ik wil het gewoon niet geloven dat we terug gaan naar de steen tijd.
Dat en ik hoor ook al 4 jaar dat het 'volgende week' over en uit is met van alles en nog wat, want dit is dé crisis.
Mijn ouders hebben er al 20 van zulke meegemaakt en leven ook nog steeds
Ik help jou graag hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 19:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is altijd een hoop drama en uiteindelijk helpen ze elkaar weer en leeft iedereen verder.
Ik vind/vond dat altijd wel leuk en handig.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Flash is per definitie treurig.
Het heeft zijn doel (gehad)quote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind/vond dat altijd wel leuk en handig.
Ook daar gaat het fout.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ineens wordt elke expert er bij gehaald die zijn mening geeft.
80 tientjes, weet je hoe duurquote:Op woensdag 30 november 2011 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb jouw site dan verder ook niet gezien.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:25 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ja maar op dit moment heb ik geen inhoud..
Eerder de politici. Het is niet dat er niet gewaarschuwd is tegen dit hele gesodemieter dat al sinds 2008 aan de gang is.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, experts moeten ze gewoon afknallen.
[voorspelbaar]Je mag mij wel es flashen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog nooit iets met flash gedaan. Behalve me ergeren.
Ik heb een flashblockerquote:Op woensdag 30 november 2011 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[voorspelbaar]Je mag mij wel es flashen.[/voorspelbaar]
Dan vertel ik achteraf wel aan je hoe het was.quote:
Opent automatisch als je er op kliktquote:
Klikken op Anna werkt niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Opent automatisch als je er op klikt.
Tilburgquote:Op woensdag 30 november 2011 19:30 schreef CherryLips het volgende:
Wat een hoerig station is dit ook.
Je mist er niets aan.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb jouw site dan verder ook niet gezien.
Dat werkt altijd!quote:
Op Centraal?quote:
Of wordt ze uit elkaar getrokken door drie bontkraagjes, as we speak?quote:
Waarom? Omdat het in Tilburg is?quote:
Ik probeer te bevatten wat daar precies memorabel aan is.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef Tegan het volgende:
Nee, omdat het drie bontkraagjes zijn.
Af en toe wel, zou je hieruit kunnen concluderen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef Tegan het volgende:
Ik heb niet regelmatig seks met drie mannen tegelijk.
No comment.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Af en toe wel, zou je hieruit kunnen concluderen.
Sommige dingen kun je maar beter ontkrachten als er nog maar 30 posts zijn tot een nieuw topic.quote:
Sylvana is een kloon van T?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:12 schreef Anthraxx het volgende:
Wanneer open je er eens een topic over?
Sommige dingen blijven prive om overduidelijke redenen. Dat jullie dan gemeen gaan doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wanneer open je er eens een topic over?
Je schat ons hoog in zeg.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:13 schreef Tegan het volgende:
Sommige dingen blijven prive om overduidelijke redenen. Dat jullie dan gemeen gaan doen.
IK gemeen doen?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sommige dingen blijven prive om overduidelijke redenen. Dat jullie dan gemeen gaan doen.
Wat lief van je dat je T. haar quote uit je sig heb verwijderd toen ze daar zo netjes om vroeg.... Ow, wacht...quote:Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef KomtTijd... het volgende:
IK gemeen doen?[ afbeelding ]
.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat lief van je dat je T. haar quote uit je sig heb verwijderd toen ze daar zo netjes om vroeg.... Ow, wacht...
Ja wat nou ow wacht? Dat heb ik gewoon netjes gedaan. Alleen maakte ze toen gelijk weer zo'n sigwaardige post.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat lief van je dat je T. haar quote uit je sig heb verwijderd toen ze daar zo netjes om vroeg.... Ow, wacht...
Ik weet toch hoe je eruit ziet. Ik had laatst in enen een flashback en toen wist ik het weer.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef Tegan het volgende:
Dat is net als pics. Zodra jullie erachter komen hoe ik eruit zie is dat hele geilen op mij ook over.
Ik heb je anders ookal meerdere keren gevraagd om deze weg te halen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja wat nou ow wacht? Dat heb ik gewoon netjes gedaan. Alleen maakte ze toen gelijk weer zo'n sigwaardige post.
Dat was mijn zus.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet toch hoe je eruit ziet. Ik had laatst in enen een flashback en toen wist ik het weer.
Die ene waarvan jij altijd zegt dat je nóg knapper bent? Wow, dan moet jij wel helemaalquote:
Als je ff een nieuwe maakt haal ik 'm wel wegquote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb je anders ookal meerdere keren gevraagd om deze weg te halen.
Geloof er niets van.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef Tegan het volgende:
Dat is net als pics. Zodra jullie erachter komen hoe ik eruit zie is dat hele geilen op mij ook over.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je ff een nieuwe maakt haal ik 'm wel weg
All lies my friend.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ene waarvan jij altijd zegt dat je nóg knapper bent? Wow, dan moet jij wel helemaalzijn.
Mannen vallen op manipulatieve vrouwen, dat weet je toch?quote:
Poeh, pijnlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet, kijk maar hoe ze nog geilen op CL.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Jongens, wie redt T even door een sigwaardige post te maken?
Relaties die zijn gebaseerd op gelijkwaardigheid zijn goed.quote:
Acties laten afhangen van anderen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Jongens, wie redt T even door een sigwaardige post te maken?
Ik was toch al gemeen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:25 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Acties laten afhangen van anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |