abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 17:11:16 #1
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_84978818
Deel 1 staat hier:

Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!

Openingspost van deel 1:

quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
})

Ik vraag me af in hoeverre dat opgaat onder de lieve TRU-mensen *;

Ikzelf val nooit op mannen die (in mijn ogen) in gekke dingen geloven. Ik knap echt ontzettend af op dat soort mannen :D!

En jullie :)?
Wat verschillende meningen van deel 1:

quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 02:19 schreef Michielos het volgende:
sowieso ik ben een man. Als ze lekker pijpt en neukt vind ik het best. Als ze daarnaast leuk uitziet is het nog beter. Als ze daarnaast sociaal vaardig is is het helemaal geweldig. ALs zij dan maanstenen wil opladen, maakt dat r des te mysterieuzer (soms moet ik wel gniffelen :') ) dus care :D
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:46 schreef mediaconsument het volgende:
Ik knap af op vrouwen die zichzelf lastigvallen met dergelijke onnodige conclusies. Deze vrouwen willen namelijk niet de moeite doen om iets te begrijpen, noch willen ze verder kijken dan hun neus lang is. Die willen het liefst trouwen met een schilderij, zodat ze in 1 oogopslag alles weten zonder daar meer moeite voor te hoeven doen dan ernaar te kijken, zonder ongenode verrassingen uiteraard.

De echter opportunist zal daarin echter zijn kansen zien, door de voorspelbaarheid van deze vrouwen is improviseren geen kunst namelijk. Al kan deze routine uiteraard snel gaan vervelen.
Laatste post van deel 1:

quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 15:52 schreef mousy31 het volgende:
Mijn man moet niks van het paranormale hebben, maar begrijpt mij wel en wuift wat ik zie of denk ook niet weg.
Dat hij er niks van hebben wil betekend niet dat hij niet open minded is.
Hij ziet zlf ook wel eens dingen maar staat het liefst met beide benen op de grond
})
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 17:17:46 #2
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_84979031
Hij ziet zelf ook wel eens dingen :') Dat mens maakt zichzelf wat wijs. Zelfs als je er niet in gelooft, zie jet dus eigenlijk wel maar negeer je het :')
Ook geen sig dus
pi_84980445
Ja mijn man ziet ook orbs en schimmen, maar wil er niks van weten, ik echter vind het interessant en lees regelmatig over het pranormale. En ik kan er ook met hem over praten hij verklaard me niet voor gek als ik wat meemaak en het hem vertel.
We hebben respect voor elkaar
pi_84980486
Eensch met TT
pi_84988113
haha die mening van mij ertussen ook :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_84988490
quote:
Tja, niet wars staan tegenover paranormale zaken zijn natuurlijk wel verschillende gradaties in. Dus dit is lastig te beantwoorden. Jij bijvoorbeeld zou voor mij te veel believer zijn, daarbij heb je ook nog eens geen piemel :P.

Maar goed, iemand die niet wars staat tegenover dat soort zaken, daarvan merk je snel genoeg hoe zweverig hij is. Zeker met mij in de buurt, want ook i.r.l. vind ik het heerlijk om met mensen over vermeende paranormale dingen, en daarbij over logica te praten :9! Dus eerlijk gezegd denk ik niet dat het me zo snel zal overkomen dat mijn geliefde ineens maanstenen gaat opladen. Dus 'stel... stel...', nee, ik val altijd op mannen met zoveel mogelijk logica.
Met niet wars staan tegenover bedoel ik meer het persoon dat zegt lijkt me meer dan onwaarschijnlijk, maar ik sluit niets uit, maar hou me er ook niet mee bezig.
Eigenlijk een beetje het grootste gedeelte van de normale niet gelovige mensen dus.

Die ontmoet dan iemand die aan maanstenen opladen doet, vanuit discussie's zoals jij die ook zou voeren komt meer en op ten duur probeerd hij eens zo'n steentje, zonder te denken dat het werkelijk wat zou doen.
Tot zijn verbazing merkt hij een werking op, dus hij probeerd nog wat meer en raakt overtuigd, zo overtuigd dat hij er zelf mee gaat klieren en zich erin gaat verdiepen om te zien wat het nu echt voorsteld.

Dit op een normale manier, geen obsessie, niet gelijk een blind geloof in dit of wat dan ook, verder een doodgewoon leven zoals altijd, alleen met interresse voor stenen en hun mystieke kant.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Moderator zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:08:49 #7
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_84988956
Ik ga dat andere topic ook eens terug lezen, wat een leuk topic :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:11:56 #8
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_84989083
Is dat een geloof dan, paranormaal zijn?
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_85007386
http://noorderlicht.vpro.nl/dossiers/5612977/hoofdstuk/5612978/

Deze mag hier natuurlijk niet ontbreken.
Al gaat het hier over quantummechanica en de zwaartekracht ipv Roomskatholiek en Protestant.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:40:32 #10
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85021241
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:55 schreef erodome het volgende:
Met niet wars staan tegenover bedoel ik meer het persoon dat zegt lijkt me meer dan onwaarschijnlijk, maar ik sluit niets uit, maar hou me er ook niet mee bezig.
Eigenlijk een beetje het grootste gedeelte van de normale niet gelovige mensen dus.

Die ontmoet dan iemand die aan maanstenen opladen doet, vanuit discussie's zoals jij die ook zou voeren komt meer en op ten duur probeerd hij eens zo'n steentje, zonder te denken dat het werkelijk wat zou doen.
Tot zijn verbazing merkt hij een werking op, dus hij probeerd nog wat meer en raakt overtuigd, zo overtuigd dat hij er zelf mee gaat klieren en zich erin gaat verdiepen om te zien wat het nu echt voorsteld.

Dit op een normale manier, geen obsessie, niet gelijk een blind geloof in dit of wat dan ook, verder een doodgewoon leven zoals altijd, alleen met interresse voor stenen en hun mystieke kant.
Nou, als blijkt dat er met maanstenen opladen daadwerkelijk iets merkbaars gebeurt, dan zou ik het ook moeten merken, toch :)?

Dus dan zou ik eerst samen met mijn geliefde leuke testjes ermee doen en als dat dan allemaal positieve resultaten oplevert, wordt mijn volgende TRU-topic:

:) Ik ben om!
  maandag 9 augustus 2010 @ 02:00:40 #11
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_85035998
haha worden mijn maanstenen nu als voorbeeld genoemd. Ze had wel meer gare dingen eigenlijk. "potions en shit"
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 9 augustus 2010 @ 03:05:40 #12
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_85036781
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:11 schreef pisnicht het volgende:
Is dat een geloof dan, paranormaal zijn?
Nou ja, het heeft wel veel overeenkomsten met Christendom en dat soort geloven, er valt een hoop shit over te lezen, maar er is niks van bewezen en veel dingen ervan zijn al ontkracht. En de fanatieke volgers zijn een beetje maf.
Ook geen sig dus
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:21:29 #13
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85175153
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:08 schreef senesta het volgende:
Ik ga dat andere topic ook eens terug lezen, wat een leuk topic :D
En? Gelezen?

En hoe denk jij erover?

:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')