Barbusse is op Fok! nooit de Barb waar ik dan aan moet denken...quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
Grappige MI, Barb in een MarliesDekkersetje op de bank, terwijl hij zit te gamen.
Ik vind het een beetje eng dat jij die MI hebt en nog grappig vind ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
Grappige MI, Barb in een MarliesDekkersetje op de bank, terwijl hij zit te gamen.
Ja, maar dat ben ik toch ja heul niequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Barbusse is op Fok! nooit de Barb waar ik dan aan moet denken...
In dit geval is dat niet verkeerd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Barbusse is op Fok! nooit de Barb waar ik dan aan moet denken...
Leedvermaak jonguh.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eng dat jij die MI hebt en nog grappig vind ook
Dit is dus de reden dat je geen pm met foto´s krijgt.quote:
Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is dus de reden dat je geen pm met foto´s krijgt.
Ik mag dat van mezelf.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar.
MW 3!quote:
Daar is dan toch ook geen zak aanquote:Op woensdag 30 november 2011 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
MW3 is geen game maar een film waarbij je af en toe moet klikken.
Geen idee, ik heb nog nooit een Call of Duty aangeraakt.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
MW3 is geen game maar een film waarbij je af en toe moet klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1
2
3
4
5
6
7<?php
$believersLyrics = "God";
$nonbelieversLyrics = str_replace("God","FOK!",$believersLyrics);
echo $nonbelieversLyrics;
?>"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Die tekst past niet in een DMquote:
Voor de man van Tally, omdat hij zo gek is op fastfood:quote:
Fixed.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Beter nog: http://explore.live.com/messenger
quote:
Ze geeft rijles? Hihihihi heb je hem? Rijles! hihihiquote:Op woensdag 30 november 2011 10:40 schreef MrManuel het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Bah bah volgende week weer me ex zien door rijles..
Als zij voor je oversteekt geen extra gas geven. Komt alleen maar narigheid van.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:40 schreef MrManuel het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Bah bah volgende week weer me ex zien door rijles..
Of ruitenwissers aan dan valt het mee.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als zij voor je oversteekt geen extra gas geven. Komt alleen maar narigheid van.
Truequote:Op woensdag 30 november 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of ruitenwissers aan dan valt het mee.
De stoel kan ook overeind hequote:Op woensdag 30 november 2011 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze geeft rijles? Hihihihi heb je hem? Rijles! hihihi
Deze tip gaf me rijinstructeur laatst ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als zij voor je oversteekt geen extra gas geven. Komt alleen maar narigheid van.
Ik ben dan ook je instructeur. MWUAUAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 30 november 2011 10:54 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Deze tip gaf me rijinstructeur laatst ook.
Hij zegt als we der dadelijk zijn.. Niet het huis binnen rijden he..![]()
Lijkt me sterk dat je tijdens rijles op Fok! zit..quote:Op woensdag 30 november 2011 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben dan ook je instructeur. MWUAUAHAHAHAHAHA
Niet tijdens het rijden neequote:Op woensdag 30 november 2011 10:55 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je tijdens rijles op Fok! zit..Je hebt nooit de tel in je handen..
Gewoon niet aan exen beginnen, doe ik toch ook niet!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
Maak die arme jongen niet zo gek, doet die meid al.
Nog niet bedoel je, je kan niet in de toekomst kijken.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niet aan exen beginnen, doe ik toch ook niet!
Maar de kinderen!quote:Op woensdag 30 november 2011 11:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog niet bedoel je, je kan niet in de toekomst kijken.
Heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar de kinderen!
Hippe flitsscheidingen van tegenwoordig
Zoooo veel werk aan de winkelquote:Op woensdag 30 november 2011 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
Handige homepage heeft hij ook.werk aan de winkel
Dat, maar dan heb ik er nog geen. Beetje zielig om het merendeel van de dag alleen in huis te latenquote:
Door jou ben ik hem nu aan het aanpassen hahaquote:Op woensdag 30 november 2011 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
Handige homepage heeft hij ook.werk aan de winkel
Door haar opmerking? Je had zelf niet door dat je site nogal onaf is?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Door jou ben ik hem nu aan het aanpassen haha
Ooh jawel.. maar geen tijd/zin gehad om eraan te werken..quote:Op woensdag 30 november 2011 11:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Door haar opmerking? Je had zelf niet door dat je site nogal onaf is?
Werd ook eens tijd zegquote:Op woensdag 30 november 2011 11:38 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Door jou ben ik hem nu aan het aanpassen haha
'haar'...quote:Op woensdag 30 november 2011 11:52 schreef Lolaatje het volgende:
Door haar opmerking? Je had zelf niet door dat je site nogal onaf is?
Ja, wanneer ga jij eens terug naar je keuken?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
'haar'...
Vrouwen die op internet mogen...
Vrouwen die niet volledig in dienst staan van hun man...
Mijn man is niet thuis, dus ik kan lekker vanalles uitspoken waar hij toch niet achterkomt.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
'haar'...
Vrouwen die op internet mogen...
Vrouwen die niet volledig in dienst staan van hun man...
Jij bent zo naïef om te denken dat er daadwerkelijk vrouwen op internet zitten?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, wanneer ga jij eens terug naar je keuken?
O gatver, je bent homo. Ieuw..quote:Op woensdag 30 november 2011 12:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Jij bent zo naïef om te denken dat er daadwerkelijk vrouwen op internet zitten?
Stuur je hem nu naar CUL SC?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, wanneer ga jij eens terug naar je keuken?
Mijn vrouw heb ik ontmoet op internet. Er zijn daar wat meer gevallen van bekend.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Terecht. Vrouwen, of het vrouwtje, horen in de keuken immers. En hij/zij/whatever gedraagt zich behoorlijk als het vrouwtje.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vrouw heb ik ontmoet op internet. Er zijn daar wat meer gevallen van bekend.
En je gelooft nog steeds dat ze echt een vrouw is?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn vrouw heb ik ontmoet op internet. Er zijn daar wat meer gevallen van bekend.
Ik poep niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
IEUW! Das toch heul niet gezond? Nieuwerwetsch gedoe! Wat is er mis met good old uithuwelijken?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:18 schreef Tally het volgende:
[..]12 jaar bij elkaar, 5 jaar getrouwd en sinds 8 maanden een kindje met mijn internetliefje
1. Overhaaste conclusies trekken...quote:
Als zij chirurgische ingrepen heeft gehad bij haar primaire geslachtskenmerken dan raad ik iedereen die chirurg aan.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:18 schreef Q. het volgende:
[..]
En je gelooft nog steeds dat ze echt een vrouw is?
tmiquote:Op woensdag 30 november 2011 12:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als zij chirurgische ingrepen heeft gehad bij haar primaire geslachtskenmerken dan raad ik iedereen die chirurg aan.
Ik mijn liefje ook. Dat bleek inderdaad geen vrouw te zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eerder als een kind dat zijn zin niet krijgt en dus maar erg hard tegen alles aan gaat schoppen.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Terecht. Vrouwen, of het vrouwtje, horen in de keuken immers. En hij/zij/whatever gedraagt zich behoorlijk als het vrouwtje.
Mijne ook niet! The plot thickensquote:Op woensdag 30 november 2011 12:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik mijn liefje ook. Dat bleek inderdaad geen vrouw te zijn.
Ik denk dat de kamelen op waren.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:18 schreef Q. het volgende:
[..]
IEUW! Das toch heul niet gezond? Nieuwerwetsch gedoe! Wat is er mis met good old uithuwelijken?
Is dat ook iemand van internet, of nog erger FOK!!!!.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:23 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Mijne ook niet! The plot thickens.
Er lopen nog genoeg schapen rond.quote:
Ja, dat laatste!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat ook iemand van internet, of nog erger FOK!!!!.
OMG, je zou voor minder uitloggen! Oh wacht.quote:
Ja, hij leeft en allesquote:Op woensdag 30 november 2011 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Die post ook nog. ( ja was een keertje nieuwsgierig)
Waarom post hij niet hier.
Ik zou er haast een nieuwe account voor aanmaken, maar dan raak ik mijn 2003 kwijtquote:Op woensdag 30 november 2011 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
OMG, je zou voor minder uitloggen! Oh wacht.
Natuurlijk, hij is jouw vriendje, dus moet wel oke zijn. Toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja, hij leeft en alles.
Je wilt graag een leuke nieuwe erbij?
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:33 schreef Tegan het volgende:
Wie is je vriend dan Lola.
Verder heeft echt iedereen in dit topic een Fok!lover zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |