SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Omdat peer.
quote:
En terecht!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:48 schreef Flippiee het volgende:
Oeh dankzij deze TT wil ik mijn hond knuffelen
Nee sinds nu pas. Ik krijg het nog druk vrijdagquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jazeker, jij staat op nummer 1, maar dat wist je al heel lang natuurlijk :$
Van mij zal je geen last hebben vrijdag!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee sinds nu pas. Ik krijg het nog druk vrijdag
Ga je nu helemaal niet? Of alleen vroeg weg ? En ik ben er laat pas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van mij zal je geen last hebben vrijdag!
Vroeg wegquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je nu helemaal niet? Of alleen vroeg weg ? En ik ben er laat pas.
Je mag mijn hele fobo samenstellen, maakt me niet uit, pleur er maar in wat je wilt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:57 schreef Flippiee het volgende:
Kak, zit ik allemaal FoBo posts te verwijderen, kom ik toffe FoBogesprekken tegen. Nu twijfel ik
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:55 schreef Omdatappel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan dit echt zijn? Jelly.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Nee man. Dat kan ik nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je mag mijn hele fobo samenstellen, maakt me niet uit, pleur er maar in wat je wilt.
Geeft niets, je mag komende week mij de hele week gezelschap houden als je wilt. Optie?quote:
Dan ben je een week lang alleen ja? Daarnaast kan ik als Amsterdamse mij niet te vaak vertonen in Rotterdam. Dus srryquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geeft niets, je mag komende week mij de hele week gezelschap houden als je wilt. Optie?
Ga ik lekker koken voor je , kaarslicht erbij enzo
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben je een week lang alleen ja? Daarnaast kan ik als Amsterdamse mij niet te vaak vertonen in Rotterdam. Dus srry
blauwtjeeeequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben je een week lang alleen ja? Daarnaast kan ik als Amsterdamse mij niet te vaak vertonen in Rotterdam. Dus srry
wat nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:07 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, volgens mij mag ik het niet weten.
Waarom verwijderen dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:57 schreef Flippiee het volgende:
Kak, zit ik allemaal FoBo posts te verwijderen, kom ik toffe FoBogesprekken tegen. Nu twijfel ik
Ik had 120 pagina's veel te veel. En stond ook te veel dingen tussen af en toe.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom verwijderen dan?
HOIIIIIIIIvoor klinkertje
ROO meet. Kon alleen le topique niet snel vinden.quote:
Hai Appeltje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:14 schreef Omdatappel het volgende:
Ah, dat verklaart de boel.
Hoi heloefje!
Gezellig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Hai Appeltje.
Ik kwam hier eens buurten.
Wat is er onduidelijk?quote:
raar opeensquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Opeens iedereen hier die hier normaal niet is.Hoi!
Ja ik probeer even wat uit, kijken of het hier leuk is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Opeens iedereen hier die hier normaal niet is.Hoi!
echt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik probeer even wat uit, kijken of het hier leuk is.
Aan het einde van het jaar komt de jaarlijkse SC top 10 uit en die moeten allemaal gekeurd worden natuurlijk.
Ja Heloef's SC Top 10quote:
U bent dan ook niet verplicht op mij aandacht te schenken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef Beach het volgende:
Wij houden niet van zulke onnuttige aandacht.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Heloef's SC Top 10
Zijn jullie zo dramatisch dan?
Dit, er komen steeds vreselijke users opeens hier kloten. Nee bedankt, het is goed zo.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef Beach het volgende:
Wij houden niet van zulke onnuttige aandacht.
Ik kom niet om te kloten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Dit, er komen steeds vreselijke users opeens hier kloten. Nee bedankt, het is goed zo.
ik haat je swaquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom niet om te kloten.
Ik kwam gewoon even meeposten, wat een drama om niks meteen.
Helemaal geen drama, ik zei toch gewoon hallo tegen je ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom niet om te kloten.
Ik kwam gewoon even meeposten, wat een drama om niks meteen.
Kom vechten dan, kom vechten!quote:
Oh sorry.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helemaal geen drama, ik zei toch gewoon hallo tegen je ?En ik weet wie je bent (zo ongeveer), je bent tof. Niks mis met jou.
Ik zei gewoon wat er allemaal gebeurde man.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh sorry.![]()
In dat geval mijn excuses.
waren ze allemaal zoquote:
Ik was vanmiddag ook in het centrum van Utrechtquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben wel eindelijk weer op weg naar huis! Van half 10 tot half 3 gewinkeld in Utrecht van Jan, daarna van half 4 tot 6 sinterklaas gevierd met de klas. Toen van half 7 tot 8 uit eten geweest.
Zijn er nog vragen?
Ik was zondag in Utrecht. En zaterdag ging ik langs utrecht en vrijdag ook trouwensquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag ook in het centrum van Utrecht
Ik was vrijdag tot en met vandaag in Utrechtquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was zondag in Utrecht. En zaterdag ging ik langs utrecht en vrijdag ook trouwens
Ik wist ook niet dat je er wasquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was vrijdag tot en met vandaag in UtrechtNergens een berichtje van Flipsje te vinden
waar was je dannnn? ik ben er donderdag weerquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag ook in het centrum van Utrecht
Niet geloofwaardig smoesje. Ik ben zo goed als elk weekend in Utrecht.quote:
Ik was op Neude plein even lunchen en verder beetje door de stad gewandeld.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar was je dannnn? ik ben er donderdag weer
Wij ook!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was op Neude plein even lunchen en verder beetje door de stad gewandeld.
Waar ging je lunchen dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij ook!Alleen weet niet of neude plein.
Dat is bij Mariaplaatsquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nergens
we gingen ontbijten bij een plek die niet genoemd mag worden
huhhhh ik volg het niet meer bobjequote:Op dinsdag 29 november 2011 22:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is bij MariaplaatsEn kun je daar eten?
Ik dacht dat je Stairway bedoeldequote:Op dinsdag 29 november 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
huhhhh ik volg het niet meer bobje
jan waar ben je kom helpen dan
Waarom niet even zwaaien dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:16 schreef JanPiraat het volgende:
We waren bij neude ook zeker te vinden ja
Dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:22 schreef Flippiee het volgende:
Bobje. dit vond ik in mn fobo
fixed
[ afbeelding ]
Je had ook gewoon bij ons aan kunnen schuivenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omdat we snel naar de Lange Viestraat gingen om te eten tochde honger verblinde ons
Nieuw weekend, nieuwe kansen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:23 schreef Beach het volgende:
Ik wacht op de dag dat ik Bobo in het echt kan aanschouwen.
Zonde man je kan die vuilniszakken gewoon gebruiken als tshirt of regenjas ofzoquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG...
ik heb net met m'n moeder kledingkasten opgeruimd.. 11 vuilniszakken weg
Wij hebben al onze oude spullen en kleren bij de verhuizing gegeven aan Suriname.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:33 schreef Beach het volgende:
Daar kan half Somalië zich een half jaar mee kleden.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zonde man je kan die vuilniszakken gewoon gebruiken als tshirt of regenjas ofzo
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt soms schaam ik me voor jan
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zonde man je kan die vuilniszakken gewoon gebruiken als tshirt of regenjas ofzo
Ja, ik ga het morgen in de humanitasbak gooienquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:33 schreef Beach het volgende:
Daar kan half Somalië zich een half jaar mee kleden.
Truequote:Op dinsdag 29 november 2011 22:40 schreef Furdinand het volgende:
nickelson jassen worden van vuilniszakken gemaakt toch?
Ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:40 schreef Furdinand het volgende:
nickelson jassen worden van vuilniszakken gemaakt toch?
Hihi, liefde heb ik nog steeds voor jou hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijdenToen liefde nog bestond.
[..]
Je had ook gewoon bij ons aan kunnen schuivenEten in overvloed.
[..]
Nieuw weekend, nieuwe kansen.
OW OW OW! Doet je moeder er echt afstand van? Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik mag morgen een kist met kristal in de glasbak flikkeren.. tof
YES!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
OW OW OW! Doet je moeder er echt afstand van? Gefeliciteerd!
Ok Ok !!quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Psst patQ wil je mn tieten? Gratishh.
EN IK DANquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Psst patQ wil je mn tieten? Gratishh.
Dan kan hij toch samen met jou die van Appeltje nemen.quote:
nah die zijn beide in mijn bezit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan kan hij toch samen met jou die van Appeltje nemen.
Er zijn mensen die dat veel meer nodig hebben. Ik heb enkel rug- en nekpijn.quote:
massage?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat veel meer nodig hebben. Ik heb enkel rug- en nekpijn..
ik ben ook een beetje zieligquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat veel meer nodig hebben. Ik heb enkel rug- en nekpijn..
Maar haar liefde is volledig voor jouquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:19 schreef JanPiraat het volgende:
Ik dannn mijn vriendin die zich voor me schaamt geeft haar borsten weg aan andere mannen
Wat een bitch.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:19 schreef JanPiraat het volgende:
Ik dannn mijn vriendin die zich voor me schaamt geeft haar borsten weg aan andere mannen
je hebt je baard nog broeder.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:19 schreef JanPiraat het volgende:
Waarom heb jij vuilniszakken in je kledingkast liggen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. uit m;n eigen kast ook nog 2 vuilniszakken!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom heb jij vuilniszakken in je kledingkast liggen?
jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh.. en iemand enig idee voor mijn probleem?
Ik kan alleen geluiden nog maar horen als ik met koptelefoon luister.. als ik nu op mijn geluidding klik staat daar ook een koptelefoon.. kan ik dat veranderen, zodat ik ook zonder koptelefoon kan luisteren?
configuratiescherm->geluid->de goeie als standaardspeakers instellen met je rechtermuisknop erop en inschakelen+standaardquote:
Typ het eens wat duidelijker wat je precies doet enzo zodat ik het morgen kan lezen.quote:
Beetje een faal site dus, iedereen weet dat je alleen autistisch bent, anders zat je niet op FOK!quote:Op woensdag 30 november 2011 01:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah.. maar volgens die site heb ik ook een seksuele stoornis, en een persoonlijkheidsstoornis
IK BEN NIET AUTISTISCHquote:Op woensdag 30 november 2011 01:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Beetje een faal site dus, iedereen weet dat je alleen autistisch bent, anders zat je niet op FOK!
Waarom zit je dan op FOK!?quote:
quote:23-31 is boven het gemiddelde
U scoort boven het gemiddelde. U hebt autistische trekjes
Wat leukquote:
tevens dit dusquote:
Niet nodig hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 07:49 schreef Renesite het volgende:
GING MIJN VRIENDJE PAS OM HALF 3 SLAPEN?
OOOOOOOOH
Ik ga hem zooooo enorm wakker Whatsappen straks.
zaterdag omdatappel?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:53 schreef Furdinand het volgende:
Woensdagdonderdag
vrijdag
zaterdag
Is niet erg hoorquote:
Ik weet niet, vindt Rene dat goed?quote:
Nou, laten we het doen dan.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, laten we het doen dan.
Ga jij alvast maar liggen.
welke seksuele handeling maakt dat geluid?quote:
kquote:Op woensdag 30 november 2011 19:23 schreef JanPiraat het volgende:
Beach klinker![]()
![]()
de rest heeft te lang niet gereageerd hier dus krijgt nog geen verwelkoming
ahahahaha mooie bn jijquote:Op woensdag 30 november 2011 19:23 schreef JanPiraat het volgende:
Beach klinker![]()
![]()
de rest heeft te lang niet gereageerd hier dus krijgt nog geen verwelkoming
quote:
euuuuuuuw ik wilde net wat posten trouwens zat nog te denkenquote:
wat is dat nou weerquote:Op woensdag 30 november 2011 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
k dan niet heyyyy
[ afbeelding ]
voor jou
geen idee, slechte vertalingquote:Op woensdag 30 november 2011 19:41 schreef Beach het volgende:
ik kijk geen anime ofzo dus ik herken het niet ook
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
janpiraat die mij geen gifje stuurt maakt me sad.
Niet per se is wat anders dan laat maar zittenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoefde toch niet meer/???
quote:
awwwquote:
als k iets leuks zie krijg je ietsquote:Op woensdag 30 november 2011 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet per se is wat anders dan laat maar zitten
Morgen een stamppot van reuzel, spruitjes, zuurkool en tabascosaus.quote:
Daar ging het misquote:Op woensdag 30 november 2011 20:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Morgen een stamppot van reuzel, spruitjes, zuurkool en tabascosaus.
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
I'm feeling greaaaattt and you?
Ik dacht even dat je furdi wasquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je furdi was
Nee ik ga haar stelen van hem.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je furdi was
Heb jij wat te willen?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet toestaan hoor.
Ze denkt dat vrouwen rechten hebben denk ikquote:
aanrechtquote:Op woensdag 30 november 2011 20:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ze denkt dat vrouwen rechten hebben denk ik
Dat wil ik wel even zien jaquote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik zal eens laten zien wat ik met mmijn recht kan
Maaltijden klaarmaken en afwassen?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik zal eens laten zien wat ik met mmijn recht kan
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ze denkt dat vrouwen rechten hebben denk ik
quote:
quote:
pikstrafquote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Maaltijden klaarmaken en afwassen?
Doe maar
En nu weer snel terug naar de keukenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Ik had gister al cakejes gebakken, genoeg keukenactiviteit voor minstens drie maanden.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef dralion13 het volgende:
[..]
En nu weer snel terug naar de keuken
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww dan knuppel ik je ermee hoor
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef dralion13 het volgende:
In dat geval was je in de verkeerde keuken
Kusjes!quote:
Moet ik daar zijn dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom nog niet bij mijn aanrecht?
mijn eeuwige liefde ligt daar ingepakt te wachtenquote:
Brood voor in je broodtrommel.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:38 schreef Beach het volgende:
[..]
mijn eeuwige liefde ligt daar ingepakt te wachten
Ik lurk niet anoniem.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef Beach het volgende:
ik haat die vieze anonieme lurkers in het fotoboek
je bent zelf viesquote:Op woensdag 30 november 2011 20:42 schreef Beach het volgende:
ik haat die vieze anonieme lurkers in het fotoboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |