SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Omdat peer.
quote:
En terecht!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:48 schreef Flippiee het volgende:
Oeh dankzij deze TT wil ik mijn hond knuffelen
Nee sinds nu pas. Ik krijg het nog druk vrijdagquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jazeker, jij staat op nummer 1, maar dat wist je al heel lang natuurlijk :$
Van mij zal je geen last hebben vrijdag!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee sinds nu pas. Ik krijg het nog druk vrijdag
Ga je nu helemaal niet? Of alleen vroeg weg ? En ik ben er laat pas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van mij zal je geen last hebben vrijdag!
Vroeg wegquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je nu helemaal niet? Of alleen vroeg weg ? En ik ben er laat pas.
Je mag mijn hele fobo samenstellen, maakt me niet uit, pleur er maar in wat je wilt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:57 schreef Flippiee het volgende:
Kak, zit ik allemaal FoBo posts te verwijderen, kom ik toffe FoBogesprekken tegen. Nu twijfel ik
quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:55 schreef Omdatappel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan dit echt zijn? Jelly.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Nee man. Dat kan ik nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je mag mijn hele fobo samenstellen, maakt me niet uit, pleur er maar in wat je wilt.
Geeft niets, je mag komende week mij de hele week gezelschap houden als je wilt. Optie?quote:
Dan ben je een week lang alleen ja? Daarnaast kan ik als Amsterdamse mij niet te vaak vertonen in Rotterdam. Dus srryquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geeft niets, je mag komende week mij de hele week gezelschap houden als je wilt. Optie?
Ga ik lekker koken voor je , kaarslicht erbij enzo
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben je een week lang alleen ja? Daarnaast kan ik als Amsterdamse mij niet te vaak vertonen in Rotterdam. Dus srry
blauwtjeeeequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ben je een week lang alleen ja? Daarnaast kan ik als Amsterdamse mij niet te vaak vertonen in Rotterdam. Dus srry
wat nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:07 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, volgens mij mag ik het niet weten.
Waarom verwijderen dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:57 schreef Flippiee het volgende:
Kak, zit ik allemaal FoBo posts te verwijderen, kom ik toffe FoBogesprekken tegen. Nu twijfel ik
Ik had 120 pagina's veel te veel. En stond ook te veel dingen tussen af en toe.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom verwijderen dan?
HOIIIIIIIIvoor klinkertje
ROO meet. Kon alleen le topique niet snel vinden.quote:
Hai Appeltje.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:14 schreef Omdatappel het volgende:
Ah, dat verklaart de boel.
Hoi heloefje!
Gezellig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Hai Appeltje.
Ik kwam hier eens buurten.
Wat is er onduidelijk?quote:
raar opeensquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Opeens iedereen hier die hier normaal niet is.Hoi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |