En dan heel ver lopen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef stevenmac26 het volgende:
gewoon in de bijlmer parkeren joh, is gratis
Ik wil m'n airbags wat langer dan vandaag houden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef stevenmac26 het volgende:
gewoon in de bijlmer parkeren joh, is gratis
10minuten hooguitquote:
Mijn auto is zo crappy dat eventuele dieven de deur gaan openbreken puur om geld in mn auto achter te laten voor mijquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil m'n airbags wat langer dan vandaag houden.
Niets in de HMH zo te zienquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn auto is zo crappy dat eventuele dieven de deur gaan openbreken puur om geld in mn auto achter te laten voor mij
Ah, die ken ik ook!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
10minuten hooguit
Ik weet misschien nog wel een sluiproute maar dan moet die voetbalvereniging open zijn, dan rij je gewoon langs het voetbalveld en onder een fietstunnel door en dan kom je pal achter de arena uit
nee maar snachts kan je gewoon via de bijlmer eruitquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets in de HMH zo te zien
[..]
[..]
Ah, die ken ik ook!maar hij zal 'snachts toch niet meer open zijn?
En de bekeuring splitten we dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
10minuten hooguit
Ik weet misschien nog wel een sluiproute maar dan moet die voetbalvereniging open zijn, dan rij je gewoon langs het voetbalveld en onder een fietstunnel door en dan kom je pal achter de arena uit
Hehe, ik heb dat twee keer gedaan, op zich werkt het prima. Ik prefereer wel de parkeergarage bij de Arena trouwens, die 22 Euro moet dan maar evenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee maar snachts kan je gewoon via de bijlmer eruit
wij deden dit altijd om de files te ontwijken bij de arena
Ik zou hem daar waar Steven zegt neer kunnen zetten voor die paar uurtjes tot ik Ez moet ophalen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, ik heb dat twee keer gedaan, op zich werkt het prima. Ik prefereer wel de parkeergarage bij de Arena trouwens, die 22 Euro moet dan maar even
Aangenaam kennis te maken, ik ben BOBquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef Oerbeer het volgende:
Met de auto.Dan kun je hooguit twee vaasjes drinken.
Whehehequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou hem daar waar Steven zegt neer kunnen zetten voor die paar uurtjes tot ik Ez moet ophalen.
Tevens die man werkt dus op 2,6 km afstand van de ArenA maar is te beroerd om te gaan lopen
Mijn vrouw drinkt nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef Oerbeer het volgende:
Met de auto.Dan kun je hooguit twee vaasjes drinken.
Hoezo terecht?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wheheheterecht wel!
[..]
Mijn vrouw drinkt niet
Oh is die er ook?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wheheheterecht wel!
[..]
Mijn vrouw drinkt niet
Ik kreeg vanochtend een hele dagplanning door voor vandaag.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou ook niet vrijwillig lopen
[..]
Ja hallo, ik moet toch een BOB hebben?
Ik ook!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:41 schreef Monopoly het volgende:
Ja hoi, ik heb er stiekem best wel zin in vanavond!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend een hele dagplanning door voor vandaag.
Hoor ik hem opeens zeggen: en dan zorg je dat je rond 7 kwart over 7 weer bij mijn werk bent![]()
Luie hond dat het is
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:41 schreef Monopoly het volgende:
Ja hoi, ik heb er stiekem best wel zin in vanavond!
Ik ga zo film kijken, dan zorg ik dat ik rond 5 uur bij Steven ben, dan gaan we naar de ArenA, 7 uur die etter ophalen en dan ga ik verder met sinas drinken!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe het rustig aan, wat typen voor FOK!sport en dan beetje opruimen ondertussen.
Paar biertjes halen en dan met Patje hier bier drinken en dan naar amsterdam toe.
Nee want geen zin om er pas rond uur of 10 te zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:49 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon zeggen tegen Bart dat hij pech heeft en met de trein/OV moet komen. Zuipen is belangrijker
Jullie zijn teut als jullie aankomen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe het rustig aan, wat typen voor FOK!sport en dan beetje opruimen ondertussen.
Paar biertjes halen en dan met Patje hier bier drinken en dan naar amsterdam toe.
Mwah, anders wijs ik je het station welquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:54 schreef Oerbeer het volgende:
Ik drink daar pas wat hoor. Sowieso moet ik nog enigszins nuchter de trein kunnen vinden
Denk het niet. Wel losjes, we moeten ons voorbereiden op avonturen. Altijd als we met de trein gaan maken we hele avonturen meequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jullie zijn teut als jullie aankomen?
Je hebt het wel over professionele bierdrinkers hè?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jullie zijn teut als jullie aankomen?
That reminds me.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hebt het wel over professionele bierdrinkers hè?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk het niet. Wel losjes, we moeten ons voorbereiden op avonturen. Altijd als we met de trein gaan maken we hele avonturen mee
Ah, je hebt inderdaad gelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hebt het wel over professionele bierdrinkers hè?
Wanneer gaat er nou gesteengrilled worden dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk het niet. Wel losjes, we moeten ons voorbereiden op avonturen. Altijd als we met de trein gaan maken we hele avonturen mee
Staat hoog op de agenda.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wanneer gaat er nou gesteengrilled worden dan?
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That reminds me.
Heb jij al zo'n schokhalsband geregeld voor Mono?
Ja hoe kunnen we die man dan tegenhouden als hij weer besluit om met iemand de wc in te duikenquote:
Over de terugweg nadenkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:54 schreef Oerbeer het volgende:
Ik drink daar pas wat hoor. Sowieso moet ik nog enigszins nuchter de trein kunnen vinden
Mensen zonder BOBquote:
Volgens mij vanaf 4 uur alquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:57 schreef Oerbeer het volgende:
Goed. Dan ga ik ook maar wat eerder. Uurtje of 5.
Tot straks damen und heren..
Nee sorryquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:01 schreef cherrycoke het volgende:
Geen bob die toevallig langs gouda komt?
OV ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:01 schreef cherrycoke het volgende:
Geen bob die toevallig langs gouda komt?
Ook niet rokers zijn welkom hoor!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:37 schreef Beach het volgende:
Het is dat ik al meer dan een half jaar gestopt ben met roken anders was ik wel gekomen. Veel plezier enzo.
Ghehehequote:Op vrijdag 2 december 2011 15:45 schreef Monopoly het volgende:
Mijn mama moet natuurlijk wel weten waar ik ben ten aller tijde
ArenA Boulevardquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:45 schreef Monopoly het volgende:
Welke straat zit die toko dan eigenlijk ?
Ja, ik krijg een paar volkorenboterhammen mee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe
Moet je ook veel vitamientjes eten van je mama?
Oké, dat komt wel goed dan :pquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
nee, we gaan nu maar naar het Grolsch grand café naast de boulevard
reeds geëindigdquote:
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 3 december 2011 03:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik dacht. Jammer genoeg faalde ik blijkbaar hard![]()
Waar zijn jullie op het moment?
GOEDEMORGEN!!quote:
JIJ hebt wat gemist in Amsterdam!!quote:
Held, dat ben jijquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Was erg tof!
Nu wel een dikke kater
Waarom ik die rolstoel gejat heb weet ik niet.
Bestek en glazen liggen nog in de metro
Die vent die er bij zat kon het niks boeien ook. Zat gewoon mee te lachen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Blowen in de metro
Was een geslaagde meet, leuke groep!
Topper was ook dat de groene paal dicht was haha
Ja dat geloof ik gelijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik was ook blij toen ik in mijn bed lag, dat rennen met een rolstoel is vermoeiend.
Waren jullie nog lang in die karaokebar gebleven?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Eigelijk best wel schofterig dat van die rolstoel, gewoon meegenomen uit de gang van een restaurant
En we liepen een gaybar in
Weet niet eigelijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waren jullie nog lang in die karaokebar gebleven?
Nee. Wel een vriendin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaybar waren ook snel uit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Eigelijk best wel schofterig dat van die rolstoel, gewoon meegenomen uit de gang van een restaurant
Whaha die gaybarkaartjesquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Half uurtje, 3 kwartier nog ongeveer.quote:
Oja, ik moet over 2 weken een plant meenemen voor Patjequote:Op zaterdag 3 december 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha die gaybarkaartjes![]()
Die rolstoel![]()
Patje en Wander die planten regelden![]()
En mijn god Steven jij in die rolstoel was fucking GENIAAL
Ik herrinder mij vrij weinig van vanachtquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Half uurtje, 3 kwartier nog ongeveer.
Toen een hele lange wandeling met omwegen naar de 3 sisters.
Suicide tequila shots![]()
Ik wil nooit meer BOB zijn(niet dat ez daar blij mee is
)
Ik was er dan ook heilig van overtuigd dat we jou nooit meer zouden zien op FOK! dat je ergens in een goot zou eindigen. Een wonder dat je thuis bent gekomen geloof ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik herrinder mij vrij weinig van vanacht
Heb gewoon de taxi gepaktquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was er dan ook heilig van overtuigd dat we jou nooit meer zouden zien op FOK! dat je ergens in een goot zou eindigen. Een wonder dat je thuis bent gekomen geloof ik![]()
Ik was zo blij dat Steven naar huis wilde, pas toen kreeg ik Ez ook zover. Ik was het al een paar uur zat![]()
Leuke rit ook wel. Steven heel de tijd bijna slapen, jammer wel dat ie mij de weg moest vertellen
Ja vaag spel was dat. Russische monopoly ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Monopoly spelen bij de old sailors met die bulgaarse sletten
Je moet dan ook niet continu achter een chica aanlopenquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:04 schreef Oerbeer het volgende:
Wel jammer dat mijn hosselskills weinig effect hadden.Ik ga vanmiddag in een hoekje heel hard huilen heeft mijn emo kant besloten. En dan is het weer helemaal goed
Hmm. True.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet continu achter een chica aanlopen
Haha herkenbaarquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hmm. True.![]()
Maar ik was aardig vaag geworden. Goed denken doe je dan niet meer.
Ja. Dat zeker wel. Ook leuk om te zien wie flippiee is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha herkenbaarals je maar gezellig hebt gehad.
Hoezo? Wat ging er mis door flipsel dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:38 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vond het jammer flippieee weer te zien, altijd gaan er dingen mis als ze erbij is
Ik verpest graag de sfeer jwt. Jij bouwt een feestje en ik maak ze kapot.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:38 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vond het jammer flippieee weer te zien, altijd gaan er dingen mis als ze erbij is
Wacht. Patje was niet serieus toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoezo? Wat ging er mis door flipsel dan?
Welnee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht. Patje was niet serieus toch?
Ohja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:04 schreef Monopoly het volgende:
Meet was wel lachen. Steven in een rolstoel midden op de weg zetten
Haha!quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:15 schreef Monopoly het volgende:
En Wander en ik kwamen niet ongeschonden uit de strijd komen
Wander liep/waggelde de trein uit en viel met 1 been tussen de trein en perron hahaahah
En ik gaf daarna beneden in de treintunnel een ferme tik op zo'n ijzeren holle pijp die daar hing. Herrie dat het gaf, en gelijk allemaal sneetjes op mijn vingers en overal bloed hahahaha
Hoe komt dat? Had je gister haat aan je boom?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:25 schreef Monopoly het volgende:
Mijn kerstboom is ook gemutileerd
[ afbeelding ]
Patje ging zijn lusten botvieren op mijn arme kerstboompjequote:Op zaterdag 3 december 2011 14:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Had je gister haat aan je boom?
Ik hoor je huisgenoot nu al hebben over toch neppe ballen in de kerstboom moeten doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:25 schreef Monopoly het volgende:
Mijn kerstboom is ook gemutileerd
[ afbeelding ]
hahahaha jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoor je huisgenoot nu al hebben over toch neppe ballen in de kerstboom moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |