Hmm geen idee hoe lang je daarover doet.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dan moet ik nog de trein pakken vanuit gouda naar amsterdam
1) hoe oud ben je?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:35 schreef Dhaha het volgende:
hoi ik kom niet want er is niemand van mijn leeftijd om mee te blowen
1) 18quote:Op donderdag 1 december 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) hoe oud ben je?
2) er zijn wel blowers hoor
Boh genoeg van rond jouw leeftijd.quote:
Mjah nou ik vind niet dat ik zomaar kan gaan roepen dat jij blowt. Dat jij het zelf op het forum zet prima maar dat ga ik niet doen voor je!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:58 schreef Patje1987 het volgende:
Is dit forum openbaar?
Ik kom en ik blow zo nu en dan wel eens ja.
Dat snap ik wel natuurlijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah nou ik vind niet dat ik zomaar kan gaan roepen dat jij blowt. Dat jij het zelf op het forum zet prima maar dat ga ik niet doen voor je!
Mooi!quote:
Nou ik zit met de trein en alles. Er gaan stom genoeg zat nachtbussen, maar naar Haarlem gaan ze niet. Dus ik ben er maar een paar uurtjes.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat iedereen om een uur of 11 a 12 al weg gaat hè?
Maar je bent er welquote:Op donderdag 1 december 2011 13:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nou ik zit met de trein en alles. Er gaan stom genoeg zat nachtbussen, maar naar Haarlem gaan ze niet. Dus ik ben er maar een paar uurtjes.
Als blauwe lijkt me dat heel gevaarlijk. Het grootste gajes van FOK! komt ook he. Niet bang dat de ONZ users je willen slaan of verkrachten? Anale vernedering en alles.quote:
Never. Ik ben een super ninja.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als blauwe lijkt me dat heel gevaarlijk. Het grootste gajes van FOK! komt ook he. Niet bang dat de ONZ users je willen slaan of verkrachten? Anale vernedering en alles.
Ik ben benieuwdquote:
Doe je wel voorzichtig met de ArenA!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
*Wooooh!*
Zo over het dak van de arena...
Staal houd mij niet tegen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met de ArenA!
Veel lelijker kan hij hem niet maken hèquote:Op donderdag 1 december 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met de ArenA!
True. Maar het hoeft ook niet kapot.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Veel lelijker kan hij hem niet maken hè
De Meer
Ik ga jou zienquote:
Ja nou kijk FB eensquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:01 schreef LompeHork het volgende:
* LompeHork geeft teken van leven.
Je bent eerder dus?
Oh heb je ook al een DM gestuurdquote:
Dat sowieoquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:20 schreef LompeHork het volgende:
Godverdomme, soms ben ik gewoon veel te aardig.
Ghehe, nu was je liefquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]Heul niet. Vaak ben ik gewoon een enorme klootzak, aard van het beestje enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:49 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben ook verkouden, kunnen we iedereen aanstekenOren zitten dicht, alles gaat traag. Leuk en al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oren zitten dicht, alles gaat traag. Leuk en al.
Schnell!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oren zitten dicht, alles gaat traag. Leuk en al.
Ik moet ook nog ff wat te eten zien te scoren vandaag jaquote:
Boh, ik eet gewoon daar, er zit ook een Feboquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet ook nog ff wat te eten zien te scoren vandaag ja
Ik gooi mn auto onder de ArenA neer en moet rond kwart over 7 ff iemand van zn werk op gaan halen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, ik eet gewoon daar, er zit ook een Febo
Ik weet het:quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gooi mn auto onder de ArenA neer en moet rond kwart over 7 ff iemand van zn werk op gaan halen.
Ik ben best een arme sloeber dus moet ff zorgen dat ik daar geld voor apart hou. Is maar paar uurtjes maar parkeren is duur daar
http://www.parkeren-amsterdam.com/arenaquote:Parkeergarage Arena Amsterdam is 24 uur per dag geopend. Als er geen evenementen gehouden worden fungeert de garage als 'normale' parkeergarage met een tarief van ¤ 2.20 p.uur, max dagtarief ¤ 22.00.
De rondom de Arena liggende parkeergarages en -terreinen hebben dezelfde prijsstelling.
Mjah als ik Ez heb opgehaald zet ik Pietertje gewoon weer onder de ArenA en dan mag hij het betalenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet het:
[..]
http://www.parkeren-amsterdam.com/arena
Nouja, die 22 Euro moet ik dan ook maar opofferen. Dat is het enige dat jammer is.
Zou er niet iets te doen zijn in de HMH? Daar is wel vaker wat op vrijdagavond, in dat geval hebben we mazzelquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah als ik Ez heb opgehaald zet ik Pietertje gewoon weer onder de ArenA en dan mag hij het betalen![]()
Jammer dat er geen evenement is dan ben je maar 12 euro kwijt
Zoekt u het eens uitquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zou er niet iets te doen zijn in de HMH? Daar is wel vaker wat op vrijdagavond, in dat geval hebben we mazzel
En dan heel ver lopen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef stevenmac26 het volgende:
gewoon in de bijlmer parkeren joh, is gratis
Ik wil m'n airbags wat langer dan vandaag houden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef stevenmac26 het volgende:
gewoon in de bijlmer parkeren joh, is gratis
10minuten hooguitquote:
Mijn auto is zo crappy dat eventuele dieven de deur gaan openbreken puur om geld in mn auto achter te laten voor mijquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil m'n airbags wat langer dan vandaag houden.
Niets in de HMH zo te zienquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn auto is zo crappy dat eventuele dieven de deur gaan openbreken puur om geld in mn auto achter te laten voor mij
Ah, die ken ik ook!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
10minuten hooguit
Ik weet misschien nog wel een sluiproute maar dan moet die voetbalvereniging open zijn, dan rij je gewoon langs het voetbalveld en onder een fietstunnel door en dan kom je pal achter de arena uit
nee maar snachts kan je gewoon via de bijlmer eruitquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets in de HMH zo te zien
[..]
[..]
Ah, die ken ik ook!maar hij zal 'snachts toch niet meer open zijn?
En de bekeuring splitten we dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
10minuten hooguit
Ik weet misschien nog wel een sluiproute maar dan moet die voetbalvereniging open zijn, dan rij je gewoon langs het voetbalveld en onder een fietstunnel door en dan kom je pal achter de arena uit
Hehe, ik heb dat twee keer gedaan, op zich werkt het prima. Ik prefereer wel de parkeergarage bij de Arena trouwens, die 22 Euro moet dan maar evenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee maar snachts kan je gewoon via de bijlmer eruit
wij deden dit altijd om de files te ontwijken bij de arena
Ik zou hem daar waar Steven zegt neer kunnen zetten voor die paar uurtjes tot ik Ez moet ophalen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, ik heb dat twee keer gedaan, op zich werkt het prima. Ik prefereer wel de parkeergarage bij de Arena trouwens, die 22 Euro moet dan maar even
Aangenaam kennis te maken, ik ben BOBquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef Oerbeer het volgende:
Met de auto.Dan kun je hooguit twee vaasjes drinken.
Whehehequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou hem daar waar Steven zegt neer kunnen zetten voor die paar uurtjes tot ik Ez moet ophalen.
Tevens die man werkt dus op 2,6 km afstand van de ArenA maar is te beroerd om te gaan lopen
Mijn vrouw drinkt nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef Oerbeer het volgende:
Met de auto.Dan kun je hooguit twee vaasjes drinken.
Hoezo terecht?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wheheheterecht wel!
[..]
Mijn vrouw drinkt niet
Oh is die er ook?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wheheheterecht wel!
[..]
Mijn vrouw drinkt niet
Ik kreeg vanochtend een hele dagplanning door voor vandaag.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou ook niet vrijwillig lopen
[..]
Ja hallo, ik moet toch een BOB hebben?
Ik ook!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:41 schreef Monopoly het volgende:
Ja hoi, ik heb er stiekem best wel zin in vanavond!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend een hele dagplanning door voor vandaag.
Hoor ik hem opeens zeggen: en dan zorg je dat je rond 7 kwart over 7 weer bij mijn werk bent![]()
Luie hond dat het is
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:41 schreef Monopoly het volgende:
Ja hoi, ik heb er stiekem best wel zin in vanavond!
Ik ga zo film kijken, dan zorg ik dat ik rond 5 uur bij Steven ben, dan gaan we naar de ArenA, 7 uur die etter ophalen en dan ga ik verder met sinas drinken!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe het rustig aan, wat typen voor FOK!sport en dan beetje opruimen ondertussen.
Paar biertjes halen en dan met Patje hier bier drinken en dan naar amsterdam toe.
Nee want geen zin om er pas rond uur of 10 te zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:49 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon zeggen tegen Bart dat hij pech heeft en met de trein/OV moet komen. Zuipen is belangrijker
Jullie zijn teut als jullie aankomen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe het rustig aan, wat typen voor FOK!sport en dan beetje opruimen ondertussen.
Paar biertjes halen en dan met Patje hier bier drinken en dan naar amsterdam toe.
Mwah, anders wijs ik je het station welquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:54 schreef Oerbeer het volgende:
Ik drink daar pas wat hoor. Sowieso moet ik nog enigszins nuchter de trein kunnen vinden
Denk het niet. Wel losjes, we moeten ons voorbereiden op avonturen. Altijd als we met de trein gaan maken we hele avonturen meequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jullie zijn teut als jullie aankomen?
Je hebt het wel over professionele bierdrinkers hè?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jullie zijn teut als jullie aankomen?
That reminds me.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hebt het wel over professionele bierdrinkers hè?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk het niet. Wel losjes, we moeten ons voorbereiden op avonturen. Altijd als we met de trein gaan maken we hele avonturen mee
Ah, je hebt inderdaad gelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hebt het wel over professionele bierdrinkers hè?
Wanneer gaat er nou gesteengrilled worden dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk het niet. Wel losjes, we moeten ons voorbereiden op avonturen. Altijd als we met de trein gaan maken we hele avonturen mee
Staat hoog op de agenda.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wanneer gaat er nou gesteengrilled worden dan?
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That reminds me.
Heb jij al zo'n schokhalsband geregeld voor Mono?
Ja hoe kunnen we die man dan tegenhouden als hij weer besluit om met iemand de wc in te duikenquote:
Over de terugweg nadenkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:54 schreef Oerbeer het volgende:
Ik drink daar pas wat hoor. Sowieso moet ik nog enigszins nuchter de trein kunnen vinden
Mensen zonder BOBquote:
Volgens mij vanaf 4 uur alquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:57 schreef Oerbeer het volgende:
Goed. Dan ga ik ook maar wat eerder. Uurtje of 5.
Tot straks damen und heren..
Nee sorryquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:01 schreef cherrycoke het volgende:
Geen bob die toevallig langs gouda komt?
OV ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:01 schreef cherrycoke het volgende:
Geen bob die toevallig langs gouda komt?
Ook niet rokers zijn welkom hoor!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:37 schreef Beach het volgende:
Het is dat ik al meer dan een half jaar gestopt ben met roken anders was ik wel gekomen. Veel plezier enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |