En dan heel ver lopen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef stevenmac26 het volgende:
gewoon in de bijlmer parkeren joh, is gratis
Ik wil m'n airbags wat langer dan vandaag houden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef stevenmac26 het volgende:
gewoon in de bijlmer parkeren joh, is gratis
10minuten hooguitquote:
Mijn auto is zo crappy dat eventuele dieven de deur gaan openbreken puur om geld in mn auto achter te laten voor mijquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil m'n airbags wat langer dan vandaag houden.
Niets in de HMH zo te zienquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn auto is zo crappy dat eventuele dieven de deur gaan openbreken puur om geld in mn auto achter te laten voor mij
Ah, die ken ik ook!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
10minuten hooguit
Ik weet misschien nog wel een sluiproute maar dan moet die voetbalvereniging open zijn, dan rij je gewoon langs het voetbalveld en onder een fietstunnel door en dan kom je pal achter de arena uit
nee maar snachts kan je gewoon via de bijlmer eruitquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets in de HMH zo te zien
[..]
[..]
Ah, die ken ik ook!maar hij zal 'snachts toch niet meer open zijn?
En de bekeuring splitten we dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
10minuten hooguit
Ik weet misschien nog wel een sluiproute maar dan moet die voetbalvereniging open zijn, dan rij je gewoon langs het voetbalveld en onder een fietstunnel door en dan kom je pal achter de arena uit
Hehe, ik heb dat twee keer gedaan, op zich werkt het prima. Ik prefereer wel de parkeergarage bij de Arena trouwens, die 22 Euro moet dan maar evenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee maar snachts kan je gewoon via de bijlmer eruit
wij deden dit altijd om de files te ontwijken bij de arena
Ik zou hem daar waar Steven zegt neer kunnen zetten voor die paar uurtjes tot ik Ez moet ophalen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, ik heb dat twee keer gedaan, op zich werkt het prima. Ik prefereer wel de parkeergarage bij de Arena trouwens, die 22 Euro moet dan maar even
Aangenaam kennis te maken, ik ben BOBquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef Oerbeer het volgende:
Met de auto.Dan kun je hooguit twee vaasjes drinken.
Whehehequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou hem daar waar Steven zegt neer kunnen zetten voor die paar uurtjes tot ik Ez moet ophalen.
Tevens die man werkt dus op 2,6 km afstand van de ArenA maar is te beroerd om te gaan lopen
Mijn vrouw drinkt nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef Oerbeer het volgende:
Met de auto.Dan kun je hooguit twee vaasjes drinken.
Hoezo terecht?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wheheheterecht wel!
[..]
Mijn vrouw drinkt niet
Oh is die er ook?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wheheheterecht wel!
[..]
Mijn vrouw drinkt niet
Ik kreeg vanochtend een hele dagplanning door voor vandaag.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou ook niet vrijwillig lopen
[..]
Ja hallo, ik moet toch een BOB hebben?
Ik ook!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:41 schreef Monopoly het volgende:
Ja hoi, ik heb er stiekem best wel zin in vanavond!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg vanochtend een hele dagplanning door voor vandaag.
Hoor ik hem opeens zeggen: en dan zorg je dat je rond 7 kwart over 7 weer bij mijn werk bent![]()
Luie hond dat het is
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:41 schreef Monopoly het volgende:
Ja hoi, ik heb er stiekem best wel zin in vanavond!
Ik ga zo film kijken, dan zorg ik dat ik rond 5 uur bij Steven ben, dan gaan we naar de ArenA, 7 uur die etter ophalen en dan ga ik verder met sinas drinken!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe het rustig aan, wat typen voor FOK!sport en dan beetje opruimen ondertussen.
Paar biertjes halen en dan met Patje hier bier drinken en dan naar amsterdam toe.
Nee want geen zin om er pas rond uur of 10 te zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:49 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon zeggen tegen Bart dat hij pech heeft en met de trein/OV moet komen. Zuipen is belangrijker
Jullie zijn teut als jullie aankomen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe het rustig aan, wat typen voor FOK!sport en dan beetje opruimen ondertussen.
Paar biertjes halen en dan met Patje hier bier drinken en dan naar amsterdam toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |