Hmm geen idee hoe lang je daarover doet.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dan moet ik nog de trein pakken vanuit gouda naar amsterdam
1) hoe oud ben je?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:35 schreef Dhaha het volgende:
hoi ik kom niet want er is niemand van mijn leeftijd om mee te blowen
1) 18quote:Op donderdag 1 december 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) hoe oud ben je?
2) er zijn wel blowers hoor
Boh genoeg van rond jouw leeftijd.quote:
Mjah nou ik vind niet dat ik zomaar kan gaan roepen dat jij blowt. Dat jij het zelf op het forum zet prima maar dat ga ik niet doen voor je!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:58 schreef Patje1987 het volgende:
Is dit forum openbaar?
Ik kom en ik blow zo nu en dan wel eens ja.
Dat snap ik wel natuurlijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah nou ik vind niet dat ik zomaar kan gaan roepen dat jij blowt. Dat jij het zelf op het forum zet prima maar dat ga ik niet doen voor je!
Mooi!quote:
Nou ik zit met de trein en alles. Er gaan stom genoeg zat nachtbussen, maar naar Haarlem gaan ze niet. Dus ik ben er maar een paar uurtjes.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat iedereen om een uur of 11 a 12 al weg gaat hè?
Maar je bent er welquote:Op donderdag 1 december 2011 13:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nou ik zit met de trein en alles. Er gaan stom genoeg zat nachtbussen, maar naar Haarlem gaan ze niet. Dus ik ben er maar een paar uurtjes.
Als blauwe lijkt me dat heel gevaarlijk. Het grootste gajes van FOK! komt ook he. Niet bang dat de ONZ users je willen slaan of verkrachten? Anale vernedering en alles.quote:
Never. Ik ben een super ninja.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als blauwe lijkt me dat heel gevaarlijk. Het grootste gajes van FOK! komt ook he. Niet bang dat de ONZ users je willen slaan of verkrachten? Anale vernedering en alles.
Ik ben benieuwdquote:
Doe je wel voorzichtig met de ArenA!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
*Wooooh!*
Zo over het dak van de arena...
Staal houd mij niet tegen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met de ArenA!
Veel lelijker kan hij hem niet maken hèquote:Op donderdag 1 december 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met de ArenA!
True. Maar het hoeft ook niet kapot.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Veel lelijker kan hij hem niet maken hè
De Meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |