Mwah, anders wijs ik je het station welquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:54 schreef Oerbeer het volgende:
Ik drink daar pas wat hoor. Sowieso moet ik nog enigszins nuchter de trein kunnen vinden
Denk het niet. Wel losjes, we moeten ons voorbereiden op avonturen. Altijd als we met de trein gaan maken we hele avonturen meequote:Op vrijdag 2 december 2011 12:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jullie zijn teut als jullie aankomen?
Je hebt het wel over professionele bierdrinkers hè?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jullie zijn teut als jullie aankomen?
That reminds me.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hebt het wel over professionele bierdrinkers hè?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk het niet. Wel losjes, we moeten ons voorbereiden op avonturen. Altijd als we met de trein gaan maken we hele avonturen mee
Ah, je hebt inderdaad gelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hebt het wel over professionele bierdrinkers hè?
Wanneer gaat er nou gesteengrilled worden dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk het niet. Wel losjes, we moeten ons voorbereiden op avonturen. Altijd als we met de trein gaan maken we hele avonturen mee
Staat hoog op de agenda.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wanneer gaat er nou gesteengrilled worden dan?
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That reminds me.
Heb jij al zo'n schokhalsband geregeld voor Mono?
Ja hoe kunnen we die man dan tegenhouden als hij weer besluit om met iemand de wc in te duikenquote:
Over de terugweg nadenkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:54 schreef Oerbeer het volgende:
Ik drink daar pas wat hoor. Sowieso moet ik nog enigszins nuchter de trein kunnen vinden
Mensen zonder BOBquote:
Volgens mij vanaf 4 uur alquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:57 schreef Oerbeer het volgende:
Goed. Dan ga ik ook maar wat eerder. Uurtje of 5.
Tot straks damen und heren..
Nee sorryquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:01 schreef cherrycoke het volgende:
Geen bob die toevallig langs gouda komt?
OV ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:01 schreef cherrycoke het volgende:
Geen bob die toevallig langs gouda komt?
Ook niet rokers zijn welkom hoor!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:37 schreef Beach het volgende:
Het is dat ik al meer dan een half jaar gestopt ben met roken anders was ik wel gekomen. Veel plezier enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |