Held, dat ben jijquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Was erg tof!
Nu wel een dikke kater
Waarom ik die rolstoel gejat heb weet ik niet.
Bestek en glazen liggen nog in de metro
Die vent die er bij zat kon het niks boeien ook. Zat gewoon mee te lachen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Blowen in de metro
Was een geslaagde meet, leuke groep!
Topper was ook dat de groene paal dicht was haha
Ja dat geloof ik gelijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik was ook blij toen ik in mijn bed lag, dat rennen met een rolstoel is vermoeiend.
Waren jullie nog lang in die karaokebar gebleven?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Eigelijk best wel schofterig dat van die rolstoel, gewoon meegenomen uit de gang van een restaurant
En we liepen een gaybar in
Weet niet eigelijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waren jullie nog lang in die karaokebar gebleven?
Nee. Wel een vriendin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaybar waren ook snel uit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Eigelijk best wel schofterig dat van die rolstoel, gewoon meegenomen uit de gang van een restaurant
Whaha die gaybarkaartjesquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Half uurtje, 3 kwartier nog ongeveer.quote:
Oja, ik moet over 2 weken een plant meenemen voor Patjequote:Op zaterdag 3 december 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha die gaybarkaartjes![]()
Die rolstoel![]()
Patje en Wander die planten regelden![]()
En mijn god Steven jij in die rolstoel was fucking GENIAAL
Ik herrinder mij vrij weinig van vanachtquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Half uurtje, 3 kwartier nog ongeveer.
Toen een hele lange wandeling met omwegen naar de 3 sisters.
Suicide tequila shots![]()
Ik wil nooit meer BOB zijn(niet dat ez daar blij mee is
)
Ik was er dan ook heilig van overtuigd dat we jou nooit meer zouden zien op FOK! dat je ergens in een goot zou eindigen. Een wonder dat je thuis bent gekomen geloof ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik herrinder mij vrij weinig van vanacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |