De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door remlof op 29-11-2011 19:15:04 ]
Getrouwd met hem?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Zo ik heb marcurio gehosseld
ditquote:
Trouw gewoon met hem, dan is hij gratis.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nee in dienst genomen
ohja nou dan doe ik dat wel als ik weet hoe dat moetquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Trouw gewoon met hem, dan is hij gratis.Echte liefde en zo.
wacht maar tot plastic_zak en bbqsausage wegzakkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:03 schreef aight1 het volgende:
hey ik sta geen 9e meer, kwalijke zaak
Ze had altijd een foto waarop ze niet goed zichtbaar was, ik link de goede fb rond 8 uur half 9 wel evenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
dit
Dus drommel je wist het al een stuk langer, en nooit vertellen. tfoe
nou gaat iedereen haar haten omdat ze er anders uitziet dan julle in je vieze droompjes hoopten>?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
dit
Dus drommel je wist het al een stuk langer, en nooit vertellen. tfoe
Er stond toch zo'n gozer te preken in die herberg waar je Marcurio hebt gevonden? Nou, je moet even met hem praten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ohja nou dan doe ik dat wel als ik weet hoe dat moet![]()
ik ga nu even een huis kopen in whiterun dan kan ik mijn stuff stashen
Ik niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nou gaat iedereen haar haten omdat ze er anders uitziet dan julle in je vieze droompjes hoopten>?
Boeit me niks hoe ze er uit ziet, vind het gewoon fucking triest dat je al die tijd doet alsof je iemand anders bent, met foto´s maar ook gewoon letterlijk belevenissen uit dat blog kopiëren. Dat is gewoon eng.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nou gaat iedereen haar haten omdat ze er anders uitziet dan julle in je vieze droompjes hoopten>?
Dat was mijn idee nou ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:15 schreef aight1 het volgende:
tevens is het volgens mij niet de goede die wij vinden via fb, aangezien deze alleen maar engelse vrienden heeft
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze had altijd een foto waarop ze niet goed zichtbaar was, ik link de goede fb rond 8 uur half 9 wel even
oh ? maar ik heb alleen marcurio nu gehosseldquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er stond toch zo'n gozer te preken in die herberg waar je Marcurio hebt gevonden? Nou, je moet even met hem praten.
Mja dat welquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Boeit me niks hoe ze er uit ziet, vind het gewoon fucking triest dat je al die tijd doet alsof je iemand anders bent, met foto´s maar ook gewoon letterlijk belevenissen uit dat blog kopiëren. Dat is gewoon eng.
Misschien is hij, die gozer die stond te preken, alweer in de tempel van Mara. Dat is ook gewoon in Riften.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oh ? maar ik heb alleen marcurio nu gehosseld
en euhm ik ben nu even in whiterun
Hey.quote:
Blijkbaar zijn hier geen fans, dag.quote:
Baas SVquote:
Bedankt voor de spoilers.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die Alduin nog niet verslagen hebben
Mensen die General Tullis nog niet hebben onthoofd
http://alexwentpro.blogspot.com/quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mja dat wel
belevenissen? welke blog?
Je zoekt inspiratie?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mja dat wel
belevenissen? welke blog?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook een giant anaal verkracht met het hoofd van een orc
/spoilermode
nee ik wil weten waar dit nou ineens over gaat met monkyyquote:
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zweetteef was
Die mag hier niet meer posten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zweetteef was
Drommelsquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wie heeft dat eigenlijk geregeld?
tevens SV
Smegmanus, de baas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wie heeft dat eigenlijk geregeld?
tevens SV
hahhahaha gedaan!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:40 schreef Dalando het volgende:
OMG JE ZIET ALLES BEWEGEN ECHT ENG
dit moet je doenhet volledige stukje
Awesome.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:40 schreef Dalando het volgende:
OMG JE ZIET ALLES BEWEGEN ECHT ENG
dit moet je doenhet volledige stukje
Kaolo hard he?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:45 schreef speedking het volgende:
[..]
ging beetje op en neer in een vloeiende beweging
Bij mij was Lydia gisteren gekilled, en dat al na 2 quests. Dus ik ben er vanafquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
OMg vet lydia zit nu ineens ook weer in mn huis.
waarom kan je maar 1 volger hebben
Lolquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij mij was Lydia gisteren gekilled, en dat al na 2 quests. Dus ik ben er vanaf
Koop een huis in solitude,. die kan je pimpenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Lol
hahahaaze woont nu in mijn huis
![]()
nouja wel fijn dan kan ze mijn huis beschermen tegen inbrekers ofzo
Mensen die geen 108 heavy armor skill hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die Alduin nog niet verslagen hebben
Mensen die General Tullis nog niet hebben onthoofd
je kan alle huizen pimpenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Koop een huis in solitude,. die kan je pimpen
ik heb lockpicking 33 en destruction 55quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:05 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet master lockpicking en sneaking hebben.
Gewoon unbreakable tochquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:05 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet master lockpicking en sneaking hebben.
Ik heb een fucking krot die leeg is in windhelmquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
je kan alle huizen pimpen
Ben bezig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon unbreakable toch
Mensen die niet de leader van de thieves guild zijn
Ik steel alle harten ja.quote:
Even met de steward praten in het kasteel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb een fucking krot die leeg is in windhelm
Ik bedoel master lockpicking en master sneaking... Hij opent iedere deur zonder problemen en sneakt dan naar binnen en steelt alles. ALLES.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben bezig.
[..]
Ik steel alle hart ja.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik bedoel master lockpicking en master sneaking... Hij opent iedere deur zonder problemen en sneakt dan naar binnen en steelt alles. ALLES.
Wie wou dat hier doen dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:19 schreef remlof het volgende:
Geen echte namen posten van users. Nooit.
En Yvonne dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:19 schreef remlof het volgende:
Geen echte namen posten van users. Nooit.
Is de originele monkiiiiiquote:
Houd eens op met mij DMenquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Iemand moet toch Zweetteef vervangen.
Fuhrer stomme muts.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan moet je iets meer schelden en godwin doen
Ja nou dat is het dus net nietquote:
sorryquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou dat is het dus net niet![]()
IK ZIE BIJ DWDD EEN NEDERLANDSE VROUW EEN BLANKE MET ZWARTE SCHNORR!!
HET WAS GEEN NOORDAFRIKAANSE VROUW OFZO IK BEN VAN SLAG NUquote:
TURKEN KUNNEN ER OOK WAT VAN.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HET WAS GEEN NOORDAFRIKAANSE VROUW OFZO IK BEN VAN SLAG NU
HET WAS EEN OERHOLLANDSE KLOMPENDRAGENDE TULPENMINNENDE VROUWquote:
waar is coban eigenlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HET WAS EEN OERHOLLANDSE KLOMPENDRAGENDE TULPENMINNENDE VROUW
MET ZWARTE SCHNORR
Die kunnen er ook wat van hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HET WAS EEN OERHOLLANDSE KLOMPENDRAGENDE TULPENMINNENDE VROUW
MET ZWARTE SCHNORR
Die wil hier niet meer postenquote:
ohw may gaawdquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is de originele monkiiiii
Van haar had monkyyy alle info en foto's gejat
Ze was het gebitch zatquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet eens weten
Dat is gewoon een kutreden, want gebitch vind je overal en hier is het echt niet overdreven. Zal wel een andere reden zijn.quote:
met jou welquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar zou jij ook wel een beschuitje mee willen eten of niet?
Ze was ongesteldquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kutreden, want gebitch vind je overal en hier is het echt niet overdreven. Zal wel een andere reden zijn.
Mooi pokermeisjequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
met jou wel
die monkiii ken ik ook niet namelijk wie is dat dan?
Yvonne Heslinga. Maar die heeft er geen problemen mee. Als je dat niet weet, gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En Yvonne dan?
Hoe moet ik die dan noemen?
Ja, dat zei ik dus ook toen ze hier nog posten, werd ze boos en begon ze me uit te schelden. Maar goed, ik denk gewoon dat ze sommige users niet meer zo mag en dat het niet helemaal meer naar haar snotje gaat zoals in het begin.quote:
Die ja.quote:
Dus je "nooit" is overdrevenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Yvonne Heslinga. Maar die heeft er geen problemen mee. Als je dat niet weet, gewoon niet doen.
Hallo Patrick, ik ben Chantal.quote:
Heet jij Chantal?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo Patrick, ik ben Chantal.
Aangenaam kennis te maken!
Ja stomme naam hequote:
quote:
quote:
quote:
Meisjes zijn gevoelligquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kutreden, want gebitch vind je overal en hier is het echt niet overdreven. Zal wel een andere reden zijn.
Nee, hoor. Je hebt enkel aanstellersquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Meisjes zijn gevoellig
Moet je voorzichtig mee zijn
Tot over een paar uur danquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:26 schreef aight1 het volgende:
sowieso mensen die niet een slowchat binnenkomen met een songtekst om vervolgens nog 2 dingen te zeggen en daarna urenlang niet meer terug te komen
Even zoeken op FBquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:29 schreef Nectar het volgende:
ik heet bart erik-john clairé van de puttengrutjes
Hoi, hoe wil je dat ik je aanspreek? Gewoon met Bart of voluit?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:29 schreef Nectar het volgende:
ik heet bart erik-john clairé van de puttengrutjes
Ik moest lachenquote:
Voluit mattie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoi, hoe wil je dat ik je aanspreek? Gewoon met Bart of voluit?
Momenteel? MW3, Saint Row 3 en die nieuwe Need for speed en nog een paarquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:45 schreef Nectar het volgende:
Aight bro.
Spouwer wat voor leuke games speel jij
En die laptop heb ik 2,5 jaar geleden gekochtquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:57 schreef Nectar het volgende:
[..]
Oh dan heb je best wel een bazen laptop.
Speel je ze op low dan ofzo?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En die laptop heb ik 2,5 jaar geleden gekocht
Ja echt hequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die koopverslaafdeWat is deze
Serieus?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een PS3. Mijn nickname is Hakoom!
Helemaal nietquote:
Alles man, hier mijn gamertag:quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
Serieus?
Welke spellen doe jij dan?
Nice.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef LompeHork het volgende:
Tuurlijk is mijn gamertag niet Hakoom
Maar ik speel wel veel Nectar. Op het moment voornamelijk Skyrim en Driver.
jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Dillema, chips eten die 5 maand over datum is? Ja/nee ?
Gewoon doenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zak niet weg.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
wacht maar tot plastic_zak en bbqsausage wegzakken
Ik zag het net ook al inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
GRTD topic in GC.
Check TT en TS_!
Vind jij de fat ps3 ook mooier?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sinds de release, of nouja, een paar maanden daarna.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
GRTD topic in GC.
Check TT en TS_!
Volspammeeuuuhquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:11 schreef BBQSausage het volgende:
Een UDOWU deel dat al 3 uur openstaat trouwens, zo hoort het
Coban, Mk en jij zijn er niet zoveel en rez rimt er op losquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:11 schreef BBQSausage het volgende:
Een UDOWU deel dat al 3 uur openstaat trouwens, zo hoort het
Ja,quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Juist niet, stukken beter zo.quote:
Rustquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Coban, Mk en jij zijn er niet zoveel en rez rimt er op los
Zwak vind ik dat hoorquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Eeeuh het smaakt wel heel raar, en ik de zak voelde anders toen ik hem open maakte, ik ga iets anders eten
Op zich wel inderdaad. Eerst moest ik altijd fucking veel scrollen als ik 5 min. weg wasquote:
En jij bent er ineens weer nu hun niet zoveel postenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Juist niet, stukken beter zo.
[..]
Rust
* Drommeldaris neemt huppels adem wegquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
TAKE MY BREATH AWAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Dan kreeg je tijdens het typen alweer te zien dat je 14 berichten hebt gemist.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op zich wel inderdaad. Eerst moest ik altijd fucking veel scrollen als ik 5 min. weg was
Doe ik expresquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En jij bent er ineens weer nu hun niet zoveel posten
Dat was irritantquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan kreeg je tijdens het typen alweer te zien dat je 14 berichten hebt gemist.
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan kreeg je tijdens het typen alweer te zien dat je 14 berichten hebt gemist.
Heb ze nog niet gezienquote:
Zeg nou niet, dadelijk komen ze weer.quote:
Leuk, kan je weer:quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zeg nou niet, dadelijk komen ze weer.
postenquote:pr gedaan![]()
Erg irritant ja, en gelukkig zijn de veroorzakers van die chaos nu ver te zoeken. Hopelijk blijvend.quote:
Wat er mee is? Zie die TT danquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:25 schreef Nectar het volgende:
spouwerranging
wat was er met die grtd topiek?
Ik heb het 2 min aangekeken. Nu heb ik weer last van bloedende ogenquote:
Uitlokken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef smegmanus het volgende:
Niet roddelen, je ziet de gevolgen. Niet uitlokken, ik note alles.
Kusje.
So true.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Sneu eigenlijk dat je een topic gaat volgen om te zien of men het over je heeft zodat je dankan doen
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef smegmanus het volgende:
Kusje.
Ik breek je schedel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef smegmanus het volgende:
Kusje.
Dit vind ik dan weer zo zielig. Note haar dan ook he, laat haar oprotten.. Zij is degene die alles uitlokt!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef smegmanus het volgende:
Kusje.
Dat is uitlokking van roddelen mijn waardequote:
Ik vraag om feiten, niet om roddelsquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is uitlokking van roddelen mijn waarde
Fappen dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
Hey.
Drommel, ik was niet aan het rimmen.
coke snuiven?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
Hey.
Wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
Hey.
2 uur lang fappen? Dan schuur je hem weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |