De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door remlof op 29-11-2011 19:15:04 ]
Getrouwd met hem?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Zo ik heb marcurio gehosseld
ditquote:
Trouw gewoon met hem, dan is hij gratis.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nee in dienst genomen
ohja nou dan doe ik dat wel als ik weet hoe dat moetquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Trouw gewoon met hem, dan is hij gratis.Echte liefde en zo.
wacht maar tot plastic_zak en bbqsausage wegzakkenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:03 schreef aight1 het volgende:
hey ik sta geen 9e meer, kwalijke zaak
Ze had altijd een foto waarop ze niet goed zichtbaar was, ik link de goede fb rond 8 uur half 9 wel evenquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
dit
Dus drommel je wist het al een stuk langer, en nooit vertellen. tfoe
nou gaat iedereen haar haten omdat ze er anders uitziet dan julle in je vieze droompjes hoopten>?quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
dit
Dus drommel je wist het al een stuk langer, en nooit vertellen. tfoe
Er stond toch zo'n gozer te preken in die herberg waar je Marcurio hebt gevonden? Nou, je moet even met hem praten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ohja nou dan doe ik dat wel als ik weet hoe dat moet![]()
ik ga nu even een huis kopen in whiterun dan kan ik mijn stuff stashen
Ik niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nou gaat iedereen haar haten omdat ze er anders uitziet dan julle in je vieze droompjes hoopten>?
Boeit me niks hoe ze er uit ziet, vind het gewoon fucking triest dat je al die tijd doet alsof je iemand anders bent, met foto´s maar ook gewoon letterlijk belevenissen uit dat blog kopiëren. Dat is gewoon eng.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nou gaat iedereen haar haten omdat ze er anders uitziet dan julle in je vieze droompjes hoopten>?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |