Op zich wel inderdaad. Eerst moest ik altijd fucking veel scrollen als ik 5 min. weg wasquote:
En jij bent er ineens weer nu hun niet zoveel postenquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Juist niet, stukken beter zo.
[..]
Rust
* Drommeldaris neemt huppels adem wegquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
TAKE MY BREATH AWAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Dan kreeg je tijdens het typen alweer te zien dat je 14 berichten hebt gemist.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op zich wel inderdaad. Eerst moest ik altijd fucking veel scrollen als ik 5 min. weg was
Doe ik expresquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En jij bent er ineens weer nu hun niet zoveel posten
Dat was irritantquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan kreeg je tijdens het typen alweer te zien dat je 14 berichten hebt gemist.
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan kreeg je tijdens het typen alweer te zien dat je 14 berichten hebt gemist.
Heb ze nog niet gezienquote:
Zeg nou niet, dadelijk komen ze weer.quote:
Leuk, kan je weer:quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zeg nou niet, dadelijk komen ze weer.
postenquote:pr gedaan![]()
Erg irritant ja, en gelukkig zijn de veroorzakers van die chaos nu ver te zoeken. Hopelijk blijvend.quote:
Wat er mee is? Zie die TT danquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:25 schreef Nectar het volgende:
spouwerranging
wat was er met die grtd topiek?
Ik heb het 2 min aangekeken. Nu heb ik weer last van bloedende ogenquote:
Uitlokken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef smegmanus het volgende:
Niet roddelen, je ziet de gevolgen. Niet uitlokken, ik note alles.
Kusje.
So true.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Sneu eigenlijk dat je een topic gaat volgen om te zien of men het over je heeft zodat je dankan doen
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef smegmanus het volgende:
Kusje.
Ik breek je schedel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef smegmanus het volgende:
Kusje.
Dit vind ik dan weer zo zielig. Note haar dan ook he, laat haar oprotten.. Zij is degene die alles uitlokt!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef smegmanus het volgende:
Kusje.
Dat is uitlokking van roddelen mijn waardequote:
Ik vraag om feiten, niet om roddelsquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is uitlokking van roddelen mijn waarde
Fappen dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
Hey.
Drommel, ik was niet aan het rimmen.
coke snuiven?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
Hey.
Wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
Hey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |