HET WAS EEN OERHOLLANDSE KLOMPENDRAGENDE TULPENMINNENDE VROUWquote:
waar is coban eigenlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HET WAS EEN OERHOLLANDSE KLOMPENDRAGENDE TULPENMINNENDE VROUW
MET ZWARTE SCHNORR
Die kunnen er ook wat van hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HET WAS EEN OERHOLLANDSE KLOMPENDRAGENDE TULPENMINNENDE VROUW
MET ZWARTE SCHNORR
Die wil hier niet meer postenquote:
ohw may gaawdquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is de originele monkiiiii
Van haar had monkyyy alle info en foto's gejat
Ze was het gebitch zatquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet eens weten
Dat is gewoon een kutreden, want gebitch vind je overal en hier is het echt niet overdreven. Zal wel een andere reden zijn.quote:
met jou welquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar zou jij ook wel een beschuitje mee willen eten of niet?
Ze was ongesteldquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kutreden, want gebitch vind je overal en hier is het echt niet overdreven. Zal wel een andere reden zijn.
Mooi pokermeisjequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
met jou wel
die monkiii ken ik ook niet namelijk wie is dat dan?
Yvonne Heslinga. Maar die heeft er geen problemen mee. Als je dat niet weet, gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En Yvonne dan?
Hoe moet ik die dan noemen?
Ja, dat zei ik dus ook toen ze hier nog posten, werd ze boos en begon ze me uit te schelden. Maar goed, ik denk gewoon dat ze sommige users niet meer zo mag en dat het niet helemaal meer naar haar snotje gaat zoals in het begin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |