Dus je "nooit" is overdrevenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Yvonne Heslinga. Maar die heeft er geen problemen mee. Als je dat niet weet, gewoon niet doen.
Hallo Patrick, ik ben Chantal.quote:
Heet jij Chantal?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo Patrick, ik ben Chantal.
Aangenaam kennis te maken!
Ja stomme naam hequote:
quote:
quote:
quote:
Meisjes zijn gevoelligquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kutreden, want gebitch vind je overal en hier is het echt niet overdreven. Zal wel een andere reden zijn.
Nee, hoor. Je hebt enkel aanstellersquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Meisjes zijn gevoellig
Moet je voorzichtig mee zijn
Tot over een paar uur danquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:26 schreef aight1 het volgende:
sowieso mensen die niet een slowchat binnenkomen met een songtekst om vervolgens nog 2 dingen te zeggen en daarna urenlang niet meer terug te komen
Even zoeken op FBquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:29 schreef Nectar het volgende:
ik heet bart erik-john clairé van de puttengrutjes
Hoi, hoe wil je dat ik je aanspreek? Gewoon met Bart of voluit?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:29 schreef Nectar het volgende:
ik heet bart erik-john clairé van de puttengrutjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |