Een Klassieker. Met een hoofdletter K.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:28 schreef Sersjee het volgende:
@TT: dit in tegenstelling tot George, maar dat spreekt voor zich.
Ik word drie dagen in de week aangesproken met mevrouw, maar da's logischquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
Moet je een keer met mij mee gaan in de nachtbus na een avondje stappen
3 meisjes (begin 20) hadden een discussie waar de bus nou zou stoppen, dus ik zeg op een gegeven moment: de bus stopt daar en daar...
meisje: Zie je, die meneer zegt't ook![]()
ik ben pas 27
![]()
Ik heb soms van die buien waarin ik graag overdrijf, ik gooi ook regelmatig op 'vroeger, toen...'. Ik ben 23. Achja, cliché maar waar, je bent zo oud als je je voelt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
Daarvoor was er nog een gozer die zat naast me, hij zegt: "Ik merk wel dat ik geen 20 meer ben, kan er toch minder goed tegen dan vroeger"...
Ik kijk'm aan en vraag: "Hoe oud ben je dan?"
hij: 24
ik![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:53 schreef CindieY het volgende:
The ProdigyEven volume omhoog en een colaatje nuttigen om m'n inkakmoment te voorkomen.
nee, die haal ik niet doorelkaar. Senna was volgens mij 1994, dat heb ik vrij bewust meegemaakt. Nevermind was 1991(?) en dat is net voor mijn actieve muziektijdquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:03 schreef Sersjee het volgende:
Bedacht me net dat ik het gevoel heb dat de dood van Senna langer geleden is dan het uitkomen van Nevermind. M'n geheugen loopt met me te fucken.
nu voel ik me echt oud met m'n 29quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
Moet je een keer met mij mee gaan in de nachtbus na een avondje stappen
3 meisjes (begin 20) hadden een discussie waar de bus nou zou stoppen, dus ik zeg op een gegeven moment: de bus stopt daar en daar...
meisje: Zie je, die meneer zegt't ook![]()
ik ben pas 27
![]()
Senna was 1 mei 1994quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die haal ik niet doorelkaar. Senna was volgens mij 1994, dat heb ik vrij bewust meegemaakt. Nevermind was 1991(?) en dat is net voor mijn actieve muziektijd
1994 was het 1e jaar dat ik echt F1 keek en Senna's dood was 1 van de 1e races die ik live zag. maakte een behoorlijk impact. Nirvana ontdekte ik veel later pas echt...maar op 24-9-1991 kwam Nevermind uit.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Senna was 1 mei 1994. Cobain was een maandje eerder, 5 april 1994. Dus moet Nevermind wel daarvoor zijn geweest.
Dat Mercury deze maand 20 jaar dood is, oké, shocking genoeg. Maar ik realiseerde me vrijdag bij de beelden van het herdenkingsconcert in Wembley dat de versie van Somebody to Love van George Michael volgend jaar dus ook 20 jaar oud is. Does. Not. Compute.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:03 schreef Sersjee het volgende:
Bedacht me net dat ik het gevoel heb dat de dood van Senna langer geleden is dan het uitkomen van Nevermind. M'n geheugen loopt met me te fucken.
Frozen Planet op Ned1.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:39 schreef themauster het volgende:
Hmm de muziek kan me vanavond weer niet bekoren ik gooi maar weer een dvd van The West Wing erin.
Wat dus ook betekent dat het dan 20 jaar terug is da'k met een goede vriend bij een Londens gastgezin naar het clowntjesbehang van de ons toegewezen kinderkamer lag te staren, denkend aan de flarden muziek die we vanaf metrostation Wembley mee konden pikken. Crisis.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat Mercury deze maand 20 jaar dood is, oké, shocking genoeg. Maar ik realiseerde me vrijdag bij de beelden van het herdenkingsconcert in Wembley dat de versie van Somebody to Love van George Michael volgend jaar dus ook 20 jaar oud is. Does. Not. Compute.
Ik zie dat er veel over ouderdom wordt gesproken vandaag. Ik voel me thuis in dit topicquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat dus ook betekent dat het dan 20 jaar terug is da'k met een goede vriend bij een Londens gastgezin naar het clowntjesbehang van de ons toegewezen kinderkamer lag te staren, denkend aan de flarden muziek die we vanaf metrostation Wembley mee konden pikken. Crisis.
Zeg, het kan te gek ook he!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie dat er veel over ouderdom wordt gesproken vandaag. Ik voel me thuis in dit topic![]()
Zullen we Sky Radio opzetten?
Ik ben dan wel oud, maar nog lang niet hersendood...quote:
Ehm, dat was geen dis hoor, meer als in "sorry mien jong". Dialect enzo. En volgens mij ben ik maar een jaartje jonger dan jij...quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben dan wel oud, maar nog lang niet hersendood...
Het ging mij om Sky. We're cool.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ehm, dat was geen dis hoor, meer als in "sorry mien jong". Dialect enzo. En volgens mij ben ik maar een jaartje jonger dan jij...
Moet ik nu boetedoen? Digitale harakiri? Een Hansje??
Huwelijk lijkt nu wel heel ver weg*kras*
Pfiew... Ik kreeg het anders aardig warm!quote:
En dat het dus 20 jaar geleden is dat ik boven op m'n kamertje op het oude zwartwit-tv'tje van m'n oma en opa het concert aan het kijken was. Ondanks het feit dat het beneden in de huiskamer ook gekeken werd. Want dan kon ik tenminste ongegeneerd huilen wanneer ik wilde.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat dus ook betekent dat het dan 20 jaar terug is da'k met een goede vriend bij een Londens gastgezin naar het clowntjesbehang van de ons toegewezen kinderkamer lag te staren, denkend aan de flarden muziek die we vanaf metrostation Wembley mee konden pikken. Crisis.
Noodweer? Ik snap echt geen bal meer van het Nederlandse weer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
kak, ik hoop dat die strook noodweer die in t westen het land binnentrekt net niet over leeuwarden heengaat. volgens buienradar levert dat zo 15mm regen in 5minuten op....
Vroeger (daar gaan we weer... 'vroeger'!quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Noodweer? Ik snap echt geen bal meer van het Nederlandse weer.
Nou, daar kan ik zelfs over mee praten. Ik kijk alleen als het toevallig eens voorbij komt. Ik dacht dat het nog minstens dagen van dat net-niet-weer zou blijven. Nouja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Vroeger (daar gaan we weer... 'vroeger'!) keek ik iedere dag naar het weerbericht, dat doe ik al tijden niet meer want er klopt toch nooit een reet van. Stelletje mafketels daarboven.
nja, volgens buienradar komt er een rode strook deze kant en dat betekent veel regen. inmiddels heeft buienradar het al afgezwakt, maar volgens weeronline komt er nog steeds ergens tussen half 12 en 12 een sloot regen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Noodweer? Ik snap echt geen bal meer van het Nederlandse weer.
Pelleboerquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:29 schreef Sersjee het volgende:
Met het overlijden van Jan Pelleboer is de prima weersverwachting ook gestorven.
Ik zou me er niet te naar om maken. Als het via het westen binnenkomt zijn de buien vaak al bijna leeggeregend voor ze bij jou zijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, volgens buienradar komt er een rode strook deze kant en dat betekent veel regen. inmiddels heeft buienradar het al afgezwakt, maar volgens weeronline komt er nog steeds ergens tussen half 12 en 12 een sloot regen.
Gelukkig lijkt het rond half 1 weer vrij droog te worden; kan ik tenminste slapen...
ah, weeronline heeft em ook afgezwakt. thnk god
quote:
daar lijkt het deze keer iig wel op ja....quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou me er niet te naar om maken. Als het via het westen binnenkomt zijn de buien vaak al bijna leeggeregend voor ze bij jou zijn
In Zwolle waait en regent het al best aardig, anders. Is die lekkage nog niet fatsoenlijk opgelost of zijn het van die onderbuikkriebels?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar lijkt het deze keer iig wel op ja....
onderbuikkriebelsquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
In Zwolle waait en regent het al best aardig, anders. Is die lekkage nog niet fatsoenlijk opgelost of zijn het van die onderbuikkriebels?
Helemaal mee eens, geweldig nummer om kippenvel bij te krijgen... Zo donkerquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:47 schreef Againzender het volgende:
Spotify start love will tear us apart. Ik ben direct terug in de angstige koude jaren van toen. Wat een mooie muziek.
Trustequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
De regen is overgetrokken, tijd om mijn dekbed incl dekbovertrek over me heen te trekken
slaap lekker!
Het bestaat nogquote:Op woensdag 30 november 2011 10:13 schreef Stefan het volgende:
Giel Beelen vroeg me nog of het 3FM-fancluppie op FOK! nog steeds bestond trouwens
ik ook hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Giel heeft zelf niet heel veel fans hier, ik ben er wel een van![]()
Moloko
Zei ik ook, dat er nog een klein clubje hardcore 3FM debielen zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 10:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Het bestaat nog. Daar is alles mee gezegd
.
Of ze posten wel hier maar luisteren vooral naar de concurrentenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zei ik ook, dat er nog een klein clubje hardcore 3FM debielen zijn
Niet vrijwillig helaasquote:Op woensdag 30 november 2011 10:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Of ze posten wel hier maar luisteren vooral naar de concurrenten
*meldt
Werd tijd de avondploeg gaat zelfs langs scholen.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Venema vanavond bij TV Oost op de Zeepkist, is een soort promotiestukje altijd. Zal dus wel over EW gaan.
Gemistquote:Op woensdag 30 november 2011 07:15 schreef Cee het volgende:
TheZapster, ben je wakker? Je moet naar Giel sms'en, je kan een reis naar Londen inclusief meet & greet met The Hoff winnen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:17 schreef Cobra4 het volgende:
Tweet van Timur:
Timur3FM Timur
Proost! Heb net bijgetekend bij BNN voor 600 uur Timur Open Radio. Dat zijn 200 afleveringen van Flirt Je Stijf! Hoppa!
Twee afleringen per week, dus nog 100 weken dus nog twee jaarquote:Op woensdag 30 november 2011 14:17 schreef Cobra4 het volgende:
Tweet van Timur:
Timur3FM Timur
Proost! Heb net bijgetekend bij BNN voor 600 uur Timur Open Radio. Dat zijn 200 afleveringen van Flirt Je Stijf! Hoppa!
Mooi kunnen we fijn naar za: radio 2 & Weekend Rick en zo: Langs de Lijn luisterenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:17 schreef Cobra4 het volgende:
Tweet van Timur:
Timur3FM Timur
En waren pas in Den Haagquote:Op woensdag 30 november 2011 15:45 schreef rubbereend het volgende:
Voor de liefhebbers, ze komen binnenkort in Paradiso, het is echt de moeite waard
Heb je toevallig nog iets positiefs over 3FM te vertellen?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Mooi kunnen we fijn naar za: radio 2 & Weekend Rick en zo: Langs de Lijn luisteren
De 2 kandidaten hadden alle 3 vragen fout, dus Giel probeert morgen nog een keer om iemand naar Londen te sturenquote:
twitter:Domien twitterde op woensdag 30-11-2011 om 16:08:22Geef #EkstraWeekend GOUD! Sms 'RING 3' naar 9090 of bel naar 0909-8853. En pak die avatar @ http://t.co/RLabxBfA ! #radioring #3FM reageer retweet
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:16 schreef Paul het volgende:
de magische uurtjes tussen 4 en 7
hier is het duo dat je alle kan geveeeeeeeeeeeeen
![]()
![]()
![]()
![]()
Even goed zoeken en graven.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog iets positiefs over 3FM te vertellen?
is niet om te lachen. Zonder paard geen pakjesavond!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:56 schreef themauster het volgende:
Lees ik nou serieus op twitter dat de minister heeft opgeroepen dat agenten het paard van Sinterklaas gaan zoeken![]()
.
Ze lieten zonet geluidsfragment horen daarvanquote:Op woensdag 30 november 2011 16:56 schreef themauster het volgende:
Lees ik nou serieus op twitter dat de minister heeft opgeroepen dat agenten het paard van Sinterklaas gaan zoeken![]()
.
Heb niet eens een rekening bij ABN.quote:Geachte klant,
Het is ons ter ore gekomen dat uw account moet worden bijgewerkt als gevolg van de recente veranderingen die we hebben gemaakt
aan onze online banking systeem. Deze update zal ons toelaten het activeren van nieuwe functies
voor uw account op ons nieuwe systeem. We hebben deze veranderingen om u beter van dienst zijn.
Met onze 24-uurs online financiлle centrum, beheert u uw online accounts, zie je beelden
van de voorkant en achterkant van de controles gewist en deposito tickets, de overdracht van middelen tussen de ABN AMRO in aanmerking komen
rekeningen, teneinde de controles en nog veel meer.
Online Banking is snel, eenvoudig en eenvoudig, waardoor u aan de bank waar en wanneer u maar wilt
daar was geen minister bijquote:Op woensdag 30 november 2011 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ze lieten zonet geluidsfragment horen daarvan
matige google translate ookquote:Op woensdag 30 november 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb niet eens een rekening bij ABN.
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb niet eens een rekening bij ABN.
daar wil ik een weekendje mee vissenquote:
veel plezier, ik doe liever wat anders gedurende dat weekendquote:Op woensdag 30 november 2011 17:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar wil ik een weekendje mee vissen
misschien mag ik wel met mijn paling in haar tonijnquote:Op woensdag 30 november 2011 17:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel plezier, ik doe liever wat anders gedurende dat weekend
Ze heeft wel zin in je palingquote:Op woensdag 30 november 2011 17:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien mag ik wel met mijn paling in haar tonijn
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze heeft wel zin in je paling
[ afbeelding ]
auw, die voel ikquote:Op woensdag 30 november 2011 17:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze heeft wel zin in je paling
[ afbeelding ]
Het wordt op Twitter nu wel erg spammerig.quote:
ik kan er op de 1 of andere manier wel om lachen. zkeer omdat ik nu tig keer dezelfde ava zie.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het wordt op Twitter nu wel erg spammerig.
Ik denk dat Ekdom vanavond bij MetMichiel is en dat het een soort van EkstraWeekend wordt ofzo?quote:Op woensdag 30 november 2011 16:57 schreef rubbereend het volgende:
Wat zou trouwens dat grote gebeuren zijn waar ze het over hebben?
Waarom? Ik eet ook best heul veel en ben ook niet dik hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef Sersjee het volgende:
Ik zou die jongen aanraden eens een hamburgertje naar binnen te werken. Mijn hemel, wat een gratenpakhuis.
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef Sersjee het volgende:
Ik zou die jongen aanraden eens een hamburgertje naar binnen te werken. Mijn hemel, wat een gratenpakhuis.
Dan wordt het ook voor jou es tijd om een hamburgertje naar binnen te werken.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom? Ik eet ook best heul veel en ben ook niet dik hoor.
wehehe, als je snel scant is t humorquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 17:49 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ekdom vanavond bij MetMichiel is en dat het een soort van EkstraWeekend wordt ofzo?
is een optie...twitter:MrsEkdom twitterde op woensdag 30-11-2011 om 18:40:49@gerardekdom Zeg waar ga jij naartoe? reageer retweet
twitter:3FM twitterde op woensdag 30-11-2011 om 18:54:45BOEM! Daar issie dan! De eerste #3fm verrassing van de avond! Een Ekstra Ekstra Weekend! #welovesurprises http://t.co/2FLqOutu reageer retweet
Zou hem helemaal afmakenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:58 schreef 3rdRock het volgende:
en is er dan daarna ook Stenders Late Vermaak???
wat lul jij nou? tis weekend!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:02 schreef CindieY het volgende:
Goh, druk hier op zo'n doordeweekse avond.
Dus ik mag morgen uitslapen? Een beetje rondlummelen? Is goed!quote:
van mij welquote:Op woensdag 30 november 2011 19:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dus ik mag morgen uitslapen? Een beetje rondlummelen? Is goed!
Jij belt mijn coach dat ze mijn lessen moet overnemen omdat ik weekend heb?quote:
maar betekent wel dat jij 3 en 4 december moet inhalen....quote:Op woensdag 30 november 2011 19:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij belt mijn coach dat ze mijn lessen moet overnemen omdat ik weekend heb?
de concurrentie slaat terug...twitter:LexGaarthuis twitterde op woensdag 30-11-2011 om 19:07:14Morgenochtend ook de ochtendshow in het teken vd jacht op de Radioring vd Avondploeg. Daarom voor 1x: De Ochtendploeg! Tot morgen! #slamfm reageer retweet
Mwah, zeg dat niet te hard.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit kan Ekstra Weekend niet meer mislopen.
Precies, de SMS-sletjes die naar Slam luisteren SMSen er zonder problemen hun hele beltegoed doorheen...quote:
Dachten we de vorige jaren ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dit kan Ekstra Weekend niet meer mislopen.
ik heb lekker een aboquote:Op woensdag 30 november 2011 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Precies, de SMS-sletjes die naar Slam luisteren SMSen er zonder problemen hun hele beltegoed doorheen...
Neuh... ik hou 't op WOENSDAGAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNDDDDD!!!!!!quote:
Ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:14 schreef Swomp het volgende:
Waarom is er eigenlijk een Ekstra Ekstra weekend ? Omdat ze genomineerd zijn ?
Dat dacht ik ook al dus, hebben toch een zak geld achter de rug van hun oudersquote:Op woensdag 30 november 2011 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Precies, de SMS-sletjes die naar Slam luisteren SMSen er zonder problemen hun hele beltegoed doorheen...
nee, omdat het 30november is...quote:Op woensdag 30 november 2011 19:14 schreef Swomp het volgende:
Waarom is er eigenlijk een Ekstra Ekstra weekend ? Omdat ze genomineerd zijn ?
Badum tssshhhquote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, omdat het 30november is...
grapje.
kut....quote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef alors het volgende:
[..]
betaalde smsjes vallen daar toch buiten?
't Is maar goed dat je niet kan stemmen via BB Ping.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:14 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al dus, hebben toch een zak geld achter de rug van hun ouders. Blackberry-sletjes...
Dan zouden ze allang plat liggen, CRISIS. ME PING DOET HET NIET!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is maar goed dat je niet kan stemmen via BB Ping.
Leuke is dat dat de Slam-mensen nog niet eens gelukt is... en die zijn nu ook bezig met hun uitzending.quote:
nja, volgens de Tweet200 die ik 2wk terug las zijn Ekdom en Veenstra invloedrijke twitteraars. slamfm heb ik er niet tussen zien staan...quote:Op woensdag 30 november 2011 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Leuke is dat dat de Slam-mensen nog niet eens gelukt is... en die zijn nu ook bezig met hun uitzending.
Haha hier hetzelfde, was eigenlijk van plan om praktijk voor te gaan voorbereiden...quote:
bel 0800-PIZZA!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
toch raar, een ekstraweekend zonder Pizza in mn maag....
heb al gegeten. maar er liggen pizza's in de vriezer...damn, had ik maar van die pizzabroodjes. voor de vorm zeg maar.quote:
Ja, dat gevoel had ik dus ook. Dan maar de zak chips vanavond toch nog maar open trekken na de uitzendingquote:Op woensdag 30 november 2011 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
toch raar, een ekstraweekend zonder Pizza in mn maag....
Met terugwerkende kracht ja?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat zeggen jullie, is Bouncer te vroeg een 'hit' om de anthem te worden van #SR11?
Anthem was al bekend toch ?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat zeggen jullie, is Bouncer te vroeg een 'hit' om de anthem te worden van #SR11?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
hij doet zn naam eer aanquote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, K_S, kom jij daar even onderuit, met je ninja edit
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, K_S, kom jij daar even onderuit, met je ninja edit
ik hoop het van ganser harte, maar vrees het ergste. Die Hello aids was ook al vrij lang uit volgens mij...quote:Op woensdag 30 november 2011 19:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
wehehe, er is in 20min al bijna meer gepost dan normaal op een hele woensdag...quote:Op woensdag 30 november 2011 19:21 schreef DohanJerksen het volgende:
Toch een vermoeden dat dit topic nu sneller gaat dan op een gemiddelde woensdag
Is ook niet zo heel moeilijk te regelen natuurlijk. Wat TV-mensen optrommelen, BNN (beheerder 101TV) bellen en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef gerbenp het volgende:
Wel snel geregeld dan dit, 101TV was er ook gewoon gelijk bij.
Hello was idd iets later, 2wk ofzo.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
ik hoop het van ganser harte, maar vrees het ergste. Die Hello aids was ook al vrij lang uit volgens mij...
Dit zal wel al wat langer/eerder gepland zijn dan 5 voor 7 achter de schermen enzo. Denk ik...quote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef gerbenp het volgende:
Wel snel geregeld dan dit, 101TV was er ook gewoon gelijk bij.
Sowieso is er toch altijd wel op woensdagavond wel een crew bij toch voor Serious Talent Live? Dus dan was het helemaal niet moeilijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel moeilijk te regelen natuurlijk. Wat TV-mensen optrommelen, BNN (beheerder 101TV) bellen en gaan met die banaan.
twitter:MyBieberMind twitterde op woensdag 30-11-2011 om 19:24:12To all the Dutch people: text "Ring 3" to 9090 <- vote on RadioRing!!
#beliebershelpbeliebers reageer retweet
kan mij het rotten, stemmen zijn stemmen!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:MyBieberMind twitterde op woensdag 30-11-2011 om 19:24:12To all the Dutch people: text "Ring 3" to 9090 <- vote on RadioRing!!
#beliebershelpbeliebers reageer retweet
Hmm... kan best kloppen ja. Al is dat ook weleens op donderdag dacht ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:24 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Sowieso is er toch altijd wel op woensdagavond wel een crew bij toch voor Serious Talent Live? Dus dan was het helemaal niet moeilijk.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:26 schreef alors het volgende:
Ja please draai Last Christmas and make my day!!
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:26 schreef alors het volgende:
Ja please draai Last Christmas and make my day!!
ben benieuwd wanneer ik de eerste dreigtweet krijg....twitter:3rdrocknl twitterde op woensdag 30-11-2011 om 19:28:54wil je dat #ekstraweekend NIET de #radioring wint? sms dan #ring3 (met spatie tussen ring en 3) naar 9090 #slamfm reageer retweet
twitter:BeccaLomba twitterde op woensdag 30-11-2011 om 19:30:05Heen en weer aan het zappen tussen 101tv met extra #EkstraWeekend en Ned3, want er schijnt ook bij #DWDD iets te gaan gebeuren ;-) #3FM reageer retweet
twitter:ZCHGroot twitterde op woensdag 30-11-2011 om 19:25:58@henkjansmits #AVONDPLOEG MAN EKSTRAWEEKEND IS FOCKING GAY !! reageer retweet
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:30 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ZCHGroot twitterde op woensdag 30-11-2011 om 19:25:58@henkjansmits #AVONDPLOEG MAN EKSTRAWEEKEND IS FOCKING GAY !! reageer retweet
Ik zie net ook zoiets voorbij komen van Domien op Twitter.Edit: met betrekking tot SR11.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:30 schreef gerbenp het volgende:
twitter:BeccaLomba twitterde op woensdag 30-11-2011 om 19:30:05Heen en weer aan het zappen tussen 101tv met extra #EkstraWeekend en Ned3, want er schijnt ook bij #DWDD iets te gaan gebeuren ;-) #3FM reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie net ook zoiets voorbij komen van Domien op Twitter.
twitter:
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:30 schreef Pino112 het volgende:
No fucking way!twitter:Domien twitterde op woensdag 30-11-2011 om 19:34:14'Dat ene t-shirt', dat al twee weken rondspookt op televisie.. Da's van ons! Meer op 3FM.nl/shirt! #SR11 reageer retweet
twitter:arjanbijl15 twitterde op woensdag 30-11-2011 om 19:34:13RT @3rdrocknl: wil je dat #avondploeg de #radioring wint? sms dan #ring3 (met spatie russen ring en 3) naar 9090! #slamfm > ring 1 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |