Welke Daedric prince is dat dan (diegene op het plaatje)?quote:Op woensdag 30 november 2011 00:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die hond hoort bij een andere daedra, foute concept art!
dat is mehrunes dagon, en die hond hoort bij clavicus vilequote:Op woensdag 30 november 2011 00:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Welke Daedric prince is dat dan (diegene op het plaatje)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:54 schreef Killjoy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Geen idee, ik heb die koning in de fik gezet, verder niksquote:Op woensdag 30 november 2011 00:55 schreef Maanvis het volgende:
hoe zit het met het bard's college? ik heb nu 1 quest gedaan en 3 kleintjes, maar daarna is er niets meer?
quote:nimg]http://i.fokzine.net/p/7s.gif[/img] Op woensdag 30 november 2011 00:57 schreef vosss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
quote:Op woensdag 30 november 2011 01:03 schreef Killjoy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Volgens mij niet nee.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:55 schreef Maanvis het volgende:
hoe zit het met het bard's college? ik heb nu 1 quest gedaan en 3 kleintjes, maar daarna is er niets meer?
Ik heb er pas 19 van de 50 unlocked met 68 uur spelenquote:Op woensdag 30 november 2011 01:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nog maar een paar achievements te gaan
Same here, ik neem echt álle quests aan die ik krijgquote:Op woensdag 30 november 2011 00:52 schreef vosss het volgende:
Godver, ik zit al een uur of 3 alleen maar misc quest te doen uit mn journal, omdat ik die te vol vond.
Dus alleen maar fast travellen, in en out en verder niks. De ene na de andere.
Ik heb er nu nog steeds een stuk of 20
Jij hebt op zeker geen vriendinquote:Op woensdag 30 november 2011 01:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb met al m'n chars 193 uur gespeeld en 26 achieves unlocked
Zou ik niet trots op zijn tbh.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb met al m'n chars 193 uur gespeeld en 26 achieves unlocked
In sommige winkels lag ie 2/3 dagen eerder he, of heb je dat al meegenomen in je berekening.quote:Op woensdag 30 november 2011 02:23 schreef vosss het volgende:
Elke dag vanaf de release gemiddeld 10,15 uur Skyrim vanaf de 11de. Elke dag.
Je moet haast wel werkeloos zijn
Nouja dan issie in plaats van 19 dagen zeg 23 dagen uit. Dan is het nog gemiddeld 8,4 uur elke dag.quote:Op woensdag 30 november 2011 02:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
In sommige winkels lag ie 2/3 dagen eerder he, of heb je dat al meegenomen in je berekening.
Op een PC kon 't niet en volgens mij heeft hij 'm op PCquote:Op woensdag 30 november 2011 02:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
In sommige winkels lag ie 2/3 dagen eerder he, of heb je dat al meegenomen in je berekening.
True.quote:Op woensdag 30 november 2011 02:27 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Op een PC kon 't niet en volgens mij heeft hij 'm op PC
Op een pc kon ik donderdagmiddag de 10de spelen vanaf 1400 uur.quote:Op woensdag 30 november 2011 02:27 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Op een PC kon 't niet en volgens mij heeft hij 'm op PC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op woensdag 30 november 2011 04:48 schreef Maanvis het volgende:
over white phial quest:Ik heb die toevallig net aangenomen, ben benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb mijn, tot nu toe, beste moment ooit in Skyrim meegemaakt. Ik rende door Whiterun en natuurlijk konden Nazeem en dat ouwe lijk ("Come to talk to an old lady, HMMM?") het niet laten om weer opmerkingen naar mijn hoofd te slingeren. Ik was het nu echt zat. Ik ben naar achter het dichtstbijzijnde huis gerend, ben op klaarlichte dag zonder dat iemand het zag in een weerwolf veranderd en heb Nazeem midden op het fucking marktplein, te midden van zo'n beetje de halve stad, dood-ge-be-ten.![]()
Daarna snel nog even dat ouwe mens een tik uitgedeeld en toen als een gek de stad uit gesprint. Midden op de toendra weer terugveranderd, een dag gewacht voor de zekerheid en toen naar Whiterun getraveled alsof er niets aan de hand was.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op woensdag 30 november 2011 04:48 schreef Maanvis het volgende:
over white phial quest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:Op woensdag 30 november 2011 05:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Via een messenger. Die assistent stuurt er een op je af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens de nieuwe patch:
Ik wacht de commentaren op de PC patch wel even af voor ik hem installeer.![]()
lolquote:
Curved. Swords.quote:
Hahaha, serieus, de AI is soms te gaar voor woorden, maar het levert wel mooie momenten op.quote:Op woensdag 30 november 2011 06:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
lol
Ik had er nog twee van die Alik'r Warriors (curved swords...) bij de poort staan, terwijl die quest eeen van de eerste was die ik gedaan heb. Ze hadden ook geen tekst meer. Heb ik hetzelfde mee gedaan.Omdat iedereen constant loopt te "Ooooww.. What happened?!" als er lijken liggen heb ik ze onder het bruggetje bij de ingang verstopt.
Terwijl ik daar mee bezig was kwamen de guards. "Everyone stay away.. this is official guard business! You there! Do you know what happened here?" En daarna liepen de guards gewoon weer weg. Niemand die ze nu nog ziet en niemand die ze mist.
SPOILER: Sidequest spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat me net trouwens toch allemaal is overkomen... ik dacht gewoon een draak te verslaan bij één van de vele Word Walls, kom ik eerst...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op woensdag 30 november 2011 07:15 schreef Rikketik het volgende:
Throw VoiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer praktische shout
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 05:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Ik was geloof ik ook lvl 3 ofzo toen ik in Whiterun aankwam. Ben die eerste keer door Riverwood gelopen, brug over, en dan rechtdoor over de berg (dus niet de weg gevolgd)quote:Op woensdag 30 november 2011 10:01 schreef Vinno het volgende:
Kheb het spel gisteren ook gekocht voor de PS3, wel cool tot nu toe.
Gisteren die eerste draak dood en nu beetje aan het rondwandelen overal.
Ben lvl 3Maar heb wel die quest om naar Winterhold te gaan, maar al keer gekilled op mijn weg daar naartoe. Las nu op internet dat je beter kan wachten tot lvl 10 ofzo om daar heen te gaan?
Ook die faction kiezen, ik heb een quest om iets te joinen, wat aan de andere kant van de wereld ligt? Emperial Legion...
Ben overigens echt nieuw met dit soort spellen, dus ben nog een beetje zoekende naar het doel... Tis allemaal wel erg groot en uitgebreid om te volgen wat ik nou precies moet gaan doen.
Ben nu ook maar ff die wiki aan het doorklikken enzo.
quote:Op woensdag 30 november 2011 06:35 schreef NorthernStar het volgende:
lol
Ik had er nog twee van die Alik'r Warriors (curved swords...) bij de poort staan, terwijl die quest eeen van de eerste was die ik gedaan heb. Ze hadden ook geen tekst meer. Heb ik hetzelfde mee gedaan.Omdat iedereen constant loopt te "Ooooww.. What happened?!" als er lijken liggen heb ik ze onder het bruggetje bij de ingang verstopt.
Terwijl ik daar mee bezig was kwamen de guards. "Everyone stay away.. this is official guard business! You there! Do you know what happened here?" En daarna liepen de guards gewoon weer weg. Niemand die ze nu nog ziet en niemand die ze mist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op ze te gaan uitproberen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja Whiterun ben ik al, ik bedoel Winterhold, voor magic spells ofzo...quote:Op woensdag 30 november 2011 10:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik was geloof ik ook lvl 3 ofzo toen ik in Whiterun aankwam. Ben die eerste keer door Riverwood gelopen, brug over, en dan rechtdoor over de berg (dus niet de weg gevolgd)
Denk dat ik 1 wolf ben tegen gekomen.
Faction kiezen mag je zelf weten... is volgens mij niet verplicht. Ik ben nu lvl 18, en heb ook nog niks gekozen.
ik ben level 49 (met 115 uur op de teller op 1 character) en ga hem zo halenquote:Op woensdag 30 november 2011 10:37 schreef Al1 het volgende:
Ik ben level 36 en ik heb nog niet eens de scroll gehaald
Level 42 en net voorbij Sahloknir, volgende MQ-missie is diplomatic immunity.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:37 schreef Al1 het volgende:
Voor mij hetzelfde! Level 42, diplomatic immunity quest, companions afgerond, thane in wat gebieden, alleen ik ben net begonnen met de dark brotherhoodquote:Op woensdag 30 november 2011 10:46 schreef SteveBudin het volgende:
Level 42 en net voorbij Sahloknir, volgende MQ-missie is diplomatic immunity.
Companions heb ik afgerond, ben nu bezig met thieves-quests. Ik ben wel Thane in een hoop gebieden.
Iemand die hem en mij kan helpen? Ik zat met hetzelfde probleem, heb toen maar een eerder save geladen en de quest niet gedaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:22 schreef Eindhoven84 het volgende:
Ik heb denk ik een bug, in Markath na de missie waar je iemand helpt wil iedere guard mij arresteren omdat ik een misdaad ben begaan, ik zeg ok neem me maar mee, maar dan gebeurt er niks hij blijft staan en begint ze verhaal weer opnieuw.
Iemand die weet hoe dit op te lossen? ben namelijk niet van plan om iedere keer die guards af te maken als ik in die stad komt.
Ow, Winterhold... ben ik ook nog niet geweest. In die hoek nog niet noordelijker dan Windhelm geweestquote:Op woensdag 30 november 2011 10:29 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja Whiterun ben ik al, ik bedoel Winterhold, voor magic spells ofzo...
Zelf een antwoord gevonden op: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:The_Forsworn_Conspiracyquote:Op woensdag 30 november 2011 10:22 schreef Eindhoven84 het volgende:
Ik heb denk ik een bug, in Markath na de missie waar je iemand helpt wil iedere guard mij arresteren omdat ik een misdaad ben begaan, ik zeg ok neem me maar mee, maar dan gebeurt er niks hij blijft staan en begint ze verhaal weer opnieuw.
Iemand die weet hoe dit op te lossen? ben namelijk niet van plan om iedere keer die guards af te maken als ik in die stad komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Zelf een antwoord gevonden op: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:The_Forsworn_Conspiracy
Hopelijk heb je hier wat aan:Ik zal eens kijken als ik thuis ben, want dit is wel bijzonder irritant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet in Markath rondlopen zonder dat er een guard mij aanhoud maar niet arresteert, gister dacht ik dan maak ik hem maar af, maar toen kwamen er 10 andere voor terug haha.
Geen vriendin neequote:Op woensdag 30 november 2011 02:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij hebt op zeker geen vriendin
Of die heeft al 2 weken nul aandacht gehad
Zorg ook even dat je de eventuele "stel je niet aan man" voor bent, want ookal is dit geen ONZ of KLB, het blijft FOK!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen vriendin nee
edit: whehe, de rest van de reacties
Ik heb inderdaad geen werk, zit alweer een jaar ziek thuis met vage, irritante klachten. Ik kan absoluut niks of niemand om me heen hebben, want dat leid af van m'n werk (ik ben/was bibliothecaris en de infobalie stond op de jeugdafdeling, go figure). Door teveel afleiding/lawaai/drukte lijkt het wel of m'n zenuwen een dikke overload krijgen waardoor ik gewoon in mekaar zak
Verder zit er nog een fijne evenwichtsstoornis bij waardoor ik ook nauwelijks meer buiten kom op een kort stukje wandelen na
Om de eventuele "oh shit wist ik niet sorry" enzo voor te zijn: maakt niet uitIk ben op dit moment gewoon een eckte fokker op een zolderkamertje
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:59 schreef Sephael het volgende:
[..]
Zorg ook even dat je de eventuele "stel je niet aan man" voor bent, want ookal is dit geen ONZ of KLB, het blijft FOK!
Doe je dat expres dan oid?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:37 schreef Al1 het volgende:
Misschien moet je jezelf eens afvragen wat een dragonborn zou doen in jouw geval. Tevens ben ik jaloers op jou, had ik maar zoveel tijd om te skyrimmeriën.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen vriendin nee
edit: whehe, de rest van de reacties
Ik heb inderdaad geen werk, zit alweer een jaar ziek thuis met vage, irritante klachten. Ik kan absoluut niks of niemand om me heen hebben, want dat leid af van m'n werk (ik ben/was bibliothecaris en de infobalie stond op de jeugdafdeling, go figure). Door teveel afleiding/lawaai/drukte lijkt het wel of m'n zenuwen een dikke overload krijgen waardoor ik gewoon in mekaar zak
Verder zit er nog een fijne evenwichtsstoornis bij waardoor ik ook nauwelijks meer buiten kom op een kort stukje wandelen na
Om de eventuele "oh shit wist ik niet sorry" enzo voor te zijn: maakt niet uitIk ben op dit moment gewoon een eckte fokker op een zolderkamertje
In mijn geval zou Dragonborn zich ergens terugtrekken in een warm land, met een paar blonde rondborstige Nordse schonen, en laat iedereen het schijt maar krijgen.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf eens afvragen wat een dragonborn zou doen in jouw geval. Tevens ben ik jaloers op jou, had ik maar zoveel tijd om te skyrimmeriën.
Vooral jaloers zijn op een arbeidsongeschiktequote:Op woensdag 30 november 2011 13:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf eens afvragen wat een dragonborn zou doen in jouw geval. Tevens ben ik jaloers op jou, had ik maar zoveel tijd om te skyrimmeriën.
Een hele juiste aanpak natuurlijk, zeer correct. Ik volg je.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In mijn geval zou Dragonborn zich ergens terugtrekken in een warm land, met een paar blonde rondborstige Nordse schonen, en laat iedereen het schijt maar krijgen.
Werken.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Vooral jaloers zijn op een arbeidsongeschikte.
Heb je de quest van de mages guild? Zo nee, weg uit die dungeon, anders kun je 'm later niet meer uitspelenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man, die Geirmund (in Geirmund's Hall) is irritant, niet eens door z'n twee kopieën of disarm abilities, maar door z'n FUS RO DAH!!! Zit je verdomme zo'n tien keer tijdens dat gevecht 20 sec lang naar je char te kijken terwijl 'ie als een ragdoll door de lucht gesmeten wordt
Nee, van de Gauldur Legendquote:Op woensdag 30 november 2011 13:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb je de quest van de mages guild? Zo nee, weg uit die dungeon, anders kun je 'm later niet meer uitspelen.
je kunt ze niet eens wabbajackenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Irritant kutkind: "watch your tongue, stranger. We don't take backtalk in this inn."
Even die mod installeren om kinderen te kunnen doden want ik ben ze meer dan beu
Toch wel realistisch, want tegenwoordig op straat hebben de kiddo's ook allemaal zo'n grote bek. Dus wat dat betreft gaat Bethesda wel met zijn tijd mee.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Irritant kutkind: "watch your tongue, stranger. We don't take backtalk in this inn."
Even die mod installeren om kinderen te kunnen doden want ik ben ze meer dan beu
Er is nogal een verschil tussen geen zin hebben om te werken en lekker thuis chillen en niet kùnnen werken en noodgedwongen je tijd maar doorbrengen met gamesquote:
Helaas wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen geen zin hebben om te werken en lekker thuis chillen en niet kùnnen werken en noodgedwongen je tijd maar doorbrengen met games
Wow nieuwe patch uit, veel te vroeg. Nu moet ik gaan kiezen
Klopt wel ja, en m'n films, series en boeken heb ik nu ook wel een keer gezien/gelezenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:38 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ondervind je wel wanneer je een periode werkeloos bent.
Alle tijd om te gamen maar dat word je ook snel genoeg zat
Ik ben zo klaar met werkloos zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 14:38 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ondervind je wel wanneer je een periode werkeloos bent.
Alle tijd om te gamen maar dat word je ook snel genoeg zat
True. Ik wil gewoon skyrimmeriën... that's all.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen geen zin hebben om te werken en lekker thuis chillen en niet kùnnen werken en noodgedwongen je tijd maar doorbrengen met games
Wow nieuwe patch uit, veel te vroeg. Nu moet ik gaan kiezen
Dit, soms wel 3 keer tegelijkquote:Op woensdag 30 november 2011 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man, die Geirmund (in Geirmund's Hall) is irritant, niet eens door z'n twee kopieën of disarm abilities, maar door z'n FUS RO DAH!!! Zit je verdomme zo'n tien keer tijdens dat gevecht 20 sec lang naar je char te kijken terwijl 'ie als een ragdoll door de lucht gesmeten wordt
Ik ken het. Geen relevante werkervaring, dus je wordt niet aangenomen. Bij mij duurt het nog niet heel lang, maar ik ben er na een paar maandjes ook wel klaar mee. Gelukkig kan ik vanaf volgende week zo'n 7 uurtjes in de week maken waar ik meer aan heb dan achter de bar staan of orders picken.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben zo klaar met werkloos zijn. Niemand wil me aannemen. Maarja ik heb een doctorsgraad, wat weet ik nou
. Een voor je het weet is de dag voorbij en heb je ook nog eens niet gegamed.
Het leven van een werkeloze,quote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben zo klaar met werkloos zijn. Niemand wil me aannemen. Maarja ik heb een doctorsgraad, wat weet ik nou
. Een voor je het weet is de dag voorbij en heb je ook nog eens niet gegamed.
De tekst luister ik niet eens naar, die muziek en beelden -> kippenvelquote:
Yupquote:Op woensdag 30 november 2011 14:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit, soms wel 3 keer tegelijk
Toegegeven, iedere keer weg geblazen worden door die shout is irritant, maar je weet wel precies welke van de 6 je moet aanvallen.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
YupDaarna moest ik die etterbak en z'n broers nog een keer bevechten in Gauldur's eigen Hall... FUS RO DAH! *stuiter stuiter* *opstaan en 5 meter lopen* FUS RO DAH!!! etc etc
SPOILER: GeirmundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:27 schreef jogy het volgende:
Schiet alleen niet op met m'n super karige archery skill (20 ofzo), ik moet hem nog steeds in mekaar batsen met m'n maceSPOILER: GeirmundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Nee, als ik iedereen hoor in dit topic is heavy dragon armor ook nog eens nutteloos.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dragon armor (heavy) fucking lelijk vind?
Sinds de launch speel ik al vanaf de HDD... nou speel ik ook praktisch nooit langer dan 3 a 4 uur per avond, maar ik heb nog niks gemerktquote:Op woensdag 30 november 2011 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb m eindelijk besteld (360), moet je nog steeds van DVD spelen of kun je al installeren zonder dat je dat texture probleem krijgt ?
Weet iemand waar ik Daedric hearts kan hosselen? Heb er nog maar 2 gehad en beiden voor quests gebruikt maar ik wel even dat armor hosselen.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee, als ik iedereen hoor in dit topic is heavy dragon armor ook nog eens nutteloos.
Dit, heb er ook nooit iets van gemerkt en nu toch al 27 uur speeltijd in zitten.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sinds de launch speel ik al vanaf de HDD... nou speel ik ook praktisch nooit langer dan 3 a 4 uur per avond, maar ik heb nog niks gemerkt
Arbeiderquote:Op woensdag 30 november 2011 13:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Vooral jaloers zijn op een arbeidsongeschikte.
Op een bepaald level worden die soms verkocht door alchemists. Kost zo'n 600 gold ofzo en volgens mij zijn ze te kopen vanaf level 20 ongeveer.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet iemand waar ik Daedric hearts kan hosselen? Heb er nog maar 2 gehad en beiden voor quests gebruikt maar ik wel even dat armor hosselen.
Muren met Words vinden?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:54 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb verschillende shouts maar daarvan het 1e woord, hoe krijg ik de rest van die woorden?
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet iemand waar ik Daedric hearts kan hosselen? Heb er nog maar 2 gehad en beiden voor quests gebruikt maar ik wel even dat armor hosselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |