Geen vriendin neequote:Op woensdag 30 november 2011 02:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij hebt op zeker geen vriendin
Of die heeft al 2 weken nul aandacht gehad
Zorg ook even dat je de eventuele "stel je niet aan man" voor bent, want ookal is dit geen ONZ of KLB, het blijft FOK!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen vriendin nee
edit: whehe, de rest van de reacties
Ik heb inderdaad geen werk, zit alweer een jaar ziek thuis met vage, irritante klachten. Ik kan absoluut niks of niemand om me heen hebben, want dat leid af van m'n werk (ik ben/was bibliothecaris en de infobalie stond op de jeugdafdeling, go figure). Door teveel afleiding/lawaai/drukte lijkt het wel of m'n zenuwen een dikke overload krijgen waardoor ik gewoon in mekaar zak
Verder zit er nog een fijne evenwichtsstoornis bij waardoor ik ook nauwelijks meer buiten kom op een kort stukje wandelen na
Om de eventuele "oh shit wist ik niet sorry" enzo voor te zijn: maakt niet uitIk ben op dit moment gewoon een eckte fokker op een zolderkamertje
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:59 schreef Sephael het volgende:
[..]
Zorg ook even dat je de eventuele "stel je niet aan man" voor bent, want ookal is dit geen ONZ of KLB, het blijft FOK!
Doe je dat expres dan oid?quote:Op woensdag 30 november 2011 10:37 schreef Al1 het volgende:
Ik ben level 36 en ik heb nog niet eens de scroll gehaald
Misschien moet je jezelf eens afvragen wat een dragonborn zou doen in jouw geval. Tevens ben ik jaloers op jou, had ik maar zoveel tijd om te skyrimmeriën.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen vriendin nee
edit: whehe, de rest van de reacties
Ik heb inderdaad geen werk, zit alweer een jaar ziek thuis met vage, irritante klachten. Ik kan absoluut niks of niemand om me heen hebben, want dat leid af van m'n werk (ik ben/was bibliothecaris en de infobalie stond op de jeugdafdeling, go figure). Door teveel afleiding/lawaai/drukte lijkt het wel of m'n zenuwen een dikke overload krijgen waardoor ik gewoon in mekaar zak
Verder zit er nog een fijne evenwichtsstoornis bij waardoor ik ook nauwelijks meer buiten kom op een kort stukje wandelen na
Om de eventuele "oh shit wist ik niet sorry" enzo voor te zijn: maakt niet uitIk ben op dit moment gewoon een eckte fokker op een zolderkamertje
In mijn geval zou Dragonborn zich ergens terugtrekken in een warm land, met een paar blonde rondborstige Nordse schonen, en laat iedereen het schijt maar krijgen.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf eens afvragen wat een dragonborn zou doen in jouw geval. Tevens ben ik jaloers op jou, had ik maar zoveel tijd om te skyrimmeriën.
Vooral jaloers zijn op een arbeidsongeschiktequote:Op woensdag 30 november 2011 13:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf eens afvragen wat een dragonborn zou doen in jouw geval. Tevens ben ik jaloers op jou, had ik maar zoveel tijd om te skyrimmeriën.
Een hele juiste aanpak natuurlijk, zeer correct. Ik volg je.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In mijn geval zou Dragonborn zich ergens terugtrekken in een warm land, met een paar blonde rondborstige Nordse schonen, en laat iedereen het schijt maar krijgen.
Werken.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Vooral jaloers zijn op een arbeidsongeschikte.
Heb je de quest van de mages guild? Zo nee, weg uit die dungeon, anders kun je 'm later niet meer uitspelenquote:Op woensdag 30 november 2011 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man, die Geirmund (in Geirmund's Hall) is irritant, niet eens door z'n twee kopieën of disarm abilities, maar door z'n FUS RO DAH!!! Zit je verdomme zo'n tien keer tijdens dat gevecht 20 sec lang naar je char te kijken terwijl 'ie als een ragdoll door de lucht gesmeten wordt
Nee, van de Gauldur Legendquote:Op woensdag 30 november 2011 13:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb je de quest van de mages guild? Zo nee, weg uit die dungeon, anders kun je 'm later niet meer uitspelen.
je kunt ze niet eens wabbajackenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Irritant kutkind: "watch your tongue, stranger. We don't take backtalk in this inn."
Even die mod installeren om kinderen te kunnen doden want ik ben ze meer dan beu
Toch wel realistisch, want tegenwoordig op straat hebben de kiddo's ook allemaal zo'n grote bek. Dus wat dat betreft gaat Bethesda wel met zijn tijd mee.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Irritant kutkind: "watch your tongue, stranger. We don't take backtalk in this inn."
Even die mod installeren om kinderen te kunnen doden want ik ben ze meer dan beu
Er is nogal een verschil tussen geen zin hebben om te werken en lekker thuis chillen en niet kùnnen werken en noodgedwongen je tijd maar doorbrengen met gamesquote:
Helaas wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen geen zin hebben om te werken en lekker thuis chillen en niet kùnnen werken en noodgedwongen je tijd maar doorbrengen met games
Wow nieuwe patch uit, veel te vroeg. Nu moet ik gaan kiezen
Klopt wel ja, en m'n films, series en boeken heb ik nu ook wel een keer gezien/gelezenquote:Op woensdag 30 november 2011 14:38 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ondervind je wel wanneer je een periode werkeloos bent.
Alle tijd om te gamen maar dat word je ook snel genoeg zat
Ik ben zo klaar met werkloos zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 14:38 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ondervind je wel wanneer je een periode werkeloos bent.
Alle tijd om te gamen maar dat word je ook snel genoeg zat
True. Ik wil gewoon skyrimmeriën... that's all.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen geen zin hebben om te werken en lekker thuis chillen en niet kùnnen werken en noodgedwongen je tijd maar doorbrengen met games
Wow nieuwe patch uit, veel te vroeg. Nu moet ik gaan kiezen
Dit, soms wel 3 keer tegelijkquote:Op woensdag 30 november 2011 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man, die Geirmund (in Geirmund's Hall) is irritant, niet eens door z'n twee kopieën of disarm abilities, maar door z'n FUS RO DAH!!! Zit je verdomme zo'n tien keer tijdens dat gevecht 20 sec lang naar je char te kijken terwijl 'ie als een ragdoll door de lucht gesmeten wordt
Ik ken het. Geen relevante werkervaring, dus je wordt niet aangenomen. Bij mij duurt het nog niet heel lang, maar ik ben er na een paar maandjes ook wel klaar mee. Gelukkig kan ik vanaf volgende week zo'n 7 uurtjes in de week maken waar ik meer aan heb dan achter de bar staan of orders picken.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben zo klaar met werkloos zijn. Niemand wil me aannemen. Maarja ik heb een doctorsgraad, wat weet ik nou
. Een voor je het weet is de dag voorbij en heb je ook nog eens niet gegamed.
Het leven van een werkeloze,quote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben zo klaar met werkloos zijn. Niemand wil me aannemen. Maarja ik heb een doctorsgraad, wat weet ik nou
. Een voor je het weet is de dag voorbij en heb je ook nog eens niet gegamed.
De tekst luister ik niet eens naar, die muziek en beelden -> kippenvelquote:
Yupquote:Op woensdag 30 november 2011 14:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit, soms wel 3 keer tegelijk
Toegegeven, iedere keer weg geblazen worden door die shout is irritant, maar je weet wel precies welke van de 6 je moet aanvallen.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
YupDaarna moest ik die etterbak en z'n broers nog een keer bevechten in Gauldur's eigen Hall... FUS RO DAH! *stuiter stuiter* *opstaan en 5 meter lopen* FUS RO DAH!!! etc etc
SPOILER: GeirmundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:27 schreef jogy het volgende:
Schiet alleen niet op met m'n super karige archery skill (20 ofzo), ik moet hem nog steeds in mekaar batsen met m'n maceSPOILER: GeirmundOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Nee, als ik iedereen hoor in dit topic is heavy dragon armor ook nog eens nutteloos.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dragon armor (heavy) fucking lelijk vind?
Sinds de launch speel ik al vanaf de HDD... nou speel ik ook praktisch nooit langer dan 3 a 4 uur per avond, maar ik heb nog niks gemerktquote:Op woensdag 30 november 2011 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb m eindelijk besteld (360), moet je nog steeds van DVD spelen of kun je al installeren zonder dat je dat texture probleem krijgt ?
Weet iemand waar ik Daedric hearts kan hosselen? Heb er nog maar 2 gehad en beiden voor quests gebruikt maar ik wel even dat armor hosselen.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee, als ik iedereen hoor in dit topic is heavy dragon armor ook nog eens nutteloos.
Dit, heb er ook nooit iets van gemerkt en nu toch al 27 uur speeltijd in zitten.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sinds de launch speel ik al vanaf de HDD... nou speel ik ook praktisch nooit langer dan 3 a 4 uur per avond, maar ik heb nog niks gemerkt
Arbeiderquote:Op woensdag 30 november 2011 13:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Vooral jaloers zijn op een arbeidsongeschikte.
Op een bepaald level worden die soms verkocht door alchemists. Kost zo'n 600 gold ofzo en volgens mij zijn ze te kopen vanaf level 20 ongeveer.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet iemand waar ik Daedric hearts kan hosselen? Heb er nog maar 2 gehad en beiden voor quests gebruikt maar ik wel even dat armor hosselen.
Muren met Words vinden?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:54 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb verschillende shouts maar daarvan het 1e woord, hoe krijg ik de rest van die woorden?
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet iemand waar ik Daedric hearts kan hosselen? Heb er nog maar 2 gehad en beiden voor quests gebruikt maar ik wel even dat armor hosselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Jep, lijkt me wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:16 schreef DeHovenier het volgende:
Als je Stoneflesh regelmatig cast zoals Muffle level je dan sneller? Stoneflesh is Alteration.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |