abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2011 @ 04:45:50 #226
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_104996277
Zo! Het kostte veel tijd, geld en moeite, maar dan heb je ook wat:

Legendary Daedric armor, bitches. :7

(Screenshot is niet van mij trouwens, die heb ik gewoon van google geplukt.)
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 30 november 2011 @ 04:48:30 #227
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104996280
over white phial quest:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 30 november 2011 @ 05:47:03 #228
171357 Rikketik
pi_104996336
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 04:48 schreef Maanvis het volgende:
over white phial quest:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die toevallig net aangenomen, ben benieuwd!

En ik heb mijn, tot nu toe, beste moment ooit in Skyrim meegemaakt. Ik rende door Whiterun en natuurlijk konden Nazeem en dat ouwe lijk ("Come to talk to an old lady, HMMM?") het niet laten om weer opmerkingen naar mijn hoofd te slingeren. Ik was het nu echt zat. Ik ben naar achter het dichtstbijzijnde huis gerend, ben op klaarlichte dag zonder dat iemand het zag in een weerwolf veranderd en heb Nazeem midden op het fucking marktplein, te midden van zo'n beetje de halve stad, dood-ge-be-ten. :D

Daarna snel nog even dat ouwe mens een tik uitgedeeld en toen als een gek de stad uit gesprint. Midden op de toendra weer terugveranderd, een dag gewacht voor de zekerheid en toen naar Whiterun getraveled alsof er niets aan de hand was. _O_
pi_104996345
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 04:48 schreef Maanvis het volgende:
over white phial quest:
SPOILER
SPOILER
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2011 @ 06:26:14 #230
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_104996378
quote:
5s.gif Op woensdag 30 november 2011 05:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

SPOILER
Via een messenger. Die assistent stuurt er een op je af.

Overigens de nieuwe patch:

Ik wacht de commentaren op de PC patch wel even af voor ik hem installeer. :')
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2011 @ 06:35:57 #231
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_104996401
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 05:47 schreef Rikketik het volgende:

[..]

lol

Ik had er nog twee van die Alik'r Warriors (curved swords...) bij de poort staan, terwijl die quest eeen van de eerste was die ik gedaan heb. Ze hadden ook geen tekst meer. Heb ik hetzelfde mee gedaan. :D Omdat iedereen constant loopt te "Ooooww.. What happened?!" als er lijken liggen heb ik ze onder het bruggetje bij de ingang verstopt.

Terwijl ik daar mee bezig was kwamen de guards. "Everyone stay away.. this is official guard business! You there! Do you know what happened here?" En daarna liepen de guards gewoon weer weg. Niemand die ze nu nog ziet en niemand die ze mist. :+
  woensdag 30 november 2011 @ 07:15:18 #232
171357 Rikketik
pi_104996535
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 06:35 schreef NorthernStar het volgende:
(curved swords...)
Curved. Swords.

quote:

[..]

lol

Ik had er nog twee van die Alik'r Warriors (curved swords...) bij de poort staan, terwijl die quest eeen van de eerste was die ik gedaan heb. Ze hadden ook geen tekst meer. Heb ik hetzelfde mee gedaan. :D Omdat iedereen constant loopt te "Ooooww.. What happened?!" als er lijken liggen heb ik ze onder het bruggetje bij de ingang verstopt.

Terwijl ik daar mee bezig was kwamen de guards. "Everyone stay away.. this is official guard business! You there! Do you know what happened here?" En daarna liepen de guards gewoon weer weg. Niemand die ze nu nog ziet en niemand die ze mist. :+
Hahaha, serieus, de AI is soms te gaar voor woorden, maar het levert wel mooie momenten op.

Ik vond die Redguards best nog wel tof trouwens, die leider van de groep althans.
SPOILER: Sidequest spoiler
Wat me net trouwens toch allemaal is overkomen... ik dacht gewoon een draak te verslaan bij één van de vele Word Walls, kom ik eerst...

SPOILER
pi_104997600
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2011 07:15 schreef Rikketik het volgende:
SPOILER
Throw Voice _O_ Zeer praktische shout :)
pi_104998475
Ja waar kan je die voor gebruiken? Ik had er 3 souls aan gespendeert maar heeft nooit echt effect gehad..
  woensdag 30 november 2011 @ 09:55:15 #235
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104998501
quote:
5s.gif Op woensdag 30 november 2011 05:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 30 november 2011 @ 10:01:03 #236
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_104998628
Kheb het spel gisteren ook gekocht voor de PS3, wel cool tot nu toe.
Gisteren die eerste draak dood en nu beetje aan het rondwandelen overal.

Ben lvl 3 :') Maar heb wel die quest om naar Winterhold te gaan, maar al keer gekilled op mijn weg daar naartoe. Las nu op internet dat je beter kan wachten tot lvl 10 ofzo om daar heen te gaan?

Ook die faction kiezen, ik heb een quest om iets te joinen, wat aan de andere kant van de wereld ligt? Emperial Legion...

Ben overigens echt nieuw met dit soort spellen, dus ben nog een beetje zoekende naar het doel... Tis allemaal wel erg groot en uitgebreid om te volgen wat ik nou precies moet gaan doen.
Ben nu ook maar ff die wiki aan het doorklikken enzo.

[ Bericht 6% gewijzigd door Vinno op 30-11-2011 10:09:55 ]
pi_104999064
Ik heb denk ik een bug, in Markath na de missie waar je iemand helpt wil iedere guard mij arresteren omdat ik een misdaad ben begaan, ik zeg ok neem me maar mee, maar dan gebeurt er niks hij blijft staan en begint ze verhaal weer opnieuw.

Iemand die weet hoe dit op te lossen? ben namelijk niet van plan om iedere keer die guards af te maken als ik in die stad komt.
  woensdag 30 november 2011 @ 10:23:23 #238
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_104999087
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:01 schreef Vinno het volgende:
Kheb het spel gisteren ook gekocht voor de PS3, wel cool tot nu toe.
Gisteren die eerste draak dood en nu beetje aan het rondwandelen overal.

Ben lvl 3 :') Maar heb wel die quest om naar Winterhold te gaan, maar al keer gekilled op mijn weg daar naartoe. Las nu op internet dat je beter kan wachten tot lvl 10 ofzo om daar heen te gaan?

Ook die faction kiezen, ik heb een quest om iets te joinen, wat aan de andere kant van de wereld ligt? Emperial Legion...

Ben overigens echt nieuw met dit soort spellen, dus ben nog een beetje zoekende naar het doel... Tis allemaal wel erg groot en uitgebreid om te volgen wat ik nou precies moet gaan doen.
Ben nu ook maar ff die wiki aan het doorklikken enzo.
Ik was geloof ik ook lvl 3 ofzo toen ik in Whiterun aankwam. Ben die eerste keer door Riverwood gelopen, brug over, en dan rechtdoor over de berg (dus niet de weg gevolgd)
Denk dat ik 1 wolf ben tegen gekomen.

Faction kiezen mag je zelf weten... is volgens mij niet verplicht. Ik ben nu lvl 18, en heb ook nog niks gekozen.
NIEUW: Foto's!
pi_104999197
quote:

lol

_O_

Ik zit er nog aan te denken om mijn
SPOILER
op ze te gaan uitproberen *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 30 november 2011 @ 10:29:28 #240
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_104999266
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:23 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik was geloof ik ook lvl 3 ofzo toen ik in Whiterun aankwam. Ben die eerste keer door Riverwood gelopen, brug over, en dan rechtdoor over de berg (dus niet de weg gevolgd)
Denk dat ik 1 wolf ben tegen gekomen.

Faction kiezen mag je zelf weten... is volgens mij niet verplicht. Ik ben nu lvl 18, en heb ook nog niks gekozen.
Ja Whiterun ben ik al, ik bedoel Winterhold, voor magic spells ofzo... :)
pi_104999477
Ik ben level 36 en ik heb nog niet eens de scroll gehaald _O_
  woensdag 30 november 2011 @ 10:42:45 #242
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104999621
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:37 schreef Al1 het volgende:
ik ben level 49 (met 115 uur op de teller op 1 character) en ga hem zo halen ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_104999690
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:37 schreef Al1 het volgende:
Level 42 en net voorbij Sahloknir, volgende MQ-missie is diplomatic immunity.
Companions heb ik afgerond, ben nu bezig met thieves-quests. Ik ben wel Thane in een hoop gebieden.
Get it and Bet it
pi_104999946
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:46 schreef SteveBudin het volgende:

Level 42 en net voorbij Sahloknir, volgende MQ-missie is diplomatic immunity.
Companions heb ik afgerond, ben nu bezig met thieves-quests. Ik ben wel Thane in een hoop gebieden.
Voor mij hetzelfde! Level 42, diplomatic immunity quest, companions afgerond, thane in wat gebieden, alleen ik ben net begonnen met de dark brotherhood :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105000180
Lvl 49, alle questlines afgerond.

Ga nu voor de resterende deadric artifacts.
Geen referral hier.
pi_105001712
Level 49, 67 uur gespeeld met 1 char. Nog geen 1 questline afgerond.
Children of the night. What music they make.
pi_105002028
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:22 schreef Eindhoven84 het volgende:
Ik heb denk ik een bug, in Markath na de missie waar je iemand helpt wil iedere guard mij arresteren omdat ik een misdaad ben begaan, ik zeg ok neem me maar mee, maar dan gebeurt er niks hij blijft staan en begint ze verhaal weer opnieuw.

Iemand die weet hoe dit op te lossen? ben namelijk niet van plan om iedere keer die guards af te maken als ik in die stad komt.
Iemand die hem en mij kan helpen? Ik zat met hetzelfde probleem, heb toen maar een eerder save geladen en de quest niet gedaan.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 30 november 2011 @ 12:07:15 #248
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105002300
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:29 schreef Vinno het volgende:

[..]

Ja Whiterun ben ik al, ik bedoel Winterhold, voor magic spells ofzo... :)
Ow, Winterhold... ben ik ook nog niet geweest. In die hoek nog niet noordelijker dan Windhelm geweest :)
NIEUW: Foto's!
pi_105002661
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:22 schreef Eindhoven84 het volgende:

Zelf een antwoord gevonden op: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:The_Forsworn_Conspiracy
Hopelijk heb je hier wat aan:
SPOILER
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_105003098
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:19 schreef Seam het volgende:

[..]

Zelf een antwoord gevonden op: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:The_Forsworn_Conspiracy
Hopelijk heb je hier wat aan:
SPOILER
Ik zal eens kijken als ik thuis ben, want dit is wel bijzonder irritant.
Kan niet in Markath rondlopen zonder dat er een guard mij aanhoud maar niet arresteert, gister dacht ik dan maak ik hem maar af, maar toen kwamen er 10 andere voor terug haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')