Goede redenatiequote:Op dinsdag 29 november 2011 22:12 schreef Rikketik het volgende:
Dat dragon armor 100 Smithing vereist kan ook te maken hebben met het feit dat geen hond in Skyrim ervaring heeft met het maken van dragon armor. Alleen een master smith (100 skill) kan dat uitvogelen. Daedric is ook moeilijk, maar niet zo moeilijk als dragon omdat daarvoor wél altijd materialen voorhanden zijn geweest.
Gejat van TV Tropes.quote:
Invisibility potions werken ook niet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Fucking vampire kankertjak. Al fucking lang overal aan het sluipen en shit echt overal waar ik kom lopen of lui met fakkels of er ligt niemand in z'n bed.
Kan onzichtbaar worden als vampier maar overal waar ik in steden rondsluip lopen mensen met fakkels en die zien je toch.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Invisibility potions werken ook niet?
Er zijn ook Alchemy tables buiten steden te vinden, dus daar een flinke hoeveelheid brouwen en dan de stad in 's nachts om mensen leeg te zuigen?
Hmm, heb je een bandit- of Forsworncamp geprobeerd? Is nogal moeilijk om daar slapende gasten te vinden, maar het zou moeten kunnen want ik heb ze wel eens "ruw gewekt"quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kan onzichtbaar worden als vampier maar overal waar ik in steden rondsluip lopen mensen met fakkels en die zien je toch.
Is het niet zo dat die je horen? De spreuk Muffle zou misschien kunnen helpen? Mocht je die al hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kan onzichtbaar worden als vampier maar overal waar ik in steden rondsluip lopen mensen met fakkels en die zien je toch.
Niet dus. Ik zit met hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:56 schreef Sapstengel het volgende:
Enige probleem is, hoe sneak ik naar een draak?
Hmm, als je in de buurt van de stad bent wachten tot de guards beginnen met aanvallen en dan zelf schuin achter het hoofd van de draak staan? Ik heb echt geen ideequote:Op dinsdag 29 november 2011 22:56 schreef Sapstengel het volgende:
Zelf een nieuwe character aangemaakt en de andere kant op gegaan. Van lompe warrior met 2h Warhammer naar een "rogue" gegaan met 2 daggers en hoge skill in sneak. Deze aanpak bevalt mij prima eigenlijk.
Enige probleem is, hoe sneak ik naar een draak?
Ik heb fornsworn ook geprobeerd en die homos worden sowieso wakker als je in de buurt komtquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hmm, heb je een bandit- of Forsworncamp geprobeerd? Is nogal moeilijk om daar slapende gasten te vinden, maar het zou moeten kunnen want ik heb ze wel eens "ruw gewekt"
Heb je dat nou nog niet opgelost?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Fucking vampire kankertjak. Al fucking lang overal aan het sluipen en shit echt overal waar ik kom lopen of lui met fakkels of er ligt niemand in z'n bed.
Heb je al geprobeerd naar Falion te gaan, in Morthal? Als je met inn keepers of bartenders spreekt (daarvoor zul je dus Vampire Seduction moeten gebruiken), zullen ze hem noemen als je naar rumors vraagt, hij kan je wel helpen (al zal hij je misschien ook aanvallen zodra hij je ziet, dus weer Vampire Seduction)quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb fornsworn ook geprobeerd en die homos worden sowieso wakker als je in de buurt komtik was sneak 89
SPOILER: lap tekst, vind 't zelf niet bepaald spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik al bij heel veel boerderijen geprobeerd en elke keer ligt er niemand in z'n bed en lopen ze buiten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heb je dat nou nog niet opgelost?
Verstop je in de buurt van een afgelegen boerderij oid. Wacht tot iets van 2 AM. Sneak naar binnen en klaar. Kan toch niet zo moeilijk zijn?
Oh en als je de Companions questline doet, dusquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat heb ik al bij heel veel boerderijen geprobeerd en elke keer ligt er niemand in z'n bed en lopen ze buiten.
SPOILER: Companion Questline spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yo boem, heb je de thievesguild dorpje al gezien? Weet niet meer precies hoe die heette, zit rechtsonderin; daar zit buiten de atad een stable, dat moet je denk ik wel lukken om op 100m afstand te invisibiliy-en (quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat heb ik al bij heel veel boerderijen geprobeerd en elke keer ligt er niemand in z'n bed en lopen ze buiten.
Mjah denk dat ik dan maar wat punten in archery stopquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Niet dus. Ik zit met hetzelfde probleem.
Wierd. Het overkwam mij toen ik fast travelde naar Solitude. Fast travel neemt erg veel tijd en toen ik aankwam was ik stage 4. Heel de stad gelijk achter me aan. Ben een random gebouw ingevlucht en daar me daar in een hoekje onzichtbaar gemaakt. Na een tijdje houden ze vanzelf op met zoeken. Toen gewacht en daarna gefeed op de eerste slapende die ik tegenkwam. Het hielp misschien dat ik al een hoge sneak skill had en DB/thief armor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:25 schreef Gezicht het volgende:
Vraagje over de Companions questline, niet lezen als je 'm niet uitgespeeld hebt!Het duurde bij mij ook even voor ze terug waren. Ze duiken wel weer in Jorrvaskr op als het goed is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:13 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh en als je de Companions questline doet, dusKan geen quests doen. Alle NPC zoeken me.SPOILER: Companion Questline spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Ze roepen allemaal heel hard dat je weg moet, maar niemand die er wat aan doet. Tja, Orcs he...quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:43 schreef Rikketik het volgende:
Hoppa, volledige set epic ebony armor bij elkaar gespaard!Of gespaard... ik ben zo mine vol met orcs binnengelopen en heb gewoon alle ebony ore voor hun ogen weggemined. Vonden ze blijkbaar niet erg.
Jammer alleen dat die helmet zo lelijk is.
Naja dan faal je gewoon, zo moeilijk is t niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kan geen quests doen. Alle NPC zoeken me.
De voorkant van de helm is wel tof, alleen zo jammer dat de achterkant nogal... rond en kaal isquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:43 schreef Rikketik het volgende:
Hoppa, volledige set epic ebony armor bij elkaar gespaard!Of gespaard... ik ben zo mine vol met orcs binnengelopen en heb gewoon alle ebony ore voor hun ogen weggemined. Vonden ze blijkbaar niet erg.
Jammer alleen dat die helmet zo lelijk is.
En de schuldige meldt zichquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:34 schreef vosss het volgende:
Naar aanleiding van een vraag die ik via PM kreeg
Haha, dat viel me ook al opquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:46 schreef Zolder het volgende:
Veel mensen in Skyrim hebben een 'arrow in the knee' gekregen en waren avonturier.
Tja inderdaad. Probeer het echt overal en overal lopen gewoon mensen buiten e.d. midden in de nacht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Naja dan faal je gewoon, zo moeilijk is t niet.
Maak in de volgende run om het uur een save game, ipv quicksave, problem solved. Wel blijven quicksaven ofcoursequote:Op woensdag 30 november 2011 00:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tja inderdaad. Probeer het echt overal en overal lopen gewoon mensen buiten e.d. midden in de nacht.
quote:Op woensdag 30 november 2011 00:38 schreef Silver_Shark het volgende:
hoe kryg special abillity op je armor en weps enz heb nu smithing lv 100
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:26 schreef Koopsie het volgende:
ik ben nu hier aangekomen.
[ afbeelding ]die hond hoort bij een andere daedra, foute concept art!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Ik was verbaasd door zijn eerste post en toen nog eens door zijn tweede post. Wat een verschil!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Bedankt voor je vraag. We laten je het antwoord horen zodra we begrijpen wat er bestaat.
Welke Daedric prince is dat dan (diegene op het plaatje)?quote:Op woensdag 30 november 2011 00:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die hond hoort bij een andere daedra, foute concept art!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |