Mijn vrouw is aan het spelen dus zal eens gaan timen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:47 schreef Ghostandor het volgende:
[..]
Ik heb op de Xbox met gemak een minuut ofso. Althans, zo lijkt het. Bij heel veel overgangen...
Heeft een HDD veel zin dan? Het duurt echt te lang imho, misschien omdat ik heel veel savegames heb?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Mijn vrouw is aan het spelen dus zal eens gaan timen.
Ohja 25 seconden (een van de langere wel). Binnenkort toch maar eens naar hdd installeren, die texture bug schijnt nu verholpen te zijn.
Bij Deus Ex ergerde me het veel meer, maar daar ging je ook vaker dood.
Woensdag pas.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Binnenkort toch maar eens naar hdd installeren, die texture bug schijnt nu verholpen te zijn.
http://donotargue.com/cfg-makers/skyrim/quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:33 schreef vosss het volgende:
Nogmaals voor iedereen die met uGridsToload aan de slag wilt:
Je moet deze norm hanteren:
uExterior Cell Buffer=(X+1)^2
uGridsToLoad=X
iPreloadSizeLimit=(X*1024)^2
In het geval van uGridsToLoad op 9 ziet dat er dus zo uit:
uExterior Cell Buffer=100
uGridsToLoad=9
iPreloadSizeLimit=84934656
Meer tekst en uitleg hier:
http://forums.bethsoft.co(...)ion-default-57911/cv
quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:33 schreef Burrito het volgende:
Hoe kom je trouwens aan meer lockpicks? Want ik zit steeds zonder midden in een dungeon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ook regelmatig gehad jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:34 schreef wise het volgende:
hmm, deur kunnen lockpicken die "master" was. Grote kist met wat erin:
25 gold
paar kamers verder een gewone kist met allerlei moois
Jong WTF moet dit voorstellen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:17 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
http://donotargue.com/cfg-makers/skyrim/
Voor als je een lul bent
ik stel deze vraag nog een keer, want ik hoop dat er iets beters uit kan komen???quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:38 schreef Maanvis het volgende:
Waarom is Dragon Plate armor slechter dan Daedric armor?
Ik gok zomaar omdat Bethesda dat zo bedoeld heeft. Hoe moeten wij dat nou weten. Stuur die piepels van Bethesda een mailtjequote:Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik stel deze vraag nog een keer, want ik hoop dat er iets beters uit kan komen???
Daedric Hearts zijn wat minder makkelijk te krijgen dan Dragon Bones en Scales. Waarom Daedric dan een lager smithing level nodig heeft ontgaat mij...quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik stel deze vraag nog een keer, want ik hoop dat er iets beters uit kan komen???
ik dacht wie weet zitten er geheime effecten aan, improvement bonussen of bonussen voor een full set ofzo dat jullie daar al achter waren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik gok zomaar omdat Bethesda dat zo bedoeld heeft. Hoe moeten wij dat nou weten. Stuur die piepels van Bethesda een mailtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |