De lijst telt altijd t/m de datum die er op staat, dus ook de 6 dagen ervoor.quote:
die dus 3 dagen voor mijn geboorte, deze 4 dagen ernaquote:
Die's toch echt erger dan dat Axel F-nummerquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die dus 3 dagen voor mijn geboorte, deze 4 dagen erna
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Niks mis mee met the Elephant songquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:24 schreef Fratz het volgende:
Kamahl - the Elephant song..
Ik kan hier echt geen youtube filmpje van posten, dit nummer is echt te erg!
Onbegrijpelijk dat die zo lang op 1 gestaan heeft ik vond just a girl een stuk leuker.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:54 schreef remcom00 het volgende:
Stond dit soort muziek tegenwoordig nog maar in de top 40, niet mijn smaak maar een stuk beter dan de diareemuziek van tegenwoordig :p.
Was ook nog bijna Wes - Alane geweest.
quote:
quote:
Seriously? Bekend nummer toch wel.quote:Op maandag 26 december 2011 21:52 schreef flipsen het volgende:
Moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit van gehoord hadHeeft toch 5 weken op nr 1 gestaan.
Dit ja, op dat vreselijke nummer van Champaign bijvoorbeeld wat iemand hier geloof ik eerder dit topic al gepost heeft.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:40 schreef asco het volgende:
Damn, ik stond al te dansen in een discotheek op een aantal nummers van jullie geboorte.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:46 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ] Gelukkig heb je niet 2 verschillende geboortedagen.
Ja dat is inderdaad wel eens veel slechter geweest.quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:46 schreef Kingstown het volgende:
staat tussen The Kinks (dedicated follower of fashion) en de Stones (Paint it Black) in.
Pagina alweeer weg geklikt, maar The Beatles stonden (met meerdere nummers dat wel) iets van 16-20 weken op nummer1. Sowieso stonden nummers meestal echt behoorlijk lang op nummer 1. Gemiddeld wel een weekje of 4-5.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja dat is inderdaad wel eens veel slechter geweest.
WTF ben jij zo jongquote:
2 weken later, Berdien Stenberg - Rondo Russoquote:Op maandag 26 december 2011 21:59 schreef Hexagon het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Je kan het slechter treffen
Ok mooi!quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:26 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
2 weken later, Berdien Stenberg - Rondo Russo
die lijst is voor een weekquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Jij bent gewoon jonger dan ik ben. Weer een illussie armer.quote:
Gelukkig wel! Heel leven nog voor me!quote:
Tja, sorryquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jonger dan ik ben. Weer een illussie armer.
Goed bezigquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig wel! Heel leven nog voor me!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |