Ann. Inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2011 21:02 schreef zoem het volgende:
Die lange heeft best wel een lage stem, bijna mannelijk.
... waaromquote:Op maandag 5 december 2011 21:09 schreef SuperPoekie het volgende:
Nee, die zijn geblondeerd, haar haar is ook nog eens donkerder gemaakt...
Volgens mij geblondeerd. Want ze zijn wel heel erg wit.quote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef Sosha het volgende:
Echt... die wenkbrauwen van Sara... is dat haar natuurlijke haarkleur of zijn ze geblondeerd..?
quote:Op maandag 5 december 2011 21:10 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
ik denk dat 'omdat het kon' hier haast een goed antwoord is
Mja, zij heeft nog geluk dat ze met een beetje haarverf weer normaal is, die ene waarbij een stuk van tussen haar tanden is afgevijld heeft meer pech. Ik mag ook hopen dat als ze dat niet goed had gevonden het ook niet had gemoeten, want je tanden slopen is toch wel wat anders dan je haar.quote:
Inderdaad, zoals ik ergens al zei, dat groeit niet meer aan...quote:Op maandag 5 december 2011 21:18 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Mja, zij heeft nog geluk dat ze met een beetje haarverf weer normaal is, die ene waarbij een stuk van tussen haar tanden is afgevijld heeft meer pech. Ik mag ook hopen dat als ze dat niet goed had gevonden het ook niet had gemoeten, want je tanden slopen is toch wel wat anders dan je haar.
Echt bizar dat ze zoiets doen, nu moet ze al iets van facials nemen om het te corrigerenquote:Op maandag 5 december 2011 21:19 schreef Sosha het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals ik ergens al zei, dat groeit niet meer aan...
Ik heb het nog nooit gehad.quote:
Ja, ik bedoelde eigenlijk inktvis ja, dat vind ik heel lekker. De inktvis zelf is idd net elastiek maar doordat er zo'n krokant jasje omheen zit vind ik het lekkerquote:Op maandag 5 december 2011 21:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gehad.
Wel inktvis. Dat valt niet te eten, het is net elastiek.
Ik heb het toen in de auto naar m'n moeder toe geschoten die de auto bestuurde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik sta altijd er raar opquote:
maar wel moeilijkquote:
Maar mijn ervaring is eerlijk gezegd dat je totaal geen controle hebt over je hoofd op het fotomomentquote:Op maandag 12 december 2011 20:43 schreef SuperPoekie het volgende:
Door de rijwind van de achtbaan zien ze er bijna allemaal uit als een stel insecten, van die ingevallen bekkies en dan ook nog geen haar om dat te verdoezelen.
En moeilijk? Ach, gewoon niet bang zijn in een achtbaanDoen mijn vriend en ik ook altijd, gekke bekken trekken of juist superserieus kijken
Je moet wat op die foto's
Dat heb ik ookquote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef Sosha het volgende:
[..]
Maar mijn ervaring is eerlijk gezegd dat je totaal geen controle hebt over je hoofd op het fotomoment
quote:
Ja he! Alleen Sebastiaan ontbrak nogquote:Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef SuperPoekie het volgende:
Kayla lijkt wel de kleine zeemeermin met dat haar haha.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:01 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Dat wel inderdaadMaar ze had Botje erbij moeten hebben
quote:Op maandag 12 december 2011 21:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja he! Alleen Sebastiaan ontbrak nog
quote:Op maandag 12 december 2011 21:01 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Dat wel inderdaadMaar ze had Botje erbij moeten hebben
dan wil ik geen octupus misschin een kreeftquote:
Dat sowiesoquote:Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dan wil ik geen octupus misschin een kreeft
quote:
iddquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 21:10 schreef Anonymousz het volgende:
als iemand zeikt dan mag diegene wel weg
Ik vind knalrode of donkere lipstick niemand mooier maken, maar dat is vast niemand met mij eensquote:Op maandag 12 december 2011 21:10 schreef roos85 het volgende:
Maar het is toch aan de visagist om de juiste make-up per model te bepalen?
Ikke wel hoorquote:Op maandag 12 december 2011 21:11 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik vind knalrode of donkere lipstick niemand mooier maken, maar dat is vast niemand met mij eens
Ik vind het ook prachtig.quote:
Bij Chelsey stond het echt verschrikkelijk lelijk bij haar bleke huidquote:Op maandag 12 december 2011 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind het ook prachtig.
Alleen jammer dat het mij totaal niet staat ... ik lijk dan wel een clown.
Nee, ben ik het wel mee eens. Ik heb zelf alleen een knalrode lipstick voor verkleedfeestjesquote:Op maandag 12 december 2011 21:11 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik vind knalrode of donkere lipstick niemand mooier maken, maar dat is vast niemand met mij eens
Dat vind ik ook belachelijk, ze kiest er niet zelf voor..quote:Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef roos85 het volgende:
Waarom wordt Chelsey op de make-up afgerekend?
Inderdaad, zo iemand als Riquelle HNTM had er allang uitgevlogen daarquote:Op maandag 12 december 2011 21:24 schreef SuperPoekie het volgende:
Klagers zijn ze in Amerika inderdaad niet blij mee.
In NL al helemáál niet... iets met Daphne en Jildisquote:Op maandag 12 december 2011 21:24 schreef SuperPoekie het volgende:
Klagers zijn ze in Amerika inderdaad niet blij mee.
Ja, zoek hem wel ffquote:Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Is er nog een topic voor het kappersprog?
Ja maar ik ben nog groter dan Ann hequote:Op maandag 12 december 2011 21:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 1.65 dus bijna iedereen is een reus voor mij
Ik heb juist het omgekeerde. Ben 1m60, maar ik voel me helemaal niet klein, totdat ik een foto van mezelf zie naast andere mensen. Het is natuurlijk ook maar net wat je gewend bent. Een groot deel van de volwassenen zijn langer dan ik, dus is het voor mij ook niet meer dan normaal om altijd een beetje naar boven te kijken als ik met volwassenen praat.quote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog groter dan Ann he
Toch is 't grappig, ik ben me er helemáál niet bewust van dat ik zo lang ben, behalve wanneer ik foto's terugzie van mij naast vriendinnen of collega's. Dan voel ik me zo lomp
2e kerstdag.quote:Op maandag 26 december 2011 20:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Geen ANTM vanwege Asterix & Obelix? Wat is dat nou weer voor onzin?
Maar zend dan iets leuks en kerstachtigs uit. Geen Asterix en Obelix in ieder geval.quote:
Hehe jaquote:Op maandag 26 december 2011 21:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar zend dan iets leuks en kerstachtigs uit. Geen Asterix en Obelix in ieder geval.
erg jammer jaquote:Op maandag 26 december 2011 20:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Geen ANTM vanwege Asterix & Obelix? Wat is dat nou weer voor onzin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |