Ann. Inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2011 21:02 schreef zoem het volgende:
Die lange heeft best wel een lage stem, bijna mannelijk.
... waaromquote:Op maandag 5 december 2011 21:09 schreef SuperPoekie het volgende:
Nee, die zijn geblondeerd, haar haar is ook nog eens donkerder gemaakt...
Volgens mij geblondeerd. Want ze zijn wel heel erg wit.quote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef Sosha het volgende:
Echt... die wenkbrauwen van Sara... is dat haar natuurlijke haarkleur of zijn ze geblondeerd..?
quote:Op maandag 5 december 2011 21:10 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
ik denk dat 'omdat het kon' hier haast een goed antwoord is
Mja, zij heeft nog geluk dat ze met een beetje haarverf weer normaal is, die ene waarbij een stuk van tussen haar tanden is afgevijld heeft meer pech. Ik mag ook hopen dat als ze dat niet goed had gevonden het ook niet had gemoeten, want je tanden slopen is toch wel wat anders dan je haar.quote:
Inderdaad, zoals ik ergens al zei, dat groeit niet meer aan...quote:Op maandag 5 december 2011 21:18 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Mja, zij heeft nog geluk dat ze met een beetje haarverf weer normaal is, die ene waarbij een stuk van tussen haar tanden is afgevijld heeft meer pech. Ik mag ook hopen dat als ze dat niet goed had gevonden het ook niet had gemoeten, want je tanden slopen is toch wel wat anders dan je haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |