abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104909066
Mijn dokter vind mijn mening oninteressant en zodra ik iets noem zegt hij dat ik verbanden leg die er niet zijn. Hij zegt dat ik doe alsof er een verband is tussen een auto-ongeluk in Maastricht en iemand die struikelt in Leeuwarden.
De kerel probeert alleen de symptomen te bestrijden en niet naar de oorzaak te zoeken. De symptomen bestrijden lukt hem ook nog maar matig.

Mijn dokter probeert te doen alsof ik dom ben, omdat meneer zelf een autist is.

Klacht:
-Doktoren die niet luisteren en me niet serieus nemen
-Doktoren die slechte sociale vaardigheden hebben en niet goed met patiënte kunnen communiceren.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  maandag 28 november 2011 @ 01:22:09 #2
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_104909078
Terechte klacht
Doei!
  maandag 28 november 2011 @ 01:22:58 #3
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_104909095
Ik geef ze groot gelijk.

Ohja; bijna het toelichten vergeten.

Hij heeft er jaren hard voor gestudeerd bij een studie waar jij waarschijnlijk niet eens mocht participeren, ergo de dokter is altijd slimmer dan jij en heeft altijd een meerwaarde in zijn deskunde mening.
Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.
  maandag 28 november 2011 @ 01:23:30 #4
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_104909103
Hij trollt je
pi_104909112
dokters zijn autisten
  maandag 28 november 2011 @ 01:28:30 #6
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_104909203
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:26 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:

[..]

[..]

Bron Telegraaf: Ezel stoot zich toch 2 keer aan niersteen.
Jammer van die double-quote man.
pi_104909216
Patiënten die het beter denken te weten dan de doKTer :')
  maandag 28 november 2011 @ 01:30:14 #8
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909230
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:29 schreef Kwalberto het volgende:
Patiënten die het beter denken te weten dan de donker :')
of erger nog, dan de dokter.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_104909244
quote:
Patiënten die het beter denken te weten dan de donker :')
Kunnen ze weer het lichtknopje niet vinden ?
pi_104909246
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 01:30 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

of erger nog, dan de dokter.
Ja die zijn nog erger idd.
pi_104909249
quote:
Patiënten die het beter denken te weten dan de dokter :')
Dat is dan ook niet zo moeilijk, aangezien mijn dokter pas m'n dossier opent zodra ik al bij 'm aan tafel zit, ik ben dus een stuk beter op de hoogte o.o"
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_104909251
Patiënten die hun hele diagnose al gesteld hebben met behulp van google :')
pi_104909263
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet zo moeilijk, aangezien mijn dokter pas m'n dossier opent zodra ik al bij 'm aan tafel zit, ik ben dus een stuk beter op de hoogte o.o"
Waarom ga je nog dan, als je het toch beter weet? :')
Wie is die gast met die veel te grote paardenlul, die lelijk als de nacht is?
Wie is die gast die bij de dames hun anus vult, die harder dan je vader brult?
Wie heeft de dikste scrotum? Wie heeft er 4 poten? Wie molt er meer sterren dan joden?
  maandag 28 november 2011 @ 01:32:44 #14
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909269
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef L0t.. het volgende:
en een wikipedia-uitdraai presenteren inclusief advies voor handoplegging of andere kwakzalverij die ze vergoed willen zien van de verzekeraar.
pi_104909270
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Daarom denkt de dokter dus dat jij dom bent :')
  maandag 28 november 2011 @ 01:33:06 #16
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_104909273
quote:
Een TE dichtbijstaand familielid doet dit de hele tijd, hinderlijk hoe vaak deze persoon er wel niet super van overtuigd is dat hij/zij kanker heeft op allemaal verschillende plekken.
En uitzaaiingen, breek me de bek niet open.

Bedankt dokter Google, klootzak.
pi_104909279
quote:
Dit. Ja ik heb bultjes in mijn keel en hoest veel. :')
pi_104909280
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:32 schreef kosmetdesnor het volgende:

[..]

Waarom ga je nog dan, als je het toch beter weet? :')
Pijnstillers en MRI-scans worden niet vergoed tenzij iemand met een bepaald papiertje ze aanvraagt.
  maandag 28 november 2011 @ 01:33:42 #19
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909281
quote:

[..]

Dat je dit denkt onderstreept al hoe dom je bent.
  maandag 28 november 2011 @ 01:34:17 #20
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_104909287
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Pijnstillers en MRI-scans worden niet vergoed tenzij iemand met een bepaald papiertje ze aanvraagt.
Vraag een second opinion aan bij een andere arts.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 28 november 2011 @ 01:34:23 #21
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_104909289
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Mijn dokter vind mijn mening oninteressant en zodra ik iets noem zegt hij dat ik verbanden leg die er niet zijn. Hij zegt dat ik doe alsof er een verband is tussen een auto-ongeluk in Maastricht en iemand die struikelt in Leeuwarden.
De kerel probeert alleen de symptomen te bestrijden en niet naar de oorzaak te zoeken. De symptomen bestrijden lukt hem ook nog maar matig.

Mijn dokter probeert te doen alsof ik dom ben, omdat meneer zelf een autist is.

Klacht:
-Doktoren die niet luisteren en me niet serieus nemen
-Doktoren die slechte sociale vaardigheden hebben en niet goed met patiënte kunnen communiceren.
Blijkbaar ben je niet slim genoeg een andere dokter te zoeken.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 28 november 2011 @ 01:34:47 #22
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909290
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ah... en waarvoor wil jij een MRI-scan dan? Iets in je rectum geduwd dat er niet meer uit wil?
pi_104909292
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 01:33 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Dat je dit denkt onderstreept al hoe dom je bent.
De kerel heeft het zelfs aan me toegegeven. Meneer vraagt een MRI aan en zodra ik binnen kom zegt hij serieus dat hij even zal kijken of hij 'm al binnen heeft...
  maandag 28 november 2011 @ 01:36:09 #24
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909308
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

De kerel heeft het zelfs aan me toegegeven. Meneer vraagt een MRI aan en zodra ik binnen kom zegt hij serieus dat hij even zal kijken of hij 'm al binnen heeft...
Dat zegt hij alleen maar om je in de waan te laten dat hij doet wat je vraagt, ondertussen, na je gesprek met hem, zit hij het te bescheuren in de koffiekamer samen met de verpleegkundigen en andere artsen.

Je weet dat je geen resultaat van een MRI kunt zien als je niet daadwerkelijk in dat ding gaat liggen he?
pi_104909317
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:34 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Blijkbaar ben je niet slim genoeg een andere dokter te zoeken.
Al gedaan, maar dat was voor, mijn laatste nieuwe extra diagnose waar ze dus geen verband mee zien. En dus had de dokter niet genoeg redenen om door te zoeken. Mijn zorgverzekeraar haat mij.
  maandag 28 november 2011 @ 01:37:13 #26
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909332
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Al gedaan, maar dat was voor, mijn laatste nieuwe extra diagnose waar ze dus geen verband mee zien. En dus had de dokter niet genoeg redenen om door te zoeken. Mijn zorgverzekeraar haat mij.
wie haat er nu niet een hyperchonder.
  maandag 28 november 2011 @ 01:37:37 #27
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_104909343
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:36 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Grappig...ik quote de OP altijd bewust. Of is dat niet volgens de "netiquette"? :')
[/trollmode] Nou ja het is meer irritant dat je weer langs zo'n lap tekst moet scrollen die je al gelezen hebt, en zoeken naar (grappige) aanpassingen die er niet zijn. Althans dat ondervinden de meeste fokkers. [trollmode]
pi_104909348
lieve TS

het leven van een hypochonder is kut bij uitstek: je denkt dat je doodgaat, maar het is niet zo. En zo gaat dat week in week uit. Jij blokkeert de spreekuren voor mensen die werkelijk iets mankeren en je hebt er puur schijt aan, k-egoist. Mensen als jij kosten onze samenleving jaarlijks een schamele miljard aan premies. Mensen die bij elk kuchje en groene afscheiding uit hun gaten direct naar de dokter hollen. Durf te leven, kut.
pi_104909350
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 01:34 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Ah... en waarvoor wil jij een MRI-scan dan? Iets in je rectum geduwd dat er niet meer uit wil?
Heb er al 2 keer 1 gehad van mijn onderrug en bekken, maar wil een breinscan, die ook ooit op de planning heeft gestaan, maar waar ze geen tijd voor hadden.
  maandag 28 november 2011 @ 01:40:35 #30
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909393
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Heb er al 2 keer 1 gehad van mijn onderrug en bekken, maar wil een breinscan, die ook ooit op de planning heeft gestaan, maar waar ze geen tijd voor hadden.
Nee inderdaad, zie maar eens iemand te vinden die in een MRI wil zoeken naar een brein dat bestaat uit 2 cellen.
  maandag 28 november 2011 @ 01:41:01 #31
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_104909403
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Hoezo: geen tijd voor hadden? Dan plannen ze je toch gewoon 3 maanden later in, in plaats van cancellen?

Maar wat denk jij te hebben?
pi_104909408
quote:

[..]

Je dokter weet het al lang, daar gaan ze dus helemaal niets mee vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104909430
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:37 schreef kosmetdesnor het volgende:

[..]

Dit topic is het niet waard om de OP van te bewaren hoor :')
Beweer ik dat dan? :') Maar zoals dat Nokia topic mis je dan weer omdat de ts alle postst weghaalt.
pi_104909458
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:37 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
lieve TS

het leven van een hypochonder is kut bij uitstek: je denkt dat je doodgaat, maar het is niet zo. En zo gaat dat week in week uit. Jij blokkeert de spreekuren voor mensen die werkelijk iets mankeren en je hebt er puur schijt aan, k-egoist. Mensen als jij kosten onze samenleving jaarlijks een schamele miljard aan premies. Mensen die bij elk kuchje en groene afscheiding uit hun gaten direct naar de dokter hollen. Durf te leven, kut.
Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb inmiddels al een diagnose voor een auto-immuunziekte en Psychose NAO. En daar zien ze geen verband tussen terwijl ik door mijn leven heen al meerdere keren in het ziekenhuis heb gelegen met volgens hun ongerelateerde ontstekingsklachten.
Ik ben nou niet bepaald zo'n zorg trekker, ik val er niet mee te vergelijken.

Ik wil de diagnoses die ik heb juist simpeler maken en alles op auto-immuunziekte gooien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104909471
quote:

[..]

MRI's zjn leuk hè? Ik kan er ook geen genoeg van krijgen, voel me altijd als een kind in een draaimolen. :D
Van de week ga ik nog een keer voor mijn linkerbal, als ze vragen waarom zeg ik wel dat ik kanker heb ofzo *O*
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
pi_104909484
quote:

[..]

Enig idee wat dat allemaal kost? Als er geen duidelijke reden is voor een MRI-scan, behalve dat jij het zo graag wilt, gebeurt dat echt niet zomaar.
pi_104909486
quote:
15s.gif Op maandag 28 november 2011 01:44 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

MRI's zjn leuk hè? Ik kan er ook geen genoeg van krijgen, voel me altijd als een kind in een draaimolen. :D
Van de week ga ik nog een keer voor mijn linkerbal, als ze vragen waarom zeg ik wel dat ik kanker heb ofzo *O*
Ik heb er een gruwelijke hekel aan :') Ik word al draaierig in een lift, laat staan in zo'n buis XD
pi_104909495
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb inmiddels al een diagnose voor een auto-immuunziekte en Psychose NAO. En daar zien ze geen verband tussen terwijl ik door mijn leven heen al meerdere keren in het ziekenhuis heb gelegen met volgens hun ongerelateerde ontstekingsklachten.

Ik wil de diagnoses die ik heb juist simpeler maken en alles op auto-immuunziekte gooien.

SPOILER
Conclusie: TS kijkt teveel house

Iksdee
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
pi_104909501
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:45 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Enig idee wat dat allemaal kost? Als er geen duidelijke reden is voor een MRI-scan, behalve dat jij het zo graag wilt, gebeurt dat echt niet zomaar.
Ja, daarom hebben ze ook 2 keer in een maand tijd m'n onderrug en bekken in de scan gelegd.
  maandag 28 november 2011 @ 01:46:25 #40
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909504
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Nee joh, tuurlijk zien ze die niet. Dat verband is er per definitie niet.

Dat je in het ziekenhuis hebt gelegen zegt niks, geloof me; ik heb vaak genoeg (lichamelijk) kerngezonde mensen opgenomen zien worden op een somatische afdeling omdat ze anders de boel op stelten zouden zetten in de nacht (en vervolgens alsnog 1-2 dagen later uit het ziekenhuis gekieperd zien worden).

En welke auto-immuunziekte denk je in je hoofd te hebben die je met een MRI-scan kunt zien? Hyperchondrie kun je niet met een MRI in beeld brengen.

quote:
zelf een labeltje confabuleren maakt het niet de waarheid

quote:
Ik ben bij de Psycholoog geweest en zowel munchhausen als borderliner als autisme zijn uitgesloten XD
Ik kan nog wel meer uitsluiten zonder je ooit gezien te hebben
en te willen zien
pi_104909547
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 01:46 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Nee joh, tuurlijk zien ze die niet. Dat verband is er per definitie niet.

Dat je in het ziekenhuis hebt gelegen zegt niks, geloof me; ik heb vaak genoeg (lichamelijk) kerngezonde mensen opgenomen zien worden op een somatische afdeling omdat ze anders de boel op stelten zouden zetten in de nacht (en vervolgens alsnog 1-2 dagen later uit het ziekenhuis gekieperd zien worden).

En welke auto-immuunziekte denk je in je hoofd te hebben die je met een MRI-scan kunt zien? Hyperchondrie kun je niet met een MRI in beeld brengen.

[..]

zelf een labeltje confabuleren maakt het niet de waarheid

[..]

Ik kan nog wel meer uitsluiten zonder je ooit gezien te hebben
en te willen zien
Ja, want net als dat een aanval van een auto-immuunstof te vinden is tussen mijn ruggenwervels, is het ook te zien in het brein.

SPOILER
pi_104909555
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ja, daarom hebben ze ook 2 keer in een maand tijd m'n onderrug en bekken in de scan gelegd.
En dat heeft verband met een psychose, hoe?
pi_104909576
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:49 schreef L0t.. het volgende:

[..]

En dat heeft verband met een psychose, hoe?
Auto-immuunstoffen kunnen het brein aanvallen, wat kan zorgen voor schaden die op zijn beurt weer zorgt voor de psychische symptomen.
  maandag 28 november 2011 @ 01:54:01 #44
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909625
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Auto-immuunstoffen kunnen het brein aanvallen, wat kan zorgen voor schaden die op zijn beurt weer zorgt voor de psychische symptomen.
Koffiekan theekan waterkan.

Maar laten we voorlopig maar aannemen dat je teveel House hebt gekeken en constateren dat jij allang in bed had moeten liggen.
pi_104909652
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:54 schreef Kwalberto het volgende:
TS is het niet beter als je gewoon dood gaat?
Volgens mijn dokter niet, en daarbij komt, volgens mijn psycholoog ben ik niet depressief.

quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 01:54 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Koffiekan theekan waterkan.

Maar laten we voorlopig maar aannemen dat je teveel House hebt gekeken en constateren dat jij allang in bed had moeten liggen.
Waarom lig jij eigenlijk nog niet in bed?
pi_104909666
TS is altijd blijven houden van doktertje spelen.

Dat je uberhaupt die MRI's hebt gekregen toont wel weer aan wat er allemaal mis is in de zorg :r
pi_104909692
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Volgens mijn dokter niet, en daarbij komt, volgens mijn psycholoog ben ik niet depressief.

[..]

Als je zo ziek bent, waarom acht je jezelf in de positie om zo'n vraag te stellen?
pi_104909696
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
TS is altijd blijven houden van doktertje spelen.

Dat je uberhaupt die MRI's hebt gekregen toont wel weer aan wat er allemaal mis is in de zorg :r
Ja joh, ook die 2 maanden kliniek hadden ze me moeten weigeren :')
  maandag 28 november 2011 @ 01:59:03 #49
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909697
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik wil je niet depressief maken, maar volgens je psycholoog heb je alleen niet munchhausen, borderliner en autisme.

quote:
Omdat ik het te druk heb met figuren als jij tijdens de dienst weer zo snel mogelijk het ziekenhuis uit te kieperen om zo hulpbehoevende mensen te helpen met échte aandoeningen.
pi_104909715
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:59 schreef kosmetdesnor het volgende:

[..]

Zit niet zo om aandacht te smeken man, het interesseert niemand wat er allemaal mis is met jou.
Ga dan naar een ander topic debiel, er is niemand die je dwingt hier te blijven.
  maandag 28 november 2011 @ 02:00:37 #51
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_104909717
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 01:59 schreef dr.dunno het volgende:
Omdat ik het te druk heb met figuren als jij tijdens de dienst weer zo snel mogelijk het ziekenhuis uit te kieperen om zo hulpbehoevende mensen te helpen met échte aandoeningen.
Wel grappig omdat dit nou precies is waar TS over klaagt: niet serieus genomen worden door een arts _O-
pi_104909720
Vervelender nog zijn dokters die aan jou vragen wat je denkt dat het is en wat eraan gedaan moet worden.
Zzz..
  maandag 28 november 2011 @ 02:01:05 #53
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909724
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Jezus, wat een zieke kut maloten hier op FOK! ook altijd.... Toch lijk ik er niet aan te wennen.
Een echte BDSM'er ondergaat de pijn steeds weer en weer iedere keer? ~O>
pi_104909725
En again, like always, gaat het over mij terwijl ik alleen een klacht aangeef in de klaagbalk zonder verdere info >.>
pi_104909726
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ja joh, ook die 2 maanden kliniek hadden ze me moeten weigeren :')
Je hebt nog nergens gezegd waar je last van hebt. Tot die tijd gooi ik het op zo'n eenzaam figuur die doet alsof ie 10 vormen van kanker heeft om nog een beetje aandacht te krijgen.
pi_104909733
quote:
12s.gif Op maandag 28 november 2011 02:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
En again, like always, gaat het over mij terwijl ik alleen een klacht aangeef in de klaagbalk zonder verdere info >.>
Jij opent het topic toch, debiel.
Wie heeft de dikste scrotum? Wie heeft er 4 poten? Wie molt er meer sterren dan joden?
  maandag 28 november 2011 @ 02:02:09 #57
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909739
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:00 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Wel grappig omdat dit nou precies is waar TS over klaagt: niet serieus genomen worden door een arts _O-
Ik heb dan ook niet de fout gemaakt om zijn behandelend arts te zijn. Ik heb medelijden met z'n lijdend voorwerp, alhoewel leedvermaeck ook wel aanwezig is.
pi_104909756
quote:
12s.gif Op maandag 28 november 2011 02:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wat doet een ezel als een dokter slimmer is dan hemzelf?
SPOILER
pi_104909764
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

SPOILER
:')
pi_104909769
quote:
15s.gif Op maandag 28 november 2011 02:01 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

Je hebt nog nergens gezegd waar je last van hebt. Tot die tijd gooi ik het op zo'n eenzaam figuur die doet alsof ie 10 vormen van kanker heeft om nog een beetje aandacht te krijgen.
Dat heb ik wel, lees maar eventjes terug als je me niet geloofd:

-Auto-immuunziekte (Artritis Psoriatica)
-Psychoses (Psychose NAO; Psychose met intacte realiteitstoetsing)
-Onverklaarbare darm obstipatie, oog-, neus- en keelontstekingen. (Amandelen geknipt zonder diagnose)
  maandag 28 november 2011 @ 02:04:09 #61
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909770
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

SPOILER
:')
pi_104909781
Zitten jullie inmiddels allemaal op Wikipedia?
pi_104909790
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

-Onverklaarbare darm obstipatie, oog-, neus- en keelontstekingen. (Amandelen geknipt zonder diagnose)
Volgens je dokter of volgens jou?

En dan nog geef ik hem gelijk, als ex-havist kan ik nog zien dat daar geen verband tussen zit :')
pi_104909802
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 02:06 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

En dan nog geef ik hem gelijk, als ex-havist kan ik nog zien dat daar geen verband tussen zit :')
Volgens de dokter ofcourse.
pi_104909806
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Zitten jullie inmiddels allemaal op Wikipedia?
Volgens mij heb jij daar te lang gezeten. Dat als betrouwbare informatie zien :')
pi_104909818
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 02:06 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

Geen verband? Zijn allemaal ontstekingen zonder dat daar een aanleiding toe is geweest (qua virus of iets dergelijks). En een psychose.
pi_104909827
quote:
13s.gif Op maandag 28 november 2011 02:07 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij daar te lang gezeten. Dat als betrouwbare informatie zien :')
Daarom hebben wij piraterij uitgevonden. Ik kijk eventjes op het bureau van mijn dokter wat voor boeken er liggen en ik jat ze van het internet. Zo doe je dat op een goede manier....
  maandag 28 november 2011 @ 02:09:31 #68
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909833
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Oooo jongens kijk, er is een derde regeltje bijgekomen met NOG meer triviale onzin waar bijna iedereen wel eens een van heeft ervaren.

Voor zover dit werkelijk je lijstje is (waar ik ernstig aan twijfel, wat je erover zegt klopt namelijk niet); ik kan je wel vertellen dat je in je hersenpan geen gewrichten hebt... of andere organen die door arthritis psoriatica worden aangetast. En voor KNO-aandoeningen als een simpel vernauwinkje van de buisjes van Eustachius krijg je geen MRI scan, zeker niet van je internist. En obstipatieklachten heb je waarschijnlijk van het steeds opkroppen van dit soort onzin om maar aandacht te trekken, of simpelweg dingen in je reet duwen om aandacht te krijgen op de spoedeisende hulp.

Kortom, hou op met de rest van ons op kosten te jagen met je geconfabuleerde onzin. En neem gewoon je antipsychotica weer volgens schema in.
pi_104909834
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Daarom hebben wij piraterij uitgevonden. Ik kijk eventjes op het bureau van mijn dokter wat voor boeken er liggen en ik jat ze van het internet. Zo doe je dat op een goede manier....
:|W
pi_104909836
Die ninja-edits steeds :')
pi_104909844
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Geen verband? Zijn allemaal ontstekingsklachten zonder dat daar een aanleiding toe is geweest. En een psychose.
De ontstekingen an sich kunnen een verband hebben. Maar echt niet dat dat met die psychoses gepaard gaat, je zegt het zelf al een beetje :') _O-
pi_104909856
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 02:10 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

De ontstekingen an sich kunnen een verband hebben. Maar echt niet dat dat met die psychoses gepaard gaat, je zegt het zeld al een beetje :') _O-
Nee, ik probeer duidelijk te maken dat die Psychose geen duidelijk verband is. De andere zijn eigenlijk al in verband gesteld met auto-immuun.
  maandag 28 november 2011 @ 02:12:22 #73
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909863
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Nee, ik probeer duidelijk te maken dat die Psychose geen duidelijk verband is. De andere zijn eigenlijk al in verband gesteld met auto-immuun.
Door jou, gelul dus.
pi_104909871
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

computerprobleem zou een prima geaprekspartner voor je zijn.
pi_104909881
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dus wat zeik je nou eigenlijk :')
pi_104909887
Uit een stukje over de oorzaken rondom Psychoses; Nee, geen aids.
quote:
auto-immuunziekten
Dit kunnen ziekten zijn zoals multiple sclerose, lupus erythemathodes generalisatus en AIDS. Auto-immuunziekten kunnen invloed hebben op het centrale zenuwstelsel.
Dat is dan ook even random een stukje
pi_104909892
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Uit een stukje over de oorzaken rondom Psychoses; Nee, geen aids.

[..]

Dat is dan ook even random een stukje
haha ts heeft aids :')
pi_104909899
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 02:13 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

Dus wat zeik je nou eigenlijk :')
Dat een psychose een neurologische oorzaak kan hebben en als ik dan zo'n auto-immuunziekte heb, dat ook nog andere organen kan aanvallen o.o
  maandag 28 november 2011 @ 02:15:52 #79
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_104909907
quote:

[..]

Je wil geen MRI-scan. geloof me :')
O+
pi_104909919
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:15 schreef Saisai het volgende:

[..]

Je wil geen MRI-scan. geloof me :')
Heb er ervaring mee. Nee, is niet leuk. 30 minuten stil liggen in een buis, ik vind de lift al een ramp
  maandag 28 november 2011 @ 02:16:45 #81
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909920
Fursuiting (en naaien)

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb al een vrij lange tijd intressen in "fursuiting". En als je nu niet weet wat dat is, kan je google of wikipedia inschakelen, maar ik kort het voor je samen: Weet je die mensen in pretparken en dergelijke in dierenkostuums? Nou dat dus, maar dan gewoon omdat je het leuk vind of je je er prettig bij voelt.

Nu mijn verhaal; Ik ben een ongelovelijke fan van roleplay. Daar aan toe voegende, ik vind WOW voor lozers zonder leven en vind de meeste LARP'ers ook enorme nerds. Nee, ik wil dus niet in een pak op een "strijdveld" roepen "Vuurbal! 100 damage!" En ook (bijna) alle wicca aanhangers en dergelijke vind ik maloten, maar om het simpel samen te vatten; ik wil een staart!

Ik vind het alleen extreem lastig, bang om uitgelachen te worden ben ik absoluut niet. (gelukkig maar) Alleen het grootste probleem voor mij is dat mijn vaardigheid in "naaien" (en ik bedoel met naald en draad en dergelijke, en niet met geslachtsdelen) extreem laag is, ik geen enkele fursuiter ken en het bijna onmogenlijk vind om aan een beetje hulp te komen als het gaat om simpele "how to" guides.
En eigenlijk, ben ik gewoon opzoek naar "lotgenoten", want ik voel me hier best erg alleen in.
_O-
pi_104909928
quote:
Gast, dat weet inmiddels heel FOK! al wel :')
pi_104909939
quote:
Was dat die vent? _O-
  maandag 28 november 2011 @ 02:19:10 #84
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909940
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Gast, dat weet inmiddels heel FOK! al wel :')
Nú wel ja. En wanneer dacht je dat het opportuun was om dit pareltje aan aanvullende informatie als inkijk in jouw geest te openbaren?

Nu snap ik die MRI-bekken wel, ze wilden zien of je écht al jezelf een staart had laten aanschroeven.
  maandag 28 november 2011 @ 02:19:44 #85
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_104909946
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Heb er ervaring mee. Nee, is niet leuk. 30 minuten stil liggen in een buis, ik vind de lift al een ramp
dat vond ik het probleem niet. ik had eerder problemen met het feit dat mn lichaam zo snel mogelijk van het radio actieve goedje af wilde wat in mn lijf zat :X
O+
  maandag 28 november 2011 @ 02:20:51 #86
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_104909960
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dat een psychose een neurologische oorzaak kan hebben en als ik dan zo'n auto-immuunziekte heb, dat ook nog andere organen kan aanvallen o.o
Maar beste Demon, arthritis psoriatica is toch een gewrichtsziekte? Hoe zal dat effect hebben op de hersenen?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_104909961
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Minder house kijken dus. Denken dat je dokter zoiets niet weet :')_____!!
pi_104909964
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2011 02:19 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Nú wel ja. En wanneer dacht je dat het opportuun was om dit pareltje aan aanvullende informatie als inkijk in jouw geest te openbaren?

Nu snap ik die MRI-bekken wel, ze wilden zien of je écht al jezelf een staart had laten aanschroeven.
Er was wel iets mis met m'n staart(been) ja.

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:19 schreef Saisai het volgende:

[..]

dat vond ik het probleem niet. ik had eerder problemen met het feit dat mn lichaam zo snel mogelijk van het radio actieve goedje af wilde wat in mn lijf zat :X
Kreeg je iets toegediend dan? Ik vond alleen de ruimte, het lawaai en de warmte vervelend.
  maandag 28 november 2011 @ 02:22:16 #89
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909980
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:20 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Maar beste Demon, arthritis psoriatica is toch een gewrichtsziekte? Hoe zal dat effect hebben op de hersenen?
Het kan aanstelleritis nervosa veroorzaken.
pi_104909982
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:20 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Het is ook een huid en spier ziekte. Het is auto-immuun, dus kan door het aanwezig zijn van een ander antilichaam dan waardoor het normaal word veroorzaakt.
pi_104909984
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:19 schreef Saisai het volgende:

[..]

Dat is een CT scan. MRI is met magnetisch veld.
pi_104909986
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 01:32 schreef Plantagehouder het volgende:

[..]

Daarom denkt de dokter dus dat jij dom bent :')
Godverdomme jij bent zo vaak in topics waar ik in kijk, het is echt niet grappig. :')
Of toch du vader?
  maandag 28 november 2011 @ 02:23:14 #93
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_104909990
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Kreeg je iets toegediend dan? Ik vond alleen de ruimte, het lawaai en de warmte vervelend.
uuh ja..? was om ontstekingen o.i.d. te zoeken. Dat goedje zou naar de warme plekken trekken waardoor ze gemakkelijk zichtbaar zouden zijn op de scan. (als ik me goed herinner)

Maar mn lichaam vond het niet leuk.
O+
  maandag 28 november 2011 @ 02:23:25 #94
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104909994
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 02:22 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

een MRA (MRI-angiografie) kan ook onder contrast.
  maandag 28 november 2011 @ 02:23:38 #95
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_104909996
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 02:22 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

ow dan was dat het! :Y
O+
  maandag 28 november 2011 @ 02:24:21 #96
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_104910004
was wel met een ding wat om mee heen draaide waar ik in ging. Maar was toen nogal van de wereld dus weet het niet meer zo goed.
O+
pi_104910013
quote:
12s.gif Op maandag 28 november 2011 02:23 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

een MRA (MRI-angiografie) kan ook onder contrast.
Oh, dat wist ik niet. Maar ik ben dan ook geen expert :s)
  maandag 28 november 2011 @ 02:25:50 #98
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_104910018
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Het is ook een huid en spier ziekte. Het is auto-immuun, dus kan door het aanwezig zijn van een ander antilichaam dan waardoor het normaal word veroorzaakt.
Dat is het niet, het is een gewrichtsziekte die aan reumatotoïde arthritis is gelieerd.
pi_104910033
quote:
13s.gif Op maandag 28 november 2011 02:25 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Dat is het niet, het is een gewrichtsziekte die aan reumatotoïde arthritis is gelieerd.
Artritis Psoriatica. Artritis is een Gewrichtsziekte die ook klachten in de spieren kan veroorzaken met namen de spieraanhechtingen.
Psoriasis is een huidziekte die in 30% van de gevallen lijd tot Artritis.
pi_104910038
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 02:27 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

TS denkt dat ie in een house aflevering zit.
Jep, idd, daarom heb ik ook een onderzoek aangevraagd voor munchausen; heb het dus niet. Mijn symptomen zijn echt, zeggen mijn doktoren. Mij hebben ze uiteindelijk ook overtuigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')