Ahh, ik dacht dat het probleem zich dan bevond in de hoornlaag van de nagelplaat.quote:Op maandag 28 november 2011 02:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee dat op zichzelf niet, het kan ook voorkomen aan de nagel bijvoorbeeld, maar in ieder geval heeft sporiasis zelf niets met gewrichten of spieren te maken.
Dat is iets nieuws. Lees mijn andere topics, dan is het tegendeel vrij snel bewezen.quote:Op maandag 28 november 2011 02:36 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je heb aids, je bent gothic en een moederskindje?
MRI zou ontstekingen kunnen aantonen in mijn hersenen en dat is zo'n beetje al het bewijs wat nodig is. Gaat me er meer om dat als het iets ernstigers is, dat het dan ook andere organen kan aanvallen, nieren, longen, lever, hart.... En dat is waar ik me zorgen om maak. Vooral als het te voorkomen is.quote:Op maandag 28 november 2011 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
De reacties, ga je schamen, lekker iemand met een psychose bashen.
Wat wil je bereiken met je MRI TS, en waarom denk je dat de huisarts je niet wil doorverwijzen?
Daar gaat het niet om, maar het hele tegen de dokter in gaan vind ik walgelijk. Die vent heeft ervoor gestudeerd en jarenlange ervaring, en dan zelf allerlei loze verbanden uit je mouw schuddenquote:Op maandag 28 november 2011 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
De reacties, ga je schamen, lekker iemand met een psychose bashen.
je dokter weet dat je uit je nek lult, je hebt een (vermeende) gewrichtsziekte en die manifesteert zich niet in het hoofd, punt.quote:Op maandag 28 november 2011 02:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
MRI zou ontstekingen kunnen aantonen in mijn hersenen en dat is zo'n beetje al het bewijs wat nodig is. Gaat me er meer om dat als het iets ernstigers is, dat het dan ook andere organen kan aanvallen, nieren, longen, lever, hart.... En dat is waar ik me zorgen om maak. Vooral als het te voorkomen is.
En mijn dokter doet naïef, alsof het logischer is dat alles weer een andere oorzaak heeft.
Ik denk, en ik heb totaal geen medische kennis, dat je verbanden legt die er niet zijn? Dat is ook wel een beetje kenmerkend van je andere diagnose, je psychotische aanleg? Als ik het goed begrijp wil je graag een MRI van je hersenen, zodat je kan aantonen dat daar ontstekingen zijn, voor wat? Een verklaring van je psychotische aandoeningen? Een verklaring voor je ontstekingen elkders in je lichaam? Te bewijzen dat de dokter ongelijk heeft?quote:Op maandag 28 november 2011 02:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
MRI zou ontstekingen kunnen aantonen in mijn hersenen en dat is zo'n beetje al het bewijs wat nodig is. Gaat me er meer om dat als het iets ernstigers is, dat het dan ook andere organen kan aanvallen, nieren, longen, lever, hart.... En dat is waar ik me zorgen om maak. Vooral als het te voorkomen is.
En mijn dokter doet naïef, alsof het logischer is dat alles weer een andere oorzaak heeft.
Ja, dat is dus het leuke aan mijn diagnose van Psychose, ik heb nooit andere klachten gehad dan "Hallucinaties". Dus geen wanen; ook al denkt iedereen dat meteen.quote:Op maandag 28 november 2011 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk, en ik heb totaal geen medische kennis, dat je verbanden legt die er niet zijn? Dat is ook wel een beetje kenmerkend van je andere diagnose, je psychotische aanleg? Als ik het goed begrijp wil je graag een MRI van je hersenen, zodat je kan aantonen dat daar ontstekingen zijn, voor wat? Een verklaring van je psychotische aandoeningen? Een verklaring voor je ontstekingen elkders in je lichaam? Te bewijzen dat de dokter ongelijk heeft?
Ik ken je medische gegevens natuurlijk niet, maar puur op wat je hier post kan ik mij de reactie van je dokter wel een beetje voorstellen.
Maar is dat niet een beetje passend bij zijn ziektebeeld? Een beetje inlevingsvermogen doet soms wonderen.quote:Op maandag 28 november 2011 02:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar het hele tegen de dokter in gaan vind ik walgelijk. Die vent heeft ervoor gestudeerd en jarenlange ervaring, en dan zelf allerlei loze verbanden uit je mouw schudden
Dat vind ik ronduit naïef, en asociaal tegenover de mensen die de faciliteiten als een MRI ècht nodig hebben.
quote:Op maandag 28 november 2011 01:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb inmiddels al een diagnose voor een auto-immuunziekte en Psychose NAO. En daar zien ze geen verband tussen terwijl ik door mijn leven heen al meerdere keren in het ziekenhuis heb gelegen met volgens hun ongerelateerde ontstekingsklachten.
Ik ben nou niet bepaald zo'n zorg trekker, ik val er niet mee te vergelijken.
Ik wil de diagnoses die ik heb juist simpeler maken en alles op auto-immuunziekte gooien.Topic niet meer doorgelezen na de eerste pagina, maar ik reageer hier toch even op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn wel degelijk aanwijzingen dat ontstekingen verantwoordelijk kunnen zijn voor psychosen. Just saying.
Dokters. Tja. Wat moet je ervan zeggen. Het simpele volk kijkt er maar tegenop, omdat ze gestudeerd zouden hebben, maar als je in het wereldje zit weet je dat een heleboel vrij weinig weet en dogmatisch is ingesteld. Een dokter zou altijd bij moeten leren.This isn't even my final form.
Ok, ook geen hypochondrische trekjes gehad? Hoe denk je dat het komt dat de arts je niet serieus neemt? Wanen hoort absoluut bij psychose, het is niet zo heel gek dat de arts nu denkt dat je naast hallucinaties (zonder aanhalingstekens) nu ook wanen hebt?quote:Op maandag 28 november 2011 02:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het leuke aan mijn diagnose van Psychose, ik heb nooit andere klachten gehad dan "Hallucinaties". Dus geen wanen; ook al denkt iedereen dat meteen.
Psychose komt bij mijn weten met aanvallen. En aangezien TS zich ervan bewust is, lijkt het me nu niet het geval.quote:Op maandag 28 november 2011 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar is dat niet een beetje passend bij zijn ziektebeeld? Een beetje inlevingsvermogen doet soms wonderen.
Ja dat zou enorm lachen zijn, iemand die zo worstelt.quote:Op maandag 28 november 2011 02:49 schreef dr.dunno het volgende:
straks krijgen we nog dat TS z'n haar wil laten analyseren om te kijken of hij met arsenicum wordt vergiftigd en daarom totaal orgaanfalen aan het krijgen is.
Misschien is hij zich niet compleet bewust, ik denk in ieder geval dat zijn arts een beter oordeel kan vellen dan wij. Rest ons het feit dat TS zich onbegerepen voelt, niet serieus genomen. En daar doen sommige reacties in dit topic nog een schepje bovenop, vandaar het ga je schamen.quote:Op maandag 28 november 2011 02:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Psychose komt bij mijn weten met aanvallen. En aangezien TS zich ervan bewust is, lijkt het me nu niet het geval.
Nee, juist altijd gedwongen naar artsen gestuurd (op de hallucinaties na, maar daar had ik dan ook al 10 jaar last van), omdat ik veel klachten had, vaak zichtbaar en ouders, leraren et cetra vonden dat ik er iets mee moest, maar laatste 2 jaar heb ik vrij weinig zin in doktoren, omdat ze toch nergens een oplossing voor lijken te hebben. Daar probeer ik, omdat het moet, weer verandering in te krijgen.quote:Op maandag 28 november 2011 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, ook geen hypochondrische trekjes gehad? Hoe denk je dat het komt dat de arts je niet serieus neemt? Wanen hoort absoluut bij psychose, het is niet zo heel gek dat de arts nu denkt dat je naast hallucinaties (zonder aanhalingstekens) nu ook wanen hebt?
Klinkt heel bot, maar dan had ie het niet in KLB moeten openen.quote:Op maandag 28 november 2011 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien is hij zich niet compleet bewust, ik denk in ieder geval dat zijn arts een beter oordeel kan vellen dan wij. Rest ons het feit dat TS zich onbegerepen voelt, niet serieus genomen. En daar doen sommige reacties in dit topic nog een schepje bovenop, vandaar het ga je schamen.
Hey!quote:Op maandag 28 november 2011 02:57 schreef Salvad0R het volgende:
De hedendaagse geneeskunde is één van de gebieden waar de belachelijkheid tussen realiteit en de wereld der consumenten al te pijnlijk duidelijk wordt. Persoonlijk geef ik de planeet Pluto de schuld.
Analyze that assholes.
Ik zou niets. Ik ben geen KLB of ONZ mod en heb er ook totaal geen behoefte aan moet ik eerlijk zeggen. Reageer hier gewoon ontopic of ga ergens anders lopen miepen.quote:Op maandag 28 november 2011 02:55 schreef Zweetteef het volgende:
hee liesje je zou me dagboek topic openen !
Vind het triester dat er zo weinig volwassen mensen rondhangen hier. Daar kan je TS niet de schuld van geven.quote:Op maandag 28 november 2011 02:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Klinkt heel bot, maar dan had ie het niet in KLB moeten openen.
Oi ;9~quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |