Jammer van die double-quote man.quote:Op maandag 28 november 2011 01:26 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
[..]
[..]
Bron Telegraaf: Ezel stoot zich toch 2 keer aan niersteen.
of erger nog, dan de dokter.quote:Op maandag 28 november 2011 01:29 schreef Kwalberto het volgende:
Patiënten die het beter denken te weten dan de donker
Kunnen ze weer het lichtknopje niet vinden ?quote:Op maandag 28 november 2011 01:29 schreef Kwalberto het volgende:
Patiënten die het beter denken te weten dan de donker
Dat is dan ook niet zo moeilijk, aangezien mijn dokter pas m'n dossier opent zodra ik al bij 'm aan tafel zit, ik ben dus een stuk beter op de hoogte o.o"quote:Op maandag 28 november 2011 01:29 schreef Kwalberto het volgende:
Patiënten die het beter denken te weten dan de dokter
Waarom ga je nog dan, als je het toch beter weet?quote:Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo moeilijk, aangezien mijn dokter pas m'n dossier opent zodra ik al bij 'm aan tafel zit, ik ben dus een stuk beter op de hoogte o.o"
en een wikipedia-uitdraai presenteren inclusief advies voor handoplegging of andere kwakzalverij die ze vergoed willen zien van de verzekeraar.quote:Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef L0t.. het volgende:
Patiënten die hun hele diagnose al gesteld hebben met behulp van google
Daarom denkt de dokter dus dat jij dom bentquote:Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo moeilijk, aangezien mijn dokter pas m'n dossier opent zodra ik al bij 'm aan tafel zit, ik ben dus een stuk beter op de hoogte o.o"
Een TE dichtbijstaand familielid doet dit de hele tijd, hinderlijk hoe vaak deze persoon er wel niet super van overtuigd is dat hij/zij kanker heeft op allemaal verschillende plekken.quote:Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef L0t.. het volgende:
Dit. Ja ik heb bultjes in mijn keel en hoest veel.quote:Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef L0t.. het volgende:
Pijnstillers en MRI-scans worden niet vergoed tenzij iemand met een bepaald papiertje ze aanvraagt.quote:Op maandag 28 november 2011 01:32 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Waarom ga je nog dan, als je het toch beter weet?
Dat je dit denkt onderstreept al hoe dom je bent.quote:Op maandag 28 november 2011 01:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Vraag een second opinion aan bij een andere arts.quote:Op maandag 28 november 2011 01:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Pijnstillers en MRI-scans worden niet vergoed tenzij iemand met een bepaald papiertje ze aanvraagt.
Blijkbaar ben je niet slim genoeg een andere dokter te zoeken.quote:Op maandag 28 november 2011 01:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Mijn dokter vind mijn mening oninteressant en zodra ik iets noem zegt hij dat ik verbanden leg die er niet zijn. Hij zegt dat ik doe alsof er een verband is tussen een auto-ongeluk in Maastricht en iemand die struikelt in Leeuwarden.
De kerel probeert alleen de symptomen te bestrijden en niet naar de oorzaak te zoeken. De symptomen bestrijden lukt hem ook nog maar matig.
Mijn dokter probeert te doen alsof ik dom ben, omdat meneer zelf een autist is.
Klacht:
-Doktoren die niet luisteren en me niet serieus nemen
-Doktoren die slechte sociale vaardigheden hebben en niet goed met patiënte kunnen communiceren.
Ah... en waarvoor wil jij een MRI-scan dan? Iets in je rectum geduwd dat er niet meer uit wil?quote:Op maandag 28 november 2011 01:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Pijnstillers en MRI-scans worden niet vergoed tenzij iemand met een bepaald papiertje ze aanvraagt.
De kerel heeft het zelfs aan me toegegeven. Meneer vraagt een MRI aan en zodra ik binnen kom zegt hij serieus dat hij even zal kijken of hij 'm al binnen heeft...quote:Op maandag 28 november 2011 01:33 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Dat je dit denkt onderstreept al hoe dom je bent.
Dat zegt hij alleen maar om je in de waan te laten dat hij doet wat je vraagt, ondertussen, na je gesprek met hem, zit hij het te bescheuren in de koffiekamer samen met de verpleegkundigen en andere artsen.quote:Op maandag 28 november 2011 01:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
De kerel heeft het zelfs aan me toegegeven. Meneer vraagt een MRI aan en zodra ik binnen kom zegt hij serieus dat hij even zal kijken of hij 'm al binnen heeft...
Al gedaan, maar dat was voor, mijn laatste nieuwe extra diagnose waar ze dus geen verband mee zien. En dus had de dokter niet genoeg redenen om door te zoeken. Mijn zorgverzekeraar haat mij.quote:Op maandag 28 november 2011 01:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet slim genoeg een andere dokter te zoeken.
wie haat er nu niet een hyperchonder.quote:Op maandag 28 november 2011 01:36 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Al gedaan, maar dat was voor, mijn laatste nieuwe extra diagnose waar ze dus geen verband mee zien. En dus had de dokter niet genoeg redenen om door te zoeken. Mijn zorgverzekeraar haat mij.
[/trollmode] Nou ja het is meer irritant dat je weer langs zo'n lap tekst moet scrollen die je al gelezen hebt, en zoeken naar (grappige) aanpassingen die er niet zijn. Althans dat ondervinden de meeste fokkers. [trollmode]quote:Op maandag 28 november 2011 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig...ik quote de OP altijd bewust. Of is dat niet volgens de "netiquette"?
Heb er al 2 keer 1 gehad van mijn onderrug en bekken, maar wil een breinscan, die ook ooit op de planning heeft gestaan, maar waar ze geen tijd voor hadden.quote:Op maandag 28 november 2011 01:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Ah... en waarvoor wil jij een MRI-scan dan? Iets in je rectum geduwd dat er niet meer uit wil?
Nee inderdaad, zie maar eens iemand te vinden die in een MRI wil zoeken naar een brein dat bestaat uit 2 cellen.quote:Op maandag 28 november 2011 01:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Heb er al 2 keer 1 gehad van mijn onderrug en bekken, maar wil een breinscan, die ook ooit op de planning heeft gestaan, maar waar ze geen tijd voor hadden.
Hoezo: geen tijd voor hadden? Dan plannen ze je toch gewoon 3 maanden later in, in plaats van cancellen?quote:Op maandag 28 november 2011 01:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Heb er al 2 keer 1 gehad van mijn onderrug en bekken, maar wil een breinscan, die ook ooit op de planning heeft gestaan, maar waar ze geen tijd voor hadden.
Je dokter weet het al lang, daar gaan ze dus helemaal niets mee vinden.quote:Op maandag 28 november 2011 01:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beweer ik dat dan?quote:Op maandag 28 november 2011 01:37 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Dit topic is het niet waard om de OP van te bewaren hoor
Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb inmiddels al een diagnose voor een auto-immuunziekte en Psychose NAO. En daar zien ze geen verband tussen terwijl ik door mijn leven heen al meerdere keren in het ziekenhuis heb gelegen met volgens hun ongerelateerde ontstekingsklachten.quote:Op maandag 28 november 2011 01:37 schreef JoepdeFarizeeer het volgende:
lieve TS
het leven van een hypochonder is kut bij uitstek: je denkt dat je doodgaat, maar het is niet zo. En zo gaat dat week in week uit. Jij blokkeert de spreekuren voor mensen die werkelijk iets mankeren en je hebt er puur schijt aan, k-egoist. Mensen als jij kosten onze samenleving jaarlijks een schamele miljard aan premies. Mensen die bij elk kuchje en groene afscheiding uit hun gaten direct naar de dokter hollen. Durf te leven, kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
MRI's zjn leuk hè? Ik kan er ook geen genoeg van krijgen, voel me altijd als een kind in een draaimolen.quote:Op maandag 28 november 2011 01:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Enig idee wat dat allemaal kost? Als er geen duidelijke reden is voor een MRI-scan, behalve dat jij het zo graag wilt, gebeurt dat echt niet zomaar.quote:Op maandag 28 november 2011 01:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb er een gruwelijke hekel aanquote:Op maandag 28 november 2011 01:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
MRI's zjn leuk hè? Ik kan er ook geen genoeg van krijgen, voel me altijd als een kind in een draaimolen.![]()
Van de week ga ik nog een keer voor mijn linkerbal, als ze vragen waarom zeg ik wel dat ik kanker heb ofzo
quote:Op maandag 28 november 2011 01:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb inmiddels al een diagnose voor een auto-immuunziekte en Psychose NAO. En daar zien ze geen verband tussen terwijl ik door mijn leven heen al meerdere keren in het ziekenhuis heb gelegen met volgens hun ongerelateerde ontstekingsklachten.
Ik ben nou niet bepaald zo'n zorg trekker, ik val er niet mee te vergelijken.
Ik wil de diagnoses die ik heb juist simpeler maken en alles op auto-immuunziekte gooien.Conclusie: TS kijkt teveel houseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IksdeeOp vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ja, daarom hebben ze ook 2 keer in een maand tijd m'n onderrug en bekken in de scan gelegd.quote:Op maandag 28 november 2011 01:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Enig idee wat dat allemaal kost? Als er geen duidelijke reden is voor een MRI-scan, behalve dat jij het zo graag wilt, gebeurt dat echt niet zomaar.
Nee joh, tuurlijk zien ze die niet. Dat verband is er per definitie niet.quote:Op maandag 28 november 2011 01:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb inmiddels al een diagnose voor een auto-immuunziekte en Psychose NAO. En daar zien ze geen verband tussen terwijl ik door mijn leven heen al meerdere keren in het ziekenhuis heb gelegen met volgens hun ongerelateerde ontstekingsklachten.
Ik ben nou niet bepaald zo'n zorg trekker, ik val er niet mee te vergelijken.
zelf een labeltje confabuleren maakt het niet de waarheidquote:Ik wil de diagnoses die ik heb juist simpeler maken en alles op auto-immuunziekte gooien.
Ik kan nog wel meer uitsluiten zonder je ooit gezien te hebbenquote:Ik ben bij de Psycholoog geweest en zowel munchhausen als borderliner als autisme zijn uitgesloten XD
Ja, want net als dat een aanval van een auto-immuunstof te vinden is tussen mijn ruggenwervels, is het ook te zien in het brein.quote:Op maandag 28 november 2011 01:46 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk zien ze die niet. Dat verband is er per definitie niet.
Dat je in het ziekenhuis hebt gelegen zegt niks, geloof me; ik heb vaak genoeg (lichamelijk) kerngezonde mensen opgenomen zien worden op een somatische afdeling omdat ze anders de boel op stelten zouden zetten in de nacht (en vervolgens alsnog 1-2 dagen later uit het ziekenhuis gekieperd zien worden).
En welke auto-immuunziekte denk je in je hoofd te hebben die je met een MRI-scan kunt zien? Hyperchondrie kun je niet met een MRI in beeld brengen.
[..]
zelf een labeltje confabuleren maakt het niet de waarheid
[..]
Ik kan nog wel meer uitsluiten zonder je ooit gezien te hebben
en te willen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
En dat heeft verband met een psychose, hoe?quote:Op maandag 28 november 2011 01:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, daarom hebben ze ook 2 keer in een maand tijd m'n onderrug en bekken in de scan gelegd.
Auto-immuunstoffen kunnen het brein aanvallen, wat kan zorgen voor schaden die op zijn beurt weer zorgt voor de psychische symptomen.quote:Op maandag 28 november 2011 01:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
En dat heeft verband met een psychose, hoe?
Koffiekan theekan waterkan.quote:Op maandag 28 november 2011 01:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Auto-immuunstoffen kunnen het brein aanvallen, wat kan zorgen voor schaden die op zijn beurt weer zorgt voor de psychische symptomen.
Volgens mijn dokter niet, en daarbij komt, volgens mijn psycholoog ben ik niet depressief.quote:Op maandag 28 november 2011 01:54 schreef Kwalberto het volgende:
TS is het niet beter als je gewoon dood gaat?
Waarom lig jij eigenlijk nog niet in bed?quote:Op maandag 28 november 2011 01:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Koffiekan theekan waterkan.
Maar laten we voorlopig maar aannemen dat je teveel House hebt gekeken en constateren dat jij allang in bed had moeten liggen.
Als je zo ziek bent, waarom acht je jezelf in de positie om zo'n vraag te stellen?quote:Op maandag 28 november 2011 01:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Volgens mijn dokter niet, en daarbij komt, volgens mijn psycholoog ben ik niet depressief.
[..]
Waarom lig jij eigenlijk nog niet in bed?
Ja joh, ook die 2 maanden kliniek hadden ze me moeten weigerenquote:Op maandag 28 november 2011 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
TS is altijd blijven houden van doktertje spelen.
Dat je uberhaupt die MRI's hebt gekregen toont wel weer aan wat er allemaal mis is in de zorg
Ik wil je niet depressief maken, maar volgens je psycholoog heb je alleen niet munchhausen, borderliner en autisme.quote:Op maandag 28 november 2011 01:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Volgens mijn dokter niet, en daarbij komt, volgens mijn psycholoog ben ik niet depressief.
Omdat ik het te druk heb met figuren als jij tijdens de dienst weer zo snel mogelijk het ziekenhuis uit te kieperen om zo hulpbehoevende mensen te helpen met échte aandoeningen.quote:Waarom lig jij eigenlijk nog niet in bed?
Ga dan naar een ander topic debiel, er is niemand die je dwingt hier te blijven.quote:Op maandag 28 november 2011 01:59 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Zit niet zo om aandacht te smeken man, het interesseert niemand wat er allemaal mis is met jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |