Wel grappig omdat dit nou precies is waar TS over klaagt: niet serieus genomen worden door een artsquote:Op maandag 28 november 2011 01:59 schreef dr.dunno het volgende:
Omdat ik het te druk heb met figuren als jij tijdens de dienst weer zo snel mogelijk het ziekenhuis uit te kieperen om zo hulpbehoevende mensen te helpen met échte aandoeningen.
Een echte BDSM'er ondergaat de pijn steeds weer en weer iedere keer?quote:Op maandag 28 november 2011 02:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Jezus, wat een zieke kut maloten hier op FOK! ook altijd.... Toch lijk ik er niet aan te wennen.
Je hebt nog nergens gezegd waar je last van hebt. Tot die tijd gooi ik het op zo'n eenzaam figuur die doet alsof ie 10 vormen van kanker heeft om nog een beetje aandacht te krijgen.quote:Op maandag 28 november 2011 01:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja joh, ook die 2 maanden kliniek hadden ze me moeten weigeren
Jij opent het topic toch, debiel.quote:Op maandag 28 november 2011 02:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
En again, like always, gaat het over mij terwijl ik alleen een klacht aangeef in de klaagbalk zonder verdere info >.>
Ik heb dan ook niet de fout gemaakt om zijn behandelend arts te zijn. Ik heb medelijden met z'n lijdend voorwerp, alhoewel leedvermaeck ook wel aanwezig is.quote:Op maandag 28 november 2011 02:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel grappig omdat dit nou precies is waar TS over klaagt: niet serieus genomen worden door een arts
Wat doet een ezel als een dokter slimmer is dan hemzelf?quote:Op maandag 28 november 2011 02:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
En again, like always, gaat het over mij terwijl ik alleen een klacht aangeef in de klaagbalk zonder verdere info >.>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op maandag 28 november 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat doet een ezel als een dokter slimmer is dan hemzelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is die gast met die veel te grote paardenlul, die lelijk als de nacht is?
Wie is die gast die bij de dames hun anus vult, die harder dan je vader brult?
Wie heeft de dikste scrotum? Wie heeft er 4 poten? Wie molt er meer sterren dan joden?
Dat heb ik wel, lees maar eventjes terug als je me niet geloofd:quote:Op maandag 28 november 2011 02:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je hebt nog nergens gezegd waar je last van hebt. Tot die tijd gooi ik het op zo'n eenzaam figuur die doet alsof ie 10 vormen van kanker heeft om nog een beetje aandacht te krijgen.
quote:Op maandag 28 november 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat doet een ezel als een dokter slimmer is dan hemzelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
Volgens je dokter of volgens jou?quote:Op maandag 28 november 2011 02:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, lees maar eventjes terug als je me niet geloofd:
-Auto-immuunziekte (Artritis Psoriatica)
-Psychoses (Psychose NAO; Psychose met intacte realiteitstoetsing)
-Onverklaarbare darm obstipatie, oog-, neus- en keelontstekingen. (Amandelen geknipt zonder diagnose)
Volgens de dokter ofcourse.quote:Op maandag 28 november 2011 02:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Volgens je dokter of volgens jou?
En dan nog geef ik hem gelijk, als ex-havist kan ik nog zien dat daar geen verband tussen zit
Volgens mij heb jij daar te lang gezeten. Dat als betrouwbare informatie zienquote:Op maandag 28 november 2011 02:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Zitten jullie inmiddels allemaal op Wikipedia?
Geen verband? Zijn allemaal ontstekingen zonder dat daar een aanleiding toe is geweest (qua virus of iets dergelijks). En een psychose.quote:Op maandag 28 november 2011 02:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Volgens je dokter of volgens jou?
En dan nog geef ik hem gelijk, als ex-havist kan ik nog zien dat daar geen verband tussen zit
Daarom hebben wij piraterij uitgevonden. Ik kijk eventjes op het bureau van mijn dokter wat voor boeken er liggen en ik jat ze van het internet. Zo doe je dat op een goede manier....quote:Op maandag 28 november 2011 02:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij daar te lang gezeten. Dat als betrouwbare informatie zien
Oooo jongens kijk, er is een derde regeltje bijgekomen met NOG meer triviale onzin waar bijna iedereen wel eens een van heeft ervaren.quote:Op maandag 28 november 2011 02:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, lees maar eventjes terug als je me niet geloofd:
-Auto-immuunziekte (Artritis Psoriatica)
-Psychoses (Psychose NAO; Psychose met intacte realiteitstoetsing)
-Onverklaarbare darm obstipatie, oog-, neus- en keelontstekingen. (Amandelen geknipt zonder diagnose)
quote:Op maandag 28 november 2011 02:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daarom hebben wij piraterij uitgevonden. Ik kijk eventjes op het bureau van mijn dokter wat voor boeken er liggen en ik jat ze van het internet. Zo doe je dat op een goede manier....
De ontstekingen an sich kunnen een verband hebben. Maar echt niet dat dat met die psychoses gepaard gaat, je zegt het zelf al een beetjequote:Op maandag 28 november 2011 02:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Geen verband? Zijn allemaal ontstekingsklachten zonder dat daar een aanleiding toe is geweest. En een psychose.
Nee, ik probeer duidelijk te maken dat die Psychose geen duidelijk verband is. De andere zijn eigenlijk al in verband gesteld met auto-immuun.quote:Op maandag 28 november 2011 02:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
De ontstekingen an sich kunnen een verband hebben. Maar echt niet dat dat met die psychoses gepaard gaat, je zegt het zeld al een beetje![]()
Door jou, gelul dus.quote:Op maandag 28 november 2011 02:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, ik probeer duidelijk te maken dat die Psychose geen duidelijk verband is. De andere zijn eigenlijk al in verband gesteld met auto-immuun.
computerprobleem zou een prima geaprekspartner voor je zijn.quote:Op maandag 28 november 2011 02:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daarom hebben wij piraterij uitgevonden. Ik kijk eventjes op het bureau van mijn dokter wat voor boeken er liggen en ik jat ze van het internet. Zo doe je dat op een goede manier....
Dus wat zeik je nou eigenlijkquote:Op maandag 28 november 2011 02:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, ik probeer duidelijk te maken dat die Psychose geen duidelijk verband is. De andere zijn eigenlijk al in verband gesteld met auto-immuun.
Dat is dan ook even random een stukjequote:auto-immuunziekten
Dit kunnen ziekten zijn zoals multiple sclerose, lupus erythemathodes generalisatus en AIDS. Auto-immuunziekten kunnen invloed hebben op het centrale zenuwstelsel.
haha ts heeft aidsquote:Op maandag 28 november 2011 02:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Uit een stukje over de oorzaken rondom Psychoses; Nee, geen aids.
[..]
Dat is dan ook even random een stukje
Dat een psychose een neurologische oorzaak kan hebben en als ik dan zo'n auto-immuunziekte heb, dat ook nog andere organen kan aanvallen o.oquote:
Je wil geen MRI-scan. geloof mequote:Op maandag 28 november 2011 01:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Pijnstillers en MRI-scans worden niet vergoed tenzij iemand met een bepaald papiertje ze aanvraagt.
Heb er ervaring mee. Nee, is niet leuk. 30 minuten stil liggen in een buis, ik vind de lift al een rampquote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 01:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb al een vrij lange tijd intressen in "fursuiting". En als je nu niet weet wat dat is, kan je google of wikipedia inschakelen, maar ik kort het voor je samen: Weet je die mensen in pretparken en dergelijke in dierenkostuums? Nou dat dus, maar dan gewoon omdat je het leuk vind of je je er prettig bij voelt.
Nu mijn verhaal; Ik ben een ongelovelijke fan van roleplay. Daar aan toe voegende, ik vind WOW voor lozers zonder leven en vind de meeste LARP'ers ook enorme nerds. Nee, ik wil dus niet in een pak op een "strijdveld" roepen "Vuurbal! 100 damage!" En ook (bijna) alle wicca aanhangers en dergelijke vind ik maloten, maar om het simpel samen te vatten; ik wil een staart!
Ik vind het alleen extreem lastig, bang om uitgelachen te worden ben ik absoluut niet. (gelukkig maar) Alleen het grootste probleem voor mij is dat mijn vaardigheid in "naaien" (en ik bedoel met naald en draad en dergelijke, en niet met geslachtsdelen) extreem laag is, ik geen enkele fursuiter ken en het bijna onmogenlijk vind om aan een beetje hulp te komen als het gaat om simpele "how to" guides.
En eigenlijk, ben ik gewoon opzoek naar "lotgenoten", want ik voel me hier best erg alleen in.
Gast, dat weet inmiddels heel FOK! al welquote:
Was dat die vent?quote:
Nú wel ja. En wanneer dacht je dat het opportuun was om dit pareltje aan aanvullende informatie als inkijk in jouw geest te openbaren?quote:Op maandag 28 november 2011 02:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Gast, dat weet inmiddels heel FOK! al wel
dat vond ik het probleem niet. ik had eerder problemen met het feit dat mn lichaam zo snel mogelijk van het radio actieve goedje af wilde wat in mn lijf zatquote:Op maandag 28 november 2011 02:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Heb er ervaring mee. Nee, is niet leuk. 30 minuten stil liggen in een buis, ik vind de lift al een ramp
Maar beste Demon, arthritis psoriatica is toch een gewrichtsziekte? Hoe zal dat effect hebben op de hersenen?quote:Op maandag 28 november 2011 02:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat een psychose een neurologische oorzaak kan hebben en als ik dan zo'n auto-immuunziekte heb, dat ook nog andere organen kan aanvallen o.o
Minder house kijken dus. Denken dat je dokter zoiets niet weetquote:Op maandag 28 november 2011 02:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat een psychose een neurologische oorzaak kan hebben en als ik dan zo'n auto-immuunziekte heb, dat ook nog andere organen kan aanvallen o.o
Er was wel iets mis met m'n staart(been) ja.quote:Op maandag 28 november 2011 02:19 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Nú wel ja. En wanneer dacht je dat het opportuun was om dit pareltje aan aanvullende informatie als inkijk in jouw geest te openbaren?
Nu snap ik die MRI-bekken wel, ze wilden zien of je écht al jezelf een staart had laten aanschroeven.
Kreeg je iets toegediend dan? Ik vond alleen de ruimte, het lawaai en de warmte vervelend.quote:Op maandag 28 november 2011 02:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat vond ik het probleem niet. ik had eerder problemen met het feit dat mn lichaam zo snel mogelijk van het radio actieve goedje af wilde wat in mn lijf zat
Het kan aanstelleritis nervosa veroorzaken.quote:Op maandag 28 november 2011 02:20 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Maar beste Demon, arthritis psoriatica is toch een gewrichtsziekte? Hoe zal dat effect hebben op de hersenen?
Het is ook een huid en spier ziekte. Het is auto-immuun, dus kan door het aanwezig zijn van een ander antilichaam dan waardoor het normaal word veroorzaakt.quote:Op maandag 28 november 2011 02:20 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Maar beste Demon, arthritis psoriatica is toch een gewrichtsziekte? Hoe zal dat effect hebben op de hersenen?
Dat is een CT scan. MRI is met magnetisch veld.quote:Op maandag 28 november 2011 02:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat vond ik het probleem niet. ik had eerder problemen met het feit dat mn lichaam zo snel mogelijk van het radio actieve goedje af wilde wat in mn lijf zat
Godverdomme jij bent zo vaak in topics waar ik in kijk, het is echt niet grappig.quote:Op maandag 28 november 2011 01:32 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Daarom denkt de dokter dus dat jij dom bent
uuh ja..? was om ontstekingen o.i.d. te zoeken. Dat goedje zou naar de warme plekken trekken waardoor ze gemakkelijk zichtbaar zouden zijn op de scan. (als ik me goed herinner)quote:Op maandag 28 november 2011 02:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Kreeg je iets toegediend dan? Ik vond alleen de ruimte, het lawaai en de warmte vervelend.
een MRA (MRI-angiografie) kan ook onder contrast.quote:Op maandag 28 november 2011 02:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is een CT scan. MRI is met magnetisch veld.
ow dan was dat het!quote:Op maandag 28 november 2011 02:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is een CT scan. MRI is met magnetisch veld.
Oh, dat wist ik niet. Maar ik ben dan ook geen expertquote:Op maandag 28 november 2011 02:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
een MRA (MRI-angiografie) kan ook onder contrast.
Dat is het niet, het is een gewrichtsziekte die aan reumatotoïde arthritis is gelieerd.quote:Op maandag 28 november 2011 02:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het is ook een huid en spier ziekte. Het is auto-immuun, dus kan door het aanwezig zijn van een ander antilichaam dan waardoor het normaal word veroorzaakt.
Artritis Psoriatica. Artritis is een Gewrichtsziekte die ook klachten in de spieren kan veroorzaken met namen de spieraanhechtingen.quote:Op maandag 28 november 2011 02:25 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Dat is het niet, het is een gewrichtsziekte die aan reumatotoïde arthritis is gelieerd.
Jep, idd, daarom heb ik ook een onderzoek aangevraagd voor munchausen; heb het dus niet. Mijn symptomen zijn echt, zeggen mijn doktoren. Mij hebben ze uiteindelijk ook overtuigd.quote:Op maandag 28 november 2011 02:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
TS denkt dat ie in een house aflevering zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |