Dat is dan ook even random een stukjequote:auto-immuunziekten
Dit kunnen ziekten zijn zoals multiple sclerose, lupus erythemathodes generalisatus en AIDS. Auto-immuunziekten kunnen invloed hebben op het centrale zenuwstelsel.
haha ts heeft aidsquote:Op maandag 28 november 2011 02:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Uit een stukje over de oorzaken rondom Psychoses; Nee, geen aids.
[..]
Dat is dan ook even random een stukje
Dat een psychose een neurologische oorzaak kan hebben en als ik dan zo'n auto-immuunziekte heb, dat ook nog andere organen kan aanvallen o.oquote:
Je wil geen MRI-scan. geloof mequote:Op maandag 28 november 2011 01:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Pijnstillers en MRI-scans worden niet vergoed tenzij iemand met een bepaald papiertje ze aanvraagt.
Heb er ervaring mee. Nee, is niet leuk. 30 minuten stil liggen in een buis, ik vind de lift al een rampquote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 01:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb al een vrij lange tijd intressen in "fursuiting". En als je nu niet weet wat dat is, kan je google of wikipedia inschakelen, maar ik kort het voor je samen: Weet je die mensen in pretparken en dergelijke in dierenkostuums? Nou dat dus, maar dan gewoon omdat je het leuk vind of je je er prettig bij voelt.
Nu mijn verhaal; Ik ben een ongelovelijke fan van roleplay. Daar aan toe voegende, ik vind WOW voor lozers zonder leven en vind de meeste LARP'ers ook enorme nerds. Nee, ik wil dus niet in een pak op een "strijdveld" roepen "Vuurbal! 100 damage!" En ook (bijna) alle wicca aanhangers en dergelijke vind ik maloten, maar om het simpel samen te vatten; ik wil een staart!
Ik vind het alleen extreem lastig, bang om uitgelachen te worden ben ik absoluut niet. (gelukkig maar) Alleen het grootste probleem voor mij is dat mijn vaardigheid in "naaien" (en ik bedoel met naald en draad en dergelijke, en niet met geslachtsdelen) extreem laag is, ik geen enkele fursuiter ken en het bijna onmogenlijk vind om aan een beetje hulp te komen als het gaat om simpele "how to" guides.
En eigenlijk, ben ik gewoon opzoek naar "lotgenoten", want ik voel me hier best erg alleen in.
Gast, dat weet inmiddels heel FOK! al welquote:
Was dat die vent?quote:
Nú wel ja. En wanneer dacht je dat het opportuun was om dit pareltje aan aanvullende informatie als inkijk in jouw geest te openbaren?quote:Op maandag 28 november 2011 02:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Gast, dat weet inmiddels heel FOK! al wel
dat vond ik het probleem niet. ik had eerder problemen met het feit dat mn lichaam zo snel mogelijk van het radio actieve goedje af wilde wat in mn lijf zatquote:Op maandag 28 november 2011 02:16 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Heb er ervaring mee. Nee, is niet leuk. 30 minuten stil liggen in een buis, ik vind de lift al een ramp
Maar beste Demon, arthritis psoriatica is toch een gewrichtsziekte? Hoe zal dat effect hebben op de hersenen?quote:Op maandag 28 november 2011 02:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat een psychose een neurologische oorzaak kan hebben en als ik dan zo'n auto-immuunziekte heb, dat ook nog andere organen kan aanvallen o.o
Minder house kijken dus. Denken dat je dokter zoiets niet weetquote:Op maandag 28 november 2011 02:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat een psychose een neurologische oorzaak kan hebben en als ik dan zo'n auto-immuunziekte heb, dat ook nog andere organen kan aanvallen o.o
Er was wel iets mis met m'n staart(been) ja.quote:Op maandag 28 november 2011 02:19 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Nú wel ja. En wanneer dacht je dat het opportuun was om dit pareltje aan aanvullende informatie als inkijk in jouw geest te openbaren?
Nu snap ik die MRI-bekken wel, ze wilden zien of je écht al jezelf een staart had laten aanschroeven.
Kreeg je iets toegediend dan? Ik vond alleen de ruimte, het lawaai en de warmte vervelend.quote:Op maandag 28 november 2011 02:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat vond ik het probleem niet. ik had eerder problemen met het feit dat mn lichaam zo snel mogelijk van het radio actieve goedje af wilde wat in mn lijf zat
Het kan aanstelleritis nervosa veroorzaken.quote:Op maandag 28 november 2011 02:20 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Maar beste Demon, arthritis psoriatica is toch een gewrichtsziekte? Hoe zal dat effect hebben op de hersenen?
Het is ook een huid en spier ziekte. Het is auto-immuun, dus kan door het aanwezig zijn van een ander antilichaam dan waardoor het normaal word veroorzaakt.quote:Op maandag 28 november 2011 02:20 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Maar beste Demon, arthritis psoriatica is toch een gewrichtsziekte? Hoe zal dat effect hebben op de hersenen?
Dat is een CT scan. MRI is met magnetisch veld.quote:Op maandag 28 november 2011 02:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat vond ik het probleem niet. ik had eerder problemen met het feit dat mn lichaam zo snel mogelijk van het radio actieve goedje af wilde wat in mn lijf zat
Godverdomme jij bent zo vaak in topics waar ik in kijk, het is echt niet grappig.quote:Op maandag 28 november 2011 01:32 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Daarom denkt de dokter dus dat jij dom bent
uuh ja..? was om ontstekingen o.i.d. te zoeken. Dat goedje zou naar de warme plekken trekken waardoor ze gemakkelijk zichtbaar zouden zijn op de scan. (als ik me goed herinner)quote:Op maandag 28 november 2011 02:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Kreeg je iets toegediend dan? Ik vond alleen de ruimte, het lawaai en de warmte vervelend.
een MRA (MRI-angiografie) kan ook onder contrast.quote:Op maandag 28 november 2011 02:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is een CT scan. MRI is met magnetisch veld.
ow dan was dat het!quote:Op maandag 28 november 2011 02:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is een CT scan. MRI is met magnetisch veld.
Oh, dat wist ik niet. Maar ik ben dan ook geen expertquote:Op maandag 28 november 2011 02:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
een MRA (MRI-angiografie) kan ook onder contrast.
Dat is het niet, het is een gewrichtsziekte die aan reumatotoïde arthritis is gelieerd.quote:Op maandag 28 november 2011 02:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het is ook een huid en spier ziekte. Het is auto-immuun, dus kan door het aanwezig zijn van een ander antilichaam dan waardoor het normaal word veroorzaakt.
Artritis Psoriatica. Artritis is een Gewrichtsziekte die ook klachten in de spieren kan veroorzaken met namen de spieraanhechtingen.quote:Op maandag 28 november 2011 02:25 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Dat is het niet, het is een gewrichtsziekte die aan reumatotoïde arthritis is gelieerd.
Jep, idd, daarom heb ik ook een onderzoek aangevraagd voor munchausen; heb het dus niet. Mijn symptomen zijn echt, zeggen mijn doktoren. Mij hebben ze uiteindelijk ook overtuigd.quote:Op maandag 28 november 2011 02:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
TS denkt dat ie in een house aflevering zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |