Kutmaya's.quote:Op zondag 27 november 2011 21:38 schreef Anonymousz het volgende:
koen mag veel meer praten
de wereld vergaat
Anna is wel een stevig kwa bouw ja.quote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef Crohnjurist het volgende:
De liften zijn wel heel moeilijk voor Meysam, Anna is volgens mij ook best zwaar.. Arme Meysam!
Rumba met dit nummer en je valt over een liggende drol?quote:Op zondag 27 november 2011 21:39 schreef Misstique het volgende:
Zelfs bij een rumba ligt Anna op de grond.
Een nogal trage rumba overigens.quote:Op zondag 27 november 2011 21:39 schreef Misstique het volgende:
Zelfs bij een rumba ligt Anna op de grond.
^^quote:
Als je modern had gezegd had ik het ook geloofd. En Issuebelle aangewezen als de schuldige.quote:
Whahahaaa, dus ook zo verschrikkelijke slechte acting.quote:Op zondag 27 november 2011 21:26 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ja! Dat zal net zulke geweldige tv worden als de 'real' Body Language!
quote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Suf eigenlijk dat de man/vrouw partner dansen allebei met dezelfde partner zijn.
Dat is niet zo!quote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Suf eigenlijk dat de man/vrouw partner dansen allebei met dezelfde partner zijn.
Ja, zeg net ook hier in de kamer: modern met een beha die door de papierversnipperaar is gegaan.quote:Op zondag 27 november 2011 21:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als je modern had gezegd had ik het ook geloofd. En Issuebelle aangewezen als de schuldige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |