Zo. En hou je bagger nu gewoon binnen dit topic, dat doet ons goed.quote:Is dat geen idee? Ik zie nu elke 10 seconden een random kuttopic langsvliegen welke makkelijk in een post zouden passen. Vreemd genoeg komt dit elke zondag voor.
Ik stel dus voor bij elk slotje op een kuttopic, een verwijzing te maken naar dit ZABtopic, om te voorkomen dat er nog meer kuttopics worden aangemaakt.
Zo verzamelen we alle zondagavondbaggeraars in één centraal topic, en voorkomen we hiermee de verloedering van de ONZ samenleving.
quote:
Leer de feiten kennen man. Dat was twee weken geleden, en dat was een dag nadat ik hem had geopend, omdat het toen geen zondag meer was.quote:Op zondag 27 november 2011 20:02 schreef Ouqz het volgende:
Wat nou terug van weg geweest. Vorige week ging dit topic dicht.
Misschien komt het omdat ik stink?quote:Op zondag 27 november 2011 20:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is me nu al opvallend rustig na deze post van jou.Hoe krijg je 't voor elkaar.
Twee weken?! Ben ik zo lang niet buiten geweest, ik geloof geen zak van wat jij beweert.quote:Op zondag 27 november 2011 20:03 schreef BBQSausage het volgende:
Leer de feiten kennen man. Dat was twee weken geleden, en dat was een dag nadat ik hem had geopend, omdat het toen geen zondag meer was.
Ik dacht dat onz-baggeraars juist op penetrante luchtjes afkwamen.quote:Op zondag 27 november 2011 20:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik stink?
Ow, dan komt het wel goed met dit topic dus.quote:Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht dat onz-baggeraars juist op penetrante luchtjes afkwamen.
[ZAB] Zondagavondbagger. - 13 november geopend.quote:Op zondag 27 november 2011 20:07 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Twee weken?! Ben ik zo lang niet buiten geweest, ik geloof geen zak van wat jij beweert.
Een dagje later.quote:
Het loopt al storm.quote:Op zondag 27 november 2011 20:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow, dan komt het wel goed met dit topic dus.
Nee, sorry.quote:Op zondag 27 november 2011 20:12 schreef Ouqz het volgende:
Ik denk dat je ZAB bedoelt, zaterdagavondbagger. Dan zou het met dat dag later gebeuren wel kunnen kloppen.
misschien had je ze moeten foppen met tietenquote:Op zondag 27 november 2011 20:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat de TT niet pakkend genoeg is.
Goed plan, ik zal de TT even aanpassen. Momentje.quote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
misschien had je ze moeten foppen met tieten
hehequote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Goed plan, ik zal de TT even aanpassen. Momentje.
wat een boefjequote:Op zondag 27 november 2011 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
Maak ik een topic voor bagger, gaat Ouqz een nieuw baggertopic maken, terwijl hij dus gewoon weet van het bestaan van dit topic, ongelovelijk, echt.
Chocolattjik post hier, dan wordt het vanzelf een sc, let maar opquote:
Ik hou d'r tegen, let maar opquote:Op zondag 27 november 2011 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Chocolattjik post hier, dan wordt het vanzelf een sc, let maar op
ik open 1 baggertopicquote:Op zondag 27 november 2011 21:32 schreef BBQSausage het volgende:
Even een schopje voor mensen als Eerste10uurVrij, cherrycoke, Haifisch, Topiek, Speciman., en Prof_Hoax.
jij weet teveelquote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef smegmanus het volgende:
De TT is wel kaal inderdaad.
Ik voel iets voor een mix van kipfilet en erotisch spelletjes en ik weet dat jullie dat ook denken!
Jaquote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef smegmanus het volgende:
Ik voel iets voor een mix van kipfilet en erotisch spelletjes en ik weet dat jullie dat ook denken!
Hoe wist jij dat?quote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef smegmanus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 21:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Het midden van dat filetje ziet er wel geefbaar uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar de neuk zijn die elastiekjes voor?
Ja.quote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
ik open 1 baggertopic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gast, serieus?
Hij houdt van koud, nat, en strak.quote:Op zondag 27 november 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij neukt dus kipfilet, met een elastiekje om je swans ofzo?
Duh, zo masturberen hipsters.quote:Op zondag 27 november 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Deze jongetje weet__!quote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duh, zo masturberen hipsters.
Hihi, beren.
ja klopt, er was ooit een discussie over hem dat ie necrofiel was enzoquote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij houdt van koud, nat, en strak.
Ik zeg niks.
Wie niet?quote:Op zondag 27 november 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij houdt van koud, nat, en strak.
Ik zeg niks.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Uiteraard, je moet ze wel even opwarmen.
Tenzij je necrofiel bent en op oud koud vlees geilt.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja klopt, er was ooit een discussie over hem dat ie necrofiel was enzo
Ik heb ze liever koud / opgewarmd.quote:
daar heb je een puntquote:Op zondag 27 november 2011 21:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb ze liever koud / opgewarmd.
Die pratende vleesflapjes zeuren alleen maar.
Klopt, daarom koop ik nooit bij Karwei.quote:
Sinds wanneer is het een discussie als jij gewoon iets roeptquote:Op zondag 27 november 2011 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in de grtd, weet je nog wel
quote:Op zondag 27 november 2011 22:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Klopt, daarom koop ik nooit bij Karwei.
jij ging er op in...quote:Op zondag 27 november 2011 22:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het een discussie als jij gewoon iets roept
Oerbeerquote:Op zondag 27 november 2011 22:06 schreef Oerbeer het volgende:
Wie heeft dat ook, dat als je bij de bouwmarkt bent, en je ziet zo'n showmodel WC pot, dat je jezelf afvraagt hoe het zou zijn om daar eens lekker in te beren?![]()
Heb ik ook wel is ja, maar ze sturen mij altijd weg als ik dat doequote:Op zondag 27 november 2011 22:06 schreef Oerbeer het volgende:
Wie heeft dat ook, dat als je bij de bouwmarkt bent, en je ziet zo'n showmodel WC pot, dat je jezelf afvraagt hoe het zou zijn om daar eens lekker in te beren?![]()
Ikquote:Op zondag 27 november 2011 22:06 schreef Oerbeer het volgende:
Dat heb ik met douchecabines. Dan stel ik mezelf daar zo naakt in voor, en dan zo tegen de ramen van die cabine aan, alleen de gedachte al.quote:Op zondag 27 november 2011 22:06 schreef Oerbeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |