Daar bestaan de slotmodjes voor.quote:Op zondag 13 november 2011 21:14 schreef Crack_ het volgende:
Goed idee maar niemand die dit gaat doen. Iedereen wil de fame van een eigen topic.
Ja die gaan dat niet doen.quote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar bestaan de slotmodjes voor.
Klopt ja, en ik denk dat we hier zelfs KLB een plezier mee doen. Want daar begint het nu ook al.quote:Op zondag 13 november 2011 21:16 schreef stevenmac26 het volgende:
het zijn ook elke keer dezelfde users overigens
Geil, ik heb ook wel weer eens zin ja.quote:Op zondag 13 november 2011 21:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik bied me aan als vrijwilliger.
en jij denkt dat die paupers ook maar naar iemand luisteren?quote:Op zondag 13 november 2011 21:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik bied me aan als vrijwilliger.
belhamels zijn hetquote:Op zondag 13 november 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en jij denkt dat die paupers ook maar naar iemand luisteren?
De rest van de week valt het wel aardig mee hoor. Ik zie vooral aan het einde van het weekend de grootste lading langskomen.quote:Op zondag 13 november 2011 21:18 schreef Ouqz het volgende:
Elke zondag? Elke maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag avond.
Ook elke keer dezelfde die klagen.quote:Op zondag 13 november 2011 21:16 schreef stevenmac26 het volgende:
het zijn ook elke keer dezelfde users overigens
klopt, maar misschien is het ook verschrikkelijk irritantquote:
Ja.quote:Op zondag 13 november 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en jij denkt dat die paupers ook maar naar iemand luisteren?
Dat duurde een baard neem ik aan.quote:Op zondag 13 november 2011 21:20 schreef Barbapapamama het volgende:
![]()
maandagmorgenbagger
dinsdagmorgenbagger
woensdagmorgenbagger
donderdagmorgenbagger
vrijdagavondbagger
zaterdagmorgenbagger
zondagmorgenbagger
maandagmiddagbagger
dinsdagmiddagbagger
woensdagmiddagbagger
donderdagmiddagbagger
vrijdagmiddagbagger
zaterdagmiddagbagger
zondagmiddagbagger
maandagavondbagger
dinsdagavondbagger
woensdagavondbagger
donderdagavondbagger
vrijdagavondbagger
zaterdagavondbagger
zondagavondbagger
maandagnachtbagger
dinsdagnachtbagger
woensdagnachtbagger
donderdagnachtbagger
vrijdagnachtbagger
zaterdagnachtbagger
zondagnachtbagger
Dat is dan een foute observatie.quote:Op zondag 13 november 2011 21:19 schreef BBQSausage het volgende:
De rest van de week valt het wel aardig mee hoor. Ik zie vooral aan het einde van het weekend de grootste lading langskomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duurde wel even ja, maar dat heb ik voor jullie overquote:Op zondag 13 november 2011 21:21 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Dat duurde een baard neem ik aan.
hoe aardigquote:Op zondag 13 november 2011 21:23 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Duurde wel even ja, maar dat heb ik voor jullie over
ik zeg toch ook dat je aardig bentquote:Op zondag 13 november 2011 21:24 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Ik ben niet de slechtste hoor
Ja dat is lief van jequote:Op zondag 13 november 2011 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zeg toch ook dat je aardig bent
Daar is Zweetteefs dagboektopic voorquote:Op zondag 13 november 2011 21:25 schreef BBQSausage het volgende:
Maar serieus, het komt zondagavond vaker voor dan normaal gesproken. Dat dat jullie niet opvalt, prima, maar mij wel.
Ik vind het prima dat er van die hersenloze brainfarts (onbegrijpelijk hoe) ontstaan, maar dat kan heus wel in één topic.
Nee, dat is voor Zweetteefs hersenspinsels, dat is van een heel ander niveau.quote:Op zondag 13 november 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daar is Zweetteefs dagboektopic voor
quote:Op zondag 13 november 2011 21:30 schreef Sasman het volgende:
[..]
Jij het helemaal niet te keuren. Hup terug in de hoek!
de brainfarts van Zweetteef zullen niet zoveel verschillen van brainfarts van die baggerusersquote:Op zondag 13 november 2011 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, dat is voor Zweetteefs hersenspinsels, dat is van een heel ander niveau.
Als we zweetteef dus ook hier heen weten te lokken, scheelt dat weer een loslopende baggeraar.quote:Op zondag 13 november 2011 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de brainfarts van Zweetteef zullen niet zoveel verschillen van brainfarts van die baggerusers
maar Zweetteef heeft haar eigen topic, dan baggert ze in twee topics, dat kan nooit de bedoeling zijnquote:Op zondag 13 november 2011 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als we zweetteef dus ook hier heen weten te lokken, scheelt dat weer een loslopende baggeraar.
quote:Op zondag 13 november 2011 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar Zweetteef heeft haar eigen topic, dan baggert ze in twee topics, dat kan nooit de bedoeling zijn
quote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar bestaan de slotmodjes voor.
Rot op bekt lekkerderquote:Op zondag 13 november 2011 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
Wel catchy trouwens, ipv. "Rot op" kunnen mods dan zeggen, "ZAB op.
".
Ja, maar ik neem aan dat mods niet bij elk slotje hardop "Rot op" zeggen. Het gaat erom hoe het oogt.quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
Wel catchy trouwens, ipv. "Rot op" kunnen mods dan zeggen, "ZAB op.
".
Alsnog oogt rot op lekkerder dan ZAB opquote:Op zondag 13 november 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat mods niet bij elk slotje hardop "Rot op" zeggen. Het gaat erom hoe het oogt.
Dat is meteen zo onvriendelijk weetje.quote:Op zondag 13 november 2011 21:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alsnog oogt rot op lekkerder dan ZAB op
ZAB op ziet er gewoon niet tof uitquote:Op zondag 13 november 2011 21:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is meteen zo onvriendelijk weetje.
Verzin dan eens iets anders?quote:Op zondag 13 november 2011 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ZAB op ziet er gewoon niet tof uit
ja dat is een goed ideequote:Op zondag 13 november 2011 21:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Verzin dan eens iets anders?
We kunnen er ook gewoon [ROT] Rottopic van maken, voor alle rottende users.
quote:Op zondag 13 november 2011 21:48 schreef sjipsjap het volgende:
http://memegenerator.net/instance/7520109
als je een plaatje wilt invoegen doe het dan op zijn minst goedquote:Op zondag 13 november 2011 21:48 schreef sjipsjap het volgende:
paggaquote:Op zondag 13 november 2011 21:48 schreef sjipsjap het volgende:
Volgende week weer één dan?quote:Op zondag 13 november 2011 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
En opeens valt het weer mee met het aantal kuttopics. Wat een vinding zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |