Duurde wel even ja, maar dat heb ik voor jullie overquote:Op zondag 13 november 2011 21:21 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Dat duurde een baard neem ik aan.
hoe aardigquote:Op zondag 13 november 2011 21:23 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Duurde wel even ja, maar dat heb ik voor jullie over
ik zeg toch ook dat je aardig bentquote:Op zondag 13 november 2011 21:24 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Ik ben niet de slechtste hoor
Ja dat is lief van jequote:Op zondag 13 november 2011 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zeg toch ook dat je aardig bent
Daar is Zweetteefs dagboektopic voorquote:Op zondag 13 november 2011 21:25 schreef BBQSausage het volgende:
Maar serieus, het komt zondagavond vaker voor dan normaal gesproken. Dat dat jullie niet opvalt, prima, maar mij wel.
Ik vind het prima dat er van die hersenloze brainfarts (onbegrijpelijk hoe) ontstaan, maar dat kan heus wel in één topic.
Nee, dat is voor Zweetteefs hersenspinsels, dat is van een heel ander niveau.quote:Op zondag 13 november 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daar is Zweetteefs dagboektopic voor
quote:Op zondag 13 november 2011 21:30 schreef Sasman het volgende:
[..]
Jij het helemaal niet te keuren. Hup terug in de hoek!
de brainfarts van Zweetteef zullen niet zoveel verschillen van brainfarts van die baggerusersquote:Op zondag 13 november 2011 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, dat is voor Zweetteefs hersenspinsels, dat is van een heel ander niveau.
Als we zweetteef dus ook hier heen weten te lokken, scheelt dat weer een loslopende baggeraar.quote:Op zondag 13 november 2011 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de brainfarts van Zweetteef zullen niet zoveel verschillen van brainfarts van die baggerusers
maar Zweetteef heeft haar eigen topic, dan baggert ze in twee topics, dat kan nooit de bedoeling zijnquote:Op zondag 13 november 2011 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als we zweetteef dus ook hier heen weten te lokken, scheelt dat weer een loslopende baggeraar.
quote:Op zondag 13 november 2011 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar Zweetteef heeft haar eigen topic, dan baggert ze in twee topics, dat kan nooit de bedoeling zijn
quote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar bestaan de slotmodjes voor.
Rot op bekt lekkerderquote:Op zondag 13 november 2011 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
Wel catchy trouwens, ipv. "Rot op" kunnen mods dan zeggen, "ZAB op.
".
Ja, maar ik neem aan dat mods niet bij elk slotje hardop "Rot op" zeggen. Het gaat erom hoe het oogt.quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
Wel catchy trouwens, ipv. "Rot op" kunnen mods dan zeggen, "ZAB op.
".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |