hehequote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Goed plan, ik zal de TT even aanpassen. Momentje.
wat een boefjequote:Op zondag 27 november 2011 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
Maak ik een topic voor bagger, gaat Ouqz een nieuw baggertopic maken, terwijl hij dus gewoon weet van het bestaan van dit topic, ongelovelijk, echt.
Chocolattjik post hier, dan wordt het vanzelf een sc, let maar opquote:
Ik hou d'r tegen, let maar opquote:Op zondag 27 november 2011 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Chocolattjik post hier, dan wordt het vanzelf een sc, let maar op
ik open 1 baggertopicquote:Op zondag 27 november 2011 21:32 schreef BBQSausage het volgende:
Even een schopje voor mensen als Eerste10uurVrij, cherrycoke, Haifisch, Topiek, Speciman., en Prof_Hoax.
jij weet teveelquote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef smegmanus het volgende:
De TT is wel kaal inderdaad.
Ik voel iets voor een mix van kipfilet en erotisch spelletjes en ik weet dat jullie dat ook denken!
Jaquote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef smegmanus het volgende:
Ik voel iets voor een mix van kipfilet en erotisch spelletjes en ik weet dat jullie dat ook denken!
Hoe wist jij dat?quote:Op zondag 27 november 2011 21:44 schreef smegmanus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 21:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Het midden van dat filetje ziet er wel geefbaar uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar de neuk zijn die elastiekjes voor?
Ja.quote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
ik open 1 baggertopic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gast, serieus?
| Forum Opties | |