Hij houdt van koud, nat, en strak.quote:Op zondag 27 november 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij neukt dus kipfilet, met een elastiekje om je swans ofzo?
Duh, zo masturberen hipsters.quote:Op zondag 27 november 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Deze jongetje weet__!quote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duh, zo masturberen hipsters.
Hihi, beren.
ja klopt, er was ooit een discussie over hem dat ie necrofiel was enzoquote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij houdt van koud, nat, en strak.
Ik zeg niks.
Wie niet?quote:Op zondag 27 november 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij houdt van koud, nat, en strak.
Ik zeg niks.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Uiteraard, je moet ze wel even opwarmen.
Tenzij je necrofiel bent en op oud koud vlees geilt.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja klopt, er was ooit een discussie over hem dat ie necrofiel was enzo
Ik heb ze liever koud / opgewarmd.quote:
daar heb je een puntquote:Op zondag 27 november 2011 21:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb ze liever koud / opgewarmd.
Die pratende vleesflapjes zeuren alleen maar.
Klopt, daarom koop ik nooit bij Karwei.quote:
Sinds wanneer is het een discussie als jij gewoon iets roeptquote:Op zondag 27 november 2011 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in de grtd, weet je nog wel
quote:Op zondag 27 november 2011 22:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Klopt, daarom koop ik nooit bij Karwei.
jij ging er op in...quote:Op zondag 27 november 2011 22:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het een discussie als jij gewoon iets roept
Oerbeerquote:Op zondag 27 november 2011 22:06 schreef Oerbeer het volgende:
Wie heeft dat ook, dat als je bij de bouwmarkt bent, en je ziet zo'n showmodel WC pot, dat je jezelf afvraagt hoe het zou zijn om daar eens lekker in te beren?![]()
Heb ik ook wel is ja, maar ze sturen mij altijd weg als ik dat doequote:Op zondag 27 november 2011 22:06 schreef Oerbeer het volgende:
Wie heeft dat ook, dat als je bij de bouwmarkt bent, en je ziet zo'n showmodel WC pot, dat je jezelf afvraagt hoe het zou zijn om daar eens lekker in te beren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |