Zo. En hou je bagger nu gewoon binnen dit topic, dat doet ons goed.quote:Is dat geen idee? Ik zie nu elke 10 seconden een random kuttopic langsvliegen welke makkelijk in een post zouden passen. Vreemd genoeg komt dit elke zondag voor.
Ik stel dus voor bij elk slotje op een kuttopic, een verwijzing te maken naar dit ZABtopic, om te voorkomen dat er nog meer kuttopics worden aangemaakt.
Zo verzamelen we alle zondagavondbaggeraars in één centraal topic, en voorkomen we hiermee de verloedering van de ONZ samenleving.
quote:
Leer de feiten kennen man. Dat was twee weken geleden, en dat was een dag nadat ik hem had geopend, omdat het toen geen zondag meer was.quote:Op zondag 27 november 2011 20:02 schreef Ouqz het volgende:
Wat nou terug van weg geweest. Vorige week ging dit topic dicht.
Misschien komt het omdat ik stink?quote:Op zondag 27 november 2011 20:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is me nu al opvallend rustig na deze post van jou.Hoe krijg je 't voor elkaar.
Twee weken?! Ben ik zo lang niet buiten geweest, ik geloof geen zak van wat jij beweert.quote:Op zondag 27 november 2011 20:03 schreef BBQSausage het volgende:
Leer de feiten kennen man. Dat was twee weken geleden, en dat was een dag nadat ik hem had geopend, omdat het toen geen zondag meer was.
Ik dacht dat onz-baggeraars juist op penetrante luchtjes afkwamen.quote:Op zondag 27 november 2011 20:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik stink?
Ow, dan komt het wel goed met dit topic dus.quote:Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht dat onz-baggeraars juist op penetrante luchtjes afkwamen.
[ZAB] Zondagavondbagger. - 13 november geopend.quote:Op zondag 27 november 2011 20:07 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Twee weken?! Ben ik zo lang niet buiten geweest, ik geloof geen zak van wat jij beweert.
Een dagje later.quote:
Het loopt al storm.quote:Op zondag 27 november 2011 20:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow, dan komt het wel goed met dit topic dus.
Nee, sorry.quote:Op zondag 27 november 2011 20:12 schreef Ouqz het volgende:
Ik denk dat je ZAB bedoelt, zaterdagavondbagger. Dan zou het met dat dag later gebeuren wel kunnen kloppen.
misschien had je ze moeten foppen met tietenquote:Op zondag 27 november 2011 20:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat de TT niet pakkend genoeg is.
Goed plan, ik zal de TT even aanpassen. Momentje.quote:Op zondag 27 november 2011 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
misschien had je ze moeten foppen met tieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |