abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104886026
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpgfok02.jpgskipperdepip.jpgt-seven.gif231981622_5_60s2.JPGneelix-small.jpgperfectday.jpgPAdv.jpgstanger_img.jpgavatar_AR60x60_2.gifMAYER.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
pi_104886133
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:53 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

In jouw beleving zal dat vast wel zo zijn... maar goed wat heb je concreet gedaan de afgelopen twee weken?
wat mailtjes heen en weer gestuurd, wat gechat (en helaas alweer genegeerd en teleurgesteld geraakt, maar dat schijnt erbij te horen volgens mijn vrienden die internetdate-experts zijn), voorstel gedaan voor een date en rondgekeken. voor een eerste maand binnen datingland is dat wel aardig, denk ik.
pi_104886272
Sorry Minnemin, maar toen ik op een datingsite stond had ik binnen no time tig berichtjes van mannen. De helft was alleen op mijn kont uit, maar de andere helft had meer interesse dan alleen dat..
pi_104886487
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 17:57 schreef minnemin het volgende:

[..]
voor een eerste maand binnen datingland is dat wel aardig, denk ik.
Het klinkt in ieder geval positief en jah je vrienden hebben gelijk.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_104886501
ja duh ik heb ook veel meer berichtjes gehad maar vooral van mannen die ik mij niet zoveel deden. met twee van de ca 20(?) nu contact opgenomen.

[edit] en ja ik kan niet zoveel met een profiel waar alleen een foto in staat, de tekst 'ik zoek een maatje' en verder weinig aanvullende informatie over beroep, interesses etc. hoe in hemelsnaam moet ik een beeld bij diegene krijgen?
pi_104886532
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:01 schreef pizza_doos het volgende:

De helft was alleen op mijn kont uit, maar de andere helft had meer interesse dan alleen dat..
Had je zo'n lekkere kont? :9~
pi_104886561
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:06 schreef minnemin het volgende:
ja duh ik heb ook veel meer berichtjes gehad maar vooral van mannen die ik mij niet zoveel deden. met twee van de ca 20(?) nu contact opgenomen.
En daar komt de vrouwlijke aap uit de mouw.

En wij moeten wel met meer kunnen?
UITGESCHREVEN
pi_104886641
tja picardmike ik wil wel graag maar ik ben niet wanhopig. ik vind dat ik recht heb op iemand wiens profiel ik leuk vind, wiens foto en tekstje me iets doet. voor minder doe ik ik het niet.

quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:07 schreef picardmike het volgende:
En wij moeten wel met meer kunnen?
que? ik snap niet wat je bedoelt, maar ik verwacht van de mannen eigenlijk niets anders. als mijn profiel, tekst en foto niet bij je past, hoef je niet 'sociaal wenselijk' te msn'en en terug te mailen omdat je denkt dat dat van je verwacht wordt. een geen-interesse zou ik wel netjes vinden, maar goed. als een man 20 reacties krijgt en er zit niet echt iets tussen, dan gaat ie toch niet voor de 'nep' reageren? dat zou echt stom zijn
pi_104886888
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:09 schreef minnemin het volgende:
tja picardmike ik wil wel graag maar ik ben niet wanhopig. ik vind dat ik recht heb op iemand wiens profiel ik leuk vind, wiens foto en tekstje me iets doet. voor minder doe ik ik het niet.
Hoe combineer je dit met de verhalen van zelfmedelijden?
pi_104886910
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:09 schreef minnemin het volgende:

[..]

que? ik snap niet wat je bedoelt, maar ik verwacht van de mannen eigenlijk niets anders. als mijn profiel, tekst en foto niet bij je past, hoef je niet 'sociaal wenselijk' te msn'en en terug te mailen omdat je denkt dat dat van je verwacht wordt. een geen-interesse zou ik wel netjes vinden, maar goed. als een man 20 reacties krijgt en er zit niet echt iets tussen, dan gaat ie toch niet voor de 'nep' reageren? dat zou echt stom zijn
Tja helaas spreken ong 1 op de 5 vrouwen mij wel aan qua uiterlijk en dat weeg ik af met de profieltekst als ze op het randje zitten. Maar als het een stoot is maakt die tekst nog heel weinig uit, Sowieso zegt die tekst weinig, daaruit ga je echt niet halen of iemand bij je past. Tenzij je heel oppervlakkig bent. Het meeste haal je uit de gesprekken daarna, maar dat is voor een man bijna onmogelijk. Een kritische vraag en je ligt al uit de race.

je zet al een hele andere toon op dan denet. Die 20 zijn echt niet zo snel weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door picardmike op 27-11-2011 18:26:34 ]
UITGESCHREVEN
pi_104887106
Denet? Had die een toon dan?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  zondag 27 november 2011 @ 18:31:23 #12
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_104887562
Maar ga je nu wel of niet op date, minnemin?
pi_104887615
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:21 schreef Ordos20 het volgende:
Denet? Had die een toon dan?
Nou het irriteerd mij een beetje dat minnemin altijd doet als ik haar lees, alsof ze zichzelf minderwaardig voelt bij mannen maar dat het volgens mij gewoon gespeelt is. beetje streberig gedrag vind ik.
UITGESCHREVEN
pi_104887783
Tsjhmmm, laten we het even bij belangrijkere onderwerpen houden: de kont van pizza_doos.
pi_104888037
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Tsjhmmm, laten we het even bij belangrijkere onderwerpen houden: de kont van pizza_doos.
Ja ik vind dat pizza_doos met recht over zichzelf zegt een lekkere kont hebben. oO<
UITGESCHREVEN
pi_104888344
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:32 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou het irriteerd mij een beetje dat minnemin altijd doet als ik haar lees, alsof ze zichzelf minderwaardig voelt bij mannen maar dat het volgens mij gewoon gespeelt is. beetje streberig gedrag vind ik.
Gezeur. Goed er zullen zijn die overspoeld worden met berichtjes. Maar ik heb ook wel gehoord dat er dames zijn die dat nu net NIET hebben (en echt geen schoorstenen/horken/wanhopige types zijn).

De kwaliteit doet er soms ook van af. Tsja het is maar net wat je als maatstaaf neemt natuurlijk!
pi_104888393
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:50 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Gezeur. Goed er zullen zijn die overspoeld worden met berichtjes. Maar ik heb ook wel gehoord dat er dames zijn die dat nu net NIET hebben (en echt geen schoorstenen/horken/wanhopige types zijn).

De kwaliteit doet er soms ook van af. Tsja het is maar net wat je als maatstaaf neemt natuurlijk!
Onzin, dingen gezeur noemen is een dooddoener.
UITGESCHREVEN
pi_104888446
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:42 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja ik vind dat pizza_doos met recht over zichzelf zegt een lekkere kont hebben. oO<
Dat heb ik niet gezegd.
pi_104888457
  zondag 27 november 2011 @ 18:53:19 #20
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_104888483
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:52 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd.
Foto :P
pi_104888573
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:52 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd.
Nee, maar je zei dat andere dat zeiden, toen keek ik naar je avatar en toen dacht ik is effe kijken naar je fobo, en idd.
UITGESCHREVEN
pi_104889201
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:53 schreef Thornado het volgende:

[..]

Foto :P
Zou dat binnen de mogelijkheden horen?
pi_104889677
-O-
pi_104890844
Nou ja het zal allemaal wel, ik snap geen reet meer van jullie (pun intended).

Ik krijg het in het echte leven moeilijk voor elkaar, ik ben bezig met live versieren en dat gaat steeds beter maar er is mij aangeraden daarnast het eens op een datingsite te proberen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik stap hier nog maar net in, en dat ik op een datingsite sta wil niet zeggen dat ik dan direct maar terug MOET mailen op alle intereseberichtjes die ik krijg en met die mannen moet daten. Ik mag best mezelf een beetje zielig vinden, maar ik ga niet met de eerste de beste in zee omdat het moet, ofzo. Ik mag ook eisen stellen. Als je eigen gefrustreerde geest daar niet mee overweg, kan, jouw probleem.

quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:31 schreef Thornado het volgende:
Maar ga je nu wel of niet op date, minnemin?
Vanavond hopelijk chatten met larpguy en dan ga ik een date voorstellen.
pi_104891193
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:08 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Zou dat binnen de mogelijkheden horen?
Ik heb meer in mijn fobo dan jij, dus gebruik je fantasie maar
pi_104891259
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef minnemin het volgende:

Ik mag best mezelf een beetje zielig vinden.
Dat kan... maar om dat nu telkens hier te posten. Weet je hoe vermoeiend het is om al die berichten van die white knights hier te lezen die je proberen te "redden"?
pi_104891416
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

Ik heb meer in mijn fobo dan jij, dus gebruik je fantasie maar
Dat is waar... maar minnemin kan beamen hoen catch ik wel niet ben :P .
Wow de shit die jij doet pizza_doos, had het niet voor mogelijk geacht :o .
pi_104891575
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat is waar... maar minnemin kan beamen hoen catch ik wel niet ben :P .
Wow de shit die jij doet pizza_doos, had het niet voor mogelijk geacht :o .
uh welke shit?
  zondag 27 november 2011 @ 20:01:27 #29
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_104891621
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet je hoe vermoeiend het is om al die berichten van die white knights hier te lezen die je proberen te "redden"?
Inderdaad! Net als white knights die nu pizza_doos proberen te hosselen met treurige versierpogingen.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 27 november 2011 @ 20:05:31 #30
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_104891815
quote:

Ik krijg het in het echte leven moeilijk voor elkaar, ik ben bezig met live versieren en dat gaat steeds beter maar er is mij aangeraden daarnast het eens op een datingsite te proberen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik stap hier nog maar net in, en dat ik op een datingsite sta wil niet zeggen dat ik dan direct maar terug MOET mailen op alle intereseberichtjes die ik krijg en met die mannen moet daten. Ik mag best mezelf een beetje zielig vinden, maar ik ga niet met de eerste de beste in zee omdat het moet, ofzo. Ik mag ook eisen stellen. Als je eigen gefrustreerde geest daar niet mee overweg, kan, jouw probleem.

Gelijk heb je ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:53 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat kan... maar om dat nu telkens hier te posten. Weet je hoe vermoeiend het is om al die berichten van die white knights hier te lezen die je proberen te "redden"?
Ja ontzettend vermoeiend iemand die misschien echt wat minder in z'n vel zit en andere users die oprecht zo'n iemand proberen te helpen. Dit topic is nog steeds onderdeel van R&P en niet van ONZ
pi_104891993
Telt een date die zaterdag en zondag duurt als 1 date of als 2 :+ O-) ?
  zondag 27 november 2011 @ 20:09:24 #32
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_104892038
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef Cinderella_Man het volgende:
Als 1 ;) Een date duurt vanaf het moment dat je elkaar ontmoet tot je weer uit elkaar gaat. Dus al duurde dat een week, dan is het nog steeds één date.
pi_104892167
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Als 1 ;) Een date duurt vanaf het moment dat je elkaar ontmoet tot je weer uit elkaar gaat. Dus al duurde dat een week, dan is het nog steeds één date.
ze is gisteren wel even weggeweest..maar dat was voor korte duur :D dus ik schrijf hem in de boeken als 1 date, haha :s)
pi_104892607
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:01 schreef Silenus het volgende:

[..]

Inderdaad! Net als white knights die nu pizza_doos proberen te hosselen met treurige versierpogingen.
Wow Silenus... wat ben je toch een alfamannetje. Serieus... pas nog een documentaire gezien op National Geographic en je voldoet echt compleet aan het plaatje.
pi_104892958
quote:
dat klinkt als.. neuken
pi_104893230
een woord, twee lettergrepen
pi_104894095
quote:
Nou, ik zou zeggen, vertel!

quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:

Ja ontzettend vermoeiend iemand die misschien echt wat minder in z'n vel zit en andere users die oprecht zo'n iemand proberen te helpen. Dit topic is nog steeds onderdeel van R&P en niet van ONZ
Idd, goed om voor andere users eens te zien dat het ook voor dames niet altijd makkelijk hoeft te zijn.
pi_104896275
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:25 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

dat klinkt als.. neuken
Zo klinkt het wel erg........plat -O- maar, je hebt wel gelijk *O*

quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2011 20:42 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Nou, ik zou zeggen, vertel!

Gewoon een topweekend gehad :9
  zondag 27 november 2011 @ 21:20:47 #39
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104896872
quote:

[..]

Hoe komt het dat je het in het echte leven moeilijk voor elkaar krijgt? Overigens, hopelijk lukt het met die larpkerel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104899316
Ik sluit te veel (figuurlijk) mijn ogen voor wat er rondloopt en pietsie negatief zelfbeeld.
pi_104899327
quote:

[..]

Nou ok in het echte leven zijn mannen idd wel wat moeilijker te benaderen dan op een datingsite. Maar een datingsite is ook heel anders voor vrouwen daar kom je nog wel achter.( voor mannen ook). Mannen mogen ook best eisen stellen.

Hoewel ik 2jr geleden met oa een dikke meid op vakantie ging, zo lelijk als wat. Maar wel door bijna iedereen achterna gezeten werd. En nog kon kiezen ook. Mannenafstotend gedrag bestaat dus bijna niet. Of je praat alleen over een vaste relatie.
UITGESCHREVEN
  zondag 27 november 2011 @ 21:58:40 #42
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104899408
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef minnemin het volgende:
Ik sluit te veel (figuurlijk) mijn ogen voor wat er rondloopt en pietsie negatief zelfbeeld.
Ok, maar hoe is het dan als je met een wingman/wingwoman iets gaan doen? Dat die je een beetje helpt zeg maar?
pi_104899437
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef minnemin het volgende:
Wat doe je dan als er een man op je afkomt. Want die komen echt wel op je af.
UITGESCHREVEN
pi_104902334
Sow, heb effe dit nummer gestuurd naar de meid van paiq waar ik een beetje ruzie mee had omdat ik haar claimde, heb na 2mnd nog steeds contact met haar alleen gaat een beetje stroef.

UITGESCHREVEN
pi_104903247
Is DigitalGirl nu nog steeds gefrustreerd dat hij net minnemin heeft kunnen batsen? _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_104904607
PicardMike jij lijkt mij echt heel eng. Stalker.. brrr
pi_104904786
pi_104904856
quote:
10s.gif Op zondag 27 november 2011 22:54 schreef Godshand het volgende:

Is DigitalGirl nu nog steeds gefrustreerd dat hij net minnemin heeft kunnen batsen? _O-
~O>
pi_104910616
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 23:21 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

~O>
De bedoeling was natuurlijk "niet", maar typefout..

Anyway, je maakt jezelf op Fok! bij de dames niet echt populair :')
pi_104911812
Zo weer een klein beetje actief bezig met mijn profielen..

Gisteren ook best lang met iemand zitten kletsen, was leuk.. Uiterlijk niet echt mijn type, maar heb me eens voor genomen dat ik daar in het begin niet zo naar kijk.. De jongens die wel mijn type leken werden niets dus misschien moet ik het eens over een andere boeg gooien ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_104911878
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 08:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo weer een klein beetje actief bezig met mijn profielen..

Gisteren ook best lang met iemand zitten kletsen, was leuk.. Uiterlijk niet echt mijn type, maar heb me eens voor genomen dat ik daar in het begin niet zo naar kijk.. De jongens die wel mijn type leken werden niets dus misschien moet ik het eens over een andere boeg gooien ;)
Succes.
Ik hoop dat je nieuwe aanpak effect krijgt.
pi_104920736
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 08:45 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Succes.
Ik hoop dat je nieuwe aanpak effect krijgt.
Ik heb geen nieuwe aanpak.. Alleen ik verbreed mijn zoekgebied ;)
pi_104924219
Zijn er overigens nog meer vrouwen uit op een one night stand in dit topic?
  maandag 28 november 2011 @ 16:27:48 #54
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_104926234
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 15:40 schreef DigitalGirl het volgende:
Zijn er overigens nog meer vrouwen uit op een one night stand in dit topic?
Zeg nou eens eerlijk, ben jij PicardMike?
Overal verstand van.
pi_104926775
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 16:27 schreef macondo het volgende:

[..]
Zeg nou eens eerlijk, ben jij PicardMike?
Nee, en wat is er zo raar aan die vraag? Bedoel heb heel de nacht wakker gelegen, liggen draaien in mijn bed, peinzend naar het witte plafond gestaard... hoe kan ik nu eens die one night stand voor elkaar krijgen met de altijd bereidwillige minnemin.
pi_104928082
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 23:16 schreef pizza_doos het volgende:
PicardMike jij lijkt mij echt heel eng. Stalker.. brrr
lekker boeiend wat ik lijk dat compenseert toch altijd weer als dames me zien. Heb een veelste lief koppie dus dat zoeken ze toch nooit achter me.

Ik word nu gestalkt door minnemin trouwens. *;
UITGESCHREVEN
  maandag 28 november 2011 @ 17:35:03 #57
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_104929286
Oh, Minnemin is bereidwillig?...dat klinkt dan weer goed :P
  maandag 28 november 2011 @ 19:08:46 #58
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104933056
Minnemin klinkt me aardig labiel in de oren, echt iets voor mij dus. :')

Neuken? :9
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_104933195
yep, droomvrouw O+ :9
pi_104938362
Ik stalk niet, Picardmike stelt zich enorm aan.
Ik ben alleen bereidwillig voor een redelijk uitziende man die ook een beetje sympathiek is
Ik heb gesproken.
  maandag 28 november 2011 @ 20:34:06 #61
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_104938589
Maar weten wij al of je blond bent en dikke klonten hebt?
  maandag 28 november 2011 @ 20:48:29 #62
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_104939632
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef minnemin het volgende:
Ik stalk niet, Picardmike stelt zich enorm aan.
Ik ben alleen bereidwillig voor een redelijk uitziende man die ook een beetje sympathiek is
Ik heb gesproken.
Bereidwillig??? een date bedoel je neem ik aan dan? ;)
Bla Bla Bla :P
pi_104941529
Wel erg vaak de laatste week dat er geen hond is om te speeddaten? Geen kandidaten roept ie over het algemeen.Paiq Poepsite :)
  maandag 28 november 2011 @ 21:43:40 #64
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104943706
Werd ik maar gestalked. :'(
pi_104944201
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Bereidwillig??? een date bedoel je neem ik aan dan? ;)
Fuck that shit... passionele sex voor minder doen we het niet heh minnemin?
pi_104945458
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:51 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

De lol van deze running gag is er wel een beetje af imho.......en zeker offtopic.... -O-

ben niet de enige dus :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Cinderella_Man op 28-11-2011 22:16:29 ]
  maandag 28 november 2011 @ 22:07:58 #67
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_104945495
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:51 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

fuck it. Ik vond eerst dat macondo jou wel heel erg opzocht, maar volgens mij ben jij inderdaad niet helemaal fris daarboven; wel.

Ah het valt meer mensen op.

[ Bericht 3% gewijzigd door BeamofLight op 28-11-2011 22:10:12 (cindy too) ]
pi_104949280
:')
pi_104952520
Nou ja het zal wel. Ik zat van het weekend niet helemaal lekker in mijn vel.... Dat klopt. Ik wil helemaal geen snelle seks, ik wil het complete plaatje, leuke dingen doen, liefde én passionele seks. Maar ja, dan ben ik misschien een beetje een dreinend kind dat perse de paarse Fruitella wil terwijl die uit productie zijn en dan maar alle gele en roze naar binnen propt (pun intended) terwijl ik daar allergisch voor ben.... En deze metafoor ga ik niet uitleggen aan wie hem niet snapt.

Vandaag weer over op de gezonde volwassene. Heb een aantal leuke profielen op RP een mailtje gestuurd. Leuke intrigerende redelijk knappe mannen. Als ze me leuk lijken, huphup, gewoon mailen, en geen mitsen en maren vooraf. En we zien wel. Ik moet die 28 euro er toch uit krijgen voor mezelf. Damn wat ben ik een Hollander :D
  dinsdag 29 november 2011 @ 00:12:28 #70
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_104952579
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:10 schreef minnemin het volgende:
Nou ja het zal wel. Ik zat van het weekend niet helemaal lekker in mijn vel.... Dat klopt. Ik wil helemaal geen snelle seks, ik wil het complete plaatje, leuke dingen doen, liefde én passionele seks. Maar ja, dan ben ik misschien een beetje een dreinend kind dat perse de paarse Fruitella wil terwijl die uit productie zijn en dan maar alle gele en roze naar binnen propt (pun intended) terwijl ik daar allergisch voor ben.... En deze metafoor ga ik niet uitleggen aan wie hem niet snapt.

Vandaag weer over op de gezonde volwassene. Heb een aantal leuke profielen op RP een mailtje gestuurd. Leuke intrigerende redelijk knappe mannen. Als ze me leuk lijken, huphup, gewoon mailen, en geen mitsen en maren vooraf. En we zien wel. Ik moet die 28 euro er toch uit krijgen voor mezelf. Damn wat ben ik een Hollander :D
LoL ;) serieus aan de bak dus ;)
Bla Bla Bla :P
pi_104952910
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:10 schreef minnemin het volgende:

Vandaag weer over op de gezonde volwassene. Heb een aantal leuke profielen op RP een mailtje gestuurd. Leuke intrigerende redelijk knappe mannen. Als ze me leuk lijken, huphup, gewoon mailen, en geen mitsen en maren vooraf.
Ze zullen niet weten wat ze overkomt
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_104953255
nee dat weten ze idd nog niet. Lief grappig slim snel beetje druk beetje aanhankelijk weet over veel mee te praten. en ziet er leuk uit. Prima meid die minnemin. :D serieus hoor, ik kom hier vast superlabiel over maar dat valt allemaal wel mee.
pi_104953707
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:32 schreef minnemin het volgende:
nee dat weten ze idd nog niet. Lief grappig slim snel beetje druk beetje aanhankelijk weet over veel mee te praten. en ziet er leuk uit. Prima meid die minnemin. :D serieus hoor, ik kom hier vast superlabiel over maar dat valt allemaal wel mee.
Nee hoor labiel ben je niet, leuke vrouw gewoon.

Je woont alleen in de verkeerde provincie, in de Randstad had je dagelijks een date kunnen hebben :D
pi_104955891
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee hoor labiel ben je niet, leuke vrouw gewoon.

Je woont alleen in de verkeerde provincie, in de Randstad had je dagelijks een date kunnen hebben :D
Ze woont in het noorden toch? Ik wordt voortdurend door sites gekoppeld aan mensen in Groningen en Leeuwarden. Blijkbaar een vrouwenoverschot daar.
pi_104956065
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 07:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ze woont in het noorden toch?
Tja, dat is vragen om problemen natuurlijk.
For great justice!
  dinsdag 29 november 2011 @ 08:12:40 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_104956257
Ik heb waarschijnlijk eind deze week een date :o
(alleen dan wel gewoon in de kroeg ontmoet)
pi_104956265
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 08:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb waarschijnlijk eind deze week een date :o
(alleen dan wel gewoon in de kroeg ontmoet)
Logisch in een datingsite ervaringen topic.
  dinsdag 29 november 2011 @ 08:15:07 #78
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_104956280
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 08:13 schreef Godtje het volgende:
Logisch in een datingsite ervaringen topic.
Goed he O+
pi_104956591
Morgen is het zo ver! De eerste date staat gepland. Hebben elkaar al een paar keer telefonisch gesproken en wat een klik is er zeg. Gaat helemaal goed komen.
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:14:37 #80
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104957101
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 07:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ze woont in het noorden toch? Ik wordt voortdurend door sites gekoppeld aan mensen in Groningen en Leeuwarden. Blijkbaar een vrouwenoverschot daar.
Studentes die te lang blijven hangen? :')
pi_104957184
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:14 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Studentes die te lang blijven hangen? :')
Wel vaak studentes ja.
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:41:02 #82
346029 Lijpe_Tjap
Ik word helemaal lijp g
pi_104957644
Ik had een gratis account bij parship, lexa en lexamore. Ik heb ze letterlijk alle drie binnen drie dagen verwijderd nadat ik moest concluderen dat je met een gratis membership zo goed als niets kunt.

Daarna heb ik paiq geprobeerd. Man, man, man, wat een teleurstelling. De twee dames die aan mij werden gekoppeld waren zo fucking saai niet te geloven. Eentje reageerde alleen met 'ja' en 'nee' en de ander was me toch een boerentrien. Ze kon alleen maar over paarden lullen, maar ik dacht: toch even kijken hoe ze eruitziet. Staat ze daar in een bloemenjurk en klompen ( I kid you not) aan in de weiland. Ik hoop toch echt dat die test volledige bullshit is want als dit soort meiden nou bij mij horen te passen...
pi_104957780
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:41 schreef Lijpe_Tjap het volgende:
Ik had een gratis account bij parship, lexa en lexamore. Ik heb ze letterlijk alle drie binnen drie dagen verwijderd nadat ik moest concluderen dat je met een gratis membership zo goed als niets kunt.

Daarna heb ik paiq geprobeerd. Man, man, man, wat een teleurstelling. De twee dames die aan mij werden gekoppeld waren zo fucking saai niet te geloven. Eentje reageerde alleen met 'ja' en 'nee' en de ander was me toch een boerentrien. Ze kon alleen maar over paarden lullen, maar ik dacht: toch even kijken hoe ze eruitziet. Staat ze daar in een bloemenjurk en klompen ( I kid you not) aan in de weiland. Ik hoop toch echt dat die test volledige bullshit is want als dit soort meiden nou bij mij horen te passen...
Ook goedemorgen :W
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:53:27 #84
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_104957961
Heb een meid leren kennen via RP, maar ze begint over trouwen en kinderen al. RUUUUUUUUNNNNNNNNNN
pi_104958246
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:53 schreef Djieluh het volgende:
Heb een meid leren kennen via RP, maar ze begint over trouwen en kinderen al. RUUUUUUUUNNNNNNNNNN
:').
For great justice!
pi_104958437
quote:
Heb je dat ook tegen haar gezegd? Of heb je als een rechtgeaarde Fokker alleen maar geknikt en ingestemd om vervolgens hier te komen klagen?
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:19:18 #87
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_104958539
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Heb je dat ook tegen haar gezegd? Of heb je als een rechtgeaarde Fokker alleen maar geknikt en ingestemd om vervolgens hier te komen klagen?
Heb dit ook gezegd tegen haar, no worries ;)
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:29:02 #88
57047 macondo
pi_104958738
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:41 schreef Lijpe_Tjap het volgende:

Als ze alleen "ja" en "nee" zegt, vindt ze je niet interessant. Dan is ze aan het praten met iemand die ze wél interessant vindt. En nee, met gratis varianten kom je als kerel niet ver op datingsite.

Gisteren / vanacht date nummer 5 gehad. Klinkt als een verhaal met kannen en kruiken, maar ze twijfelt. Ze nam wel het initiatief tot date nummer 6, in het weekend met uitslaappotentie. Dat is toch eigenlijk stukken beter dan zo'n brakke dinsdagochtend.
Overal verstand van.
pi_104958796
quote:
Bij de eerste date al?
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:48:24 #90
346029 Lijpe_Tjap
Ik word helemaal lijp g
pi_104959297
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:29 schreef macondo het volgende:

[..]

Als ze alleen "ja" en "nee" zegt, vindt ze je niet interessant. Dan is ze aan het praten met iemand die ze wél interessant vindt. En nee, met gratis varianten kom je als kerel niet ver op datingsite.

Gisteren / vanacht date nummer 5 gehad. Klinkt als een verhaal met kannen en kruiken, maar ze twijfelt. Ze nam wel het initiatief tot date nummer 6, in het weekend met uitslaappotentie. Dat is toch eigenlijk stukken beter dan zo'n brakke dinsdagochtend.
Over dat eerste: ja dat had ik ook wel door, dat ze mij niet interessant vindt. Maar goed, als je van de get go al met alleen ja en nee antwoordt, zelf geen initiatief neemt o.i.d., dan geef je me simpelweg geen eerlijke kans. Overigens verlengde ze die date wel met 10 minuten en mocht ik haar foto zien. Uiterlijk matched het innerlijk wel in dit geval.
pi_104965855
Nogmaals over paiq, die matches regel ik alleen via speeddates en Oneliners bij Fotobeoordelen. De matching zelf is fucking matig (tenzij je betaalt voor Paiq select, kan je 100x nee klikken, en dan 1x ja als ZIJ voorbijkomt :') ).
pi_104966441
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:00 schreef Godshand het volgende:
Nogmaals over paiq, die matches regel ik alleen via speeddates en Oneliners bij Fotobeoordelen. De matching zelf is fucking matig (tenzij je betaalt voor Paiq select, kan je 100x nee klikken, en dan 1x ja als ZIJ voorbijkomt :') ).
Matching duurt ook veel te lang. Ze is toch nooit online, en dan moet je een beetje matig grappige berichtjes achterlaten en een paar dagen wachten tot ze een keer reageert met een antwoord waar je niet gelukkig van wordt. Met zo'n Speeddate weet je gelijk of het een beetje klikt en kan je spijkers met koppen slaan.
pi_104966584
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Matching duurt ook veel te lang. Ze is toch nooit online, en dan moet je een beetje matig grappige berichtjes achterlaten en een paar dagen wachten tot ze een keer reageert met een antwoord waar je niet gelukkig van wordt. Met zo'n Speeddate weet je gelijk of het een beetje klikt en kan je spijkers met koppen slaan.
Matching is zeker matig, ik krijg al 5 jaar lang, 35 jarige vrouwen :') Sommige waren leuk hoor om even mee te daten maar dat is het dan ook wel...
pi_104966660
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Matching is zeker matig, ik krijg al 5 jaar lang, 35 jarige vrouwen :') Sommige waren leuk hoor om even mee te daten maar dat is het dan ook wel...
Ik krijg tussen de 27 en de... 17. Echt tof, die verhalen over het eerste uur Engels op school.
pi_104966682
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik heb ook de leukste contacten met speeddates. Vrouwen die veel meer bij mij passen, vaak wat alternatiever en kunstzinniger, iets meer begaan met de maatschappij. Paiq scoort die mensen steevast met minder dan een 7. Wat ze wel bij mij vinden passen zijn kapsters en gehandicaptenverzorgers met de diepgang van een pierenbadje, die scoren weer een 9 :')

Dus ja, Paiq niet voor de intelligente matching :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:28 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ik krijg tussen de 27 en de... 17. Echt tof, die verhalen over het eerste uur Engels op school.
Je kan toch instellen vanaf welke leeftijd je zoekt?
pi_104966811
Ik weet 100% zeker dat ik minimaal 18 heb neergezet. Snap sowieso niet dat een 17-jarige al op een dating site zit. Then again, ik snap ook niet altijd van mezelf dat ik er zit. :D Maar goed, soms ontmoet je mensen die je anders nooit zou ontmoeten. Ook dat kunnen mooie verhalen opleveren. En voor hetzelfde geldt is het een bloedgeile mooie, intelligente dame. :P
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:39:38 #97
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_104966999
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:34 schreef =HellFire= het volgende:
En voor hetzelfde geldt is het een bloedgeile mooie, intelligente dame. :P
Die zitten er zeker :Y
pi_104967008
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:34 schreef =HellFire= het volgende:
Ik weet 100% zeker dat ik minimaal 18 heb neergezet. Snap sowieso niet dat een 17-jarige al op een dating site zit. Then again, ik snap ook niet altijd van mezelf dat ik er zit. :D Maar goed, soms ontmoet je mensen die je anders nooit zou ontmoeten. Ook dat kunnen mooie verhalen opleveren. En voor hetzelfde geldt is het een bloedgeile mooie, intelligente dame. :P
Ik moest er ook niks van hebben, vond het veel te oppervlakkig. Maar nu vermaak ik me uitstekend met al die nutcases en psychos waarvan je je niet af hoeft te vragen waarom ze single zijn. En soms kom je een hele leuke tegen, inderdaad.
pi_104967031
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:39 schreef Thornado het volgende:

[..]

Die zitten er zeker :Y
Dat geloof ik ook wel. :)
pi_104967101
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik moest er ook niks van hebben, vond het veel te oppervlakkig. Maar nu vermaak ik me uitstekend met al die nutcases en psychos waarvan je je niet af hoeft te vragen waarom ze single zijn. En soms kom je een hele leuke tegen, inderdaad.
Precies, gewoon niet te moeilijk doen over alles en gewoon gaan, lol hebben. Dan werkt PAIQ nog best. Zie je dit als laatste redmiddel dan.... wordt het lastig. :D
pi_104967604
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:42 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Precies, gewoon niet te moeilijk doen over alles en gewoon gaan, lol hebben. Dan werkt PAIQ nog best. Zie je dit als laatste redmiddel dan.... wordt het lastig. :D
Die kom ik nog wel eens tegen. Van die net iets te lekker gekke en spontane vrouwen met dito kapsel. Die direct laaiend enthousiast zijn over je (ik denk omdat ze een keer geen bierdrinkende stratenmakers treffen) en die je dan toch maar heel gauw moet temperen in hun enthousiasme. Dat ik terug praat betekent niet dat ik dol op je ben :')

Over bierdrinkende stratenmakers gesproken: niet om mijzelf op mijn borst te kloppen, maar de andere mannen bij battledates zijn ook niet vaak het toonbeeld van intelligentie :') Ik begrijp dus goed dat vrouwen dezelfde problemen ervaren.
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:14:10 #102
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_104968211
Ik doe geen Battledates meer. In principe kiest de dame altijd voor mij (jaja, ik ben immers geen bierdrinkende stratenmaker ;)) en dan zit ik weer met een blonde, rokende en housemuziek-liefhebbende Kelly opgescheept...*Sad Trombone*
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:17:19 #103
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104968313
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Echt een speld in een hooiberg, maar ze zijn er. Waarvan akte. Maar dan loop je weer tegen types aan die wel heel graag willen. :')

Paiq is gewoon een vergaarbak van zooi die je bij de Xenos ook laat liggen, ook al is het goedkoop. :')
pi_104968379
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:17 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Echt een speld in een hooiberg, maar ze zijn er. Waarvan akte. Maar dan loop je weer tegen types aan die wel heel graag willen. :')

Paiq is gewoon een vergaarbak van zooi die je bij de Xenos ook laat liggen, ook al is het goedkoop. :')

Tegen elk aannemelijk bod gaat soms wel op ja :')
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:46:42 #105
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_104969445
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Over bierdrinkende stratenmakers gesproken: niet om mijzelf op mijn borst te kloppen, maar de andere mannen bij battledates zijn ook niet vaak het toonbeeld van intelligentie :') Ik begrijp dus goed dat vrouwen dezelfde problemen ervaren.
Ik zit heel weinig op paiq maar de keren dat ik er weer eens op zit kom ik genoeg leuke mannen tegen bij battledates. Hoog opgeleid, goed uiterlijk en vaak nog wel bijdehand waardoor interessant. Blijkbaar heb ik dus wel een goed matchsysteem. :)

En ik ben nog vrij veeleisend (volgens verschillende mannen :') )
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:50:41 #106
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104969585
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:46 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ik zit heel weinig op paiq maar de keren dat ik er weer eens op zit kom ik genoeg leuke mannen tegen bij battledates. Hoog opgeleid, goed uiterlijk en vaak nog wel bijdehand waardoor interessant. Blijkbaar heb ik dus wel een goed matchsysteem. :)

Wat voor eisenlijstje heb je dan?
  dinsdag 29 november 2011 @ 16:02:44 #107
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_104970017
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:14 schreef Thornado het volgende:
Ik doe geen Battledates meer. In principe kiest de dame altijd voor mij (jaja, ik ben immers geen bierdrinkende stratenmaker ;)) en dan zit ik weer met een blonde, rokende en housemuziek-liefhebbende Kelly opgescheept...*Sad Trombone*
Mja, het verbaast mij inderdaad hoeveel vrouwen er nog roken tegenwoordig en gezien ik echt een schurfthekel aan roken heb, wordt dat hem niet.

Mijn pa is doodziek omdat hij zijn hele leven lang gerookt heeft en ik heb geen zin om daar elke keer aan herinnerd te worden :X
There is a long line down from heaven.
pi_104970092
quote:

[..]

Echt ongelovelijk! Kan niet waar zijn.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_104970110
quote:

[..]

Ik kom er juist vrij weinig tegen die echt bijdehand zijn. Pas één of twee keer dat ik zelf ook moest grinniken. Verder meer van die uitgebluste types die alleen maar in clichés kunnen praten.

Kan natuurlijk ook betekenen dat het systeem mij koppelt aan vrouwen die vallen op dat soort mannen :')
pi_104970372
quote:

[..]

Wat is de twijfel ? Dat het te snel gaat of zo ?
  dinsdag 29 november 2011 @ 16:13:22 #111
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_104970434
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:04 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Maar ik moet er eigenlijk wel bij zeggen dat ik pas zulke goeie matches krijgt sinds het nieuwe systeem. Nu wordt je bij speeddates eerder gekoppeld aan mannen die het zelfde indexcijfer hebben qua uiterlijk, populariteit enz. Wat voor mij blijkbaar beter werkt.

quote:
99s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat voor eisenlijstje heb je dan?
Standaard riedeltje; minimaal hbo, goed uiterlijk, lang, wonend in de randstad en het liefst niet in een van de kleinere stadjes of slaapsteden, wilt niet te snel huisje, boompje, beestje en bijdehand waardoor ik niet over hem heen loop.
Pas 1 keer gebeurd dat ik deze 'eisen' liet vallen voor iemand maar het kan wel :)
  dinsdag 29 november 2011 @ 16:19:44 #112
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104970687
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:13 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Maar ik moet er eigenlijk wel bij zeggen dat ik pas zulke goeie matches krijgt sinds het nieuwe systeem. Nu wordt je bij speeddates eerder gekoppeld aan mannen die het zelfde indexcijfer hebben qua uiterlijk, populariteit enz. Wat voor mij blijkbaar beter werkt.

[..]

Standaard riedeltje; minimaal hbo, goed uiterlijk, lang, wonend in de randstad en het liefst niet in een van de kleinere stadjes of slaapsteden, wilt niet te snel huisje, boompje, beestje en bijdehand waardoor ik niet over hem heen loop.
Pas 1 keer gebeurd dat ik deze 'eisen' liet vallen voor iemand maar het kan wel :)
Valt me alles mee. Lijkt nogal op het mijne, alleen dan hoeft niet lang en ze mag best in een klein dorpje wonen. Alles is hier toch op fietsafstand.
Er zullen voldoende kerels zijn die aan je lijst voldoen.
pi_104970827
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:04 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Jij doet volgens mij geen speed- of battledates, dus dan heb je met het brakke matchsysteem te maken...
  dinsdag 29 november 2011 @ 16:26:31 #114
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_104970995
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij doet volgens mij geen speed- of battledates, dus dan heb je met het brakke matchsysteem te maken...
Die werkt idd heel slecht, na een paar 'matches' al uitgezet
pi_104971880
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:26 schreef love_sharon het volgende:
Die werkt idd heel slecht, na een paar 'matches' al uitgezet
Je moet je matches ook beoordelen. Dat werkt wel om betere matches te krijgen.
pi_104972035
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wel gedaan hoor.
pi_104972077
quote:

[..]

Het is ongeveer 1% beter. Heb al eerder gezegd, ben gestopt met Paiq.
pi_104972383
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:50 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Het is ongeveer 1% beter. Heb al eerder gezegd, ben gestopt met Paiq.
Prima, in de kroeg afgelopen weekend nog wat gespot?
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:43:18 #119
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_104974116
Al die vragen die gesteld worden bij eDarling.. holy fuck. Ik heb nu al geen zin meer om mijn profiel nog aan te passen, zo vermoeiend vond ik het :D
There is a long line down from heaven.
pi_104974235
Vd week de 5e date gehad met het meisje waarmee ik nu al even date. Zijn gaan skiën bij Snowworld, was wederom erg gezellig. Waarschijnlijk zien we elkaar donderdag weer, en deze keer bij haar thuis :)
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_104975210
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:46 schreef Jay_Snake het volgende:
Vd week de 5e date gehad met het meisje waarmee ik nu al even date. Zijn gaan skiën bij Snowworld, was wederom erg gezellig. Waarschijnlijk zien we elkaar donderdag weer, en deze keer bij haar thuis :)
Dat wordt neuken :P
  dinsdag 29 november 2011 @ 18:52:56 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_104976942
Het wordt onderhand wel eens tijd om 'm erin te gaan hangen inderdaad!
pi_104977200
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:52 schreef Silenus het volgende:
Het wordt onderhand wel eens tijd om 'm erin te gaan hangen inderdaad!
:r
  dinsdag 29 november 2011 @ 18:58:33 #124
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_104977239
In je periode, prinsesje?
pi_104977266
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Prima, in de kroeg afgelopen weekend nog wat gespot?
Ik was in Geneve dus dat ging niet. Maar dit weekend ga ik wel uit. Ik doe niet meer aan kroegtypes. Ik heb er 2 van het uitgaan en beide waren fanatieke biertenders.
pi_104977351
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:59 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Ik was in Geneve dus dat ging niet. Maar dit weekend ga ik wel uit. Ik doe niet meer aan kroegtypes. Ik heb er 2 van het uitgaan en beide waren fanatieke biertenders.
Ja want alle kroegbezoekers zijn fanatieke biertenders :')
pi_104979951
quote:

[..]
En nee, met gratis varianten kom je als kerel niet ver op datingsite.
Nonsens... ook dat gaat prima.
pi_104980491
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja want alle kroegbezoekers zijn fanatieke biertenders :')
Tot het tegendeel bewezen is versier ik liever niet meer een man in de kroeg. Mocht ik hem toch erg aanlokkelijk vinden houd ik hem en zn drankgebruik eerst even in de gaten.
pi_104980608
Wat blijft er dan nog over?
pi_104981356
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:11 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Ik geef het nog max. 1 maand. (ik hoop dat ik ongelijk heb)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:13:04 #131
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_104988239
Goedenavond! Eerste post hier in deze reeks. Leek me wel interessant om hier actief te worden nu overmorgen mijn 3 maanden gratis full account bij relatie.nl van start gaan. Ik zit ook wel bij OKcupid, maar daar lijkt weinig vernieuwing qua Nederlandse leden in te zitten. Dusssss... hoi! :W
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_104990173
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:13 schreef robdriessen het volgende:
Goedenavond! Eerste post hier in deze reeks. Leek me wel interessant om hier actief te worden nu overmorgen mijn 3 maanden gratis full account bij relatie.nl van start gaan. Ik zit ook wel bij OKcupid, maar daar lijkt weinig vernieuwing qua Nederlandse leden in te zitten. Dusssss... hoi! :W
Succes..dat is toch die nieuwe site ?

Ik heb m'n RP-profiel ff gedeactiveerd :)
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:01:01 #133
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_104990699
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:50 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Succes..dat is toch die nieuwe site ?

Ik heb m'n RP-profiel ff gedeactiveerd :)
Yep, van de originele oprichters van RP. Eigenlijk zou de nieuwe site al maanden eerder online zijn gegaan, maar daar had de Telegraaf Groep (die nu eigenaar zijn van RP) een stokje voor gestoken. Iets met concurrentiebeding etc. Maar goed, nu mogen ze los, ik ben benieuwd hoe het aanbod daar gaat zijn, donderdag gaat de deur open.
pi_104990903
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:01 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Yep, van de originele oprichters van RP. Eigenlijk zou de nieuwe site al maanden eerder online zijn gegaan, maar daar had de Telegraaf Groep (die nu eigenaar zijn van RP) een stokje voor gestoken. Iets met concurrentiebeding etc. Maar goed, nu mogen ze los, ik ben benieuwd hoe het aanbod daar gaat zijn, donderdag gaat de deur open.
Ben wel benieuwd waarin zij zich dan weer gaan onderscheiden van de rest...keep us posted dus :D
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:09:18 #135
57047 macondo
pi_104991079
quote:

[..]

Vissen in een lege vijver. Nooit echt een aanrader.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 16:11 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Lastig te omschrijven. Ze wil mij graag zien, maar weet niet of ze verliefd is.
Overal verstand van.
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:10:08 #136
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104991109
quote:

Soms ga ik echt denken dat god's gift to women ben... :7

en dan word ik wakker
  dinsdag 29 november 2011 @ 23:24:59 #137
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_104991776
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:09 schreef macondo het volgende:

[..]

Vissen in een lege vijver. Nooit echt een aanrader.

Ze zijn de vijver al ruim een half jaar aan het vullen dus ik ben voorzichtig optimistisch. Wat de werkelijkheid gaat brengen, hoor je aan het einde van de week van me ;)
pi_104992036
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:09 schreef macondo het volgende:
Lastig te omschrijven. Ze wil mij graag zien, maar weet niet of ze verliefd is.
Sorry, dude, dan is ze het niet.

Als je moet gaan nadenken of je wel verliefd bent, dan ben je het niet :)
pi_104993657
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

Sorry, dude, dan is ze het niet.

Als je moet gaan nadenken of je wel verliefd bent, dan ben je het niet :)
Ik ben het niet altijd met je eens godshand, maar nu wel :Y
  woensdag 30 november 2011 @ 01:17:27 #140
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_104995361
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

en dan word ik wakker
Tja zolang je het jezelf wijs kan maken ;)
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2011 @ 02:10:15 #141
21636 Feestkabouter
pi_104995888
is het erg cheezy om een email in rijm te sturen deze tijd van het jaar?

via een vriendin mailadres van haar collega gekregen, ik heb zelf helemaal geen zin om eerst een hele tijd over en weer te gaan emailen, ik wil dames gewoon vlot ontmoeten. is het niks, jammer dan, geen probleem maar dan weten we dat in elk geval.
anyway: de dame denkt er blijkbaar hetzelfde over en stelt voor om komend weekend wat af te spreken.
nou heb ik een email terug geschreven (nog niet verstuurd) en in een melige/vrolijke/jolige bui ben ik die in rijm gaan omzetten (ik ben daar nogal heel erg handig in, ik schud het zo uit mijn mouw).
best wel een leuk en jolig resultaat geworden vind ik zelf (nee ik ga het niet posten).......... en ergens heb ik ook zoiets van: als ze dit raar vindt zal ze mij ook wel raar vinden want dit soort dingen hoort nou eenmaal bij mij.......

maar ik wil dus niet dat ze denkt dat ik heel erg mijn best heb zitten doen en me uit heb zitten sloven, want dat is simply niet van toepassing.
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2011 @ 02:15:04 #142
21636 Feestkabouter
pi_104995924
quote:

[..]

en dan word ik wakker
op een bepaalde manier denk ik hetzelfde:

ik zie mezelf gewoon als een potentiele partner waar een vrouw echt heel blij en gelukkig mee kan zijn (maar dan wel met het besef dat er meer van die mannen zijn).
(ben inmiddels eind 30, dus ik heb inmiddels wel van mezelf geleerd wat ik te bieden heb)
alleen ben ik er niet zo handig in om dat nou eens snel te laten blijken. ik ben er zoeen die je echt gaat waarderen als je me echt leert kennen.

klinkt dat arrogant of gewoon positief/zelfverzekerd?
pi_104996039
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 02:10 schreef Feestkabouter het volgende:
is het erg cheezy om een email in rijm te sturen deze tijd van het jaar?

via een vriendin mailadres van haar collega gekregen, ik heb zelf helemaal geen zin om eerst een hele tijd over en weer te gaan emailen, ik wil dames gewoon vlot ontmoeten. is het niks, jammer dan, geen probleem maar dan weten we dat in elk geval.
anyway: de dame denkt er blijkbaar hetzelfde over en stelt voor om komend weekend wat af te spreken.
nou heb ik een email terug geschreven (nog niet verstuurd) en in een melige/vrolijke/jolige bui ben ik die in rijm gaan omzetten (ik ben daar nogal heel erg handig in, ik schud het zo uit mijn mouw).
best wel een leuk en jolig resultaat geworden vind ik zelf (nee ik ga het niet posten).......... en ergens heb ik ook zoiets van: als ze dit raar vindt zal ze mij ook wel raar vinden want dit soort dingen hoort nou eenmaal bij mij.......

maar ik wil dus niet dat ze denkt dat ik heel erg mijn best heb zitten doen en me uit heb zitten sloven, want dat is simply niet van toepassing.
leuk en jolig en beetje tongue in cheek is juist heel leuk, zou ik zeker waarderen. klef is niet tof. dat wordt zo Candlelight.
pi_104996605
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 02:15 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

op een bepaalde manier denk ik hetzelfde:

ik zie mezelf gewoon als een potentiele partner waar een vrouw echt heel blij en gelukkig mee kan zijn (maar dan wel met het besef dat er meer van die mannen zijn).
(ben inmiddels eind 30, dus ik heb inmiddels wel van mezelf geleerd wat ik te bieden heb)
alleen ben ik er niet zo handig in om dat nou eens snel te laten blijken. ik ben er zoeen die je echt gaat waarderen als je me echt leert kennen.

klinkt dat arrogant of gewoon positief/zelfverzekerd?
Dat is niet arrogant. Gewoon een gezonde houding.
pi_104996864
quote:

[..]

Krijg je geld voor de spam ofzo?

quote:

[..]

en dan word ik wakker
Goedemorgen :W

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 07:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is niet arrogant. Gewoon een gezonde houding.
pi_104997052
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 07:55 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Hij is gewoon zelfverzekerd, verre van arrogant. Wil je echt beweren dat daar iets mis mee is?
pi_104997167
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 08:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hij is gewoon zelfverzekerd, verre van arrogant. Wil je echt beweren dat daar iets mis mee is?
Nee jezelf een veer in je **** steken vanwege onzekerheid.
pi_104997234
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 08:31 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Ik zie dat niet zo. Iedereen heeft wel een bepaalde mate van onzekerheid. Maar je kan, ondanks dat, nog steeds zelfverzekerd zijn. Ik zet eerder vraagtekens bij mensen die hun negatieve kanten niet kunnen benoemen dan bij mensen die hun positieve kanten benadrukken.
pi_104997729
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 08:31 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Dan kan een nick als "Prinsesje4you" natuurlijk wel :')

Over veren gesproken :D
pi_104998803
quote:
4s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan kan een nick als "Prinsesje4you" natuurlijk wel :')

Over veren gesproken :D
Die is echt al oud en trouwens ik post niet een geheel verhaal over mezelf hoe geweldig ik al dan niet ben.
  woensdag 30 november 2011 @ 10:19:28 #151
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104998991
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:09 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Die is echt al oud en trouwens ik post niet een geheel verhaal over mezelf hoe geweldig ik al dan niet ben.
Zou je eens moeten doen. Het lucht enorm op heb ik gemerkt. :')
pi_104999619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 07:55 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Krijg je geld voor de spam ofzo?

Het was bedoeld als info over een nieuwe datingsite, niet als spam. Mijn excuses als je het wel zo hebt opgevat. Ik ken die mensen verder niet en zal het ook niet nalaten om mijn ongenoegen te uiten als mijn ervaringen daar tegen gaan vallen.

En jij natuurlijk ook een goedemorgen en een fijne dag toegewenst.
pi_105002402
quote:
6s.gif Op woensdag 30 november 2011 10:42 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Het was bedoeld als info over een nieuwe datingsite, niet als spam. Mijn excuses als je het wel zo hebt opgevat. Ik ken die mensen verder niet en zal het ook niet nalaten om mijn ongenoegen te uiten als mijn ervaringen daar tegen gaan vallen.

En jij natuurlijk ook een goedemorgen en een fijne dag toegewenst.
Handige info ook!
Had er nog niks over gehoord of gelezen, maar zojuist een account aangemaakt waardoor ik vanaf morgen ook 3 maanden gratis toegang heb ^O^
  woensdag 30 november 2011 @ 12:27:48 #154
57047 macondo
pi_105002928
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:10 schreef palawan het volgende:

[..]

Handige info ook!
Had er nog niks over gehoord of gelezen, maar zojuist een account aangemaakt waardoor ik vanaf morgen ook 3 maanden gratis toegang heb ^O^
Kan je mooi daten met RobDriessen.. Je zal wel moeten, want veel meer vissen zullen er niet rondzwemmen...
Overal verstand van.
  woensdag 30 november 2011 @ 12:29:57 #155
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105002993
Misschien zitten er ook wel 2 vrouwen, heb je mooi een doubledate.
pi_105003035
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:29 schreef Silenus het volgende:
Misschien zitten er ook wel 2 vrouwen, heb je mooi een doubledate.
Als ze leuk genoeg zijn, wie weet. Meer dan 1 heb ik er ook niet nodig ;)
  woensdag 30 november 2011 @ 12:35:53 #157
57047 macondo
pi_105003156
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:31 schreef palawan het volgende:

[..]

Als ze leuk genoeg zijn, wie weet. Meer dan 1 heb ik er ook niet nodig ;)
En als je er op uitgekeken bent, ruil je ze gewoon met Rob. Ideaal. Doen Silenus en ik ook regelmatig. Hoewel ik niet zo tevreden ben over zijn laatste afdankertjes.
Overal verstand van.
  woensdag 30 november 2011 @ 12:36:27 #158
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105003177
3 maanden gratis is natuurlijk wel leuk, ik zal straks ook eens kijken naar die site.
  woensdag 30 november 2011 @ 12:38:04 #159
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105003226
Het zijn niet voor niks 'afdankertjes' he.
pi_105003966
julie twee :N
pi_105005895
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:07 schreef Ordos20 het volgende:
julie twee :N
blijft lachen he :D
  woensdag 30 november 2011 @ 19:25:48 #162
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105017820
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:36 schreef Thornado het volgende:
3 maanden gratis is natuurlijk wel leuk, ik zal straks ook eens kijken naar die site.
nee het is maar 3 dagen gratis.

ik vind het wel jammer, niemand die ook rond deze tijd op me profiel reageert. zit nog steeds een beetje met amper vrienden waar alles vanzelf bij gaat.
en de vrouw reageert niet op me profiel.

zou iemand uit dit topic even kunnen vertellen hoeveel views zijn (een man) profiel heeft gehad.
ik maar 14 in de laatste 14 maanden ofzo.....
Moet me tekst beter, het maakt toch niet uit wat voor tekst er staat als niemand me profiel wil bekijken?
ja ik weet niet zo goed wat ik hier kom doen, maar ik zou graag wat willen.
me profieltekst laat ook wel weten wat ik graag zou willen dacht ik, dus dat lijkt me goed en wil ik nog wel even posten :

"
Ja hallo

ik lig veel in bed. Ik studeer nog wel en dat haalt mij nog uit bed,
niet elke dag maar wel soms.
ik heb nauwelijks werk en sociaal doen ervaringen, ik ben in die catogorie voor me gevoel dus ongewenst, en heb minderwaardigheidscomplexen. je kent het wel....

Soms denk ik dat mijn leven overbodig en nutteloos is.
bijvoorbeeld, ik speel piano, maar ben niet creatief genoeg om zelf iets te kunnen componeren.
Verder moet ik elke dag moeite doen om langs hekjes en paaltjes te fietsen die geplaatst zijn vlakbij het universiteitsgebouw.
Altijd weer een grote onderneming die soms misgaat.

verder kijk ik veel comedy en anime.

ik vind comedy en anime echt helemaal gaaf.

Voor de rest heb ik de laatste tijd veel naar de regen en naar de vallende blaadjes gekeken, de blaadjes zijn nu aan het rotten en het is nu wachten op de sneeuw. Daar zie ik wel naar uit omdat dat leuk is om naar te kijken op de saaie dagen.
ik weet nog niet wat ik daarna van de lente en zomer ga doen.

Het lijk me heel mooi om het ultieme te hebben waar we voor gemaakt zijn..... Een relatie. Een relatie met wederzijds geluk en elkaar diep in de ogen kijken met totaal vertrouwen. Dat kan niet zomaar met alle mensen maar ik hoop erop dat jij tof en chill bent.

Ook berichten van kattenliefhebbers over de kat zijn welkom.
"

ik zou graag willen dat me sociale leven wat verbeterd(een klein aandachtspunt), en het ultieme van een relatie hebben(groot verlangen).
misschien dat hier in deze reeks posten me wat helpt ofzo dacht ik net.

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 30-11-2011 19:39:29 ]
  woensdag 30 november 2011 @ 19:35:32 #163
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105018251
Dat profiel kan gewoon echt niet slechter...
pi_105018311
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:35 schreef Silenus het volgende:
het zou me ook verbazen als het echt is :D
  woensdag 30 november 2011 @ 19:36:47 #165
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105018313
quote:
he wat er stond eerst wat anders, zo heel saai van " bla ik studeer XXX " ik ben XXXX en ik houd van XXXXX.
en toen had ik 1 maar views hoor
  woensdag 30 november 2011 @ 19:41:47 #166
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105018518
quote:
ik kan geen andere profielen zien van mannen die heteroseksueel zijn dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal
pi_105018679
quote:
Dit....

MLIG, Je ziet zelf toch hopelijk ook wel dat dat ook niet gaat werken? alles beter dan dat?
pi_105018753
Zal denk ik wel een grap zijn.
pi_105018820
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef DigitalGirl het volgende:
Zal denk ik wel een grap zijn.
Het is MLIG, of zoals ik net meegekregen heb: die heb nodig een schup onder zijn kont nodig.

Wat voor ervaringen (behalve dan 14 views) heb je al gehad dan MLIG? Heb je er wel foto's bij staan? heb je wel eens wat verstuurd/teruggehoord?
  woensdag 30 november 2011 @ 19:51:04 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105018921
Het hele profiel kun je samenvatten met

quote:
Hallo, ik ben een levenloze zak hooi die de hele dag in z'n bed ligt te stinken, kan niet communiceren, ben lelijk en met mij heb je geen enkele toekomst. Lijkt dit je wat, reageer dan.
Ik zag laatst onderstaand profiel. Van een vrouw. Dusseh, misschien een match?

quote:
ik zou het wel gezellig vinden om met een man van NIET boven de 30 een leuke relatie op te bouwen.

ik zal even vertellen hoe ik een beetje in elkaar zit....

ik heb last van een kleine borderline Persoonlijkheidsstoornis....waardoor ik dus heel vaak last heb van wisselingen in stemmingen, gedachten en gedrag. dus ene dag ben ik super leuk en gezellig en volgende dag ben ik heel down en saggie....
verder heb ik ook nog last van een verlatings angst en kan ik niet tegen alleen zijn...als ik een vriend heb wil ik dan ook op nummer 1 staan en niet op nummer 6 aangezien ik ECHT ECHT heel veel aandacht nodig heb....

nog meer minderheid puntjes aan mij zijn :
* ik maak niet schoon ik zie t niet wil t nie en doe t niet.
* ik heb schulden
* ik heb weinig geld
* ik maak heel vaak iets niet af begin overal voor overgave aan maar afmaken is voor mij heel moielijk.
* heb geen vrienden, kennisen wel (maar nooit langdurige vriendschappelijke relaties...simpelweg omdat ik dat niet begrijp.
* ben verslaafd aan serie kijken

DIT IS GEEN GRAP....IS ALLEMAAL WAAR!!!!

Goede puntjes mag je zelf achter komen als je het nog aandurft om met mij op date te gaan....vond het wel zo eerlijk om me negative punten neer te zetten voordat je me een berichtje stuurd en moeite doet voor iemand die totaal niet bij je past....

nou hoop wat van jullie te horen.

GEEN FOTO GEEN REACTIE!!!!!!!
HARTJES WORDEN METEEN VERWIJDERD!!! BE ORIGINAL!!!
ow ja een keer reageren is genoeg, niet over paar maanden weer proberen graag, heb een goed geheugen ;)

=xxx=
jessica
  woensdag 30 november 2011 @ 19:53:24 #171
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105019023
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Het is MLIG, of zoals ik net meegekregen heb: die heb nodig een schup onder zijn kont nodig.

Wat voor ervaringen (behalve dan 14 views) heb je al gehad dan MLIG? Heb je er wel foto's bij staan? heb je wel eens wat verstuurd/teruggehoord?
ervaringen en berichten sturen/ontvangen:
ik had nog nooit wat verstuurd. ik heb vanavond toen ik het weer eens ging bekijken omdat ik had gelezen dat iedereen gratis een full membership had 1 bericht gestuurd. dat was geen succes
het zou kunnen dat ik eerder een abbonement voor een maand heb afgesloten, (denk dat het augustus 2010 was) maar toen had ik niets verstuurd.
ik heb een paar keer wat ontvangen, maar altijd vreemde buitenlandse dingen, of 0906 nummers.
dat heb ik eerder in deze reeks gepost(lang terug).

fotos:
ik heb 1 foto die is goedgekeurd door een meisje/vrouw. lanterfanteraar(een forumuser) heeft gezegd dat die goed is, en dat ik er echt stoer uitzie dan. (zo stoer als ik nog net aan kan).
pi_105019037
Scherp jij Silenus

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ervaringen en berichten sturen/ontvangen:
ik had nog nooit wat verstuurd. ik heb vanavond toen ik het weer eens ging bekijken omdat ik had gelezen dat iedereen gratis een full membership had 1 bericht gestuurd. dat was geen succes
het zou kunnen dat ik eerder een abbonement voor een maand heb afgesloten, (denk dat het augustus 2010 was) maar toen had ik niets verstuurd.
ik heb een paar keer wat ontvangen, maar altijd vreemde buitenlandse dingen, of 0906 nummers.
dat heb ik eerder in deze reeks gepost(lang terug).

Ja.... das ook niet echt handig. Dat zie je toch ook wel?
  woensdag 30 november 2011 @ 19:54:49 #173
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105019090
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

hoe kan ik haar nu vinden!? klinkt als een leuk iemand vergeleken met de "normale proberen te doen" mensen die hoge schijn ophouden.
  woensdag 30 november 2011 @ 20:01:26 #174
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105019457
Volgens mij heeft relatie.nl mij nu 3 maanden gratis membership gegeven.
RelatiePLANET gooit er gelijk weer een aanbieding voor 3 dagen gratis achteraan. :P
pi_105019690
Zijn dat geen afzonderlijke bedrijven dan :? .
pi_105019747
MLIG, die tekst is niet heel kansrijk. En dat is een understatement. Het is dan wel weer typisch jij. Je kan wel een vlotte tekst op laten lepelen hier, maar zo ben jij toch niet.
  woensdag 30 november 2011 @ 20:08:01 #177
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105019766
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Zijn dat geen afzonderlijke bedrijven dan :? .
Denk het...ze willen de meeste klanten zien te hebben :D
  woensdag 30 november 2011 @ 20:08:39 #178
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105019800
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef Mystikvm het volgende:
MLIG, die tekst is niet heel kansrijk. En dat is een understatement. Het is dan wel weer typisch jij. Je kan wel een vlotte tekst op laten lepelen hier, maar zo ben jij toch niet.
herstel.
ik heb haar rpnummer van silenus ontvangen!, ik ga , oh ik weet nog niet wat ik ga doen.
geweldig, ik deel dit eerst even met jullie.

ik ga haar profiel zometeen checken dan denk ik
pi_105019890
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

Lol..zou er bijna m'n account weer even voor activeren :D
pi_105019989
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]
ik heb haar rpnummer van silenus ontvangen!
hoe maak je iemand blij :P
  woensdag 30 november 2011 @ 20:14:13 #181
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105020069
Dit is wel leuk, we proberen elkaar toch te helpen? :)
  woensdag 30 november 2011 @ 21:36:30 #182
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105024871
Pfftt...ik log na een paar maanden weer eens op RP in, nog steeds dezelfde vrouwen, ook een aantal waar ooit al eens mee gedate heb :P
pi_105026901
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 21:36 schreef Thornado het volgende:
Pfftt...ik log na een paar maanden weer eens op RP in, nog steeds dezelfde vrouwen, ook een aantal waar ooit al eens mee gedate heb :P
dat denken ze ook van jou..
pi_105027047
oeh de mevrouw met de lekkere kont :P ... hoe gaan u datingavonturen?
pi_105027838
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:10 schreef DigitalGirl het volgende:
oeh de mevrouw met de lekkere kont :P ... hoe gaan u datingavonturen?
p_d houdt hier alleen de neuk-scores bij :)
  woensdag 30 november 2011 @ 23:07:22 #186
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105030900
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

dat denken ze ook van jou..
Offcourse :)
pi_105040800
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:22 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

p_d houdt hier alleen de neuk-scores bij :)
Dat is natuurlijk ook zeer relevant! :O

Niemand nog leuke verhalen van gisteravond?
  donderdag 1 december 2011 @ 08:52:31 #188
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105041185
Nope, ben direct in slaap gevallen.
pi_105042177
quote:
18s.gif Op donderdag 1 december 2011 08:30 schreef Prinsesje4you het volgende:
Dat is natuurlijk ook zeer relevant! :O

Niemand nog leuke verhalen van gisteravond?
Behalve uitsloven in de sportschool heb ik geen leuke verhalen.
pi_105042221
Mijn date heeft gisteravond gecancelled :(
Wilde me toch nog wat beter kennen vóór dat we afspraken, blablabla
pi_105042855
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef Cocosmacroon het volgende:
Dat is nu toch net de bedoeling van een date..... elkaar beter leren kennen?
pi_105042882
quote:
Ach joh, die van mij kon niet meer omdat haar opa in het ziekenhuis was beland, weet niet of ik dat nu wel moet geloven :')
pi_105043021
Eerste indruk van relatie.nl
Niet heel geweldig.

Kan alleen maar een basis zoekopdracht doen. Dat houd in: leeftijd tussen x en y jaar en wonend binnen 100km van mijn woonplaats.
En ja, 100km is het minimum :')

Heb daarmee 732 matches.
  donderdag 1 december 2011 @ 10:15:41 #194
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_105043037
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:09 schreef palawan het volgende:

[..]

Ach joh, die van mij kon niet meer omdat haar opa in het ziekenhuis was beland, weet niet of ik dat nu wel moet geloven :')
Ik kan zo'n hekel hebben aan die types die alles wantrouwen. Zelf had ik laatst een date die ik moest afzeggen omdat een vriendin heel ziek in het ziekenhuis ligt en het daar toen slechter mee ging. Als hij toen had gezegd 'echt waar?' had er geen afspraak meer hoeven komen voor mij.

Ik zeg hierbij trouwens niet dat jij zo'n type bent dat alles wantrouwt maar die zijn er genoeg..
pi_105043489
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:15 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ik kan zo'n hekel hebben aan die types die alles wantrouwen. Zelf had ik laatst een date die ik moest afzeggen omdat een vriendin heel ziek in het ziekenhuis ligt en het daar toen slechter mee ging. Als hij toen had gezegd 'echt waar?' had er geen afspraak meer hoeven komen voor mij.

Ik zeg hierbij trouwens niet dat jij zo'n type bent dat alles wantrouwt maar die zijn er genoeg..
Nee, dat komt ook wel heel lullig over als je zoiets zegt en iemand ligt ook echt in het ziekenhuis ;)
Ik geloof haar nu ook wel, ze had er ook een heel verhaal bij en alles.

Heb echter ook weleens gehad dat iemand te schijterig was om te zeggen dat ze niet meer wou of durfde. Dus kreeg ik 1 uur van tevoren smsje dat er onverwacht belangrijk projectwerk van haar studie tussen was gekomen, en vervolgens de telefoon ook niet op durven nemen :')
pi_105043491
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:15 schreef palawan het volgende:
Niet heel geweldig.

Kan alleen maar een basis zoekopdracht doen. Dat houd in: leeftijd tussen x en y jaar en wonend binnen 100km van mijn woonplaats.

Heb daarmee 732 matches.
Ja, dat ontdek ik nu ook. En er zitten mannen tussen mijn vrouwen! :D En de mogelijkheid tot het uploaden van foto's is onvindbaar als je eenmaal een geactiveerd profiel hebt. De testers van de site hadden iets beter hun best mogen doen.
pi_105044178
Dates afzeggen vind ik niet zo'n punt, vaak merk je wel of het een smoes is of niet.

Heb voor zondag in principe een date staan, maar voor mij hoeft het niet heel erg meer. Eerst was ze heel enthousiast, toen werd ze ineens kortaf. Prima, ik het maar even gelaten, gisteren even geïnformeerd of ze nog wel zin had in een date. Is het antwoord "Jazeker". Dus ik wil even iets van een tijd vastleggen, antwoordt ze met 'Ja', 'Nee', 'OK' of helemaal niet.

Sorry, maar als je geen enkel enthousiasme meer op kunt brengen dan sla ik lekker over. Ga mijn tijd niet verdoen met iemand die ineens bijzonder ongeïnteresseerd overkomt :') Als ik bedenkingen krijg bij iemand dan zeg ik het gewoon, maar blijkbaar ontbreekt het bij mensen aan een dergelijke instelling.
pi_105045160
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:43 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Behalve uitsloven in de sportschool heb ik geen leuke verhalen.
Lekker saai :( Net zoals ik gister in me remie in de bios zat.

quote:
Duidelijk  Next

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:15 schreef palawan het volgende:
Niet heel geweldig.

Heb daarmee 732 matches.
Ooo, die heb je zo doorgewerkt!
  donderdag 1 december 2011 @ 11:35:43 #199
57047 macondo
pi_105045515
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
Dates afzeggen vind ik niet zo'n punt, vaak merk je wel of het een smoes is of niet.

Heb voor zondag in principe een date staan, maar voor mij hoeft het niet heel erg meer. Eerst was ze heel enthousiast, toen werd ze ineens kortaf. Prima, ik het maar even gelaten, gisteren even geïnformeerd of ze nog wel zin had in een date. Is het antwoord "Jazeker". Dus ik wil even iets van een tijd vastleggen, antwoordt ze met 'Ja', 'Nee', 'OK' of helemaal niet.

Sorry, maar als je geen enkel enthousiasme meer op kunt brengen dan sla ik lekker over. Ga mijn tijd niet verdoen met iemand die ineens bijzonder ongeïnteresseerd overkomt :') Als ik bedenkingen krijg bij iemand dan zeg ik het gewoon, maar blijkbaar ontbreekt het bij mensen aan een dergelijke instelling.
Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen klagende mannen uiterst aantrekkelijk vinden, dus je bent goed bezig ;)
Overal verstand van.
pi_105045869
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:35 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen klagende mannen uiterst aantrekkelijk vinden, dus je bent goed bezig ;)
Als ik ongeïnteresseerde initiatiefloze vrouwen nou aantrekkelijk zou vinden, dan waren we een match made in heaven ;)
  donderdag 1 december 2011 @ 12:44:33 #201
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105048078
Relatie.nl eerst indruk:

* veel nepprofielen
* 100 km het minimum? Sorry, maar ik heb nu even genoeg van lange afstandsrelaties. (80 km is veel)
* Wat een leuke mannen staan er tussen mijn vrouwen...helaas heb ik daar geen interesse in.
* Ik wil niet daten met rokers...waarom staan die wel tussen mijn matches?

Oftwel: ze moeten de komende 3 maanden maar eens flink aan de slag voor ik ga daten via deze site :P
  donderdag 1 december 2011 @ 12:46:37 #202
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105048162
@MLIG besteed de tijd die besteed aan datingsites liever aan het zoeken van een psycholoog/therapeut.......... oh wacht zo te lezen besteed je er eigenlijk helemaal geen tijd aan, aangezien je niks doet.
  donderdag 1 december 2011 @ 12:54:24 #203
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105048481
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Thornado het volgende:
Relatie.nl eerst indruk:

* veel nepprofielen
* 100 km het minimum? Sorry, maar ik heb nu even genoeg van lange afstandsrelaties. (80 km is veel)
* Wat een leuke mannen staan er tussen mijn vrouwen...helaas heb ik daar geen interesse in.

Oftwel: ze moeten de komende 3 maanden maar eens flink aan de slag voor ik ga daten via deze site :P
Dit.

Wel handig: profielen verbergen, wie neust er in je profiel. Weinig filtermogelijkheden...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  donderdag 1 december 2011 @ 12:55:54 #204
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105048540
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:54 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Dit.

Wel handig: profielen verbergen, wie neust er in je profiel. Weinig filtermogelijkheden...
Klopt, maar als ik gelijk al 20 profiel verberg...:P
pi_105048829
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Thornado het volgende:
Relatie.nl eerst indruk:

* veel nepprofielen

Even daarop voortborduren:

- Veel nepprofielen en geen manier om ze te 'flaggen'/rapporteren als nepprofiel
- Veel 'lege' profielen. Sorry dames, maar ik wil toch iets meer over jullie kunnen lezen dan "Ik ben lief, vraag me naar de rest.", "Even kijken of dit iets is." of "Vul ik later nog wel in."
- Geen filtermogelijkheden naast leeftijd en (te grote) afstand

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat we stiekem gewoon in de 'open beta' zijn beland. Maar je zou toch beter werk verwachten van mannen die ooit RP hebben opgericht.... Ben benieuwd hoe snel ze alles verbeteren, maar vooralsnog: valse start -O-
Toch al wel een interessante dame gezien......
  donderdag 1 december 2011 @ 13:07:03 #206
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105048911
Daarom krijgen wij ook 3 maanden gratis...en als het gratis is, hebben wij niets te klagen terwijl Relatie.nl haar vijver vult.
pi_105049073
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:07 schreef Thornado het volgende:
Daarom krijgen wij ook 3 maanden gratis...en als het gratis is, hebben wij niets te klagen terwijl Relatie.nl haar vijver vult.
Maar goed, die vijver zijn ze al aan het vullen sinds de aankondiging in Januari (!). Wat ik nu zie (ook al is het gratis), nodigt totaal niet uit om ook maar enigszins te overwegen om over drie maanden te betalen voor verlenging.
  donderdag 1 december 2011 @ 13:48:13 #208
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105050731
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:55 schreef Thornado het volgende:

[..]

Klopt, maar als ik gelijk al 20 profiel verberg...:P
20 maar? :X
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  donderdag 1 december 2011 @ 14:36:57 #209
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105052755
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:48 schreef Merlijn het volgende:

[..]

20 maar? :X
Dat lieg ik, ik heb er nog 16 over...van de 600 matches :P
Eens kijken of ik de site nu fatsoenlijk kan gebruiken :)
  donderdag 1 december 2011 @ 14:45:26 #210
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105053100
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:36 schreef Thornado het volgende:

[..]

Dat lieg ik, ik heb er nog 16 over...van de 600 matches :P
Eens kijken of ik de site nu fatsoenlijk kan gebruiken :)
Mjah ik zit ook al van de 600 terug naar de 50. Valt ook erg op dat regio Gelderland, Flevoland en het hoge noorden erg vertegenwoordigd zijn. Soms erg leuk maar vanwege afstand valt het gewoon af.
  donderdag 1 december 2011 @ 14:49:57 #211
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105053336
Regio Gelderland is juist wat ik zoek...bij mij zit iedereen juist in het noorden of westen.

Ik zag een vrouw met haar foto in drie provincies wonen. Als ze nu ook nog in Gelderland zou wonen, dan wist ik het wel :Y

pi_105054250
Die matches op paiq zijn me een partij beroerd zeg..

Wanneer is een foto 'hoog" beoordeeld eigenlijk? Heb dat pas 1x voorbij zien komen..

Hoe serieus doen jullie die foto's beoordelen? :')
pi_105054333
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef RBWO het volgende:
Ik doe het erg serieus.
pi_105054474
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:15 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik doe het erg serieus.
Krijg altijd van die gare matches.. echt totaaaal niet het type wat ik zoek. :')
pi_105055971
quote:

Wanneer is een foto 'hoog" beoordeeld eigenlijk? Heb dat pas 1x voorbij zien komen..

Volgens mij heb je een fotobewonderaar als je helemaal bovenaan het lijstje staat. Of bij de eerste 5 ofzo. Weet het niet precies. Ik weet ook niet hoe representatief je cijfer is. Verdenk zo'n site er nog wel eens van om het mooier voor te stellen dan het is. Je raakt je klanten kwijt als hun foto met een 5 wordt beoordeeld denk ik :')

Ik begin altijd serieus met dat beoordelen, maar na een tijdje ben ik het zat om zeekoeien naar de onderkant van de stapel te klikken, dus de eerste 10 of 15 vind ik ook echt wel OK, de rest is gewoon een stapel met alles waar ik niet gelukkig van word :')

En de matching is inderdaad beroerd, denk dat ik het maar uit ga zetten.
pi_105056580
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Volgens mij heb je een fotobewonderaar als je helemaal bovenaan het lijstje staat. Of bij de eerste 5 ofzo. Weet het niet precies. Ik weet ook niet hoe representatief je cijfer is. Verdenk zo'n site er nog wel eens van om het mooier voor te stellen dan het is. Je raakt je klanten kwijt als hun foto met een 5 wordt beoordeeld denk ik :')

Ik begin altijd serieus met dat beoordelen, maar na een tijdje ben ik het zat om zeekoeien naar de onderkant van de stapel te klikken, dus de eerste 10 of 15 vind ik ook echt wel OK, de rest is gewoon een stapel met alles waar ik niet gelukkig van word :')

En de matching is inderdaad beroerd, denk dat ik het maar uit ga zetten.
Geen idee idd. Sta een 8.3 van 8 beoordelingen :').

Tevens de personen waarvan ik de foto "leuk" vind komen NOOIT terug als matches. :')
  donderdag 1 december 2011 @ 16:16:08 #217
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105056625
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:15 schreef RBWO het volgende:

[..]

Geen idee idd. Sta een 8.3 van 8 beoordelingen :').

Tevens de personen waarvan ik de foto "leuk" vind komen NOOIT terug als matches. :')
Dan moet je die een oneliner sturen. Al kost dat wel credits.
pi_105056661
quote:
3s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dan moet je die een oneliner sturen. Al kost dat wel credits.
Die worden idd wel geaccepteerd :') maar snap dat hele matching systeem gewoon niet.
  donderdag 1 december 2011 @ 16:32:30 #219
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105057314
Zo, even een dame op Relatie.nl een berichtje gestuurd.
Leuke foto, woont in de buurt, nietszeggende profieltekst...

...ja..zij is mijn toekomst :P
  donderdag 1 december 2011 @ 16:51:15 #220
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105058221
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:32 schreef Thornado het volgende:
Zo, even een dame op Relatie.nl een berichtje gestuurd.
Leuke foto, woont in de buurt, nietszeggende profieltekst...

...ja..zij is mijn toekomst :P
Ik heb de eerste reactie alweer te pakken....
  donderdag 1 december 2011 @ 17:01:38 #221
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105058608
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik heb de eerste reactie alweer te pakken....
En? :)
  donderdag 1 december 2011 @ 17:14:59 #222
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105059138
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:01 schreef Thornado het volgende:

[..]

En? :)
Op het eerste gezicht zeg ik geen nee. De rest kan ik nog niet over oordelen.
  donderdag 1 december 2011 @ 17:20:30 #223
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105059334
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:14 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Op het eerste gezicht zeg ik geen nee. De rest kan ik nog niet over oordelen.
Linkje? :D
  donderdag 1 december 2011 @ 18:47:44 #224
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105062566
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
@MLIG besteed de tijd die besteed aan datingsites liever aan het zoeken van een psycholoog/therapeut.......... oh wacht zo te lezen besteed je er eigenlijk helemaal geen tijd aan, aangezien je niks doet.
ik vind het niet leuk dat je weer over de psycholoog begint.
ik typ "weer" want volgensmij ken ik je naam al van een tijdje terug(een jaar ofzo)

het valt allemaal wel mee. maar ik zit idd een beetje in een sociaal isoloment. ik ontmoet geen mensen, ik heb geen vrienden waar ik nieuwe mensen mee ontmoet.
zo ziet het er naar uit(gebaseerd op de laatste jaren) dat ik nooit een vriendin kan krijgen, terwijl het verlangen al jaren lang elke dag erg groot is.
ook zou ik graag wat meer vrienden willen hebben om uit het sociale isolement te komen, het ziet er naar uit dat dit ook niet lukt(Gebaseerd op de laatste jaren).

ik zie niet in wat naar de psycholoog gaan voor nut heeft. Er is niets ernstig mis met mij, en de tijd van de psycholoog kan beter besteed worden aan iemand anders.
pi_105062655
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik typ "weer" want volgensmij ken ik je naam al van een tijdje terug(een jaar ofzo)

het valt allemaal wel mee. maar ik zit idd een beetje in een sociaal isoloment. ik ontmoet geen mensen, ik heb geen vrienden waar ik nieuwe mensen mee ontmoet.
zo ziet het er naar uit(gebaseerd op de laatste jaren) dat ik nooit een vriendin kan krijgen, terwijl het verlangen al jaren lang elke dag erg groot is.
ook zou ik graag wat meer vrienden willen hebben om uit het sociale isolement te komen, het ziet er naar uit dat dit ook niet lukt(Gebaseerd op de laatste jaren).

ik zie niet in wat naar de psycholoog gaan voor nut heeft. Er is niets ernstig mis met mij, en de tijd van de psycholoog kan beter besteed worden aan iemand anders.

Alleen uit dit stukje kan ik je het advies geven een hobby te zoeken en je ontmoet daardoor vanzelf nieuwe leuke mensen...
  donderdag 1 december 2011 @ 18:53:01 #226
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105062799
quote:
99s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:49 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Alleen uit dit stukje kan ik je het advies geven een hobby te zoeken en je ontmoet daardoor vanzelf nieuwe leuke mensen...
en wat kan de hobby zijn.
ik weet geen hobbies voor mij. ook zie ik niet in hoe ik vrienden kan vinden met een hobby.

edit: voor de post hieronder mij:
ik snap de hint(denk ik?). daarvoor dus dit en zal ik niet nog een posts maken en lastig doen.
ik ga misschien moed verzamelen om eventueel terug te komen met een bericht die ik kan sturen naar iemand op relatieplanet, met het doel voor de contacten. belangrijk voor dit soort berichten is dat ik enigszins normaal lijk heb ik gemerkt, dus dan moet ik wel weer even terugkomen met een concept.

het spijt me, en ik hoop op de kleine kans en mogelijkheid dat niet iedereen hier nu tegen me is.

[ Bericht 12% gewijzigd door mylifeisgrey op 01-12-2011 19:20:54 ]
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 19:12:33 #227
21636 Feestkabouter
pi_105063610
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en wat kan de hobby zijn.
ik weet geen hobbies voor mij. ook zie ik niet in hoe ik vrienden kan vinden met een hobby.
ga bijvoorbeeld trollen op een groot forum, dan reageren er heel veel mensen op je posts

edit (na aanpassing van je post hierboven):
als ik er nu heel even vanuitga dat je niet aan het trollen bent en dus eerlijk bent, dan moet ik zeggen dat je weinig realiteitsbesef lijkt te hebben. in mijn ogen dus. zo ontzettend onecht/onwerkelijk kom je op mij over.
en dan sluit ik me toch aan bij de anderen die je het advies geven om eens serieus hulp te zoeken. je hebt een lange weg te gaan en dat ga je in je eentje niet redden.
stel dat je niet aan het trollen bent, dan moet je mijn sarcastische hint over het trollen gewoon negeren en op basis van mijn opmerking geen beslissingen nemen over het wel of niet posten op een forum.
ik denk alleen niet dat je al toe bent aan deze dating-topics, hoe graag je dat ook wil.

[ Bericht 18% gewijzigd door Feestkabouter op 01-12-2011 19:27:11 ]
pi_105064406
quote:
Er is niets ernstig mis met mij, en de tijd van de psycholoog kan beter besteed worden aan iemand anders.
Weglopen voor problemen helpt niet MLiG. Maar dat hebben ze ook in dat andere topic gezegd. Nog niet gedate met Lanterfant trouwens?
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 19:32:44 #229
21636 Feestkabouter
pi_105064658
aanvulling: wat kan de psycholoog voor je doen?
je geeft heel duidelijk aan dat je nu in een isolement zit.
je geeft aan niet te weten hoe daaruit te komen.
het komt op ons heel erg over alsof het je in je eentje niet lukt om wat van je sociale leven te maken...... nee zo komt het niet over, je zegt dat eigenlijk letterlijk zelf.
een psycholoog kan je daarbij helpen.

is er iets mis met je? 'mis' is een raar woord. is er iets mis als je weinig motivatie hebt? (dat is 1 van de indrukken die ik krijg)
de meeste mensen die voor het eerst naar een psycholoog gaan denken dat er niks mis is met ze.
maar de vraag is ook niet relevant. de juiste vraag is: kan een psycholoog me verder op weg helpen, NOG beter/sterker/zelfverzekerder maken?
in veel gevallen is het antwoord: ja.
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 19:34:55 #230
21636 Feestkabouter
pi_105064792
quote:

dat snap ik wel, maar als de kans erg klein is dat er een langdurig succesvol iets uit voortkomt (die uitspraak durf ik te doen na alles wat ik van je heb gelezen), is het economisch gezien wijs om eerst wat tijd in jezelf te investeren en DAN pas de loterij van het daten aan te gaan.
pi_105065311
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:34 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat snap ik wel, maar als de kans erg klein is dat er een langdurig succesvol iets uit voortkomt (die uitspraak durf ik te doen na alles wat ik van je heb gelezen), is het economisch gezien wijs om eerst wat tijd in jezelf te investeren en DAN pas de loterij van het daten aan te gaan.
Dat hebben we ook al duizend keer gezegd in het "Als daten moeilijk gaat.." topic. Maar hij gaat langzaam vooruit hoor, het gaat beter dan toen hij er net kwam.
  donderdag 1 december 2011 @ 20:05:48 #232
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105066674
quote:

[..]

Ik begin er idd weer over, omdat ik jou idd ken van eerdere topics. Maar als jij je kop in het zand wilt blijven steken en blijven ontkennen dat je hulp nodig hebt, terwijl je nu nog steeds na zo'n lange tijd geen stap (of heel weinig iig) opgeschoten in je eentje, dan moet je dat echt helemaal zelf weten.

Hierboven staan ook genoeg verstandige antwoorden van anderen over het waarom van een psycholoog, dus dat ga ik niet nog eens herhalen.

Met de situatie zoals jij die schept van je leven in dat profielstukje van je. Ben je helemaal absoluut geen verspilling van tijd voor een psycholoog, omdat er mensen zouden zijn met ernstigere problemen, want dat zijn er echt maar weinig.

Maar ik zal verder mijn mond erover houden, want dit lijkt me niet het juiste topic om deze discussie verder te zetten.
pi_105067648
haha, overdrijven is ook een kunst.. er staat iemand op relatie.nl met burgelijke status 'uit elkaar'.
En wat heeft ze aan op de foto?

dr trouwjurk....
  donderdag 1 december 2011 @ 20:28:30 #234
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105067949
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:22 schreef GForceT1 het volgende:
haha, overdrijven is ook een kunst.. er staat iemand op relatie.nl met burgelijke status 'uit elkaar'.
En wat heeft ze aan op de foto?

dr trouwjurk....
Die heb ik ook gezien _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:20 schreef Thornado het volgende:

[..]

Linkje? :D
Nah, als er iets uitkomt dan stuur ik het wel ;)

quote:
Persoonlijk advies

Plaats minimaal 5 foto's van jezelf.
ik HEB geeneens 5 actuele foto's van mezelf }:|
  donderdag 1 december 2011 @ 20:55:31 #235
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105069584
Ik heb er drie :)

Maar nog geen reactie op mijn berichtje dat ik naar het nietszeggende profiel stuurde :'(
  donderdag 1 december 2011 @ 20:57:10 #236
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105069667
Ik vind dat filmpje op de splashpage van Relatie.nl wel heeeeeel erg nep.
Als ik via die site date, hoop ik een levendigere dame te vinden...
  donderdag 1 december 2011 @ 21:12:38 #237
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105070622
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:57 schreef Thornado het volgende:
Ik vind dat filmpje op de splashpage van Relatie.nl wel heeeeeel erg nep.
Als ik via die site date, hoop ik een levendigere dame te vinden...
Ik zie de google translates inmiddels ook weer voorbij komen...

--edit: de gevalideerde sessie is wel heul strak afgesteld. Je hebt geeneens de tijd om een berichtje terug te sturen....

[ Bericht 9% gewijzigd door Merlijn op 01-12-2011 21:22:59 ]
pi_105078720
quote:

Als het goed is worden de matches wel beter. Je kan dat gewoon aangeven.
Het foto's beordelen doe ik min of meer serieus. Maar het gaat mij om de leuke dames dus als ik voor de 20e keer een dikkerdje, vrouw met een pottenkapsel of vrouw die veels te veel make-up gebruik zie dan druk ik die naar beneden. Maar of die 25e of 35e is maakt mij niet zoveel uit.

Sowieso zonde dat je met dat foto's beordelen niet kan bepaalde wensen kan opgeven.
pi_105079120
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:13 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Sowieso zonde dat je met dat foto's beordelen niet kan bepaalde wensen kan opgeven.
Nee Lampie dat is nou juist het doel van Paiq, het innerlijk matchen.
pi_105079505
quote:
4s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:21 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Nee Lampie dat is nou juist het doel van Paiq, het innerlijk matchen.
Onzin. Het gaat om een match, en daar zijn ook andere dingen belangrijk voor. Paiq vraagt om je lengte en gewicht op te geven, dat soort dingen zijn dus ook gewoon belangrijk voor een match.
pi_105080944
quote:

Uurtje geleden nieuwe foto op paiq gezet en inmiddels een whopping 9.9 score (alhoewel slechts 3 keer bekeken), i shit you not... Nu kan ik het nog zeggen, morgen zal het wel weer gekelderd zijn :+

Het beoordelen begint - ook hier - aanvankelijk serieus, maar gaat al snel vervelen als je steeds dezelfde types langs ziet komen, te zwaar, te chagrijnig of te lelijk, of teveel van die mensen die je lusteloos op een bank geplakt zitten omringd door katten. In mijn leeftijdscategorie is het nogal een drama, alhoewel je soms nog weleens geluk hebt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_105085238
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:28 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Onzin. Het gaat om een match, en daar zijn ook andere dingen belangrijk voor. Paiq vraagt om je lengte en gewicht op te geven, dat soort dingen zijn dus ook gewoon belangrijk voor een match.
Het gaat echt om het innerlijk dat promoten ze volgens mij ook echt. Tenminste in het begin.
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:08:35 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105085383
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 07:53 schreef Prinsesje4you het volgende:
Het gaat echt om het innerlijk dat promoten ze volgens mij ook echt. Tenminste in het begin.
Vandaar ook dat je de eerste 10 minuten geen foto's ziet als je gewoon chat met een speeddate/match.
Maarja of dat nou per definitie slim is. Vervolgens word je als lelijk persoon toch eruit gekickt na 10 minuten volle hoop omdat het gesprek wel klikte. :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:19:07 #244
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105089649
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Uurtje geleden nieuwe foto op paiq gezet en inmiddels een whopping 9.9 score (alhoewel slechts 3 keer bekeken), i shit you not... Nu kan ik het nog zeggen, morgen zal het wel weer gekelderd zijn :+

Het beoordelen begint - ook hier - aanvankelijk serieus, maar gaat al snel vervelen als je steeds dezelfde types langs ziet komen, te zwaar, te chagrijnig of te lelijk, of teveel van die mensen die je lusteloos op een bank geplakt zitten omringd door katten. In mijn leeftijdscategorie is het nogal een drama, alhoewel je soms nog weleens geluk hebt.
Even uit algemene nieuwsgierigheid, zijn hier wel eens succesverhalen via PaiQ voorbij gekomen? Heb me er zelf ooit jaren geleden aan gewaagd, maar toen was het de tendens om elkaar net zo lang met koetjes en kalfjes aan het chatten te houden totdat de foto zichtbaar was. En dat was dan meer wel dan niet het punt om de chat te stoppen.... :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:29:22 #245
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105089961
Paiq leverde mij drie maanden een dame op waarmee ik alles kon en mocht doen wat ik wilde. Ook onze relatie uiteindelijk beëindigen :P
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:37:39 #246
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105090202
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:29 schreef Thornado het volgende:
Paiq leverde mij drie maanden een dame op waarmee ik alles kon en mocht doen wat ik wilde. Ook onze relatie uiteindelijk beëindigen :P
Toe maar. Ik kan dit op twee manieren lezen: 1. Ze was heel open, gewillig en overal voor in. 2. Ze had totaal geen eigen mening of initiatief. Ik hoop voor je dat het meer 1 dan 2 was ;)
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:43:19 #247
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105090431
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:37 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Toe maar. Ik kan dit op twee manieren lezen: 1. Ze was heel open, gewillig en overal voor in. 2. Ze had totaal geen eigen mening of initiatief. Ik hoop voor je dat het meer 1 dan 2 was ;)
Ik schrijf ook heel rooskleurig hoor :P

Nee, het was een hele sterke, eigenzinnige dame. Maar ze claimde mij zo gigantisch veel dat ik er op een bepaald gek van werd. En dan is het klaar.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:59:04 #248
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105090996
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef Thornado het volgende:

[..]

Ik schrijf ook heel rooskleurig hoor :P

Nee, het was een hele sterke, eigenzinnige dame. Maar ze claimde mij zo gigantisch veel dat ik er op een bepaald gek van werd. En dan is het klaar.
Kan ik me voorstellen. Ik heb dus wel ooit een paar keer gedate met een dame zonder eigen wil. "Wat zullen we morgen gaan doen? De stad in? Filmpje? Boswandeling" - "Maakt me niet uit zolang ik maar bij jou kan zijn." Dat kan één keer een schattig antwoord zijn, maar als dat je standaard antwoord blijkt te zijn, ben ik pleite. :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:06:47 #249
141482 Q.
JurassiQ
pi_105091343
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. Ik heb dus wel ooit een paar keer gedate met een dame zonder eigen wil. "Wat zullen we morgen gaan doen? De stad in? Filmpje? Boswandeling" - "Maakt me niet uit zolang ik maar bij jou kan zijn." Dat kan één keer een schattig antwoord zijn, maar als dat je standaard antwoord blijkt te zijn, ben ik pleite. :')
Huuuuu! Horror! Zo iemand heeft vast ook geen eigen leven en gaat lekker parasiteren op jouw leven. O+

Mensen zonder eigen leven. :r
For great justice!
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:15:54 #250
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105093827
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:06 schreef Q. het volgende:

[..]

Huuuuu! Horror! Zo iemand heeft vast ook geen eigen leven en gaat lekker parasiteren op jouw leven. O+

Mensen zonder eigen leven. :r
Mensen die in het eigen kleine dorpje alles, iedereen en elke roddel kennen, maar een middagje naar de 'grote stad' 20 km verderop als een wereldreis beschouwen :+
pi_105097480
Ik mis het daten zooooooooooooooooooooooo!!!! :'(
Sarcasme. Herken het.
pi_105097616
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:58 schreef Spirit82 het volgende:
Daten ?
pi_105097687
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:02 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Daten ?
Nee, je bent mn type niet.

edit: oooohhhh!!! dit heb ik zo gemist!! Dank je wel Provinciaaltje O+ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_105097755
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:03 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee, je bent mn type niet.

edit: oooohhhh!!! dit heb ik zo gemist!! Dank je wel Provinciaaltje O+ O+
Bedank hem dan met een date! :{
pi_105097846
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:05 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Bedank hem dan met een date! :{
Hey, afwijzen is mijn stijl ja :{w
Sarcasme. Herken het.
pi_105097915
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Beetje teren op andermans kosten bij dates en vervolgens afwijzen? :+
pi_105097919
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En ik heb tenminste weer eens een keer mijn uiterste best gedaan om een date te regelen.
pi_105097929
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:58 schreef Spirit82 het volgende:
Dan ga je toch lekker daten?
Ik zie het probleem niet :?
pi_105097932
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:09 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

En ik heb tenminste weer eens een keer mijn uiterste best gedaan om een date te regelen.
Haha, assertiviteit +1.
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:10:02 #260
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105097938
Spirit wat neuzel je toch? Je bent nu toch helemaal blij en in de wolken met je nieuwe grote liefde?

Vrouwen...ik ga nu echt eens kippen houden...
pi_105098167
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:10 schreef Thornado het volgende:
Spirit wat neuzel je toch? Je bent nu toch helemaal blij en in de wolken met je nieuwe grote liefde?

Vrouwen...ik ga nu echt eens kippen houden...
Jaaa, maar even serieus: Is het echt zo gek dat je die spanning en actie mist als je een relatie hebt? Ik geef hem echt niet op, maar stiekem mis ik dat stappen, flirten, daten, die spanning, die afwisseling, wel een beetje hoor :)
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:25:28 #262
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105098409
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jaaa, maar even serieus: Is het echt zo gek dat je die spanning en actie mist als je een relatie hebt? Ik geef hem echt niet op, maar stiekem mis ik dat stappen, flirten, daten, die spanning, die afwisseling, wel een beetje hoor :)
Ergens snap ik dat wel. Misschien is het ook wel een kwestie van gewenning...
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:25:34 #263
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105098415
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Als ik een leuk iemand gevonden heb, hoef ik al dat gedate en geneuzel niet meer zonodig.

Of je is je huidige liefde zo voorspelbaar en saai dat je je fix ergens anders moet zoeken?
pi_105098544
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:25 schreef Thornado het volgende:

[..]

Als ik een leuk iemand gevonden heb, hoef ik al dat gedate en geneuzel niet meer zonodig.

Of je is je huidige liefde zo voorspelbaar en saai dat je je fix ergens anders moet zoeken?
Dat staat daar toch volledig los van? Er zijn gewoon 2 kanten aan 1 verhaal. Was dit topic weer even aan het bijlezen om te zien of er nog leuke nieuwtjes waren en veel users zijn gewoon vrij negatief, vind ik. Terwijl daten toch juist leuk is en moet zijn??
Sarcasme. Herken het.
pi_105099260
oei, larpguy had begrepen dat we gingen msn'en, ik had begrepen dat als hij me niet op msn trof ik een mailtje van hem zou krijgen. Die krijg ik nu dan, met een vraag aan mij hoe het nu zit. Even een mail met opheldering verstuurd. Hoop dat we elkaar gaan zien binnenkort.
pi_105099431
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:50 schreef minnemin het volgende:
oei, larpguy had begrepen dat we gingen msn'en, ik had begrepen dat als hij me niet op msn trof ik een mailtje van hem zou krijgen. Die krijg ik nu dan, met een vraag aan mij hoe het nu zit. Even een mail met opheldering verstuurd. Hoop dat we elkaar gaan zien binnenkort.
Gaan jullie samen LARPen? Ga jij als Elfje?
pi_105101055
nee als heks :P
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:57:14 #268
104871 remlof
Europees federalist
pi_105101456
Nieuwe datingsite trouwens: www.relatie.nl - met een paar maanden gratis lidmaatschap.

Nee dit is geen spam, maar informatief :P
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:36:35 #269
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105102707
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:47 schreef minnemin het volgende:
nee als heks :P
als een aantrekkelijke heks voor de larpman?
pi_105103514
Mag ik even ordinair zijn, heb de lekkerste vrouw op paiq als foto bewonderaar. Althans ben ik er nog niet een knapper tegengekomen.
pi_105103965
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:02 schreef DigitalGirl het volgende:
Mag ik even ordinair zijn, heb de lekkerste vrouw op paiq als foto bewonderaar. Althans ben ik er nog niet een knapper tegengekomen.
ik zou zeggen, let us be the judge of that :D
pi_105104363
Heb alleen de kleine foto maar ze is wel eens voorbij gekomen tijdens het foto beoordelen :9 .
pi_105104608
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:25 schreef Thornado het volgende:

[..]

Precies, ik zou die dates echt niet missen.
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:49:17 #274
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105105664
Weer zo'n bewijs van de afwachtende houding van vrouwen :6
pi_105106151
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag het altijd aan het einde van de date.
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:23:21 #276
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105107382
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor die conclusie heb ik geen onderzoek voor nodig. :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:23:25 #277
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105107385
Spirit valt zeker onder antwoord C :Y
pi_105108612
Ook ik kan me aan sluiten bij een date zonder eigen leven.
Het "wat gaan we doen, als ik je maar zie", nee ik hoef niet iedere date iets te gaan doen.
En waarom mag ik alles verzinnen, stiekem denk ik dat er veel van die soort types zijn.

Echt vermoeiend! Op naar de volgende date, al zit ik echt met een tijd te kort, als ik tijd heb is iedereen offline. En om in alle profielen te gaan neuzen om er vervolgens achter te komen dat die persoon nooit online komt is ook zo vermoeiend.
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:41:15 #279
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105110966
Ik heb een gratis RP member een berichtje gestuurd zonder mijn e-mail adres.

Ik ben benieuwd of ze er achter komt dat het datingweekend is en iedereen in principe full member kan worden voor drie dagen :P
pi_105111614
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef Thornado het volgende:

Ik ben benieuwd of ze er achter komt dat het datingweekend is en iedereen in principe full member kan worden voor drie dagen :P
Vertel... zie niets dat daar op duidt :?
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:58:04 #281
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105111957
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Vertel... zie niets dat daar op duidt :?
ow...heb je geen mail gehad?
Grote datingweekend aankondiging.
pi_105112826
Neeuh, ben geen member van RP.
pi_105112896
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:58 schreef Thornado het volgende:

[..]

ow...heb je geen mail gehad?
Grote datingweekend aankondiging.
Shit, heb ik vandaag sinds lange tijd weer eens aantal mailtjes weggedaan zitten er weer kapers op de kust. }:|
pi_105127647
Vanavond een date.. Moet zeggen dat ik het toch wel spannend vind haha!
pi_105128404
Ik heb voor iemand hier op zn Knuz profiel gekeken, nu word ik wakker en heb ik 48 mailtjes :D
pi_105128457
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:25 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik heb voor iemand hier op zn Knuz profiel gekeken, nu word ik wakker en heb ik 48 mailtjes :D
DigitalGirl of Picardmike ?
pi_105129324
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:28 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

DigitalGirl of Picardmike ?
Doet dat er toe?
pi_105129543
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:14 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Doet dat er toe?
Nee, maar ik denk dat het de enige twee zijn die 48 mailtjes gaan sturen.
pi_105129892
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:26 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Nee, maar ik denk dat het de enige twee zijn die 48 mailtjes gaan sturen.
_O-
pi_105130313
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

_O-
Nope
pi_105130498
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:02 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Nope
Dan is het niemand uit deze topic range, of wacht misschien MLIG........................................... Nee die durft geen vrouw aan te spreken, Hmm dus toch niemand uit deze reeks.
pi_105130660
Het kunnen ook 48 knuzkussen zijn he ;)
pi_105131405
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Het kunnen ook 48 knuzkussen zijn he ;)
Kreeg wel 2 knipogen. Nee, echt geschreven teksten.
pi_105131564
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:37 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Kreeg wel 2 knipogen. Nee, echt geschreven teksten.
Copy Paste
pi_105131620
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Copy Paste
Wel een paar ja, die pik je er zo uit. Ik heb er ook 1 die wilt geen fotos van zichzelf laten zien :') die wilt ie mailen
pi_105131827
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:44 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Wel een paar ja, die pik je er zo uit. Ik heb er ook 1 die wilt geen fotos van zichzelf laten zien :') die wilt ie mailen
Ja zeg, en ik maar denken dat ze van 1 persoon af komen. Hoe zou dat nu komen ?

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:25 schreef Prinsesje4you het volgende:
pi_105131902
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:51 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ja zeg, en ik maar denken dat ze van 1 persoon af komen. Hoe zou dat nu komen ?

[..]

Je moet niet denken, gaat niet goed bij jou.
pi_105132068
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:54 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Je moet niet denken, gaat niet goed bij jou.
Mijn gedachte werden gevormd door onduidelijke informatie
pi_105135084
Ben je het zelf niet Provinciaaltje, ik bedoel jij bent ook best wanhopig?
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:06:15 #300
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105137333
Sluit
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:06:30 #301
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105137341
Uit