SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
wat mailtjes heen en weer gestuurd, wat gechat (en helaas alweer genegeerd en teleurgesteld geraakt, maar dat schijnt erbij te horen volgens mijn vrienden die internetdate-experts zijn), voorstel gedaan voor een date en rondgekeken. voor een eerste maand binnen datingland is dat wel aardig, denk ik.quote:Op zondag 27 november 2011 17:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
In jouw beleving zal dat vast wel zo zijn... maar goed wat heb je concreet gedaan de afgelopen twee weken?
Het klinkt in ieder geval positief en jah je vrienden hebben gelijk.quote:Op zondag 27 november 2011 17:57 schreef minnemin het volgende:
[..]
voor een eerste maand binnen datingland is dat wel aardig, denk ik.
Had je zo'n lekkere kont?quote:Op zondag 27 november 2011 18:01 schreef pizza_doos het volgende:
De helft was alleen op mijn kont uit, maar de andere helft had meer interesse dan alleen dat..
En daar komt de vrouwlijke aap uit de mouw.quote:Op zondag 27 november 2011 18:06 schreef minnemin het volgende:
ja duh ik heb ook veel meer berichtjes gehad maar vooral van mannen die ik mij niet zoveel deden. met twee van de ca 20(?) nu contact opgenomen.
que? ik snap niet wat je bedoelt, maar ik verwacht van de mannen eigenlijk niets anders. als mijn profiel, tekst en foto niet bij je past, hoef je niet 'sociaal wenselijk' te msn'en en terug te mailen omdat je denkt dat dat van je verwacht wordt. een geen-interesse zou ik wel netjes vinden, maar goed. als een man 20 reacties krijgt en er zit niet echt iets tussen, dan gaat ie toch niet voor de 'nep' reageren? dat zou echt stom zijnquote:
Hoe combineer je dit met de verhalen van zelfmedelijden?quote:Op zondag 27 november 2011 18:09 schreef minnemin het volgende:
tja picardmike ik wil wel graag maar ik ben niet wanhopig. ik vind dat ik recht heb op iemand wiens profiel ik leuk vind, wiens foto en tekstje me iets doet. voor minder doe ik ik het niet.
Tja helaas spreken ong 1 op de 5 vrouwen mij wel aan qua uiterlijk en dat weeg ik af met de profieltekst als ze op het randje zitten. Maar als het een stoot is maakt die tekst nog heel weinig uit, Sowieso zegt die tekst weinig, daaruit ga je echt niet halen of iemand bij je past. Tenzij je heel oppervlakkig bent. Het meeste haal je uit de gesprekken daarna, maar dat is voor een man bijna onmogelijk. Een kritische vraag en je ligt al uit de race.quote:Op zondag 27 november 2011 18:09 schreef minnemin het volgende:
tja picardmike ik wil wel graag maar ik ben niet wanhopig. ik vind dat ik recht heb op iemand wiens profiel ik leuk vind, wiens foto en tekstje me iets doet. voor minder doe ik ik het niet.
[..]
que? ik snap niet wat je bedoelt, maar ik verwacht van de mannen eigenlijk niets anders. als mijn profiel, tekst en foto niet bij je past, hoef je niet 'sociaal wenselijk' te msn'en en terug te mailen omdat je denkt dat dat van je verwacht wordt. een geen-interesse zou ik wel netjes vinden, maar goed. als een man 20 reacties krijgt en er zit niet echt iets tussen, dan gaat ie toch niet voor de 'nep' reageren? dat zou echt stom zijn
Nou het irriteerd mij een beetje dat minnemin altijd doet als ik haar lees, alsof ze zichzelf minderwaardig voelt bij mannen maar dat het volgens mij gewoon gespeelt is. beetje streberig gedrag vind ik.quote:
Ja ik vind dat pizza_doos met recht over zichzelf zegt een lekkere kont hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 18:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Tsjhmmm, laten we het even bij belangrijkere onderwerpen houden: de kont van pizza_doos.
Gezeur. Goed er zullen zijn die overspoeld worden met berichtjes. Maar ik heb ook wel gehoord dat er dames zijn die dat nu net NIET hebben (en echt geen schoorstenen/horken/wanhopige types zijn).quote:Op zondag 27 november 2011 18:32 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou het irriteerd mij een beetje dat minnemin altijd doet als ik haar lees, alsof ze zichzelf minderwaardig voelt bij mannen maar dat het volgens mij gewoon gespeelt is. beetje streberig gedrag vind ik.
Onzin, dingen gezeur noemen is een dooddoener.quote:Op zondag 27 november 2011 18:50 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Gezeur. Goed er zullen zijn die overspoeld worden met berichtjes. Maar ik heb ook wel gehoord dat er dames zijn die dat nu net NIET hebben (en echt geen schoorstenen/horken/wanhopige types zijn).
De kwaliteit doet er soms ook van af. Tsja het is maar net wat je als maatstaaf neemt natuurlijk!
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op zondag 27 november 2011 18:42 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja ik vind dat pizza_doos met recht over zichzelf zegt een lekkere kont hebben.
Nee, maar je zei dat andere dat zeiden, toen keek ik naar je avatar en toen dacht ik is effe kijken naar je fobo, en idd.quote:
Vanavond hopelijk chatten met larpguy en dan ga ik een date voorstellen.quote:Op zondag 27 november 2011 18:31 schreef Thornado het volgende:
Maar ga je nu wel of niet op date, minnemin?
Ik heb meer in mijn fobo dan jij, dus gebruik je fantasie maarquote:Op zondag 27 november 2011 19:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou dat binnen de mogelijkheden horen?
Dat kan... maar om dat nu telkens hier te posten. Weet je hoe vermoeiend het is om al die berichten van die white knights hier te lezen die je proberen te "redden"?quote:Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef minnemin het volgende:
Ik mag best mezelf een beetje zielig vinden.
Dat is waar... maar minnemin kan beamen hoen catch ik wel niet benquote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Ik heb meer in mijn fobo dan jij, dus gebruik je fantasie maar
uh welke shit?quote:Op zondag 27 november 2011 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is waar... maar minnemin kan beamen hoen catch ik wel niet ben.
Wow de shit die jij doet pizza_doos, had het niet voor mogelijk geacht.
Inderdaad! Net als white knights die nu pizza_doos proberen te hosselen met treurige versierpogingen.quote:Op zondag 27 november 2011 19:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet je hoe vermoeiend het is om al die berichten van die white knights hier te lezen die je proberen te "redden"?
Gelijk heb jequote:Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef minnemin het volgende:
Nou ja het zal allemaal wel, ik snap geen reet meer van jullie (pun intended).
Ik krijg het in het echte leven moeilijk voor elkaar, ik ben bezig met live versieren en dat gaat steeds beter maar er is mij aangeraden daarnast het eens op een datingsite te proberen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik stap hier nog maar net in, en dat ik op een datingsite sta wil niet zeggen dat ik dan direct maar terug MOET mailen op alle intereseberichtjes die ik krijg en met die mannen moet daten. Ik mag best mezelf een beetje zielig vinden, maar ik ga niet met de eerste de beste in zee omdat het moet, ofzo. Ik mag ook eisen stellen. Als je eigen gefrustreerde geest daar niet mee overweg, kan, jouw probleem.
Ja ontzettend vermoeiend iemand die misschien echt wat minder in z'n vel zit en andere users die oprecht zo'n iemand proberen te helpen. Dit topic is nog steeds onderdeel van R&P en niet van ONZquote:Op zondag 27 november 2011 19:53 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat kan... maar om dat nu telkens hier te posten. Weet je hoe vermoeiend het is om al die berichten van die white knights hier te lezen die je proberen te "redden"?
Als 1quote:Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef Cinderella_Man het volgende:
Telt een date die zaterdag en zondag duurt als 1 date of als 2![]()
?
ze is gisteren wel even weggeweest..maar dat was voor korte duurquote:Op zondag 27 november 2011 20:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als 1Een date duurt vanaf het moment dat je elkaar ontmoet tot je weer uit elkaar gaat. Dus al duurde dat een week, dan is het nog steeds één date.
Wow Silenus... wat ben je toch een alfamannetje. Serieus... pas nog een documentaire gezien op National Geographic en je voldoet echt compleet aan het plaatje.quote:Op zondag 27 november 2011 20:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad! Net als white knights die nu pizza_doos proberen te hosselen met treurige versierpogingen.
dat klinkt als.. neukenquote:Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef Cinderella_Man het volgende:
?
Nou, ik zou zeggen, vertel!quote:Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef Cinderella_Man het volgende:
?
Idd, goed om voor andere users eens te zien dat het ook voor dames niet altijd makkelijk hoeft te zijn.quote:Op zondag 27 november 2011 20:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ja ontzettend vermoeiend iemand die misschien echt wat minder in z'n vel zit en andere users die oprecht zo'n iemand proberen te helpen. Dit topic is nog steeds onderdeel van R&P en niet van ONZ
Hoe komt het dat je het in het echte leven moeilijk voor elkaar krijgt? Overigens, hopelijk lukt het met die larpkerel.quote:Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef minnemin het volgende:
Ik krijg het in het echte leven moeilijk voor elkaar, ik ben bezig met live versieren en dat gaat steeds beter maar er is mij aangeraden daarnast het eens op een datingsite te proberen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik stap hier nog maar net in, en dat ik op een datingsite sta wil niet zeggen dat ik dan direct maar terug MOET mailen op alle intereseberichtjes die ik krijg en met die mannen moet daten. Ik mag best mezelf een beetje zielig vinden, maar ik ga niet met de eerste de beste in zee omdat het moet, ofzo. Ik mag ook eisen stellen. Als je eigen gefrustreerde geest daar niet mee overweg, kan, jouw probleem.
[..]
Vanavond hopelijk chatten met larpguy en dan ga ik een date voorstellen.
Nou ok in het echte leven zijn mannen idd wel wat moeilijker te benaderen dan op een datingsite. Maar een datingsite is ook heel anders voor vrouwen daar kom je nog wel achter.( voor mannen ook). Mannen mogen ook best eisen stellen.quote:Op zondag 27 november 2011 19:45 schreef minnemin het volgende:
[..]
Vanavond hopelijk chatten met larpguy en dan ga ik een date voorstellen.
Ok, maar hoe is het dan als je met een wingman/wingwoman iets gaan doen? Dat die je een beetje helpt zeg maar?quote:Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef minnemin het volgende:
Ik sluit te veel (figuurlijk) mijn ogen voor wat er rondloopt en pietsie negatief zelfbeeld.
Wat doe je dan als er een man op je afkomt. Want die komen echt wel op je af.quote:Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef minnemin het volgende:
Ik sluit te veel (figuurlijk) mijn ogen voor wat er rondloopt en pietsie negatief zelfbeeld.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:54 schreef Godshand het volgende:
Is DigitalGirl nu nog steeds gefrustreerd dat hij net minnemin heeft kunnen batsen?
De bedoeling was natuurlijk "niet", maar typefout..quote:
Succes.quote:Op maandag 28 november 2011 08:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo weer een klein beetje actief bezig met mijn profielen..
Gisteren ook best lang met iemand zitten kletsen, was leuk.. Uiterlijk niet echt mijn type, maar heb me eens voor genomen dat ik daar in het begin niet zo naar kijk.. De jongens die wel mijn type leken werden niets dus misschien moet ik het eens over een andere boeg gooien
Ik heb geen nieuwe aanpak.. Alleen ik verbreed mijn zoekgebiedquote:Op maandag 28 november 2011 08:45 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Succes.
Ik hoop dat je nieuwe aanpak effect krijgt.
Zeg nou eens eerlijk, ben jij PicardMike?quote:Op maandag 28 november 2011 15:40 schreef DigitalGirl het volgende:
Zijn er overigens nog meer vrouwen uit op een one night stand in dit topic?
Nee, en wat is er zo raar aan die vraag? Bedoel heb heel de nacht wakker gelegen, liggen draaien in mijn bed, peinzend naar het witte plafond gestaard... hoe kan ik nu eens die one night stand voor elkaar krijgen met de altijd bereidwillige minnemin.quote:Op maandag 28 november 2011 16:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Zeg nou eens eerlijk, ben jij PicardMike?
lekker boeiend wat ik lijk dat compenseert toch altijd weer als dames me zien. Heb een veelste lief koppie dus dat zoeken ze toch nooit achter me.quote:Op zondag 27 november 2011 23:16 schreef pizza_doos het volgende:
PicardMike jij lijkt mij echt heel eng. Stalker.. brrr
Bereidwillig??? een date bedoel je neem ik aan dan?quote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef minnemin het volgende:
Ik stalk niet, Picardmike stelt zich enorm aan.
Ik ben alleen bereidwillig voor een redelijk uitziende man die ook een beetje sympathiek is
Ik heb gesproken.
Fuck that shit... passionele sex voor minder doen we het niet heh minnemin?quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Bereidwillig??? een date bedoel je neem ik aan dan?
De lol van deze running gag is er wel een beetje af imho.......en zeker offtopic....quote:Op maandag 28 november 2011 21:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Fuck that shit... passionele sex voor minder doen we het niet heh minnemin?
fuck it. Ik vond eerst dat macondo jou wel heel erg opzocht, maar volgens mij ben jij inderdaad niet helemaal fris daarboven; wel.quote:Op maandag 28 november 2011 21:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Fuck that shit... passionele sex voor minder doen we het niet heh minnemin?
LoLquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:10 schreef minnemin het volgende:
Nou ja het zal wel. Ik zat van het weekend niet helemaal lekker in mijn vel.... Dat klopt. Ik wil helemaal geen snelle seks, ik wil het complete plaatje, leuke dingen doen, liefde én passionele seks. Maar ja, dan ben ik misschien een beetje een dreinend kind dat perse de paarse Fruitella wil terwijl die uit productie zijn en dan maar alle gele en roze naar binnen propt (pun intended) terwijl ik daar allergisch voor ben.... En deze metafoor ga ik niet uitleggen aan wie hem niet snapt.
Vandaag weer over op de gezonde volwassene. Heb een aantal leuke profielen op RP een mailtje gestuurd. Leuke intrigerende redelijk knappe mannen. Als ze me leuk lijken, huphup, gewoon mailen, en geen mitsen en maren vooraf. En we zien wel. Ik moet die 28 euro er toch uit krijgen voor mezelf. Damn wat ben ik een Hollander
Ze zullen niet weten wat ze overkomtquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:10 schreef minnemin het volgende:
Vandaag weer over op de gezonde volwassene. Heb een aantal leuke profielen op RP een mailtje gestuurd. Leuke intrigerende redelijk knappe mannen. Als ze me leuk lijken, huphup, gewoon mailen, en geen mitsen en maren vooraf.
Nee hoor labiel ben je niet, leuke vrouw gewoon.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:32 schreef minnemin het volgende:
nee dat weten ze idd nog niet. Lief grappig slim snel beetje druk beetje aanhankelijk weet over veel mee te praten. en ziet er leuk uit. Prima meid die minnemin.serieus hoor, ik kom hier vast superlabiel over maar dat valt allemaal wel mee.
Ze woont in het noorden toch? Ik wordt voortdurend door sites gekoppeld aan mensen in Groningen en Leeuwarden. Blijkbaar een vrouwenoverschot daar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor labiel ben je niet, leuke vrouw gewoon.
Je woont alleen in de verkeerde provincie, in de Randstad had je dagelijks een date kunnen hebben
Logisch in een datingsite ervaringen topic.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb waarschijnlijk eind deze week een date![]()
(alleen dan wel gewoon in de kroeg ontmoet)
Goed hequote:Op dinsdag 29 november 2011 08:13 schreef Godtje het volgende:
Logisch in een datingsite ervaringen topic.
Studentes die te lang blijven hangen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze woont in het noorden toch? Ik wordt voortdurend door sites gekoppeld aan mensen in Groningen en Leeuwarden. Blijkbaar een vrouwenoverschot daar.
Wel vaak studentes ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Studentes die te lang blijven hangen?
Ook goedemorgenquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:41 schreef Lijpe_Tjap het volgende:
Ik had een gratis account bij parship, lexa en lexamore. Ik heb ze letterlijk alle drie binnen drie dagen verwijderd nadat ik moest concluderen dat je met een gratis membership zo goed als niets kunt.
Daarna heb ik paiq geprobeerd. Man, man, man, wat een teleurstelling. De twee dames die aan mij werden gekoppeld waren zo fucking saai niet te geloven. Eentje reageerde alleen met 'ja' en 'nee' en de ander was me toch een boerentrien. Ze kon alleen maar over paarden lullen, maar ik dacht: toch even kijken hoe ze eruitziet. Staat ze daar in een bloemenjurk en klompen ( I kid you not) aan in de weiland. Ik hoop toch echt dat die test volledige bullshit is want als dit soort meiden nou bij mij horen te passen...
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:53 schreef Djieluh het volgende:
Heb een meid leren kennen via RP, maar ze begint over trouwen en kinderen al. RUUUUUUUUNNNNNNNNNN
Heb je dat ook tegen haar gezegd? Of heb je als een rechtgeaarde Fokker alleen maar geknikt en ingestemd om vervolgens hier te komen klagen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:53 schreef Djieluh het volgende:
Heb een meid leren kennen via RP, maar ze begint over trouwen en kinderen al. RUUUUUUUUNNNNNNNNNN
Heb dit ook gezegd tegen haar, no worriesquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb je dat ook tegen haar gezegd? Of heb je als een rechtgeaarde Fokker alleen maar geknikt en ingestemd om vervolgens hier te komen klagen?
Als ze alleen "ja" en "nee" zegt, vindt ze je niet interessant. Dan is ze aan het praten met iemand die ze wél interessant vindt. En nee, met gratis varianten kom je als kerel niet ver op datingsite.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:41 schreef Lijpe_Tjap het volgende:
Ik had een gratis account bij parship, lexa en lexamore. Ik heb ze letterlijk alle drie binnen drie dagen verwijderd nadat ik moest concluderen dat je met een gratis membership zo goed als niets kunt.
Daarna heb ik paiq geprobeerd. Man, man, man, wat een teleurstelling. De twee dames die aan mij werden gekoppeld waren zo fucking saai niet te geloven. Eentje reageerde alleen met 'ja' en 'nee' en de ander was me toch een boerentrien. Ze kon alleen maar over paarden lullen, maar ik dacht: toch even kijken hoe ze eruitziet. Staat ze daar in een bloemenjurk en klompen ( I kid you not) aan in de weiland. Ik hoop toch echt dat die test volledige bullshit is want als dit soort meiden nou bij mij horen te passen...
Bij de eerste date al?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:53 schreef Djieluh het volgende:
Over dat eerste: ja dat had ik ook wel door, dat ze mij niet interessant vindt. Maar goed, als je van de get go al met alleen ja en nee antwoordt, zelf geen initiatief neemt o.i.d., dan geef je me simpelweg geen eerlijke kans. Overigens verlengde ze die date wel met 10 minuten en mocht ik haar foto zien. Uiterlijk matched het innerlijk wel in dit geval.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Als ze alleen "ja" en "nee" zegt, vindt ze je niet interessant. Dan is ze aan het praten met iemand die ze wél interessant vindt. En nee, met gratis varianten kom je als kerel niet ver op datingsite.
Gisteren / vanacht date nummer 5 gehad. Klinkt als een verhaal met kannen en kruiken, maar ze twijfelt. Ze nam wel het initiatief tot date nummer 6, in het weekend met uitslaappotentie. Dat is toch eigenlijk stukken beter dan zo'n brakke dinsdagochtend.
Matching duurt ook veel te lang. Ze is toch nooit online, en dan moet je een beetje matig grappige berichtjes achterlaten en een paar dagen wachten tot ze een keer reageert met een antwoord waar je niet gelukkig van wordt. Met zo'n Speeddate weet je gelijk of het een beetje klikt en kan je spijkers met koppen slaan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:00 schreef Godshand het volgende:
Nogmaals over paiq, die matches regel ik alleen via speeddates en Oneliners bij Fotobeoordelen. De matching zelf is fucking matig (tenzij je betaalt voor Paiq select, kan je 100x nee klikken, en dan 1x ja als ZIJ voorbijkomt).
Matching is zeker matig, ik krijg al 5 jaar lang, 35 jarige vrouwenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Matching duurt ook veel te lang. Ze is toch nooit online, en dan moet je een beetje matig grappige berichtjes achterlaten en een paar dagen wachten tot ze een keer reageert met een antwoord waar je niet gelukkig van wordt. Met zo'n Speeddate weet je gelijk of het een beetje klikt en kan je spijkers met koppen slaan.
Ik krijg tussen de 27 en de... 17. Echt tof, die verhalen over het eerste uur Engels op school.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Matching is zeker matig, ik krijg al 5 jaar lang, 35 jarige vrouwenSommige waren leuk hoor om even mee te daten maar dat is het dan ook wel...
Ik heb ook de leukste contacten met speeddates. Vrouwen die veel meer bij mij passen, vaak wat alternatiever en kunstzinniger, iets meer begaan met de maatschappij. Paiq scoort die mensen steevast met minder dan een 7. Wat ze wel bij mij vinden passen zijn kapsters en gehandicaptenverzorgers met de diepgang van een pierenbadje, die scoren weer een 9quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Matching is zeker matig, ik krijg al 5 jaar lang, 35 jarige vrouwenSommige waren leuk hoor om even mee te daten maar dat is het dan ook wel...
Je kan toch instellen vanaf welke leeftijd je zoekt?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:28 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik krijg tussen de 27 en de... 17. Echt tof, die verhalen over het eerste uur Engels op school.
Die zitten er zekerquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:34 schreef =HellFire= het volgende:
En voor hetzelfde geldt is het een bloedgeile mooie, intelligente dame.
Ik moest er ook niks van hebben, vond het veel te oppervlakkig. Maar nu vermaak ik me uitstekend met al die nutcases en psychos waarvan je je niet af hoeft te vragen waarom ze single zijn. En soms kom je een hele leuke tegen, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:34 schreef =HellFire= het volgende:
Ik weet 100% zeker dat ik minimaal 18 heb neergezet. Snap sowieso niet dat een 17-jarige al op een dating site zit. Then again, ik snap ook niet altijd van mezelf dat ik er zit.Maar goed, soms ontmoet je mensen die je anders nooit zou ontmoeten. Ook dat kunnen mooie verhalen opleveren. En voor hetzelfde geldt is het een bloedgeile mooie, intelligente dame.
Precies, gewoon niet te moeilijk doen over alles en gewoon gaan, lol hebben. Dan werkt PAIQ nog best. Zie je dit als laatste redmiddel dan.... wordt het lastig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik moest er ook niks van hebben, vond het veel te oppervlakkig. Maar nu vermaak ik me uitstekend met al die nutcases en psychos waarvan je je niet af hoeft te vragen waarom ze single zijn. En soms kom je een hele leuke tegen, inderdaad.
Die kom ik nog wel eens tegen. Van die net iets te lekker gekke en spontane vrouwen met dito kapsel. Die direct laaiend enthousiast zijn over je (ik denk omdat ze een keer geen bierdrinkende stratenmakers treffen) en die je dan toch maar heel gauw moet temperen in hun enthousiasme. Dat ik terug praat betekent niet dat ik dol op je benquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:42 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Precies, gewoon niet te moeilijk doen over alles en gewoon gaan, lol hebben. Dan werkt PAIQ nog best. Zie je dit als laatste redmiddel dan.... wordt het lastig.
Echt een speld in een hooiberg, maar ze zijn er. Waarvan akte. Maar dan loop je weer tegen types aan die wel heel graag willen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik moest er ook niks van hebben, vond het veel te oppervlakkig. Maar nu vermaak ik me uitstekend met al die nutcases en psychos waarvan je je niet af hoeft te vragen waarom ze single zijn. En soms kom je een hele leuke tegen, inderdaad.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Echt een speld in een hooiberg, maar ze zijn er. Waarvan akte. Maar dan loop je weer tegen types aan die wel heel graag willen.
Paiq is gewoon een vergaarbak van zooi die je bij de Xenos ook laat liggen, ook al is het goedkoop.
Ik zit heel weinig op paiq maar de keren dat ik er weer eens op zit kom ik genoeg leuke mannen tegen bij battledates. Hoog opgeleid, goed uiterlijk en vaak nog wel bijdehand waardoor interessant. Blijkbaar heb ik dus wel een goed matchsysteem.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Over bierdrinkende stratenmakers gesproken: niet om mijzelf op mijn borst te kloppen, maar de andere mannen bij battledates zijn ook niet vaak het toonbeeld van intelligentieIk begrijp dus goed dat vrouwen dezelfde problemen ervaren.
Wat voor eisenlijstje heb je dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:46 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik zit heel weinig op paiq maar de keren dat ik er weer eens op zit kom ik genoeg leuke mannen tegen bij battledates. Hoog opgeleid, goed uiterlijk en vaak nog wel bijdehand waardoor interessant. Blijkbaar heb ik dus wel een goed matchsysteem.
En ik ben nog vrij veeleisend (volgens verschillende mannen)
Mja, het verbaast mij inderdaad hoeveel vrouwen er nog roken tegenwoordig en gezien ik echt een schurfthekel aan roken heb, wordt dat hem niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:14 schreef Thornado het volgende:
Ik doe geen Battledates meer. In principe kiest de dame altijd voor mij (jaja, ik ben immers geen bierdrinkende stratenmaker) en dan zit ik weer met een blonde, rokende en housemuziek-liefhebbende Kelly opgescheept...*Sad Trombone*
Echt ongelovelijk! Kan niet waar zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:46 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik zit heel weinig op paiq maar de keren dat ik er weer eens op zit kom ik genoeg leuke mannen tegen bij battledates. Hoog opgeleid, goed uiterlijk en vaak nog wel bijdehand waardoor interessant. Blijkbaar heb ik dus wel een goed matchsysteem.
Ik kom er juist vrij weinig tegen die echt bijdehand zijn. Pas één of twee keer dat ik zelf ook moest grinniken. Verder meer van die uitgebluste types die alleen maar in clichés kunnen praten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:46 schreef love_sharon het volgende:
[..]
En ik ben nog vrij veeleisend (volgens verschillende mannen)
Wat is de twijfel ? Dat het te snel gaat of zo ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Als ze alleen "ja" en "nee" zegt, vindt ze je niet interessant. Dan is ze aan het praten met iemand die ze wél interessant vindt. En nee, met gratis varianten kom je als kerel niet ver op datingsite.
Gisteren / vanacht date nummer 5 gehad. Klinkt als een verhaal met kannen en kruiken, maar ze twijfelt. Ze nam wel het initiatief tot date nummer 6, in het weekend met uitslaappotentie. Dat is toch eigenlijk stukken beter dan zo'n brakke dinsdagochtend.
Maar ik moet er eigenlijk wel bij zeggen dat ik pas zulke goeie matches krijgt sinds het nieuwe systeem. Nu wordt je bij speeddates eerder gekoppeld aan mannen die het zelfde indexcijfer hebben qua uiterlijk, populariteit enz. Wat voor mij blijkbaar beter werkt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:04 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Echt ongelovelijk! Kan niet waar zijn.
Standaard riedeltje; minimaal hbo, goed uiterlijk, lang, wonend in de randstad en het liefst niet in een van de kleinere stadjes of slaapsteden, wilt niet te snel huisje, boompje, beestje en bijdehand waardoor ik niet over hem heen loop.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor eisenlijstje heb je dan?
Valt me alles mee. Lijkt nogal op het mijne, alleen dan hoeft niet lang en ze mag best in een klein dorpje wonen. Alles is hier toch op fietsafstand.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Maar ik moet er eigenlijk wel bij zeggen dat ik pas zulke goeie matches krijgt sinds het nieuwe systeem. Nu wordt je bij speeddates eerder gekoppeld aan mannen die het zelfde indexcijfer hebben qua uiterlijk, populariteit enz. Wat voor mij blijkbaar beter werkt.
[..]
Standaard riedeltje; minimaal hbo, goed uiterlijk, lang, wonend in de randstad en het liefst niet in een van de kleinere stadjes of slaapsteden, wilt niet te snel huisje, boompje, beestje en bijdehand waardoor ik niet over hem heen loop.
Pas 1 keer gebeurd dat ik deze 'eisen' liet vallen voor iemand maar het kan wel
Jij doet volgens mij geen speed- of battledates, dus dan heb je met het brakke matchsysteem te maken...quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:04 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Echt ongelovelijk! Kan niet waar zijn.
Die werkt idd heel slecht, na een paar 'matches' al uitgezetquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij doet volgens mij geen speed- of battledates, dus dan heb je met het brakke matchsysteem te maken...
Je moet je matches ook beoordelen. Dat werkt wel om betere matches te krijgen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:26 schreef love_sharon het volgende:
Die werkt idd heel slecht, na een paar 'matches' al uitgezet
Wel gedaan hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij doet volgens mij geen speed- of battledates, dus dan heb je met het brakke matchsysteem te maken...
Het is ongeveer 1% beter. Heb al eerder gezegd, ben gestopt met Paiq.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:13 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Maar ik moet er eigenlijk wel bij zeggen dat ik pas zulke goeie matches krijgt sinds het nieuwe systeem. Nu wordt je bij speeddates eerder gekoppeld aan mannen die het zelfde indexcijfer hebben qua uiterlijk, populariteit enz. Wat voor mij blijkbaar beter werkt.
Prima, in de kroeg afgelopen weekend nog wat gespot?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:50 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Het is ongeveer 1% beter. Heb al eerder gezegd, ben gestopt met Paiq.
Dat wordt neukenquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:46 schreef Jay_Snake het volgende:
Vd week de 5e date gehad met het meisje waarmee ik nu al even date. Zijn gaan skiën bij Snowworld, was wederom erg gezellig. Waarschijnlijk zien we elkaar donderdag weer, en deze keer bij haar thuis
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:52 schreef Silenus het volgende:
Het wordt onderhand wel eens tijd om 'm erin te gaan hangen inderdaad!
Ik was in Geneve dus dat ging niet. Maar dit weekend ga ik wel uit. Ik doe niet meer aan kroegtypes. Ik heb er 2 van het uitgaan en beide waren fanatieke biertenders.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Prima, in de kroeg afgelopen weekend nog wat gespot?
Ja want alle kroegbezoekers zijn fanatieke biertendersquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:59 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik was in Geneve dus dat ging niet. Maar dit weekend ga ik wel uit. Ik doe niet meer aan kroegtypes. Ik heb er 2 van het uitgaan en beide waren fanatieke biertenders.
Nonsens... ook dat gaat prima.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:29 schreef macondo het volgende:
[..]
En nee, met gratis varianten kom je als kerel niet ver op datingsite.
Tot het tegendeel bewezen is versier ik liever niet meer een man in de kroeg. Mocht ik hem toch erg aanlokkelijk vinden houd ik hem en zn drankgebruik eerst even in de gaten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja want alle kroegbezoekers zijn fanatieke biertenders
Ik geef het nog max. 1 maand. (ik hoop dat ik ongelijk heb)quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:11 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wat is de twijfel ? Dat het te snel gaat of zo ?
Succes..dat is toch die nieuwe site ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:13 schreef robdriessen het volgende:
Goedenavond! Eerste post hier in deze reeks. Leek me wel interessant om hier actief te worden nu overmorgen mijn 3 maanden gratis full account bij relatie.nl van start gaan. Ik zit ook wel bij OKcupid, maar daar lijkt weinig vernieuwing qua Nederlandse leden in te zitten. Dusssss... hoi!
Yep, van de originele oprichters van RP. Eigenlijk zou de nieuwe site al maanden eerder online zijn gegaan, maar daar had de Telegraaf Groep (die nu eigenaar zijn van RP) een stokje voor gestoken. Iets met concurrentiebeding etc. Maar goed, nu mogen ze los, ik ben benieuwd hoe het aanbod daar gaat zijn, donderdag gaat de deur open.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Succes..dat is toch die nieuwe site ?
Ik heb m'n RP-profiel ff gedeactiveerd
Ben wel benieuwd waarin zij zich dan weer gaan onderscheiden van de rest...keep us posted dusquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Yep, van de originele oprichters van RP. Eigenlijk zou de nieuwe site al maanden eerder online zijn gegaan, maar daar had de Telegraaf Groep (die nu eigenaar zijn van RP) een stokje voor gestoken. Iets met concurrentiebeding etc. Maar goed, nu mogen ze los, ik ben benieuwd hoe het aanbod daar gaat zijn, donderdag gaat de deur open.
Vissen in een lege vijver. Nooit echt een aanrader.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Yep, van de originele oprichters van RP. Eigenlijk zou de nieuwe site al maanden eerder online zijn gegaan, maar daar had de Telegraaf Groep (die nu eigenaar zijn van RP) een stokje voor gestoken. Iets met concurrentiebeding etc. Maar goed, nu mogen ze los, ik ben benieuwd hoe het aanbod daar gaat zijn, donderdag gaat de deur open.
Lastig te omschrijven. Ze wil mij graag zien, maar weet niet of ze verliefd is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:11 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wat is de twijfel ? Dat het te snel gaat of zo ?
Soms ga ik echt denken dat god's gift to women ben...quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:13 schreef love_sharon het volgende:
Standaard riedeltje; minimaal hbo, goed uiterlijk, lang, wonend in de randstad en het liefst niet in een van de kleinere stadjes of slaapsteden, wilt niet te snel huisje, boompje, beestje en bijdehand waardoor ik niet over hem heen loop.
Pas 1 keer gebeurd dat ik deze 'eisen' liet vallen voor iemand maar het kan wel
Ze zijn de vijver al ruim een half jaar aan het vullen dus ik ben voorzichtig optimistisch. Wat de werkelijkheid gaat brengen, hoor je aan het einde van de week van mequote:Op dinsdag 29 november 2011 23:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Vissen in een lege vijver. Nooit echt een aanrader.
Sorry, dude, dan is ze het niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:09 schreef macondo het volgende:
Lastig te omschrijven. Ze wil mij graag zien, maar weet niet of ze verliefd is.
Ik ben het niet altijd met je eens godshand, maar nu welquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sorry, dude, dan is ze het niet.
Als je moet gaan nadenken of je wel verliefd bent, dan ben je het niet
Tja zolang je het jezelf wijs kan makenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Soms ga ik echt denken dat god's gift to women ben...![]()
en dan word ik wakker
op een bepaalde manier denk ik hetzelfde:quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
en dan word ik wakker
leuk en jolig en beetje tongue in cheek is juist heel leuk, zou ik zeker waarderen. klef is niet tof. dat wordt zo Candlelight.quote:Op woensdag 30 november 2011 02:10 schreef Feestkabouter het volgende:
is het erg cheezy om een email in rijm te sturen deze tijd van het jaar?
via een vriendin mailadres van haar collega gekregen, ik heb zelf helemaal geen zin om eerst een hele tijd over en weer te gaan emailen, ik wil dames gewoon vlot ontmoeten. is het niks, jammer dan, geen probleem maar dan weten we dat in elk geval.
anyway: de dame denkt er blijkbaar hetzelfde over en stelt voor om komend weekend wat af te spreken.
nou heb ik een email terug geschreven (nog niet verstuurd) en in een melige/vrolijke/jolige bui ben ik die in rijm gaan omzetten (ik ben daar nogal heel erg handig in, ik schud het zo uit mijn mouw).
best wel een leuk en jolig resultaat geworden vind ik zelf (nee ik ga het niet posten).......... en ergens heb ik ook zoiets van: als ze dit raar vindt zal ze mij ook wel raar vinden want dit soort dingen hoort nou eenmaal bij mij.......
maar ik wil dus niet dat ze denkt dat ik heel erg mijn best heb zitten doen en me uit heb zitten sloven, want dat is simply niet van toepassing.
Dat is niet arrogant. Gewoon een gezonde houding.quote:Op woensdag 30 november 2011 02:15 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
op een bepaalde manier denk ik hetzelfde:
ik zie mezelf gewoon als een potentiele partner waar een vrouw echt heel blij en gelukkig mee kan zijn (maar dan wel met het besef dat er meer van die mannen zijn).
(ben inmiddels eind 30, dus ik heb inmiddels wel van mezelf geleerd wat ik te bieden heb)
alleen ben ik er niet zo handig in om dat nou eens snel te laten blijken. ik ben er zoeen die je echt gaat waarderen als je me echt leert kennen.
klinkt dat arrogant of gewoon positief/zelfverzekerd?
Krijg je geld voor de spam ofzo?quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Goedemorgenquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
en dan word ik wakker
quote:Op woensdag 30 november 2011 07:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is niet arrogant. Gewoon een gezonde houding.
quote:
Nee jezelf een veer in je **** steken vanwege onzekerheid.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij is gewoon zelfverzekerd, verre van arrogant. Wil je echt beweren dat daar iets mis mee is?
Ik zie dat niet zo. Iedereen heeft wel een bepaalde mate van onzekerheid. Maar je kan, ondanks dat, nog steeds zelfverzekerd zijn. Ik zet eerder vraagtekens bij mensen die hun negatieve kanten niet kunnen benoemen dan bij mensen die hun positieve kanten benadrukken.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:31 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee jezelf een veer in je **** steken vanwege onzekerheid.
Dan kan een nick als "Prinsesje4you" natuurlijk welquote:Op woensdag 30 november 2011 08:31 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee jezelf een veer in je **** steken vanwege onzekerheid.
Die is echt al oud en trouwens ik post niet een geheel verhaal over mezelf hoe geweldig ik al dan niet ben.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan kan een nick als "Prinsesje4you" natuurlijk wel
Over veren gesproken
Zou je eens moeten doen. Het lucht enorm op heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:09 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Die is echt al oud en trouwens ik post niet een geheel verhaal over mezelf hoe geweldig ik al dan niet ben.
Het was bedoeld als info over een nieuwe datingsite, niet als spam. Mijn excuses als je het wel zo hebt opgevat. Ik ken die mensen verder niet en zal het ook niet nalaten om mijn ongenoegen te uiten als mijn ervaringen daar tegen gaan vallen.quote:Op woensdag 30 november 2011 07:55 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Krijg je geld voor de spam ofzo?
Handige info ook!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het was bedoeld als info over een nieuwe datingsite, niet als spam. Mijn excuses als je het wel zo hebt opgevat. Ik ken die mensen verder niet en zal het ook niet nalaten om mijn ongenoegen te uiten als mijn ervaringen daar tegen gaan vallen.
En jij natuurlijk ook een goedemorgen en een fijne dag toegewenst.
Kan je mooi daten met RobDriessen.. Je zal wel moeten, want veel meer vissen zullen er niet rondzwemmen...quote:Op woensdag 30 november 2011 12:10 schreef palawan het volgende:
[..]
Handige info ook!
Had er nog niks over gehoord of gelezen, maar zojuist een account aangemaakt waardoor ik vanaf morgen ook 3 maanden gratis toegang heb
Als ze leuk genoeg zijn, wie weet. Meer dan 1 heb ik er ook niet nodigquote:Op woensdag 30 november 2011 12:29 schreef Silenus het volgende:
Misschien zitten er ook wel 2 vrouwen, heb je mooi een doubledate.
En als je er op uitgekeken bent, ruil je ze gewoon met Rob. Ideaal. Doen Silenus en ik ook regelmatig. Hoewel ik niet zo tevreden ben over zijn laatste afdankertjes.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:31 schreef palawan het volgende:
[..]
Als ze leuk genoeg zijn, wie weet. Meer dan 1 heb ik er ook niet nodig
nee het is maar 3 dagen gratis.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:36 schreef Thornado het volgende:
3 maanden gratis is natuurlijk wel leuk, ik zal straks ook eens kijken naar die site.
het zou me ook verbazen als het echt isquote:Op woensdag 30 november 2011 19:35 schreef Silenus het volgende:
Dat profiel kan gewoon echt niet slechter...
he wat er stond eerst wat anders, zo heel saai van " bla ik studeer XXX " ik ben XXXX en ik houd van XXXXX.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:35 schreef Silenus het volgende:
ik kan geen andere profielen zien van mannen die heteroseksueel zijn dus ik heb geen vergelijkingsmateriaalquote:Op woensdag 30 november 2011 19:35 schreef Silenus het volgende:
Dit....quote:Op woensdag 30 november 2011 19:35 schreef Silenus het volgende:
Het is MLIG, of zoals ik net meegekregen heb: die heb nodig een schup onder zijn kont nodig.quote:
Ik zag laatst onderstaand profiel. Van een vrouw. Dusseh, misschien een match?quote:Hallo, ik ben een levenloze zak hooi die de hele dag in z'n bed ligt te stinken, kan niet communiceren, ben lelijk en met mij heb je geen enkele toekomst. Lijkt dit je wat, reageer dan.
quote:ik zou het wel gezellig vinden om met een man van NIET boven de 30 een leuke relatie op te bouwen.
ik zal even vertellen hoe ik een beetje in elkaar zit....
ik heb last van een kleine borderline Persoonlijkheidsstoornis....waardoor ik dus heel vaak last heb van wisselingen in stemmingen, gedachten en gedrag. dus ene dag ben ik super leuk en gezellig en volgende dag ben ik heel down en saggie....
verder heb ik ook nog last van een verlatings angst en kan ik niet tegen alleen zijn...als ik een vriend heb wil ik dan ook op nummer 1 staan en niet op nummer 6 aangezien ik ECHT ECHT heel veel aandacht nodig heb....
nog meer minderheid puntjes aan mij zijn :
* ik maak niet schoon ik zie t niet wil t nie en doe t niet.
* ik heb schulden
* ik heb weinig geld
* ik maak heel vaak iets niet af begin overal voor overgave aan maar afmaken is voor mij heel moielijk.
* heb geen vrienden, kennisen wel (maar nooit langdurige vriendschappelijke relaties...simpelweg omdat ik dat niet begrijp.
* ben verslaafd aan serie kijken
DIT IS GEEN GRAP....IS ALLEMAAL WAAR!!!!
Goede puntjes mag je zelf achter komen als je het nog aandurft om met mij op date te gaan....vond het wel zo eerlijk om me negative punten neer te zetten voordat je me een berichtje stuurd en moeite doet voor iemand die totaal niet bij je past....
nou hoop wat van jullie te horen.
GEEN FOTO GEEN REACTIE!!!!!!!
HARTJES WORDEN METEEN VERWIJDERD!!! BE ORIGINAL!!!
ow ja een keer reageren is genoeg, niet over paar maanden weer proberen graag, heb een goed geheugen
=xxx=
jessica
ervaringen en berichten sturen/ontvangen:quote:Op woensdag 30 november 2011 19:48 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Het is MLIG, of zoals ik net meegekregen heb: die heb nodig een schup onder zijn kont nodig.
Wat voor ervaringen (behalve dan 14 views) heb je al gehad dan MLIG? Heb je er wel foto's bij staan? heb je wel eens wat verstuurd/teruggehoord?
Ja.... das ook niet echt handig. Dat zie je toch ook wel?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ervaringen en berichten sturen/ontvangen:
ik had nog nooit wat verstuurd. ik heb vanavond toen ik het weer eens ging bekijken omdat ik had gelezen dat iedereen gratis een full membership had 1 bericht gestuurd. dat was geen succes
het zou kunnen dat ik eerder een abbonement voor een maand heb afgesloten, (denk dat het augustus 2010 was) maar toen had ik niets verstuurd.
ik heb een paar keer wat ontvangen, maar altijd vreemde buitenlandse dingen, of 0906 nummers.
dat heb ik eerder in deze reeks gepost(lang terug).
hoe kan ik haar nu vinden!? klinkt als een leuk iemand vergeleken met de "normale proberen te doen" mensen die hoge schijn ophouden.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef Silenus het volgende:
Het hele profiel kun je samenvatten met
[..]
Ik zag laatst onderstaand profiel. Van een vrouw. Dusseh, misschien een match?
[..]
Denk het...ze willen de meeste klanten zien te hebbenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Zijn dat geen afzonderlijke bedrijven dan.
herstel.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef Mystikvm het volgende:
MLIG, die tekst is niet heel kansrijk. En dat is een understatement. Het is dan wel weer typisch jij. Je kan wel een vlotte tekst op laten lepelen hier, maar zo ben jij toch niet.
Lol..zou er bijna m'n account weer even voor activerenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef Silenus het volgende:
Het hele profiel kun je samenvatten met
[..]
Ik zag laatst onderstaand profiel. Van een vrouw. Dusseh, misschien een match?
[..]
hoe maak je iemand blijquote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb haar rpnummer van silenus ontvangen!
dat denken ze ook van jou..quote:Op woensdag 30 november 2011 21:36 schreef Thornado het volgende:
Pfftt...ik log na een paar maanden weer eens op RP in, nog steeds dezelfde vrouwen, ook een aantal waar ooit al eens mee gedate heb
p_d houdt hier alleen de neuk-scores bijquote:Op woensdag 30 november 2011 22:10 schreef DigitalGirl het volgende:
oeh de mevrouw met de lekkere kont... hoe gaan u datingavonturen?
Dat is natuurlijk ook zeer relevant!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
p_d houdt hier alleen de neuk-scores bij
Behalve uitsloven in de sportschool heb ik geen leuke verhalen.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:30 schreef Prinsesje4you het volgende:
Dat is natuurlijk ook zeer relevant!
Niemand nog leuke verhalen van gisteravond?
Dat is nu toch net de bedoeling van een date..... elkaar beter leren kennen?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef Cocosmacroon het volgende:
Mijn date heeft gisteravond gecancelled
Wilde me toch nog wat beter kennen vóór dat we afspraken, blablabla
Ach joh, die van mij kon niet meer omdat haar opa in het ziekenhuis was beland, weet niet of ik dat nu wel moet gelovenquote:Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef Cocosmacroon het volgende:
Ik kan zo'n hekel hebben aan die types die alles wantrouwen. Zelf had ik laatst een date die ik moest afzeggen omdat een vriendin heel ziek in het ziekenhuis ligt en het daar toen slechter mee ging. Als hij toen had gezegd 'echt waar?' had er geen afspraak meer hoeven komen voor mij.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Ach joh, die van mij kon niet meer omdat haar opa in het ziekenhuis was beland, weet niet of ik dat nu wel moet geloven
Nee, dat komt ook wel heel lullig over als je zoiets zegt en iemand ligt ook echt in het ziekenhuisquote:Op donderdag 1 december 2011 10:15 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik kan zo'n hekel hebben aan die types die alles wantrouwen. Zelf had ik laatst een date die ik moest afzeggen omdat een vriendin heel ziek in het ziekenhuis ligt en het daar toen slechter mee ging. Als hij toen had gezegd 'echt waar?' had er geen afspraak meer hoeven komen voor mij.
Ik zeg hierbij trouwens niet dat jij zo'n type bent dat alles wantrouwt maar die zijn er genoeg..
Ja, dat ontdek ik nu ook. En er zitten mannen tussen mijn vrouwen!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:15 schreef palawan het volgende:
Eerste indruk van relatie.nl
Niet heel geweldig.
Kan alleen maar een basis zoekopdracht doen. Dat houd in: leeftijd tussen x en y jaar en wonend binnen 100km van mijn woonplaats.
En ja, 100km is het minimum
Heb daarmee 732 matches.
Lekker saaiquote:Op donderdag 1 december 2011 09:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Behalve uitsloven in de sportschool heb ik geen leuke verhalen.
Duidelijk Nextquote:Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef Cocosmacroon het volgende:
Ooo, die heb je zo doorgewerkt!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:15 schreef palawan het volgende:
Eerste indruk van relatie.nl
Niet heel geweldig.
Kan alleen maar een basis zoekopdracht doen. Dat houd in: leeftijd tussen x en y jaar en wonend binnen 100km van mijn woonplaats.
En ja, 100km is het minimum
Heb daarmee 732 matches.
Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen klagende mannen uiterst aantrekkelijk vinden, dus je bent goed bezigquote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
Dates afzeggen vind ik niet zo'n punt, vaak merk je wel of het een smoes is of niet.
Heb voor zondag in principe een date staan, maar voor mij hoeft het niet heel erg meer. Eerst was ze heel enthousiast, toen werd ze ineens kortaf. Prima, ik het maar even gelaten, gisteren even geïnformeerd of ze nog wel zin had in een date. Is het antwoord "Jazeker". Dus ik wil even iets van een tijd vastleggen, antwoordt ze met 'Ja', 'Nee', 'OK' of helemaal niet.
Sorry, maar als je geen enkel enthousiasme meer op kunt brengen dan sla ik lekker over. Ga mijn tijd niet verdoen met iemand die ineens bijzonder ongeïnteresseerd overkomtAls ik bedenkingen krijg bij iemand dan zeg ik het gewoon, maar blijkbaar ontbreekt het bij mensen aan een dergelijke instelling.
Als ik ongeïnteresseerde initiatiefloze vrouwen nou aantrekkelijk zou vinden, dan waren we een match made in heavenquote:Op donderdag 1 december 2011 11:35 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen klagende mannen uiterst aantrekkelijk vinden, dus je bent goed bezig
Dit.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Thornado het volgende:
Relatie.nl eerst indruk:
* veel nepprofielen
* 100 km het minimum? Sorry, maar ik heb nu even genoeg van lange afstandsrelaties. (80 km is veel)
* Wat een leuke mannen staan er tussen mijn vrouwen...helaas heb ik daar geen interesse in.
* Ik wil niet daten met rokers...waarom staan die wel tussen mijn matches?
Oftwel: ze moeten de komende 3 maanden maar eens flink aan de slag voor ik ga daten via deze site
Klopt, maar als ik gelijk al 20 profiel verberg...:Pquote:Op donderdag 1 december 2011 12:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dit.
Wel handig: profielen verbergen, wie neust er in je profiel. Weinig filtermogelijkheden...
Even daarop voortborduren:quote:Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Thornado het volgende:
Relatie.nl eerst indruk:
* veel nepprofielen
* 100 km het minimum? Sorry, maar ik heb nu even genoeg van lange afstandsrelaties. (80 km is veel)
* Wat een leuke mannen staan er tussen mijn vrouwen...helaas heb ik daar geen interesse in.
* Ik wil niet daten met rokers...waarom staan die wel tussen mijn matches?
Oftwel: ze moeten de komende 3 maanden maar eens flink aan de slag voor ik ga daten via deze site
Maar goed, die vijver zijn ze al aan het vullen sinds de aankondiging in Januari (!). Wat ik nu zie (ook al is het gratis), nodigt totaal niet uit om ook maar enigszins te overwegen om over drie maanden te betalen voor verlenging.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:07 schreef Thornado het volgende:
Daarom krijgen wij ook 3 maanden gratis...en als het gratis is, hebben wij niets te klagen terwijl Relatie.nl haar vijver vult.
20 maar?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:55 schreef Thornado het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik gelijk al 20 profiel verberg...:P
Dat lieg ik, ik heb er nog 16 over...van de 600 matchesquote:
Mjah ik zit ook al van de 600 terug naar de 50. Valt ook erg op dat regio Gelderland, Flevoland en het hoge noorden erg vertegenwoordigd zijn. Soms erg leuk maar vanwege afstand valt het gewoon af.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:36 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dat lieg ik, ik heb er nog 16 over...van de 600 matches
Eens kijken of ik de site nu fatsoenlijk kan gebruiken
Ik doe het erg serieus.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef RBWO het volgende:
Hoe serieus doen jullie die foto's beoordelen?
Volgens mij heb je een fotobewonderaar als je helemaal bovenaan het lijstje staat. Of bij de eerste 5 ofzo. Weet het niet precies. Ik weet ook niet hoe representatief je cijfer is. Verdenk zo'n site er nog wel eens van om het mooier voor te stellen dan het is. Je raakt je klanten kwijt als hun foto met een 5 wordt beoordeeld denk ikquote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef RBWO het volgende:
Die matches op paiq zijn me een partij beroerd zeg..
Wanneer is een foto 'hoog" beoordeeld eigenlijk? Heb dat pas 1x voorbij zien komen..
Geen idee idd. Sta een 8.3 van 8 beoordelingenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een fotobewonderaar als je helemaal bovenaan het lijstje staat. Of bij de eerste 5 ofzo. Weet het niet precies. Ik weet ook niet hoe representatief je cijfer is. Verdenk zo'n site er nog wel eens van om het mooier voor te stellen dan het is. Je raakt je klanten kwijt als hun foto met een 5 wordt beoordeeld denk ik
Ik begin altijd serieus met dat beoordelen, maar na een tijdje ben ik het zat om zeekoeien naar de onderkant van de stapel te klikken, dus de eerste 10 of 15 vind ik ook echt wel OK, de rest is gewoon een stapel met alles waar ik niet gelukkig van word
En de matching is inderdaad beroerd, denk dat ik het maar uit ga zetten.
Dan moet je die een oneliner sturen. Al kost dat wel credits.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:15 schreef RBWO het volgende:
[..]
Geen idee idd. Sta een 8.3 van 8 beoordelingen.
Tevens de personen waarvan ik de foto "leuk" vind komen NOOIT terug als matches.
Die worden idd wel geaccepteerdquote:Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan moet je die een oneliner sturen. Al kost dat wel credits.
Ik heb de eerste reactie alweer te pakken....quote:Op donderdag 1 december 2011 16:32 schreef Thornado het volgende:
Zo, even een dame op Relatie.nl een berichtje gestuurd.
Leuke foto, woont in de buurt, nietszeggende profieltekst...
...ja..zij is mijn toekomst
En?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb de eerste reactie alweer te pakken....
Op het eerste gezicht zeg ik geen nee. De rest kan ik nog niet over oordelen.quote:
Linkje?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht zeg ik geen nee. De rest kan ik nog niet over oordelen.
ik vind het niet leuk dat je weer over de psycholoog begint.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
@MLIG besteed de tijd die besteed aan datingsites liever aan het zoeken van een psycholoog/therapeut.......... oh wacht zo te lezen besteed je er eigenlijk helemaal geen tijd aan, aangezien je niks doet.
Alleen uit dit stukje kan ik je het advies geven een hobby te zoeken en je ontmoet daardoor vanzelf nieuwe leuke mensen...quote:Op donderdag 1 december 2011 18:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk dat je weer over de psycholoog begint.
ik typ "weer" want volgensmij ken ik je naam al van een tijdje terug(een jaar ofzo)
het valt allemaal wel mee. maar ik zit idd een beetje in een sociaal isoloment. ik ontmoet geen mensen, ik heb geen vrienden waar ik nieuwe mensen mee ontmoet.
zo ziet het er naar uit(gebaseerd op de laatste jaren) dat ik nooit een vriendin kan krijgen, terwijl het verlangen al jaren lang elke dag erg groot is.
ook zou ik graag wat meer vrienden willen hebben om uit het sociale isolement te komen, het ziet er naar uit dat dit ook niet lukt(Gebaseerd op de laatste jaren).
ik zie niet in wat naar de psycholoog gaan voor nut heeft. Er is niets ernstig mis met mij, en de tijd van de psycholoog kan beter besteed worden aan iemand anders.
en wat kan de hobby zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Alleen uit dit stukje kan ik je het advies geven een hobby te zoeken en je ontmoet daardoor vanzelf nieuwe leuke mensen...
ga bijvoorbeeld trollen op een groot forum, dan reageren er heel veel mensen op je postsquote:Op donderdag 1 december 2011 18:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en wat kan de hobby zijn.
ik weet geen hobbies voor mij. ook zie ik niet in hoe ik vrienden kan vinden met een hobby.
Weglopen voor problemen helpt niet MLiG. Maar dat hebben ze ook in dat andere topic gezegd. Nog niet gedate met Lanterfant trouwens?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
Er is niets ernstig mis met mij, en de tijd van de psycholoog kan beter besteed worden aan iemand anders.
dat snap ik wel, maar als de kans erg klein is dat er een langdurig succesvol iets uit voortkomt (die uitspraak durf ik te doen na alles wat ik van je heb gelezen), is het economisch gezien wijs om eerst wat tijd in jezelf te investeren en DAN pas de loterij van het daten aan te gaan.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zie niet in wat naar de psycholoog gaan voor nut heeft. Er is niets ernstig mis met mij, en de tijd van de psycholoog kan beter besteed worden aan iemand anders.
Dat hebben we ook al duizend keer gezegd in het "Als daten moeilijk gaat.." topic. Maar hij gaat langzaam vooruit hoor, het gaat beter dan toen hij er net kwam.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:34 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
dat snap ik wel, maar als de kans erg klein is dat er een langdurig succesvol iets uit voortkomt (die uitspraak durf ik te doen na alles wat ik van je heb gelezen), is het economisch gezien wijs om eerst wat tijd in jezelf te investeren en DAN pas de loterij van het daten aan te gaan.
Ik begin er idd weer over, omdat ik jou idd ken van eerdere topics. Maar als jij je kop in het zand wilt blijven steken en blijven ontkennen dat je hulp nodig hebt, terwijl je nu nog steeds na zo'n lange tijd geen stap (of heel weinig iig) opgeschoten in je eentje, dan moet je dat echt helemaal zelf weten.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk dat je weer over de psycholoog begint.
ik typ "weer" want volgensmij ken ik je naam al van een tijdje terug(een jaar ofzo)
het valt allemaal wel mee. maar ik zit idd een beetje in een sociaal isoloment. ik ontmoet geen mensen, ik heb geen vrienden waar ik nieuwe mensen mee ontmoet.
zo ziet het er naar uit(gebaseerd op de laatste jaren) dat ik nooit een vriendin kan krijgen, terwijl het verlangen al jaren lang elke dag erg groot is.
ook zou ik graag wat meer vrienden willen hebben om uit het sociale isolement te komen, het ziet er naar uit dat dit ook niet lukt(Gebaseerd op de laatste jaren).
Die heb ik ook gezienquote:Op donderdag 1 december 2011 20:22 schreef GForceT1 het volgende:
haha, overdrijven is ook een kunst.. er staat iemand op relatie.nl met burgelijke status 'uit elkaar'.
En wat heeft ze aan op de foto?
dr trouwjurk....
Nah, als er iets uitkomt dan stuur ik het welquote:
ik HEB geeneens 5 actuele foto's van mezelfquote:Persoonlijk advies
Plaats minimaal 5 foto's van jezelf.
Ik zie de google translates inmiddels ook weer voorbij komen...quote:Op donderdag 1 december 2011 20:57 schreef Thornado het volgende:
Ik vind dat filmpje op de splashpage van Relatie.nl wel heeeeeel erg nep.
Als ik via die site date, hoop ik een levendigere dame te vinden...
Als het goed is worden de matches wel beter. Je kan dat gewoon aangeven.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef RBWO het volgende:
Wanneer is een foto 'hoog" beoordeeld eigenlijk? Heb dat pas 1x voorbij zien komen..
Nee Lampie dat is nou juist het doel van Paiq, het innerlijk matchen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:13 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Sowieso zonde dat je met dat foto's beordelen niet kan bepaalde wensen kan opgeven.
Onzin. Het gaat om een match, en daar zijn ook andere dingen belangrijk voor. Paiq vraagt om je lengte en gewicht op te geven, dat soort dingen zijn dus ook gewoon belangrijk voor een match.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:21 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee Lampie dat is nou juist het doel van Paiq, het innerlijk matchen.
Uurtje geleden nieuwe foto op paiq gezet en inmiddels een whopping 9.9 score (alhoewel slechts 3 keer bekeken), i shit you not... Nu kan ik het nog zeggen, morgen zal het wel weer gekelderd zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef RBWO het volgende:
Het gaat echt om het innerlijk dat promoten ze volgens mij ook echt. Tenminste in het begin.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:28 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Onzin. Het gaat om een match, en daar zijn ook andere dingen belangrijk voor. Paiq vraagt om je lengte en gewicht op te geven, dat soort dingen zijn dus ook gewoon belangrijk voor een match.
Vandaar ook dat je de eerste 10 minuten geen foto's ziet als je gewoon chat met een speeddate/match.quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:53 schreef Prinsesje4you het volgende:
Het gaat echt om het innerlijk dat promoten ze volgens mij ook echt. Tenminste in het begin.
Even uit algemene nieuwsgierigheid, zijn hier wel eens succesverhalen via PaiQ voorbij gekomen? Heb me er zelf ooit jaren geleden aan gewaagd, maar toen was het de tendens om elkaar net zo lang met koetjes en kalfjes aan het chatten te houden totdat de foto zichtbaar was. En dat was dan meer wel dan niet het punt om de chat te stoppen....quote:Op donderdag 1 december 2011 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Uurtje geleden nieuwe foto op paiq gezet en inmiddels een whopping 9.9 score (alhoewel slechts 3 keer bekeken), i shit you not... Nu kan ik het nog zeggen, morgen zal het wel weer gekelderd zijn
Het beoordelen begint - ook hier - aanvankelijk serieus, maar gaat al snel vervelen als je steeds dezelfde types langs ziet komen, te zwaar, te chagrijnig of te lelijk, of teveel van die mensen die je lusteloos op een bank geplakt zitten omringd door katten. In mijn leeftijdscategorie is het nogal een drama, alhoewel je soms nog weleens geluk hebt.
Toe maar. Ik kan dit op twee manieren lezen: 1. Ze was heel open, gewillig en overal voor in. 2. Ze had totaal geen eigen mening of initiatief. Ik hoop voor je dat het meer 1 dan 2 wasquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:29 schreef Thornado het volgende:
Paiq leverde mij drie maanden een dame op waarmee ik alles kon en mocht doen wat ik wilde. Ook onze relatie uiteindelijk beëindigen
Ik schrijf ook heel rooskleurig hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Toe maar. Ik kan dit op twee manieren lezen: 1. Ze was heel open, gewillig en overal voor in. 2. Ze had totaal geen eigen mening of initiatief. Ik hoop voor je dat het meer 1 dan 2 was
Kan ik me voorstellen. Ik heb dus wel ooit een paar keer gedate met een dame zonder eigen wil. "Wat zullen we morgen gaan doen? De stad in? Filmpje? Boswandeling" - "Maakt me niet uit zolang ik maar bij jou kan zijn." Dat kan één keer een schattig antwoord zijn, maar als dat je standaard antwoord blijkt te zijn, ben ik pleite.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik schrijf ook heel rooskleurig hoor
Nee, het was een hele sterke, eigenzinnige dame. Maar ze claimde mij zo gigantisch veel dat ik er op een bepaald gek van werd. En dan is het klaar.
Huuuuu! Horror! Zo iemand heeft vast ook geen eigen leven en gaat lekker parasiteren op jouw leven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ik heb dus wel ooit een paar keer gedate met een dame zonder eigen wil. "Wat zullen we morgen gaan doen? De stad in? Filmpje? Boswandeling" - "Maakt me niet uit zolang ik maar bij jou kan zijn." Dat kan één keer een schattig antwoord zijn, maar als dat je standaard antwoord blijkt te zijn, ben ik pleite.
Mensen die in het eigen kleine dorpje alles, iedereen en elke roddel kennen, maar een middagje naar de 'grote stad' 20 km verderop als een wereldreis beschouwenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Huuuuu! Horror! Zo iemand heeft vast ook geen eigen leven en gaat lekker parasiteren op jouw leven.![]()
Mensen zonder eigen leven.
Daten ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ik mis het daten zooooooooooooooooooooooo!!!!
Nee, je bent mn type niet.quote:
Bedank hem dan met een date!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, je bent mn type niet.
edit: oooohhhh!!! dit heb ik zo gemist!! Dank je wel Provinciaaltje![]()
En ik heb tenminste weer eens een keer mijn uiterste best gedaan om een date te regelen.quote:
Dan ga je toch lekker daten?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ik mis het daten zooooooooooooooooooooooo!!!!
Haha, assertiviteit +1.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En ik heb tenminste weer eens een keer mijn uiterste best gedaan om een date te regelen.
Jaaa, maar even serieus: Is het echt zo gek dat je die spanning en actie mist als je een relatie hebt? Ik geef hem echt niet op, maar stiekem mis ik dat stappen, flirten, daten, die spanning, die afwisseling, wel een beetje hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:10 schreef Thornado het volgende:
Spirit wat neuzel je toch? Je bent nu toch helemaal blij en in de wolken met je nieuwe grote liefde?
Vrouwen...ik ga nu echt eens kippen houden...
Ergens snap ik dat wel. Misschien is het ook wel een kwestie van gewenning...quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaa, maar even serieus: Is het echt zo gek dat je die spanning en actie mist als je een relatie hebt? Ik geef hem echt niet op, maar stiekem mis ik dat stappen, flirten, daten, die spanning, die afwisseling, wel een beetje hoor
Als ik een leuk iemand gevonden heb, hoef ik al dat gedate en geneuzel niet meer zonodig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaa, maar even serieus: Is het echt zo gek dat je die spanning en actie mist als je een relatie hebt? Ik geef hem echt niet op, maar stiekem mis ik dat stappen, flirten, daten, die spanning, die afwisseling, wel een beetje hoor
Dat staat daar toch volledig los van? Er zijn gewoon 2 kanten aan 1 verhaal. Was dit topic weer even aan het bijlezen om te zien of er nog leuke nieuwtjes waren en veel users zijn gewoon vrij negatief, vind ik. Terwijl daten toch juist leuk is en moet zijn??quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:25 schreef Thornado het volgende:
[..]
Als ik een leuk iemand gevonden heb, hoef ik al dat gedate en geneuzel niet meer zonodig.
Of je is je huidige liefde zo voorspelbaar en saai dat je je fix ergens anders moet zoeken?
Gaan jullie samen LARPen? Ga jij als Elfje?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:50 schreef minnemin het volgende:
oei, larpguy had begrepen dat we gingen msn'en, ik had begrepen dat als hij me niet op msn trof ik een mailtje van hem zou krijgen. Die krijg ik nu dan, met een vraag aan mij hoe het nu zit. Even een mail met opheldering verstuurd. Hoop dat we elkaar gaan zien binnenkort.
ik zou zeggen, let us be the judge of thatquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:02 schreef DigitalGirl het volgende:
Mag ik even ordinair zijn, heb de lekkerste vrouw op paiq als foto bewonderaar. Althans ben ik er nog niet een knapper tegengekomen.
Precies, ik zou die dates echt niet missen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:25 schreef Thornado het volgende:
[..]
Als ik een leuk iemand gevonden heb, hoef ik al dat gedate en geneuzel niet meer zonodig.
Ik vraag het altijd aan het einde van de date.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Weer zo'n bewijs van de afwachtende houding van vrouwen![]()
[ afbeelding ]
Voor die conclusie heb ik geen onderzoek voor nodig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Weer zo'n bewijs van de afwachtende houding van vrouwen![]()
[ afbeelding ]
Vertel... zie niets dat daar op duidtquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef Thornado het volgende:
Ik ben benieuwd of ze er achter komt dat het datingweekend is en iedereen in principe full member kan worden voor drie dagen
ow...heb je geen mail gehad?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vertel... zie niets dat daar op duidt
Shit, heb ik vandaag sinds lange tijd weer eens aantal mailtjes weggedaan zitten er weer kapers op de kust.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:58 schreef Thornado het volgende:
[..]
ow...heb je geen mail gehad?
Grote datingweekend aankondiging.
DigitalGirl of Picardmike ?quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:25 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik heb voor iemand hier op zn Knuz profiel gekeken, nu word ik wakker en heb ik 48 mailtjes
Doet dat er toe?quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
DigitalGirl of Picardmike ?
Nee, maar ik denk dat het de enige twee zijn die 48 mailtjes gaan sturen.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat het de enige twee zijn die 48 mailtjes gaan sturen.
Nopequote:
Dan is het niemand uit deze topic range, of wacht misschien MLIG........................................... Nee die durft geen vrouw aan te spreken, Hmm dus toch niemand uit deze reeks.quote:
Kreeg wel 2 knipogen. Nee, echt geschreven teksten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Het kunnen ook 48 knuzkussen zijn he
Copy Pastequote:Op zaterdag 3 december 2011 13:37 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Kreeg wel 2 knipogen. Nee, echt geschreven teksten.
Wel een paar ja, die pik je er zo uit. Ik heb er ook 1 die wilt geen fotos van zichzelf laten zienquote:
Ja zeg, en ik maar denken dat ze van 1 persoon af komen. Hoe zou dat nu komen ?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:44 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Wel een paar ja, die pik je er zo uit. Ik heb er ook 1 die wilt geen fotos van zichzelf laten ziendie wilt ie mailen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:25 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik heb voor iemand hier op zn Knuz profiel gekeken, nu word ik wakker en heb ik 48 mailtjes
Je moet niet denken, gaat niet goed bij jou.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:51 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ja zeg, en ik maar denken dat ze van 1 persoon af komen. Hoe zou dat nu komen ?
[..]
Mijn gedachte werden gevormd door onduidelijke informatiequote:Op zaterdag 3 december 2011 13:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Je moet niet denken, gaat niet goed bij jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |