Denk het...ze willen de meeste klanten zien te hebbenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:06 schreef DigitalGirl het volgende:
Zijn dat geen afzonderlijke bedrijven dan.
herstel.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef Mystikvm het volgende:
MLIG, die tekst is niet heel kansrijk. En dat is een understatement. Het is dan wel weer typisch jij. Je kan wel een vlotte tekst op laten lepelen hier, maar zo ben jij toch niet.
Lol..zou er bijna m'n account weer even voor activerenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef Silenus het volgende:
Het hele profiel kun je samenvatten met
[..]
Ik zag laatst onderstaand profiel. Van een vrouw. Dusseh, misschien een match?
[..]
hoe maak je iemand blijquote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb haar rpnummer van silenus ontvangen!
dat denken ze ook van jou..quote:Op woensdag 30 november 2011 21:36 schreef Thornado het volgende:
Pfftt...ik log na een paar maanden weer eens op RP in, nog steeds dezelfde vrouwen, ook een aantal waar ooit al eens mee gedate heb
p_d houdt hier alleen de neuk-scores bijquote:Op woensdag 30 november 2011 22:10 schreef DigitalGirl het volgende:
oeh de mevrouw met de lekkere kont... hoe gaan u datingavonturen?
Dat is natuurlijk ook zeer relevant!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
p_d houdt hier alleen de neuk-scores bij
Behalve uitsloven in de sportschool heb ik geen leuke verhalen.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:30 schreef Prinsesje4you het volgende:
Dat is natuurlijk ook zeer relevant!
Niemand nog leuke verhalen van gisteravond?
Dat is nu toch net de bedoeling van een date..... elkaar beter leren kennen?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef Cocosmacroon het volgende:
Mijn date heeft gisteravond gecancelled
Wilde me toch nog wat beter kennen vóór dat we afspraken, blablabla
Ach joh, die van mij kon niet meer omdat haar opa in het ziekenhuis was beland, weet niet of ik dat nu wel moet gelovenquote:Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef Cocosmacroon het volgende:
Ik kan zo'n hekel hebben aan die types die alles wantrouwen. Zelf had ik laatst een date die ik moest afzeggen omdat een vriendin heel ziek in het ziekenhuis ligt en het daar toen slechter mee ging. Als hij toen had gezegd 'echt waar?' had er geen afspraak meer hoeven komen voor mij.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Ach joh, die van mij kon niet meer omdat haar opa in het ziekenhuis was beland, weet niet of ik dat nu wel moet geloven
Nee, dat komt ook wel heel lullig over als je zoiets zegt en iemand ligt ook echt in het ziekenhuisquote:Op donderdag 1 december 2011 10:15 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik kan zo'n hekel hebben aan die types die alles wantrouwen. Zelf had ik laatst een date die ik moest afzeggen omdat een vriendin heel ziek in het ziekenhuis ligt en het daar toen slechter mee ging. Als hij toen had gezegd 'echt waar?' had er geen afspraak meer hoeven komen voor mij.
Ik zeg hierbij trouwens niet dat jij zo'n type bent dat alles wantrouwt maar die zijn er genoeg..
Ja, dat ontdek ik nu ook. En er zitten mannen tussen mijn vrouwen!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:15 schreef palawan het volgende:
Eerste indruk van relatie.nl
Niet heel geweldig.
Kan alleen maar een basis zoekopdracht doen. Dat houd in: leeftijd tussen x en y jaar en wonend binnen 100km van mijn woonplaats.
En ja, 100km is het minimum
Heb daarmee 732 matches.
Lekker saaiquote:Op donderdag 1 december 2011 09:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Behalve uitsloven in de sportschool heb ik geen leuke verhalen.
Duidelijk Nextquote:Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef Cocosmacroon het volgende:
Ooo, die heb je zo doorgewerkt!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:15 schreef palawan het volgende:
Eerste indruk van relatie.nl
Niet heel geweldig.
Kan alleen maar een basis zoekopdracht doen. Dat houd in: leeftijd tussen x en y jaar en wonend binnen 100km van mijn woonplaats.
En ja, 100km is het minimum
Heb daarmee 732 matches.
Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen klagende mannen uiterst aantrekkelijk vinden, dus je bent goed bezigquote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
Dates afzeggen vind ik niet zo'n punt, vaak merk je wel of het een smoes is of niet.
Heb voor zondag in principe een date staan, maar voor mij hoeft het niet heel erg meer. Eerst was ze heel enthousiast, toen werd ze ineens kortaf. Prima, ik het maar even gelaten, gisteren even geïnformeerd of ze nog wel zin had in een date. Is het antwoord "Jazeker". Dus ik wil even iets van een tijd vastleggen, antwoordt ze met 'Ja', 'Nee', 'OK' of helemaal niet.
Sorry, maar als je geen enkel enthousiasme meer op kunt brengen dan sla ik lekker over. Ga mijn tijd niet verdoen met iemand die ineens bijzonder ongeïnteresseerd overkomtAls ik bedenkingen krijg bij iemand dan zeg ik het gewoon, maar blijkbaar ontbreekt het bij mensen aan een dergelijke instelling.
Als ik ongeïnteresseerde initiatiefloze vrouwen nou aantrekkelijk zou vinden, dan waren we een match made in heavenquote:Op donderdag 1 december 2011 11:35 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen klagende mannen uiterst aantrekkelijk vinden, dus je bent goed bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |