abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2011 @ 12:44:33 #201
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105048078
Relatie.nl eerst indruk:

* veel nepprofielen
* 100 km het minimum? Sorry, maar ik heb nu even genoeg van lange afstandsrelaties. (80 km is veel)
* Wat een leuke mannen staan er tussen mijn vrouwen...helaas heb ik daar geen interesse in.
* Ik wil niet daten met rokers...waarom staan die wel tussen mijn matches?

Oftwel: ze moeten de komende 3 maanden maar eens flink aan de slag voor ik ga daten via deze site :P
  donderdag 1 december 2011 @ 12:46:37 #202
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105048162
@MLIG besteed de tijd die besteed aan datingsites liever aan het zoeken van een psycholoog/therapeut.......... oh wacht zo te lezen besteed je er eigenlijk helemaal geen tijd aan, aangezien je niks doet.
  donderdag 1 december 2011 @ 12:54:24 #203
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105048481
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Thornado het volgende:
Relatie.nl eerst indruk:

* veel nepprofielen
* 100 km het minimum? Sorry, maar ik heb nu even genoeg van lange afstandsrelaties. (80 km is veel)
* Wat een leuke mannen staan er tussen mijn vrouwen...helaas heb ik daar geen interesse in.

Oftwel: ze moeten de komende 3 maanden maar eens flink aan de slag voor ik ga daten via deze site :P
Dit.

Wel handig: profielen verbergen, wie neust er in je profiel. Weinig filtermogelijkheden...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  donderdag 1 december 2011 @ 12:55:54 #204
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105048540
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:54 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Dit.

Wel handig: profielen verbergen, wie neust er in je profiel. Weinig filtermogelijkheden...
Klopt, maar als ik gelijk al 20 profiel verberg...:P
pi_105048829
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Thornado het volgende:
Relatie.nl eerst indruk:

* veel nepprofielen

Even daarop voortborduren:

- Veel nepprofielen en geen manier om ze te 'flaggen'/rapporteren als nepprofiel
- Veel 'lege' profielen. Sorry dames, maar ik wil toch iets meer over jullie kunnen lezen dan "Ik ben lief, vraag me naar de rest.", "Even kijken of dit iets is." of "Vul ik later nog wel in."
- Geen filtermogelijkheden naast leeftijd en (te grote) afstand

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat we stiekem gewoon in de 'open beta' zijn beland. Maar je zou toch beter werk verwachten van mannen die ooit RP hebben opgericht.... Ben benieuwd hoe snel ze alles verbeteren, maar vooralsnog: valse start -O-
Toch al wel een interessante dame gezien......
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  donderdag 1 december 2011 @ 13:07:03 #206
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105048911
Daarom krijgen wij ook 3 maanden gratis...en als het gratis is, hebben wij niets te klagen terwijl Relatie.nl haar vijver vult.
pi_105049073
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:07 schreef Thornado het volgende:
Daarom krijgen wij ook 3 maanden gratis...en als het gratis is, hebben wij niets te klagen terwijl Relatie.nl haar vijver vult.
Maar goed, die vijver zijn ze al aan het vullen sinds de aankondiging in Januari (!). Wat ik nu zie (ook al is het gratis), nodigt totaal niet uit om ook maar enigszins te overwegen om over drie maanden te betalen voor verlenging.
  donderdag 1 december 2011 @ 13:48:13 #208
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105050731
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:55 schreef Thornado het volgende:

[..]

Klopt, maar als ik gelijk al 20 profiel verberg...:P
20 maar? :X
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  donderdag 1 december 2011 @ 14:36:57 #209
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105052755
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:48 schreef Merlijn het volgende:

[..]

20 maar? :X
Dat lieg ik, ik heb er nog 16 over...van de 600 matches :P
Eens kijken of ik de site nu fatsoenlijk kan gebruiken :)
  donderdag 1 december 2011 @ 14:45:26 #210
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105053100
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:36 schreef Thornado het volgende:

[..]

Dat lieg ik, ik heb er nog 16 over...van de 600 matches :P
Eens kijken of ik de site nu fatsoenlijk kan gebruiken :)
Mjah ik zit ook al van de 600 terug naar de 50. Valt ook erg op dat regio Gelderland, Flevoland en het hoge noorden erg vertegenwoordigd zijn. Soms erg leuk maar vanwege afstand valt het gewoon af.
  donderdag 1 december 2011 @ 14:49:57 #211
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105053336
Regio Gelderland is juist wat ik zoek...bij mij zit iedereen juist in het noorden of westen.

Ik zag een vrouw met haar foto in drie provincies wonen. Als ze nu ook nog in Gelderland zou wonen, dan wist ik het wel :Y

:')
pi_105054250
Die matches op paiq zijn me een partij beroerd zeg..

Wanneer is een foto 'hoog" beoordeeld eigenlijk? Heb dat pas 1x voorbij zien komen..

Hoe serieus doen jullie die foto's beoordelen? :')
pi_105054333
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef RBWO het volgende:
Ik doe het erg serieus.
pi_105054474
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:15 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik doe het erg serieus.
Krijg altijd van die gare matches.. echt totaaaal niet het type wat ik zoek. :')
pi_105055971
quote:

Wanneer is een foto 'hoog" beoordeeld eigenlijk? Heb dat pas 1x voorbij zien komen..

Volgens mij heb je een fotobewonderaar als je helemaal bovenaan het lijstje staat. Of bij de eerste 5 ofzo. Weet het niet precies. Ik weet ook niet hoe representatief je cijfer is. Verdenk zo'n site er nog wel eens van om het mooier voor te stellen dan het is. Je raakt je klanten kwijt als hun foto met een 5 wordt beoordeeld denk ik :')

Ik begin altijd serieus met dat beoordelen, maar na een tijdje ben ik het zat om zeekoeien naar de onderkant van de stapel te klikken, dus de eerste 10 of 15 vind ik ook echt wel OK, de rest is gewoon een stapel met alles waar ik niet gelukkig van word :')

En de matching is inderdaad beroerd, denk dat ik het maar uit ga zetten.
pi_105056580
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Volgens mij heb je een fotobewonderaar als je helemaal bovenaan het lijstje staat. Of bij de eerste 5 ofzo. Weet het niet precies. Ik weet ook niet hoe representatief je cijfer is. Verdenk zo'n site er nog wel eens van om het mooier voor te stellen dan het is. Je raakt je klanten kwijt als hun foto met een 5 wordt beoordeeld denk ik :')

Ik begin altijd serieus met dat beoordelen, maar na een tijdje ben ik het zat om zeekoeien naar de onderkant van de stapel te klikken, dus de eerste 10 of 15 vind ik ook echt wel OK, de rest is gewoon een stapel met alles waar ik niet gelukkig van word :')

En de matching is inderdaad beroerd, denk dat ik het maar uit ga zetten.
Geen idee idd. Sta een 8.3 van 8 beoordelingen :').

Tevens de personen waarvan ik de foto "leuk" vind komen NOOIT terug als matches. :')
  donderdag 1 december 2011 @ 16:16:08 #217
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105056625
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:15 schreef RBWO het volgende:

[..]

Geen idee idd. Sta een 8.3 van 8 beoordelingen :').

Tevens de personen waarvan ik de foto "leuk" vind komen NOOIT terug als matches. :')
Dan moet je die een oneliner sturen. Al kost dat wel credits.
pi_105056661
quote:
3s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dan moet je die een oneliner sturen. Al kost dat wel credits.
Die worden idd wel geaccepteerd :') maar snap dat hele matching systeem gewoon niet.
  donderdag 1 december 2011 @ 16:32:30 #219
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105057314
Zo, even een dame op Relatie.nl een berichtje gestuurd.
Leuke foto, woont in de buurt, nietszeggende profieltekst...

...ja..zij is mijn toekomst :P
  donderdag 1 december 2011 @ 16:51:15 #220
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105058221
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:32 schreef Thornado het volgende:
Zo, even een dame op Relatie.nl een berichtje gestuurd.
Leuke foto, woont in de buurt, nietszeggende profieltekst...

...ja..zij is mijn toekomst :P
Ik heb de eerste reactie alweer te pakken....
  donderdag 1 december 2011 @ 17:01:38 #221
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105058608
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik heb de eerste reactie alweer te pakken....
En? :)
  donderdag 1 december 2011 @ 17:14:59 #222
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105059138
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:01 schreef Thornado het volgende:

[..]

En? :)
Op het eerste gezicht zeg ik geen nee. De rest kan ik nog niet over oordelen.
  donderdag 1 december 2011 @ 17:20:30 #223
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105059334
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:14 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Op het eerste gezicht zeg ik geen nee. De rest kan ik nog niet over oordelen.
Linkje? :D
  donderdag 1 december 2011 @ 18:47:44 #224
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105062566
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
@MLIG besteed de tijd die besteed aan datingsites liever aan het zoeken van een psycholoog/therapeut.......... oh wacht zo te lezen besteed je er eigenlijk helemaal geen tijd aan, aangezien je niks doet.
ik vind het niet leuk dat je weer over de psycholoog begint.
ik typ "weer" want volgensmij ken ik je naam al van een tijdje terug(een jaar ofzo)

het valt allemaal wel mee. maar ik zit idd een beetje in een sociaal isoloment. ik ontmoet geen mensen, ik heb geen vrienden waar ik nieuwe mensen mee ontmoet.
zo ziet het er naar uit(gebaseerd op de laatste jaren) dat ik nooit een vriendin kan krijgen, terwijl het verlangen al jaren lang elke dag erg groot is.
ook zou ik graag wat meer vrienden willen hebben om uit het sociale isolement te komen, het ziet er naar uit dat dit ook niet lukt(Gebaseerd op de laatste jaren).

ik zie niet in wat naar de psycholoog gaan voor nut heeft. Er is niets ernstig mis met mij, en de tijd van de psycholoog kan beter besteed worden aan iemand anders.
pi_105062655
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik typ "weer" want volgensmij ken ik je naam al van een tijdje terug(een jaar ofzo)

het valt allemaal wel mee. maar ik zit idd een beetje in een sociaal isoloment. ik ontmoet geen mensen, ik heb geen vrienden waar ik nieuwe mensen mee ontmoet.
zo ziet het er naar uit(gebaseerd op de laatste jaren) dat ik nooit een vriendin kan krijgen, terwijl het verlangen al jaren lang elke dag erg groot is.
ook zou ik graag wat meer vrienden willen hebben om uit het sociale isolement te komen, het ziet er naar uit dat dit ook niet lukt(Gebaseerd op de laatste jaren).

ik zie niet in wat naar de psycholoog gaan voor nut heeft. Er is niets ernstig mis met mij, en de tijd van de psycholoog kan beter besteed worden aan iemand anders.

Alleen uit dit stukje kan ik je het advies geven een hobby te zoeken en je ontmoet daardoor vanzelf nieuwe leuke mensen...
  donderdag 1 december 2011 @ 18:53:01 #226
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105062799
quote:
99s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:49 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Alleen uit dit stukje kan ik je het advies geven een hobby te zoeken en je ontmoet daardoor vanzelf nieuwe leuke mensen...
en wat kan de hobby zijn.
ik weet geen hobbies voor mij. ook zie ik niet in hoe ik vrienden kan vinden met een hobby.

edit: voor de post hieronder mij:
ik snap de hint(denk ik?). daarvoor dus dit en zal ik niet nog een posts maken en lastig doen.
ik ga misschien moed verzamelen om eventueel terug te komen met een bericht die ik kan sturen naar iemand op relatieplanet, met het doel voor de contacten. belangrijk voor dit soort berichten is dat ik enigszins normaal lijk heb ik gemerkt, dus dan moet ik wel weer even terugkomen met een concept.

het spijt me, en ik hoop op de kleine kans en mogelijkheid dat niet iedereen hier nu tegen me is.

[ Bericht 12% gewijzigd door mylifeisgrey op 01-12-2011 19:20:54 ]
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 19:12:33 #227
21636 Feestkabouter
pi_105063610
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en wat kan de hobby zijn.
ik weet geen hobbies voor mij. ook zie ik niet in hoe ik vrienden kan vinden met een hobby.
ga bijvoorbeeld trollen op een groot forum, dan reageren er heel veel mensen op je posts

edit (na aanpassing van je post hierboven):
als ik er nu heel even vanuitga dat je niet aan het trollen bent en dus eerlijk bent, dan moet ik zeggen dat je weinig realiteitsbesef lijkt te hebben. in mijn ogen dus. zo ontzettend onecht/onwerkelijk kom je op mij over.
en dan sluit ik me toch aan bij de anderen die je het advies geven om eens serieus hulp te zoeken. je hebt een lange weg te gaan en dat ga je in je eentje niet redden.
stel dat je niet aan het trollen bent, dan moet je mijn sarcastische hint over het trollen gewoon negeren en op basis van mijn opmerking geen beslissingen nemen over het wel of niet posten op een forum.
ik denk alleen niet dat je al toe bent aan deze dating-topics, hoe graag je dat ook wil.

[ Bericht 18% gewijzigd door Feestkabouter op 01-12-2011 19:27:11 ]
pi_105064406
quote:
Er is niets ernstig mis met mij, en de tijd van de psycholoog kan beter besteed worden aan iemand anders.
Weglopen voor problemen helpt niet MLiG. Maar dat hebben ze ook in dat andere topic gezegd. Nog niet gedate met Lanterfant trouwens?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 19:32:44 #229
21636 Feestkabouter
pi_105064658
aanvulling: wat kan de psycholoog voor je doen?
je geeft heel duidelijk aan dat je nu in een isolement zit.
je geeft aan niet te weten hoe daaruit te komen.
het komt op ons heel erg over alsof het je in je eentje niet lukt om wat van je sociale leven te maken...... nee zo komt het niet over, je zegt dat eigenlijk letterlijk zelf.
een psycholoog kan je daarbij helpen.

is er iets mis met je? 'mis' is een raar woord. is er iets mis als je weinig motivatie hebt? (dat is 1 van de indrukken die ik krijg)
de meeste mensen die voor het eerst naar een psycholoog gaan denken dat er niks mis is met ze.
maar de vraag is ook niet relevant. de juiste vraag is: kan een psycholoog me verder op weg helpen, NOG beter/sterker/zelfverzekerder maken?
in veel gevallen is het antwoord: ja.
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 19:34:55 #230
21636 Feestkabouter
pi_105064792
quote:

dat snap ik wel, maar als de kans erg klein is dat er een langdurig succesvol iets uit voortkomt (die uitspraak durf ik te doen na alles wat ik van je heb gelezen), is het economisch gezien wijs om eerst wat tijd in jezelf te investeren en DAN pas de loterij van het daten aan te gaan.
pi_105065311
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:34 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat snap ik wel, maar als de kans erg klein is dat er een langdurig succesvol iets uit voortkomt (die uitspraak durf ik te doen na alles wat ik van je heb gelezen), is het economisch gezien wijs om eerst wat tijd in jezelf te investeren en DAN pas de loterij van het daten aan te gaan.
Dat hebben we ook al duizend keer gezegd in het "Als daten moeilijk gaat.." topic. Maar hij gaat langzaam vooruit hoor, het gaat beter dan toen hij er net kwam.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 1 december 2011 @ 20:05:48 #232
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105066674
quote:

[..]

Ik begin er idd weer over, omdat ik jou idd ken van eerdere topics. Maar als jij je kop in het zand wilt blijven steken en blijven ontkennen dat je hulp nodig hebt, terwijl je nu nog steeds na zo'n lange tijd geen stap (of heel weinig iig) opgeschoten in je eentje, dan moet je dat echt helemaal zelf weten.

Hierboven staan ook genoeg verstandige antwoorden van anderen over het waarom van een psycholoog, dus dat ga ik niet nog eens herhalen.

Met de situatie zoals jij die schept van je leven in dat profielstukje van je. Ben je helemaal absoluut geen verspilling van tijd voor een psycholoog, omdat er mensen zouden zijn met ernstigere problemen, want dat zijn er echt maar weinig.

Maar ik zal verder mijn mond erover houden, want dit lijkt me niet het juiste topic om deze discussie verder te zetten.
pi_105067648
haha, overdrijven is ook een kunst.. er staat iemand op relatie.nl met burgelijke status 'uit elkaar'.
En wat heeft ze aan op de foto?

dr trouwjurk....
  donderdag 1 december 2011 @ 20:28:30 #234
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105067949
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:22 schreef GForceT1 het volgende:
haha, overdrijven is ook een kunst.. er staat iemand op relatie.nl met burgelijke status 'uit elkaar'.
En wat heeft ze aan op de foto?

dr trouwjurk....
Die heb ik ook gezien _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:20 schreef Thornado het volgende:

[..]

Linkje? :D
Nah, als er iets uitkomt dan stuur ik het wel ;)

quote:
Persoonlijk advies

Plaats minimaal 5 foto's van jezelf.
ik HEB geeneens 5 actuele foto's van mezelf }:|
  donderdag 1 december 2011 @ 20:55:31 #235
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105069584
Ik heb er drie :)

Maar nog geen reactie op mijn berichtje dat ik naar het nietszeggende profiel stuurde :'(
  donderdag 1 december 2011 @ 20:57:10 #236
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105069667
Ik vind dat filmpje op de splashpage van Relatie.nl wel heeeeeel erg nep.
Als ik via die site date, hoop ik een levendigere dame te vinden...
  donderdag 1 december 2011 @ 21:12:38 #237
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105070622
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:57 schreef Thornado het volgende:
Ik vind dat filmpje op de splashpage van Relatie.nl wel heeeeeel erg nep.
Als ik via die site date, hoop ik een levendigere dame te vinden...
Ik zie de google translates inmiddels ook weer voorbij komen...

--edit: de gevalideerde sessie is wel heul strak afgesteld. Je hebt geeneens de tijd om een berichtje terug te sturen....

[ Bericht 9% gewijzigd door Merlijn op 01-12-2011 21:22:59 ]
pi_105078720
quote:

Als het goed is worden de matches wel beter. Je kan dat gewoon aangeven.
Het foto's beordelen doe ik min of meer serieus. Maar het gaat mij om de leuke dames dus als ik voor de 20e keer een dikkerdje, vrouw met een pottenkapsel of vrouw die veels te veel make-up gebruik zie dan druk ik die naar beneden. Maar of die 25e of 35e is maakt mij niet zoveel uit.

Sowieso zonde dat je met dat foto's beordelen niet kan bepaalde wensen kan opgeven.
pi_105079120
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:13 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Sowieso zonde dat je met dat foto's beordelen niet kan bepaalde wensen kan opgeven.
Nee Lampie dat is nou juist het doel van Paiq, het innerlijk matchen.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_105079505
quote:
4s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:21 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Nee Lampie dat is nou juist het doel van Paiq, het innerlijk matchen.
Onzin. Het gaat om een match, en daar zijn ook andere dingen belangrijk voor. Paiq vraagt om je lengte en gewicht op te geven, dat soort dingen zijn dus ook gewoon belangrijk voor een match.
pi_105080944
quote:

Uurtje geleden nieuwe foto op paiq gezet en inmiddels een whopping 9.9 score (alhoewel slechts 3 keer bekeken), i shit you not... Nu kan ik het nog zeggen, morgen zal het wel weer gekelderd zijn :+

Het beoordelen begint - ook hier - aanvankelijk serieus, maar gaat al snel vervelen als je steeds dezelfde types langs ziet komen, te zwaar, te chagrijnig of te lelijk, of teveel van die mensen die je lusteloos op een bank geplakt zitten omringd door katten. In mijn leeftijdscategorie is het nogal een drama, alhoewel je soms nog weleens geluk hebt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_105085238
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:28 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Onzin. Het gaat om een match, en daar zijn ook andere dingen belangrijk voor. Paiq vraagt om je lengte en gewicht op te geven, dat soort dingen zijn dus ook gewoon belangrijk voor een match.
Het gaat echt om het innerlijk dat promoten ze volgens mij ook echt. Tenminste in het begin.
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:08:35 #243
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105085383
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 07:53 schreef Prinsesje4you het volgende:
Het gaat echt om het innerlijk dat promoten ze volgens mij ook echt. Tenminste in het begin.
Vandaar ook dat je de eerste 10 minuten geen foto's ziet als je gewoon chat met een speeddate/match.
Maarja of dat nou per definitie slim is. Vervolgens word je als lelijk persoon toch eruit gekickt na 10 minuten volle hoop omdat het gesprek wel klikte. :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:19:07 #244
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105089649
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Uurtje geleden nieuwe foto op paiq gezet en inmiddels een whopping 9.9 score (alhoewel slechts 3 keer bekeken), i shit you not... Nu kan ik het nog zeggen, morgen zal het wel weer gekelderd zijn :+

Het beoordelen begint - ook hier - aanvankelijk serieus, maar gaat al snel vervelen als je steeds dezelfde types langs ziet komen, te zwaar, te chagrijnig of te lelijk, of teveel van die mensen die je lusteloos op een bank geplakt zitten omringd door katten. In mijn leeftijdscategorie is het nogal een drama, alhoewel je soms nog weleens geluk hebt.
Even uit algemene nieuwsgierigheid, zijn hier wel eens succesverhalen via PaiQ voorbij gekomen? Heb me er zelf ooit jaren geleden aan gewaagd, maar toen was het de tendens om elkaar net zo lang met koetjes en kalfjes aan het chatten te houden totdat de foto zichtbaar was. En dat was dan meer wel dan niet het punt om de chat te stoppen.... :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:29:22 #245
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105089961
Paiq leverde mij drie maanden een dame op waarmee ik alles kon en mocht doen wat ik wilde. Ook onze relatie uiteindelijk beëindigen :P
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:37:39 #246
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105090202
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:29 schreef Thornado het volgende:
Paiq leverde mij drie maanden een dame op waarmee ik alles kon en mocht doen wat ik wilde. Ook onze relatie uiteindelijk beëindigen :P
Toe maar. Ik kan dit op twee manieren lezen: 1. Ze was heel open, gewillig en overal voor in. 2. Ze had totaal geen eigen mening of initiatief. Ik hoop voor je dat het meer 1 dan 2 was ;)
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:43:19 #247
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105090431
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:37 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Toe maar. Ik kan dit op twee manieren lezen: 1. Ze was heel open, gewillig en overal voor in. 2. Ze had totaal geen eigen mening of initiatief. Ik hoop voor je dat het meer 1 dan 2 was ;)
Ik schrijf ook heel rooskleurig hoor :P

Nee, het was een hele sterke, eigenzinnige dame. Maar ze claimde mij zo gigantisch veel dat ik er op een bepaald gek van werd. En dan is het klaar.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:59:04 #248
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105090996
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef Thornado het volgende:

[..]

Ik schrijf ook heel rooskleurig hoor :P

Nee, het was een hele sterke, eigenzinnige dame. Maar ze claimde mij zo gigantisch veel dat ik er op een bepaald gek van werd. En dan is het klaar.
Kan ik me voorstellen. Ik heb dus wel ooit een paar keer gedate met een dame zonder eigen wil. "Wat zullen we morgen gaan doen? De stad in? Filmpje? Boswandeling" - "Maakt me niet uit zolang ik maar bij jou kan zijn." Dat kan één keer een schattig antwoord zijn, maar als dat je standaard antwoord blijkt te zijn, ben ik pleite. :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:06:47 #249
141482 Q.
JurassiQ
pi_105091343
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. Ik heb dus wel ooit een paar keer gedate met een dame zonder eigen wil. "Wat zullen we morgen gaan doen? De stad in? Filmpje? Boswandeling" - "Maakt me niet uit zolang ik maar bij jou kan zijn." Dat kan één keer een schattig antwoord zijn, maar als dat je standaard antwoord blijkt te zijn, ben ik pleite. :')
Huuuuu! Horror! Zo iemand heeft vast ook geen eigen leven en gaat lekker parasiteren op jouw leven. O+

Mensen zonder eigen leven. :r
For great justice!
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:15:54 #250
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105093827
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:06 schreef Q. het volgende:

[..]

Huuuuu! Horror! Zo iemand heeft vast ook geen eigen leven en gaat lekker parasiteren op jouw leven. O+

Mensen zonder eigen leven. :r
Mensen die in het eigen kleine dorpje alles, iedereen en elke roddel kennen, maar een middagje naar de 'grote stad' 20 km verderop als een wereldreis beschouwen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')