Dit.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Thornado het volgende:
Relatie.nl eerst indruk:
* veel nepprofielen
* 100 km het minimum? Sorry, maar ik heb nu even genoeg van lange afstandsrelaties. (80 km is veel)
* Wat een leuke mannen staan er tussen mijn vrouwen...helaas heb ik daar geen interesse in.
* Ik wil niet daten met rokers...waarom staan die wel tussen mijn matches?
Oftwel: ze moeten de komende 3 maanden maar eens flink aan de slag voor ik ga daten via deze site
Klopt, maar als ik gelijk al 20 profiel verberg...:Pquote:Op donderdag 1 december 2011 12:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dit.
Wel handig: profielen verbergen, wie neust er in je profiel. Weinig filtermogelijkheden...
Even daarop voortborduren:quote:Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Thornado het volgende:
Relatie.nl eerst indruk:
* veel nepprofielen
* 100 km het minimum? Sorry, maar ik heb nu even genoeg van lange afstandsrelaties. (80 km is veel)
* Wat een leuke mannen staan er tussen mijn vrouwen...helaas heb ik daar geen interesse in.
* Ik wil niet daten met rokers...waarom staan die wel tussen mijn matches?
Oftwel: ze moeten de komende 3 maanden maar eens flink aan de slag voor ik ga daten via deze site
Maar goed, die vijver zijn ze al aan het vullen sinds de aankondiging in Januari (!). Wat ik nu zie (ook al is het gratis), nodigt totaal niet uit om ook maar enigszins te overwegen om over drie maanden te betalen voor verlenging.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:07 schreef Thornado het volgende:
Daarom krijgen wij ook 3 maanden gratis...en als het gratis is, hebben wij niets te klagen terwijl Relatie.nl haar vijver vult.
20 maar?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:55 schreef Thornado het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik gelijk al 20 profiel verberg...:P
Dat lieg ik, ik heb er nog 16 over...van de 600 matchesquote:
Mjah ik zit ook al van de 600 terug naar de 50. Valt ook erg op dat regio Gelderland, Flevoland en het hoge noorden erg vertegenwoordigd zijn. Soms erg leuk maar vanwege afstand valt het gewoon af.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:36 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dat lieg ik, ik heb er nog 16 over...van de 600 matches
Eens kijken of ik de site nu fatsoenlijk kan gebruiken
Ik doe het erg serieus.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef RBWO het volgende:
Hoe serieus doen jullie die foto's beoordelen?
Volgens mij heb je een fotobewonderaar als je helemaal bovenaan het lijstje staat. Of bij de eerste 5 ofzo. Weet het niet precies. Ik weet ook niet hoe representatief je cijfer is. Verdenk zo'n site er nog wel eens van om het mooier voor te stellen dan het is. Je raakt je klanten kwijt als hun foto met een 5 wordt beoordeeld denk ikquote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef RBWO het volgende:
Die matches op paiq zijn me een partij beroerd zeg..
Wanneer is een foto 'hoog" beoordeeld eigenlijk? Heb dat pas 1x voorbij zien komen..
Geen idee idd. Sta een 8.3 van 8 beoordelingenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een fotobewonderaar als je helemaal bovenaan het lijstje staat. Of bij de eerste 5 ofzo. Weet het niet precies. Ik weet ook niet hoe representatief je cijfer is. Verdenk zo'n site er nog wel eens van om het mooier voor te stellen dan het is. Je raakt je klanten kwijt als hun foto met een 5 wordt beoordeeld denk ik
Ik begin altijd serieus met dat beoordelen, maar na een tijdje ben ik het zat om zeekoeien naar de onderkant van de stapel te klikken, dus de eerste 10 of 15 vind ik ook echt wel OK, de rest is gewoon een stapel met alles waar ik niet gelukkig van word
En de matching is inderdaad beroerd, denk dat ik het maar uit ga zetten.
Dan moet je die een oneliner sturen. Al kost dat wel credits.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:15 schreef RBWO het volgende:
[..]
Geen idee idd. Sta een 8.3 van 8 beoordelingen.
Tevens de personen waarvan ik de foto "leuk" vind komen NOOIT terug als matches.
Die worden idd wel geaccepteerdquote:Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan moet je die een oneliner sturen. Al kost dat wel credits.
Ik heb de eerste reactie alweer te pakken....quote:Op donderdag 1 december 2011 16:32 schreef Thornado het volgende:
Zo, even een dame op Relatie.nl een berichtje gestuurd.
Leuke foto, woont in de buurt, nietszeggende profieltekst...
...ja..zij is mijn toekomst
En?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb de eerste reactie alweer te pakken....
Op het eerste gezicht zeg ik geen nee. De rest kan ik nog niet over oordelen.quote:
Linkje?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht zeg ik geen nee. De rest kan ik nog niet over oordelen.
ik vind het niet leuk dat je weer over de psycholoog begint.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
@MLIG besteed de tijd die besteed aan datingsites liever aan het zoeken van een psycholoog/therapeut.......... oh wacht zo te lezen besteed je er eigenlijk helemaal geen tijd aan, aangezien je niks doet.
Alleen uit dit stukje kan ik je het advies geven een hobby te zoeken en je ontmoet daardoor vanzelf nieuwe leuke mensen...quote:Op donderdag 1 december 2011 18:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk dat je weer over de psycholoog begint.
ik typ "weer" want volgensmij ken ik je naam al van een tijdje terug(een jaar ofzo)
het valt allemaal wel mee. maar ik zit idd een beetje in een sociaal isoloment. ik ontmoet geen mensen, ik heb geen vrienden waar ik nieuwe mensen mee ontmoet.
zo ziet het er naar uit(gebaseerd op de laatste jaren) dat ik nooit een vriendin kan krijgen, terwijl het verlangen al jaren lang elke dag erg groot is.
ook zou ik graag wat meer vrienden willen hebben om uit het sociale isolement te komen, het ziet er naar uit dat dit ook niet lukt(Gebaseerd op de laatste jaren).
ik zie niet in wat naar de psycholoog gaan voor nut heeft. Er is niets ernstig mis met mij, en de tijd van de psycholoog kan beter besteed worden aan iemand anders.
en wat kan de hobby zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Alleen uit dit stukje kan ik je het advies geven een hobby te zoeken en je ontmoet daardoor vanzelf nieuwe leuke mensen...
ga bijvoorbeeld trollen op een groot forum, dan reageren er heel veel mensen op je postsquote:Op donderdag 1 december 2011 18:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en wat kan de hobby zijn.
ik weet geen hobbies voor mij. ook zie ik niet in hoe ik vrienden kan vinden met een hobby.
Weglopen voor problemen helpt niet MLiG. Maar dat hebben ze ook in dat andere topic gezegd. Nog niet gedate met Lanterfant trouwens?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
Er is niets ernstig mis met mij, en de tijd van de psycholoog kan beter besteed worden aan iemand anders.
dat snap ik wel, maar als de kans erg klein is dat er een langdurig succesvol iets uit voortkomt (die uitspraak durf ik te doen na alles wat ik van je heb gelezen), is het economisch gezien wijs om eerst wat tijd in jezelf te investeren en DAN pas de loterij van het daten aan te gaan.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zie niet in wat naar de psycholoog gaan voor nut heeft. Er is niets ernstig mis met mij, en de tijd van de psycholoog kan beter besteed worden aan iemand anders.
Dat hebben we ook al duizend keer gezegd in het "Als daten moeilijk gaat.." topic. Maar hij gaat langzaam vooruit hoor, het gaat beter dan toen hij er net kwam.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:34 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
dat snap ik wel, maar als de kans erg klein is dat er een langdurig succesvol iets uit voortkomt (die uitspraak durf ik te doen na alles wat ik van je heb gelezen), is het economisch gezien wijs om eerst wat tijd in jezelf te investeren en DAN pas de loterij van het daten aan te gaan.
Ik begin er idd weer over, omdat ik jou idd ken van eerdere topics. Maar als jij je kop in het zand wilt blijven steken en blijven ontkennen dat je hulp nodig hebt, terwijl je nu nog steeds na zo'n lange tijd geen stap (of heel weinig iig) opgeschoten in je eentje, dan moet je dat echt helemaal zelf weten.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk dat je weer over de psycholoog begint.
ik typ "weer" want volgensmij ken ik je naam al van een tijdje terug(een jaar ofzo)
het valt allemaal wel mee. maar ik zit idd een beetje in een sociaal isoloment. ik ontmoet geen mensen, ik heb geen vrienden waar ik nieuwe mensen mee ontmoet.
zo ziet het er naar uit(gebaseerd op de laatste jaren) dat ik nooit een vriendin kan krijgen, terwijl het verlangen al jaren lang elke dag erg groot is.
ook zou ik graag wat meer vrienden willen hebben om uit het sociale isolement te komen, het ziet er naar uit dat dit ook niet lukt(Gebaseerd op de laatste jaren).
Die heb ik ook gezienquote:Op donderdag 1 december 2011 20:22 schreef GForceT1 het volgende:
haha, overdrijven is ook een kunst.. er staat iemand op relatie.nl met burgelijke status 'uit elkaar'.
En wat heeft ze aan op de foto?
dr trouwjurk....
Nah, als er iets uitkomt dan stuur ik het welquote:
ik HEB geeneens 5 actuele foto's van mezelfquote:Persoonlijk advies
Plaats minimaal 5 foto's van jezelf.
Ik zie de google translates inmiddels ook weer voorbij komen...quote:Op donderdag 1 december 2011 20:57 schreef Thornado het volgende:
Ik vind dat filmpje op de splashpage van Relatie.nl wel heeeeeel erg nep.
Als ik via die site date, hoop ik een levendigere dame te vinden...
Als het goed is worden de matches wel beter. Je kan dat gewoon aangeven.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef RBWO het volgende:
Wanneer is een foto 'hoog" beoordeeld eigenlijk? Heb dat pas 1x voorbij zien komen..
Nee Lampie dat is nou juist het doel van Paiq, het innerlijk matchen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:13 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Sowieso zonde dat je met dat foto's beordelen niet kan bepaalde wensen kan opgeven.
Onzin. Het gaat om een match, en daar zijn ook andere dingen belangrijk voor. Paiq vraagt om je lengte en gewicht op te geven, dat soort dingen zijn dus ook gewoon belangrijk voor een match.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:21 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee Lampie dat is nou juist het doel van Paiq, het innerlijk matchen.
Uurtje geleden nieuwe foto op paiq gezet en inmiddels een whopping 9.9 score (alhoewel slechts 3 keer bekeken), i shit you not... Nu kan ik het nog zeggen, morgen zal het wel weer gekelderd zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef RBWO het volgende:
Het gaat echt om het innerlijk dat promoten ze volgens mij ook echt. Tenminste in het begin.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:28 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Onzin. Het gaat om een match, en daar zijn ook andere dingen belangrijk voor. Paiq vraagt om je lengte en gewicht op te geven, dat soort dingen zijn dus ook gewoon belangrijk voor een match.
Vandaar ook dat je de eerste 10 minuten geen foto's ziet als je gewoon chat met een speeddate/match.quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:53 schreef Prinsesje4you het volgende:
Het gaat echt om het innerlijk dat promoten ze volgens mij ook echt. Tenminste in het begin.
Even uit algemene nieuwsgierigheid, zijn hier wel eens succesverhalen via PaiQ voorbij gekomen? Heb me er zelf ooit jaren geleden aan gewaagd, maar toen was het de tendens om elkaar net zo lang met koetjes en kalfjes aan het chatten te houden totdat de foto zichtbaar was. En dat was dan meer wel dan niet het punt om de chat te stoppen....quote:Op donderdag 1 december 2011 23:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Uurtje geleden nieuwe foto op paiq gezet en inmiddels een whopping 9.9 score (alhoewel slechts 3 keer bekeken), i shit you not... Nu kan ik het nog zeggen, morgen zal het wel weer gekelderd zijn
Het beoordelen begint - ook hier - aanvankelijk serieus, maar gaat al snel vervelen als je steeds dezelfde types langs ziet komen, te zwaar, te chagrijnig of te lelijk, of teveel van die mensen die je lusteloos op een bank geplakt zitten omringd door katten. In mijn leeftijdscategorie is het nogal een drama, alhoewel je soms nog weleens geluk hebt.
Toe maar. Ik kan dit op twee manieren lezen: 1. Ze was heel open, gewillig en overal voor in. 2. Ze had totaal geen eigen mening of initiatief. Ik hoop voor je dat het meer 1 dan 2 wasquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:29 schreef Thornado het volgende:
Paiq leverde mij drie maanden een dame op waarmee ik alles kon en mocht doen wat ik wilde. Ook onze relatie uiteindelijk beëindigen
Ik schrijf ook heel rooskleurig hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Toe maar. Ik kan dit op twee manieren lezen: 1. Ze was heel open, gewillig en overal voor in. 2. Ze had totaal geen eigen mening of initiatief. Ik hoop voor je dat het meer 1 dan 2 was
Kan ik me voorstellen. Ik heb dus wel ooit een paar keer gedate met een dame zonder eigen wil. "Wat zullen we morgen gaan doen? De stad in? Filmpje? Boswandeling" - "Maakt me niet uit zolang ik maar bij jou kan zijn." Dat kan één keer een schattig antwoord zijn, maar als dat je standaard antwoord blijkt te zijn, ben ik pleite.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik schrijf ook heel rooskleurig hoor
Nee, het was een hele sterke, eigenzinnige dame. Maar ze claimde mij zo gigantisch veel dat ik er op een bepaald gek van werd. En dan is het klaar.
Huuuuu! Horror! Zo iemand heeft vast ook geen eigen leven en gaat lekker parasiteren op jouw leven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ik heb dus wel ooit een paar keer gedate met een dame zonder eigen wil. "Wat zullen we morgen gaan doen? De stad in? Filmpje? Boswandeling" - "Maakt me niet uit zolang ik maar bij jou kan zijn." Dat kan één keer een schattig antwoord zijn, maar als dat je standaard antwoord blijkt te zijn, ben ik pleite.
Mensen die in het eigen kleine dorpje alles, iedereen en elke roddel kennen, maar een middagje naar de 'grote stad' 20 km verderop als een wereldreis beschouwenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Huuuuu! Horror! Zo iemand heeft vast ook geen eigen leven en gaat lekker parasiteren op jouw leven.![]()
Mensen zonder eigen leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |